Jump to content

Distributie TDI ALH (AGR, AHF, ASV)


Diesel
 Share

Postare recomandată

Multumesc lui Marius pentru indicatii, intr-adevar, acolo este seria motorului, n-am reusit sa o citesc inca, este multa vopsea neagra acolo si nu s-a putut citi,

Seria e trecuta si pe capacul de la distributie unde scrie tipul motorului si pe stickerul din portbagaj. Chiar sunt curios ce serie de motor ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma uit dupa serie, ca m-ati facut si pe mine curios, cu toate ca pentru mine e clar ca se pot folosi ambele curele, dar recomandarea este pentru ALH, ca dupa seria 500001, sa se puna CT1044, care se pare ca e mai potenta.

Acuma cel de la magazin mi-a spus ca garantia este de 60000km, iar la service unde mi-am montat-o, meseriasul, si trebuie sa recunosc ca stie ce face, monteaza curele in fiecare zi, cu coada si programare, mi-a spus ca ne intilnim peste 90000km, ca atita tine aceasta curea. Pe site-ul de la Conti, recomandarea este de schimbare la 120000 daca nu exista alta recomandare din partea producatorului..

Pentru mine e foarte simplu, pentru ca fac aprox 10000/ an, n-o sa astept 9 ani sa schimb cureaua!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nimic nu se mai face ca inainte, vorba aia , inainte era mai bine, am incercat sa descifrez seria motorului dar n-am reusit. atasez o poza, daca poate cineva sa descifreze seria dau o bere! Nu-mi dau seama care-i prima cifra dupa ALH, si nici ultima nu-i prea clara.

Nu se mai poansoneaza ca inainte, ce metoda o fi folosit la inscriptionare ca lasa loc la interpretari!

post-24055-1272904399_thumb.jpg

Modificat de Giurgescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA tine din ce vad prima cifra e o litera, asa ca seria motorului tau este peste 1 milion, deci e bine ce ai pus. Pe capacul de la distributie nu apare aceeasi serie? Pe stickerul din portbagaj sau pe cel din cartea de service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe capacul de la distributie apare aceeasi serie, dar pe stickerele din portbagaj si pe cartea service, nu apare decit ALH, nu s-au mai obosit sa detalieze...

Ca intotdeuna Al Bundy, ai dreptate, dar a trebuit sa mai dau jos inca odata capacul de la motor sa vad ca scrie clar seria cu M in fata! Dar pe acel capac, nu stiu sincer cit o sa mai tina abtibildul, daca se mai intervine pe acolo romaneste, inscriptia se va sterge in curind!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare.Acus v-a cer si eu un sfat mai experimentatilor in ale distributiei:pompa de apa GATES si distributie INA, tine? a-ti avut probleme?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

salutare....spuneai ca ai mai curatat EGR si turbo...imi spui si mie cum asi putea si in ce mod curata?

Salut ...am un golf 4 alh din 2000 la cat se schibma curea si kitu distributie ? Imi zice careva va rog..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa puna cineva un document oficial cu perioada de schimb al curelei [4-5ani]??pt ca in manual service scrie doar de km. in cazul meu 150000k m am uitat la curea iar pe partea care ruleaza pe ghidare nu e cauciucul ,neted , par a fi mici fisuri in rest partea cu dinti e ok sau asa o fi cureaua de kevlar ?mentionez ca am 50000 la bord.. :somnmare:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te-a satisfacut nici o informatie din ce s-a pus indarat cu o pagina ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. :blah_: scrie in nici un doc. oficial de ANI! Contraziceti ma!Cu probe!

Modificat de emilvef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

ma ce tot atata agitatie cu punctu asta...eu mi-am schimbat ieri distributia si doar pompa de injectia a blocat-o....nu ai cum sa misti vibrochenul..mie nu mi-a pus semn nici pe ax cu came nici pe vilbrochen...si a pornit motorul fara nici o problema si fara nici un zgomot ciudat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si avansul cum e ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a reglat nici la avansat nimic si merge exact ca inainte

deci mi-a dat jos tot si doar a pus ceva la pompa de injectia practic a blocat-o..si cand a dat fulia de la vilbrochen jos a dat ceva din partea cealalta la motor jos adica pe cutie si a bagat ceva acolo si asa o blocat virbochenul...dar nu a lasat acolo!doar cand a dat surubul jos si la pus inapoi.....si ma nu inteleg cum poti sa misti fara sa vrei axu cu came si vibrochenul....na-i cum....Al Bundy ai idee ce poate fi avut axul de curgea uleiprin ax...si nu pe langa simering..a pus o pasta pe surub si a zis ca nu va mai curge...oare ce o fi avut?ai idee?o fi avut vreo saiba originala care etansa bine ?sau n-am idee...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut,

Am un golf cu motor AGR (distributia identica cu ALH, tot 90cp, difera doar turbina), am schimbat distributia zilele trecute, insa dupa schimbarea ei se aude motorul mult mai tare, are un zgomot metalic. S-a facut o scanare si e avansul foarte mare, asa era si inainte, porneste si mai greu, insa de pornit tot asa pornea si inainte, zgomotul e posibil sa fie din cauza avansului mare (iese din grafic)?Masina a ramas in service, si maine, marti se vor mai face verificari, cred ca vor desface pompa de vacuum pentru a verifica pozitia axului cu came. E suficient sa se verifice pozitia axului cu came? S-a primit si o eroare la motor, nu mai retin exact eroarea, ceva cu timing si injection, nu mai retin exact, e posibil sa nu fie la semn pompa de injectie? Scuzati sirul de intrebari, dar sunt cam ingrijorat :)

Va multumesc anticipat,

Razvan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Eroarea, zgomotul si pornirea mai grea sunt de la avansul dereglat. Incearca sa reglezi avansul...daca se mai poate. Daca nu, cred ca trebuie sa repozitionezi distributia. Parerea mea...

http://www.myturbodiesel.com/1000q/a4/ALH-engine-timing-belt-change-VW-Jetta-TDI-1.htm

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu era distributia la semn, s-a rezolvat :) Multumesc de sfat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am schimbat distributia acum 52000km,in curand trebuie s-o schimb iar.am pe ea kit ina,curea conti 1044,pompa apa hepu.intrebarea mea:acum voi schimba doar cureaua sau si restul de role?

Modificat de romeo01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Indicat este sa schimbi tot inclusiv pompa de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Chiar daca vine ca un raspuns la un post vechi, poate fi util ...

Detin o Skoda octavia Tour, motor ALH cu geometrie variabila, 2007 si va pot spune urmatorul lucru: am schimbat distributia la nici macar 40.000 km, intrucat masina trecuse de 4 ani iar in acest timp nu intrunisem cei 90.000 km necesari acestei operatiuni (caietul de service spune la 90.000 sau 4 ani).

NU VA JUCATI CU ACEST LUCRU, mai ales ca intre timp nu mai exista nicio garantie de la producator. Inainte sa fac aceasta investitie destul de costisitoare (la FORD NESTE, in Chitila, cu piesele lor si pompa de apa HEPU impusa de mine ... 1,500 ron, manopera inclusa/ / in OCT.-2011), am intrebat in stanga si in dreapta catre persoane avizate in domeniu despre aceasta necesitate, parerile au fost foarte diverse, am riscat aceasta investitie cf. caietului de service, aparent inutila si am constatat urmatorul lucru alarmant: dupa ce a dat jos vechea curea, aceasta prezenta urme grave de uzura, probabil cauzate de imbatranirea cauciucului, inclusiv DOUA FISURI" FOARTE VIZIBILE.

Decizia este la voi ... da, poate fi o strategie de market-ing "schimba la 4 ani" daca nu ai km. necesari pt. aceasta operatiune, insa va intreb: CINE VREA SA SUPORTE ACEST RISC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine scrie clar ca distributia se schimba la 150000km a mea e chiar mai veche si nu am schimbat o inca si daca te referi la fisuri pe fata de rulare cred ca la toate e la fel care au curea de Kevlar OEM deoarece e mai rigida . gradul de uzura se vede la dinti!Si eu stiu ca dupa 2006 nu au mai fost montate pe octavii ALH ci AXR..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

AI putea sa pui niste poze cu cureaua? si eu am mici fisuri pe partea exterioara.. SI cred ca popa de apa ai pus degeaba si poate e mai proasta..

Modificat de emilvef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlad_bargaoanu are mare dreptate sunt extrem de multe cazuri de rupturi care au dus la avarii grave.

Chiar trebuia sa pastrezi acea curea ca un fel de amintire personala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv changed the title to Distributie TDI ALH (AGR, AHF, ASV)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!