Jump to content

Distributie TDI ALH (AGR, AHF, ASV)


Diesel
 Share

Postare recomandată

se pare ca e de la galeria de evacuare...parca as avea toba sparta...cred ca s-a dereglat cand a ridicat motorul... cu ochiul liber nu se vede, insa se aude cand o turez de ma inebuneste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Racordul flexibil oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Acolo s-ar simti cum sufla la mana (fara sa te arzi), si poate sa fie si innegrit.

Totusi nu ar avea trepidatii,cum ai scris mai sus.

Poate nu ti-a stans cele 3 suruburi ,sau cate sunt la Audi, care tin evacuarea de turbo. Asta daca le-a desfacut in primul rand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,daca nu ai PD vezi sa nu fie din avansu pompei de injectie sa se fi dereglat si sa nu mai fie in parametri si atunci face urat cand este in sarcina motorul,si de acea face si zgomot si trepideaza ,daca e PD atunci nu are treaba cu avansu si atunci ceva nu sa montat calumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

BoZo are un ALH din cate vad(90 CP) si nu are PD ci pompa de injectie.Suruburile de la evacuare ce se prind de turbo nu au de ce sa fie pentru ca la schimbarea distributiei nu se umbla si la turbo(ia aparut dupa ce a schimbat distributia).A spus ca are un sunet de parca ar avea toba sparta.Astfel de sunete se aud si de la :galeria de evacuare sparta,furtun intercooler scos s-au spart,furtun admisie ce vine din filtru spart.Trepidatul poate de la suportul de la motor pentru ca se demonteaza cand se schimba distributia.

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uff...deci am noutati: nu e de la evacuare:am obturat esapamentul si nu ies gaze pe nicaieri, furtunul de la interculer verificat- e ok, furtun admisie aer- ok.trebuie sa mai verific tamponul motor;cu pompa de injectie nu vad de ce sa se fi dereglat;pare sa se auda pe la motor-turbina zgomotul...dar turbina lucreaza foarte bine, motorul; trage...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Pai din cauza tamponului doar ai avea vibratii.Sunetul de toba sparta nu e de la tampon.Ai verificat traseul intercoolerului si de la pasajul rotii?Sub masina?Se vede cand dai roata jos.Sa fie prins de intercooler. :icon_thumright:

2pt57r9.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici macar nu ai slabit fulia? Intinzatorul banuiesc ca era slabit sau chiar demontat, sau? Ca fara asta e chiar inposibil de dat jos, cel putin din cate am vazut :vaidecapulmeu:

Nu desfac acea fulie niciodata, cand sch distributia. e mai greu putin dar m-am obisnuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat tot...se pare ca motorul face zgomotul ala...nu stiu ce sa ii mai fac...si mergea ceas inainte de schimbarea distributiei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Daca ai putea face un filmulet cu sunetul scos,ar fi ceva,asa nu ne putem pronunta nici unul... :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma duc maine la un baiat mai priceput. zice ca a patit si el la fel, ca ar fi de la pompa de motorina, ca e decalata cu 1-2 dinti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Pai daca e avansata sau devansata,ar trebui sa se auda un clantanit...dar ai spus ca masina merge bine...si tremura putin la relanti si se aude ca o toba sparta in turatie.Sper sa fie de acolo si sa o rezolvi,dar dute si la mecanic intai si i-al de gat cum a spus DragosR :icon_thumright:

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara. am o skoda octavia 2003 1.9tdi alh 90cp cu apropae 90.000km in bord. Pana al urma la cat dumnezeu se schimba distributia??? 90km sau 120... ca e difernta mare si de kilometri si in buzunarul meu!

merita sa ma duc la un dealer gen avia? sau sa ma duc la un mecanic dar care nu-mi acorda garantie dar ies mult mai ieftin dpdv piese si manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din mai 2002 se schimba la 150000km; totusi la tine are ceva ani si e bine sa o schimbi, de preferat unde ai garantie pe piese si manopera.

diferenta nu e asa de exorbitanta :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Din cate stiu,la masina din semnatura si din ce arata pe autocolantul de langa broasca capotei la 60.000 km se verifica,eventual se schimba cureaua iar la 90.000 se schimba toate angrenajele:role,pompa apa si curea.La tine rares v ar cam fi cazul.

P.S:poti arunca o privire la curea si la rola de ghidaj de sus ca doar aia se vede

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu ..

Nu stii bine deci nu dezinforma

nu detin adevarul absolut dar informatia e de la sursa ca sa zic asa :D

post-1792-1237240712_thumb.jpg

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

"Timing belt-replace" este vorba de curea sau de tot ce tine de distributie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tot, normal.

daca dupa ce faci distributia se duce pompa de exemplu, o schimbi dar schimbi si cureaua pentru ca stiu din batrini ca nu e indicat sa se refoloseasca cureaua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut..am si eu o nelamurire...masina mea are 350 de mii km..de cate ori ar fi trebuit sa fie schimbata distributia???..sa precizez ca eu am luat`o la 295 de mii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Daca te-ai fi uitat la poza atasata de DragosR ai fi vazut ca la un ALH pana in 04.2001 se schimba la 90.000 km... :)

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit problema:

pahar supapa spart!-desfacut chiulasa, inlocuit pahar, garnitura si sper sa mearga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Pentru VW Golf IV Variant 1,9 TDI

an 2003

motor ALH

care este intervalul de schimbat disrtibutia?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu, ca e greu cu cititul. Dragos, daca tot ai pus datele alea, ai putea sa si explici la fiecare. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cer scuze pt intrebare

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv changed the title to Distributie TDI ALH (AGR, AHF, ASV)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!