Jump to content

Distributie TDI ALH (AGR, AHF, ASV)


Diesel
 Share

Postare recomandată

florentin said:
Totul a fost in regula vineri, sambata si duminica dupa care luni dimineata "fash"-ul a reaparut...

Acum stau eu si ma intreb daca am facut bine ca nu am deschis comanda, macar aveam ceva la mana de la ei, o "garantie" ca va tine cureaua pana la 90.000km ??? nu stiu sa speram ca au dreptate.

Imi vine sa rad...cum iti inchipui ca vei putea obtine o garantie suplimentara daca ai 60000km, 4 ani si masina e iesita de mult din garantie...

Cei 90000km garantati la curea erau intr-adevar garantati daca faceai cei 90000km in decursul periaodei de garantie...

editat de toni: discutia este desprinsa din topicul Avia Motors.

Modificat de lupo_bv
modificare denumire topic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scrie in carte ca distributia se schimba la 90.000Km sau la maxim parteu ani.

Iata ce recomanda producatorul, si ce scrie in cartea mea:

La motoarele pina in MY2002 se schimba distributia la 60.000Km sau 90.000Km in functie de anul de productia (nu mai stiu exact limitele)

La motoarele MY2002 distributia se schimba la 120.000Km

La motoarele my2003 se schimba la 150.000Km

Pe chitul de distributie, acela la aproape 11.000.000 ROL, este marcata perioada de garantie de 5 ani la curea. Restul pieselor au valabilitate nelimitata.

Concluzia, distributia se schimba la numarul de km ai tipului de motor sau cel tirziu la 5 ani de la ultimul schimb.

Domnule Barbato, oare nu cunoasteti aceste lucruri sau dezinformati in mod voit :-)

Modificat de ender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai Dl. Barbato spunea "este recomandat"...deci dansul recomanda nu dezinformeaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ca sa completez uite la Tour MY2005 se schimba chiar la 240.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hA HA cum adica se schimba cureaua la 240.000 km ?La 100.000-120.000 km domnilor , incepe motorul sa dea rateuri de zici ca are astm ....iar pe la 150.000 km se cam rupe cureaua . Cine v-a bagat in cap ideile astea?Cureaua de distributie se inlocuieste in primul rand datorita faptului ca devine nesigura peste 90.000 km si in al doilea rand ca isi pierde precizia din functionare , adica creste avansul la injectie .Iar ideea ca piesele de distributie - unele dintre ele- au valabilitate nelimitata este o absurditate. cureaua este garantata 5 ani - shelf life , adica o garantie pentru degradare in timp neutilizata Daca va inchipuiti ca este garantata 5 ani dar in astia 5 ani poti sa faci 800.000 km cu masina fara sa o schimbi va inselati .

Iar in carte scrie ca se schimba .........chiar la 90.000 km ........la Octavia 1 90cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog sa citesti service planul de la skoda tour ... sunt mai multe variante acolo de schimbare a curelei. Se ajunge pana la 240.000km in functie de motorizare.

Acleasi motor ALH a inceput cu 90k schimbare apoi 120 si acum chiar 240.. ( o sa fac o scanare sa o pun pe aici )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hA HA cum adica se schimba cureaua la 240.000 km ?La 100.000-120.000 km domnilor , incepe motorul sa dea rateuri de zici ca are astm ....iar pe la 150.000 km se cam rupe cureaua . Cine v-a bagat in cap ideile astea?Cureaua de distributie se inlocuieste in primul rand datorita faptului ca devine nesigura peste 90.000 km si in al doilea rand ca isi pierde precizia din functionare , adica creste avansul la injectie .Iar ideea ca piesele de distributie - unele dintre ele- au valabilitate nelimitata este o absurditate. cureaua este garantata 5 ani - shelf life , adica o garantie pentru degradare in timp neutilizata Daca va inchipuiti ca este garantata 5 ani dar in astia 5 ani poti sa faci 800.000 km cu masina fara sa o schimbi va inselati .

Iar in carte scrie ca se schimba .........chiar la 90.000 km ........la Octavia 1 90cp

Sunteti depasit de situatie.

De cind n-ati mai citit un serviceplan?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum v-am spus:NU EXISTA nici o distributie la Skoda care sa se schimbe la 240.000 km. La 240.000 km se schimba INTINZATORUL curelei de distributie si nu cureaua in sine .

Eu citesc pe langa service planuri si documentatia de la Skoda............service planurile cateodata sunt mai prost traduse din ceha ..........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are 4 ani va recomand sa inlocuiti distributia ,mai studiati si ce scrie in cartile din mapa aceea neagra ...

Autoturismul e garantat 2 ani iar distributia se schimba la fiecare 90.000 sau la fiecare 3 ani chiar daca nu ati facut 90.000 este recomandat sa o inlocuiti,nu este obligatoriu dar nici de garantie nu puteti beneficia la 2.5 ani de la terminarea garantiei autovehiculului ...

Toti ne intretinem masinile ,toti scoatem afara cusatura de la buzunar, daca am fi toti avocati ....

Domnule Barbato, va multumesc pentru recomandare, va asigur ca am citit ce scrie in Serviceplan si va spun ca nu aveti dreptate. Nu scrie nicaieri ca se schimba distributia dupa trei ani, scrie doar dupa 90000km. Dvs trebuia sa stiti lucrul asta dar probabil daca plecati de la Skoda nu va mai intereseaza.

Recomandarea asta trebuia sa mi se faca la revizie in noiembrie cand am fost chiar in service-ul dvs, nu acum dupa ce a inceput sa fashaie.

Tot atunci trebuia sa mi se unga si sina de ghidare a trapei nu sa constat eu ca nu mai merge, si de asemenea sa mi se schimbe lichidul de frana la fiecare doi ani (eu asta nu am facut-o niciodata, asta acum am vazut in Serviceplan).

Va multumesc inca odata pentru recomandare si probabil voi schimba distributia deoarece peste doua luni vreau sa fac un drum mai lung in afara tarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu stiu ce scrie exact in cartea de service, dar stiu ca (virgula?) cureaua se schimba la un numar de km sau la un numar de ani (3-4). E totusi cauciuc care se degradeaza in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curelele de distributie fabricate dupa MY2002 nu au in compozitie cauciuc. Sunt pe baza de kevlar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4-life(golf-lV-tdi)

as avea o MARE intrebare: inainte de a se rupe cureaua ( vorba aia "doamne fereste") se simte ceva in neregula la functionarea motorului sau eu stiu ceva zgomote??? (adic nu cu cateva secunde inainte ....ceva sute km) aaaaaaaaaa si inca una ...daca un mecanic bun sa zicem ar vedea starea in care se afla cureaua si restul..role,etc...iti poate spune cam cati km mai mergi in siguranta ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua nu se rupe de la sine. Este ultimul lucru care cedeaza.

De obicei se duc rulmentii din rolele de aliniere, rola intinzatoare, pompa de apa.

Pot fi ceva semnale acustice inainte de catastrofa, insa de cele mai multe ori ele trec neobservate.

Kitul de distributie trebuie schimbat in intervalul de km recomandat de catre producator sau atunci cind cumparam o masina sh fara carte de service valabila si usor de verificat (cu facturi de achizitie piese + manopera)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Pot fi ceva semnale acustice inainte de catastrofa, insa de cele mai multe ori ele trec neobservate.

..sigur ai sa auzi motorul "altfel" De obicei sare de la punct...rezulta avans aiurea... rezulta motor zgomotos.

Daca"prinzi" zgomotul chiar de la inceputul lui... ai timp s-ajungi cu masina la service :) ( adica mai poti merge 20-30km fara sa lashi urme :) ). Eu am facut cam 250 pina sa termin motorul :banghead" ("termin"= spart chiulasa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum v-am spus:NU EXISTA nici o distributie la Skoda care sa se schimbe la 240.000 km. La 240.000 km se schimba INTINZATORUL curelei de distributie si nu cureaua in sine .

Eu citesc pe langa service planuri si documentatia de la Skoda............service planurile cateodata sunt mai prost traduse din ceha ..........

Ai citit probabil documentatie mai veche... inclusiv in service plan de Golf V, scrie ca la motoarele TDI-PD se schimba la 240.000km.. asa ca ma indoiesc ca si din germana au tradus gresit, mai ales ca sunt enumerate mai multe cazuri ( cum ar fi la 180.000km la TFSI.. )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot felul de presupuneri s-au spus aici-iata ce scrie in "Plan de service-Skoda Octavia"la pagina8-

"La fiecare 90 000 Km suplimentar",inlocuirea curelei de distributie pentru axele cu came(motoare pe benzina) la 90000Km.

"La fiecare 120 000Km,suplimentar",inlocuirea curelei de distributie pentru axele cu came(motoare PD)

"La fiecare 180 000Km suplimentar",inlocuirea curelei de distributiepentru axele cu came(motoare FSI 2.0L)

"La fiecare 240 000Km suplimentar",inlocuirea rolei intinzatoare(motoare PD)

deci e foarte clar

curelele de distributie se schimba la 90000,la 12000 si 180000Km in functie de motor,nici vorba sa se schimbe vreo curea(cel putin pentru motoarele de pe skoda indiferent de model)la 240000km

Modificat de cristi.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4-life(golf-lV-tdi)

va multumesc pentru raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot felul de presupuneri s-au spus aici-iata ce scrie in "Plan de service-Skoda Octavia"la pagina8-

"La fiecare 90 000 Km suplimentar",inlocuirea curelei de distributie pentru axele cu came(motoare pe benzina) la 90000Km.

"La fiecare 120 000Km,suplimentar",inlocuirea curelei de distributie pentru axele cu came(motoare PD)

"La fiecare 180 000Km suplimentar",inlocuirea curelei de distributiepentru axele cu came(motoare FSI 2.0L)

"La fiecare 240 000Km suplimentar",inlocuirea rolei intinzatoare(motoare PD)

deci e foarte clar

curelele de distributie se schimba la 90000,la 12000 si 180000Km in functie de motor,nici vorba sa se schimbe vreo curea(cel putin pentru motoarele de pe skoda indiferent de model)la 240000km

Tu ai service planul de la O2, la octavia tour te asigur ca asa este si in service planul de golf e la fel. O sa iau pana la urma cele 2 carticele sa le scanez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez cateva pagini lamuritoare despre service plan la Golf V din toamna 2004.

Scuze pentru calitate, dar am crescut compresia jpg pentru a putea introduce toate paginile intr-un post.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am verificat cu cineva cu un Golf Plus TDI ( din pacate tot nu am scan, dar deja ma enervati cu neincrederea asta ) si scrie clar:

inlocuirea curelei la 2.0 fsi si tfsi se face la 180.000km

iar la motoarele pd se inlocuieste rola de intindere la 240.000km, in rest

cureaua de distributie se verifica doar la fiecare 120k km.

deci de fapt cureaua de distributie nici macar nu se schimba :rolleyes:

intr-adevar masinile astea sunt 2005++

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics
Tocmai am verificat cu cineva cu un Golf Plus TDI ( din pacate tot nu am scan, dar deja ma enervati cu neincrederea asta ) si scrie clar:

iar la motoarele pd se inlocuieste rola de intindere la 240.000km, in rest

cureaua de distributie se verifica doar la fiecare 120k km.

deci de fapt cureaua de distributie nici macar nu se schimba :rolleyes:

intr-adevar masinile astea sunt 2005++

:lol: :D ce citesc aici este o adevarata crima la adresa motoarelor din concern..........probabil ca nici la Skoda Superb pe care il ai nu trebuie schimbata cureaua de distributie ci doar rola intanzatoare.... :P

Va rog sa nu mai dezinformati posesorii de masini care citesc acest topic,cel mai corect este sa intrebati la un dealer autorizat si dupa aceea sa postati intervalele de schimb corecte pentru tipul de motor respectiv :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau, nu am observat, in afara de paginile atasate in postul #20, referitoare la planul de service pentru Golf 5 (model 2005) din toamna 2004 mai exista o completare la planul de service - editia romana 06.2004. Apare modificarea gamei de service pentru noua modele, editii 2003-2004:

Nu comentez editiile ulterioare pentru ca nu le cunosc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect razdan,asa este,deci concluzia este ca la toate motoarele, cureaua de distributie se schimba la 90000km si la tot ce este TDI - PD la 120000km (in afara de sharan-la acesta se schimba la 90000km chiar daca este TDI-PD)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat la octavia 1 din lipsa de timp pe la aproape 100 de mii si aproape 1 an ai masinii si era jalnica,a zis ca mare noroc am avut deci era putreda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv changed the title to Distributie TDI ALH (AGR, AHF, ASV)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!