Jump to content

Distributie TDI ALH (AGR, AHF, ASV)


Diesel
 Share

Postare recomandată

In final difera curelele CT 1044 fata de CT946 prima e mai scumpa cu 20 Ron la motor am doar 5 cifre M44568 si nu stiu de care sa cumpar ,o pot identifica dupa VIN ul masinii?

Modificat de emilvef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Locuiesc in Germania de foarte scurt timp. Peste 3 zile trebuie sa fiu la un handler la vreo 300 km de unde eu locuiesc, pentru a cumpara un VW Passat 1.6 CRDI, ma rog, TDI CR. An de fabricatie 2009, km: 167.000km. Ultimul service LongLife a fost la 150.000km acum vreo 4 luni. Mare intrebare: ce presupune servicul la 180.000 km in afara de service obisnuit LongLife. Ce anume se schimba la distributie? Am intrebat handlerul prin telefon si mi-a spus ceva de 300.000 dar, recunosc ca stau f prost acum cu limba germana. Mi-a trimis pe mail cartea service, o sa incerc sa contactez service-ul autorizatVW unde s-au facut toate inspectiile service dar imi este teama ca tot nu ma inteleg cu el. Am tot cautat aceasta motorizare pe forum, dar din pacate inca nu este suficient de familiara aceasta varianta de motorizare. HELP, daca se poate urgent. Multumesc in avans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW PASSAT (3C2)

1.6 TDI Coduri motor CAYC Curea de distribuţie - înlocuire (toate 210.000 km).In functie de cartea service iti schimba consumabilele..filtrele..dar la longlife..aia schimba la interval de 20-30.000km.

Uleiul in schimba la 20-30.000km....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciprian Ciobanu

Va salut! Detin un vw Bora 1.9 TDI motor ALH, si cu mana pe inima va zic ca ati reusit sa bagati frica in mine! Masina mea are in prezent 36500 km, dar e din 2005, mai exact decembrie 2004 prima inmatriculare (provenienta RO). Sa inteleg ca trebuie sa schimb distributia...nu ma asteptam la asa ceva.. Mi-au mai zis unii de curea ca a implinit anii demult si ca sa o schimb, dar pe o ureche mi-a intrat si tot asa a si iesit pe cealalta! Multumesc forumului pentru informatiile pretioase care le ofera!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite raspunsul dat de un service autirozat VW din Germania.

der Zahnriemenwechsel bei Ihrem Fahrzeug ist alle 210.000 km fällig .Die Kosten für den Zahnriementausch betragen 670,-EUR und beinhaltet den Tausch der Wasserpumpe, des Zahnriemens und der Spann-und Umlenkrollen.

Die Inspektionskosten betragen 395,- EUR. Es werden das ÖL, Pollenfilter, Luftfilter und der Kraftstofffilter ersetzt.

Deci astia spun ca la 210.000. Ce sa mai cred acum. Handlerul imi spune ca la 300.000, tu imi spui 180.000, servicul unde masina are tot istoricul de noua imi spune 210.000. Inclin sa merg pe mana servicului pt ca i-am trimis briful scanat si a vazut seria motorului.

Oricum multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ti-am spus ca la 210.000km.Citeste bine postul meu :lol:

VW PASSAT (3C2)

1.6 TDI Coduri motor CAYC Curea de distribuţie - înlocuire (toate 210.000 km).In functie de cartea service iti schimba consumabilele..filtrele..dar la longlife..aia schimba la interval de 20-30.000km.

Uleiul in schimba la 20-30.000km....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciprian Eu ma chinui de 2 ani sa aflu de un document oficial referitor la distributie schimbata la 5 ani la reprezentante spun ca ei doar recomanda sunt pe dinafara... la ei toate ALH se schimba la 90Km indiferent de ce scrie in cartea service..Oricum si eu am aproape 7 ani si 60Km si o voi schimba la primavara ,doar cureaua 100 ron nu e mult dar inca nu stiu de care sa iau CT1044 sau CT946 poate stie cineva cu ce difera.Oare si alte marci dayco sau gates au 2 repere la curea? in functie de serie motor inainte si dupa 500 000 . seria mea are doar 5 cifre???

Modificat de emilvef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De aici provine treaba;sunt 2 feluri de distributie..una din ele are o rola in plus.Lungimea curelei e identica..dar posibil difera compozitia si felul cum se intinde.

GATES 5543XS SI 5559XS,BOSCH 1 987 949 450 SI 1 987 949 578,ROULUNDS RUBBER RR1094 SI RR1164, SWAG 30 91 9362 SI 30 92 1718.Dayco face un singur model 94942

post-64586-0-17710100-1328794093_thumb.j

post-64586-0-07050000-1328794099_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MS! Deci cureaua e la fel . dar la motorul meu daca are serie cu 5 cifre M22568 se considera inainte de 500001? deci CT 946? o fi ceva diferenta dar de pasi nu e ,nici dimensiuni 25mm nici nr dinti 141 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca ti-am dat codul curelei dupa original?Daca nu ..da-mi seria de caroserie..

..

post-64586-0-20859000-1328795828_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da CT946 vin ul TMBDG41U468835230 dar eram nelamurit cu seria motorului carei de 5 cifre si o litera...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CT946 Curea de distributie ;gasit dupa numarul OE: 038109119D

Coduri de consum: 529 LAHR 100;dinti: 141, Latime: 25 mm

Seria motorului o gasesti in cartea masinii.

post-64586-0-80154200-1328797050_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK! MS! pai seria motoruli e M44658 din :icon_cheesygrin: cartea de identitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este Gabi! Ai avut dreptate. Scuze.

Deci, concluzie: 1.6 TDI CR distributia se schimba complet la 210.000km si costa binisor.

Totusi, ai observat cat a cerut pe revizia la 180.000? aproape 400 E. Poate si pentru ca se face la 30.000 km si uleiul este mult mai scump. Un handler destul de mare din zona unde eu locuiesc in Germania mi-a spus ca imi recomanda un service unde imi poate face revizia cu 150 E (ulei, filtru de ulei si cred ca si filtru de aer). Am observat prin anunturile de pe mobile, din cartile service scanate, ca filtrul de motorina se schimba si la peste 60.000 km. Eu la un golf 1.9 TDi in RO schimbam la fiecare 10-12.000 km/in fiecare an!

Intr-un fel imi convine in Germania, mai rar pe la service, si pe ransamblu cred ca si mai ieftin per kilometru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da..in De se respecta ce scrie in programe.Dar in Ro sa schimbi filtrele la interval asa mare...e nenorocire.Iti las un plan service pt masina ta.Repet datele sunt pt europa de vest.

Erweitern Interval între un service şi următorul service

Erweitern Service ulei pentru service

Erweitern Mijloc de etanşare din trusa de reparare a pneurilor - înlocuire (la fiecare 4 ani)

Erweitern Filtrul spaţiului de habitaclu - înlocuire (la fiecare 60.000 km / 2 ani)

Erweitern Filtru de combustibil - înlocuire (toate 90.000 km)

Erweitern Filtru de aer - înlocuire (la fiecare 90.000 km / 6 ani)

Erweitern Filtru de particule - verificare (prima dată la 180.000 km, apoi odată la 20.000 km)

Erweitern Rolă(role) de întindere - curea de distribuţie - înlocuire (toate 210.000 km)

Erweitern Curea de distribuţie - înlocuire (toate 210.000 km)

Erweitern Lichid de frână - înlocuire (mai întâi după 3 ani, apoi odată la 2 ani)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

emilvef, pe blocul motor e acelasi cod? din ce an e masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da acelasi cod, fabricatie 2005 carte 2006 pot sa merg pe CT 946 gasesc si sa nu fie made in RO sau e OK?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiind 2005, eu as merge pe CT1044, 99%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si mie mi se par la fel dar dupa catalog e 946 la seria motor ALH44568 nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ca M-ul o fi de la faptul ca s-a trecut peste seria 1milon? asta e doar o presupunere. din cate stiu, alh s-a produs pana in 2006, daca nici ala nu e peste seria 500k, care e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca sunt nelamurit :blink: ,poate stie cineva cum e cu seria la ALH.Oricum curelele sunt la fel daca nu ma lamuteste nimeni am sa merg pe CT946 dupa VIN ul masinii

Modificat de emilvef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ALH sa montat pe octi 1 si in 2009 ;) .Interpretarea seriei de motor se face astfel;ai M in fata si apoi 5 caractere(cifre).La alh specifica cureaua 038109119D sa montat pana la numarul de motor M500.000.La tine daca motorul e pana in numarul 500.000 ai in loc de 6 caractere un 0 in fata si 5 cifre M044.658.Pe octavia tour(masina ta e tour)motorizarea asta sa montat din luna 10-2004.In consecinta daca elimini 0 din fata iti da seria ta de motor M44.658.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu,cert e ca la mine nu e nici un M in fata, e 129xxx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sunat la reprezentanta si dupa VIN ul masinii miau dat un alt cod de original 038198119E acum tot nu stiu ce sa pun AM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ti-au dat e cod de kit curea distributie,nu cod de curea de distributie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv changed the title to Distributie TDI ALH (AGR, AHF, ASV)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!