Jump to content

Distributie TDI ALH (AGR, AHF, ASV)


Diesel
 Share

Postare recomandată

MasinaPoporului

:D Sincer,ma faci sa rad.Adica tu ai platit 9 milioane pentru operatiile de mai sus? :)

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Va rog sa ramaneti ON TOPIC!

Multumesc! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11
Eu nu inteleg de unde se scoate faza cu 4 ani. Are cineva ceva de la VW? Pentru ca eu stiu ca aceste curele au "shelf life" de 5 ani. Odata puse si intinse corecte nu se mai considera "shelf" deci nu exista o limita clara de timp.

Si in concluzie ar trebui sa fie mai scurta acea perioada de timp sau nu? mai putin de 5 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce peste tot vad ca la curele si la role sunt doar in functie de km, nu exista perioada de timp de schimbare (daca este rezonabila). Nu cred ca si-a luat nimeni masina sa faca 150.000km in 10 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi e bine sa se verifice starea lor dupa un timp, daca tii la bani si nu se vrea reparatia motorului :D

eu consider ca e cam aceeasi poveste cu imbatrinirea si deteriorarea anvelopelor cind masina sta pe loc :) si am vazut asta pe propria-mi masina ;)

in 5 ani - 100k km rulati => interval de schimb 120k conf. carte => cureaua avea mici fisuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11
Din moment ce peste tot vad ca la curele si la role sunt doar in functie de km, nu exista perioada de timp de schimbare (daca este rezonabila). Nu cred ca si-a luat nimeni masina sa faca 150.000km in 10 ani.

La cat merg eu nici 150.ooo in 10 ani, poate in 15. Cel putin din trecut ,poate pe viitor o sa bag mai multi, dar daca tot asa vremuri vin ,nu prea cred.

Si inca ceva: stickerul de pe capacul motorului e de FEBI si scrie sa schimb distibutia la 180.ooo, in schimb cureaua de pe masina e bosch cu mici crapaturi, ce concluzii as putea trage? am 165.ooo.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

A mai schimbat cineva distributia recent la un motor 1.9tdi ALH? De unde ati luat piesele si la ce preturi? Ma intereseaza calitatea si apoi pretul.A era sa uit .... magazine in Bucuresti.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

role ina curea gates pompa de apa graf.toata distractia 840 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare la toata lumea

Am o problema si vreau sa o expun aici, sper ca mai sint cunoscatori in ale ALH-ului care citesc pe aici si sper ca or vrea sa-mi raspunda!

Am un ALH, si vreau sa-i schimb distributia, citind pe o sumedenie de forumuri am gasit undeva ca sint 2 tipuri de curea pentru ALH!!!

Asa o fi? Pentru motorul ALH pus pe Octavia in 2004, ce caracteristici are cureaua de distributie?

Ma gindesc sa pun Contitech, si asta din 2 motive, una ca are un raport calitate pret destul de bun, si a doua ca am auzit ca e facuta la noi!

Poate ma lumineaza cineva, in legatura cu intrebarea mea, si poate stie cineva si un cod pentru curea?

Multumesc anticipat tuturor celor ce vor dori sa ma ajute sa ma edific, in legatura cu distributia!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Pe motor exista un cod: ALH XXXXXX care e trecut si in cartea de identitate, o curea e pt modelele inainte de seria 500.000 si una dupa. Nu ma intreba de diferenta intre ele. Al tau ALH mai mult ca sigur e dupa 500.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a venit momentul sa ma gindesc iar la schimbul de distributie :blah_:

ce parere aveti de rolele Febi in comparatie cu Ina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius, la mine pe cartea de identitate la motor scrie "Volswagen ALH serie M20556", asta ce sa insemne ca sint pina in 500.000? O sa ma uit si pe motor, sa vad ce scrie, ca sint in ceata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai indicat ar fi sa mergi la un magazin de piese. Acolo iti vor cere datele despre masina(serie motor, serie caroserie etc), le introduc in calc si sigur iti vor da piesele care trebuie.

Si ca sa fii sigur, incearca si alt magazin sa vezi daca-ti dau aceleasi piese.

Eu asa am facut, si de fiecare data au fost aceleasi piese cu aceleasi coduri, doar preturile au fost diferite. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius, la mine pe cartea de identitate la motor scrie "Volswagen ALH serie M20556", asta ce sa insemne ca sint pina in 500.000? O sa ma uit si pe motor, sa vad ce scrie, ca sint in ceata!

Ar fi recomandat sa cureti inca odata seria de motor, ea fiind punctata poti usor gresi, si sa citesti, luminand din mai multe unghiuri ,

seria de motor. Totdeauna sant 6 cifre , in grupe de cate 3.

Salutare la toata lumea

......citind pe o sumedenie de forumuri am gasit undeva ca sint 2 tipuri de curea pentru ALH!!!

Asa o fi? Pentru motorul ALH pus pe Octavia in 2004, ce caracteristici are cureaua de distributie?

Diferenta dintre ele este greu vizibila cu ochiul liber si mai ales necunoscatorilor, este vorba

de pasul dintilor , respectiv de forma lor. Am intalnit cazuri in care motorul nu avea montata

cureaua corespunzatoare . Motorul functiona dar cureaua " plangea ".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Rudolf, de asta mi-era frica am vazut ca peste tot se vorbeste de 141 dinti si 25mm latime, dar din cite am mai citit, dinti curelelor au diverse forme geometrice si de asemenea o alta caracteristica a curelelor este pasul, care de obicei este in toli. Eu stiu cit de usor poti gresi, fara sa vrei, asa ca si vinzatorii care cauta in cataloage, pot interprata gresit, sau sa nu se fi intilnit cu fenomenul, si usor te poti trezi ca eroarea e deja produsa!

Dupa ce ai montat o curea gresita, care are ce-i drept acelasi nr de dinti si latime, e mai greu sa te lupti cu "sistemul"!

Are cineva o fotografie, o schita cu pozitionarea seriei la motorul ALH? Sa stiu unde sa ma uit, ca nu am canal! Eu am citit din CI, dar nu m-am edificat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

E pe flansa care se cupleaza cu cutia de viteze, E scris ALH si seria xxx xxx. in fata-jos cum stai in fata masinii.

Nu cred ca ar diferi pasul, asta ar insemna sa fie si alte fulii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce parere aveti de rolele Febi in comparatie cu Ina?

Un singur lucru pot sa-ti recomand: sa nu cumperi NICIODATA ceva facut de FEBI. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu cumperi NICIODATA ceva facut de FEBI. :icon_thumright:

am de o luna discuri frina spate... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un singur lucru pot sa-ti recomand: sa nu cumperi NICIODATA ceva facut de FEBI. :))

Dar bilstein ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am de o luna discuri frina spate... :)

Acuma... la placute diferenta e ca nu sunt destul de eficiente la franare, dar nu e periculos. Eu am vazut lucratura lor la niste bujii (unde conteaza diferenta) si in comparatie cu OEM, materialele erau execrabile. Si au si functionat pe masura.

Bilstein sunt buni in amortizoare. Dar in curele... cine stie.

Ca o paranteza, Sony e printre lideri in materie de electronica, corect? Dar asta nu inseamna ca le fac pe toate bine. Deci daca vreau muzica de calitate, imi iau un HU Alpine, Clarion sau Pioneer. Daca vreau poze de calitate, imi iau un aparat foto Canon sau un Nikon.

Asadar: Gates, Conti rullz.

Eu am pus curea Bosch si role INA la schimbul trecut si n-am avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

N-am reusit sa vad seria motorului, am indepartat panoul cu sigla de pe motor, dar nu am gasit decit o serie care pare a fi de la cutie, nu m-am bagat sub masina, o fi pe dedesubt. O sa caut un canal, sa vad ce pot citi, fara sa dau jos scutul!

In schimb am gasit kit format din curea Contitech, CT 1044, si role Ina, pret convenabil, la jumatate fata de kit Gates cu role SKF, dar nu ma decid la pompa apa. Daca stie cineva ceva despre pompa apa de la GK, pare a fi facuta in Germania, sau pompa Comline, made in Anglia, asta-mi ofera magazinul unde am gasit cureaua de distributie, la cel mai bun pret!

Din ce am gasit intr-un buletin informativ de la contitech, pe care l-am pus in attach, CT 1044 este cureaua noua de echipare motoare TDI dupa 2004, in buletin se dau motoarele si seriile unde vine aceasta curea.

Astept parerile voastre daca v-ati intilnit cu pompe GK sau Comline!

Incerc sa micsorez fisierul ca e un pic cam mare.

Modificat de Giurgescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poza asta am avut-o landemana, am facut un patrat rosu cam unde e seria stantata, e pe blocul motor, pe muchia aia de vre-un cm latime ,sub canistra aia rotunda pt vacuum.

Probabil e murdara zona ,deaia nu vezi.

post-34985-1271510000_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc lui Marius pentru indicatii, intr-adevar, acolo este seria motorului, n-am reusit sa o citesc inca, este multa vopsea neagra acolo si nu s-a putut citi, si n-am mai raschetat pe acolo sa vad seria ca ma lamurisem ca voi pune CT1044, dar intre timp am cumparat kit si am si schimbat distributia. Am facut-o pentru ca in vara masina facea 6 ani, si chiar daca aveam doar 90000 km, am hotarit sa nu mai astept!

Am luat kit Contitech, cu role INA, la 510ron, toate rolele INA, mai putin cea de intindere care este Litens, exact aceeasi ca si pe masina . Pe masina toate rolele au fost tot INA, cureaua, mi-a zis "meseriasul"ca a fost tot Conti, nu se mai putea citi nimic pe ea, din cauza rolelor pe care freaca. Am fost uimit cit de buna am gasit rola de intindere de pe masina, cred ca mergea pina la 150000km cit scrie in caietul service.

Am schimbat si pompa de apa, am pus GK, 155Ron, made in Germany scrie pe flansa turnata cu care se prinde de motor. Initial cind am vazut pe axul central( cu lupa), ca scrie un cod , daca intereseaza pe cineva pot sa-l dau, si made in Italy, am zis ca e o smecherie la mijloc , dar pe pompa data jos, si care este in perfecta stare ca-mi venea sa o montez la loc, scrie W- audi, iar pe axul central, surpriza aceeasi inscriptie, codul si made in Italy, asa ca m-am linistit in privinta pompei de apa.

Meseriasul m-a cam fript, nemultumit ca am luat piese fara el...gindesc eu, si daca initial mi-a cerut 350, cind am ajuns la service-ul lui in ziua programata, mi-a zis ca 400 bal bla bla. Avind in vedere ca era recomandat de o persoana de incredere, am mers mai departe si am terminat cu distributia!

Masina functioneaza la fel de bine ca si inaintea schimbarii curelei, parca porneste mai repede ca inainte, la prima explozie din motor!

Oare cum s-o mai putea posta un pdf ca nu reusesc...nu -mi ia pdf pe shack!

Modificat de Giurgescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am reglat avansul, eu n-am cerut, meseriasul n-a zis nimic..

La ultima scanare, am gasit ca avansul e in parametrii, o sa pun Vag-com-ul sa vad daca s-a modificat ceva, mie mi se pare ca motorul porneste si functioneaza mai bine, dar poate sint subiectiv!

Am pus mai jos un extras dintr-un buletin informativ de la contitech, pe care l-am promis mai demult, referitor la curea si tipuri de motoare.

http://yfrog.com/espages10fromtechnnewsp

Modificat de Giurgescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv changed the title to Distributie TDI ALH (AGR, AHF, ASV)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!