Jump to content

Distributie TDI ALH (AGR, AHF, ASV)


Diesel
 Share

Postare recomandată

MasinaPoporului

Bozo dar care ar fi fost motivul spargeri?Sa ne spui si noua rezultatul si costul operatiei.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot sa imi dau seama de ce s-a spart...distributia a fost pusa la punct, am verificat personal...ideea e ca inainte sa schimb distributia mergea ceas.dupa ...dezastru, sunetul era produs de supapa de la admisie care corespundea paharului spart deoarece nu lucra...

acum costul o sa vi-l spun dupa ce desfac chiulasa de tot sa fad ce nenorociri au facut bucatelele de metal...sper ca nu au ajuns pe pistoane...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Si cum ti-ai dat seama ca e de la ce ziceai daca nu l-ai desfacut? Si parca ziceai ca trage bine, nu trebuia sa scada performanta daca o supapa nu merge bine?

Sau nu are legatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut capacul de la chiulasa, si da... tragea bine tragea aerul pe la celelalte supape, poate tragea prea bine, supapa o fi ramas deschisa...de-aia banuiam ca e ceva de la evacuare spart, pompa decalata sau admisie care trage aer pe unde nu trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costuri pana acum: garnitura chiulasa:150 ron, tachet 55 ron.

am descoperit si cauza problemei:rola intinzatoare s-a rupt la una din prinderi; axa cu came a sarit de la punct, nu mult dar suficient, pistonul a lovit in supapa-supapa in tachet si axa cu came tot in tachet! = tachetul rupt...

(o sa pun poza cu rola rupta- era INA)

acum problema e ca nu imi mai porneste... pompa de motorina a sarit de la punct si nu mai por sa o pun la loc! va rog sa ma ajutati daca stiti !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-e greu sa cred ca acea rola s-a rupt pur si simplu ci mai degraba distributia nu a fost montata corect, probabil te referi la urechea de ancorare din spatele rolei.

Daca nu a slabit, in timpul montarii curelei, rotile dintate de la axa came si pompa de injectie atunci mai mult ca sigur aici a fost problema si cureaua nu s-a putut tensiona corect.

Punerea la punct: se aduce arborele cotit la punctul mort> e un semn ca un dinte pe volant care trebuie sa apara in centrul ferestrei

se aduce arborele cu came in pozitia in care camele de la cilindrul dinspre distributie sunt in sus iar santul din capat sa fie orizontal(acest lucru trbuie facut simultan cu arborele cotit altfel exista riscul sa lovesti supapele)

cu ajutorul unei oglinzi se urmareste fulia din spatele rotii dintate de la pompa de injectie, acolo se gaseste un sant, iar acest sant trebuie aliniat cu o gaura de aproximativ 6 mm situata in partea superioara a corpului pompei.

Aceste 3 alinieri trebuie mentinute pe pozitie cu ajutorul unor cale standard sau macar ceva improvizat.

La final se face un reglaj fin la pompa cu ajutorul VAG COM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema la distributie: cureaua pare sa oscileze in plan orizontal: o fi de la curea sau de la rola?

si daca e cureaua, pot sa schimkb doar cureaua, sau trebuie sa schimb tot kitul de distributie (distributia a fost schimbata la 100.000 kilometri, acum am 150.000)

motor: TDI, ASV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai detaliaza oscilatia.... de unde la uiti la ea si cum se misca si cat (are uzuri laterale?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma uit la masina din partea din fata (dau usor la o parte un fel de scut, situat in partea din stanga a motorului, ca altfel nu se vede cureau deloc); cureaua nu are uzuri, asta ma deruteaza - m-am uitat la ea si cu motorul pornit, cand se vede oscilatia respectiva si cu motorul oprit: cureaua arata impecabil, e doar oscilatia aia care imi da de gandit...este vorba de cureau de deasupra, nu cea de jos, care e mai putin lata...

Modificat de hututui
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Nu vorbesti cumva de cureaua d la accesorii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Daca omul spune clar ca :"dau usor la o parte un fel de scut, situat in partea din stanga a motorului, ca altfel nu se vede cureau deloc" cum sa fie cea de la accesorii? :Driver:

Oscilatia,te uiti pe suprafata curelei sau la marginile ei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este vorba de cureaua de transmisie, mi-a mai confirmat cineva treaba asta - cureaua mai lata. oscileaza toata cureaua (o chestie de jumatate de centimetru), se vede doar daca te uiti atent. si eu ma gandeam sa nu fie crapata in zona respectiva, nu e...e parca ar avea o galma in zona respectiva, ceva de genul asta.

p.s. va multumesc ca incercati sa ma ajutati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Nu stiu ce sa iti spun...poti schimba si numai cureaua...dar gandestete ca acu dupa 50.000 km ai probleme cu ea,oscileaza. ;) .Poate fi si de la o rola problema.Deci trebuie vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In partea de sus a curelei, intre axa came si pompa de injectie, trebuie sa fie o rola mica, care freaca pe partea lucioasa a curelei, sa nu fi sarit cumva si sa mearga pe deasupra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica rola cara arata intinderea curelei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uuf!

am lamurit problema. am fost la mecanic (un baiat recomandat de cineva) si mi-a zis ca nu e nicio problema, miscarea respectiva e perfect normala...eu ma dusesem chitit sa schimb distributia....cred ca daca dorea sa ma arda, ma ardea fara probleme...

mi-a zis in schimb ca e recomandat sa schimb distributia inaitne de 90.000k, just in case...curelele de distributie nu dau niciun semn ca te lasa, pur si simplu crapa si iti distrug motorul....

va multumesc mult pentru ajutor si pentru sfaturi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Pentru doritorii ce vor sa schimbe distributia ca al carte se pot uita si la semnul de pe volant...am pus cateva poze cu pozitia lui...(in special pentru marius1982.11)

1z237tl.jpg

w6v8g6.jpg

j9651u.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Eii ,deci acolo era, nu am vazut-o de dop :blah:. Mersi.

Azi am am cumparat kitul CT946 K2 (sub seria motor 500.000): curea contitech ,role ina ,intinzaror litens si pompa de apa hepu(impeller metalic). 836RON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Poate sunt eu mai obosit si dupa ce am citit tot nu am priceput. La 1.9 tdi alh productie 2003 cu aprope 88.000km cand se schimba distributia? 90.000km???? Va rog help ca totusi este o investitie importanta si costisitoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu a fost schimbata niciodata chiar daca nu ai 90.000 km tot trebuie sa o schimbi din cauza numarului de ani.Normal e nr de kilometri sau 4 ani, chiar daca ti se par ok curelele , pot ceda oricand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

In poza atasata de DragosR la ALH din 2002 in colo se schimba la 150.000 km.Acum nu stiu cat e de sigura treaba asta...

2elclt1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine in cartea de service scrie clar 150.000km.

e foarte sigura treaba asta .... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg de unde se scoate faza cu 4 ani. Are cineva ceva de la VW? Pentru ca eu stiu ca aceste curele au "shelf life" de 5 ani. Odata puse si intinse corecte nu se mai considera "shelf" deci nu exista o limita clara de timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scrie clar in tabel, alh motor de fabia la 150.000km

de ce vorbesc aia de 90.000 la avia??.... ca astazi asa mi-au zis, ca mi-am pus tempomat pe ea. NU va duceti la avia, pt schimbat rulmenti fata si pt tempomat, doar manopera 900lei NOI!!!!

Modificat de rares v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv changed the title to Distributie TDI ALH (AGR, AHF, ASV)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!