Jump to content

Distributie TDI ALH (AGR, AHF, ASV)


Diesel
 Share

Postare recomandată

Am un ALH model 2002; in 2010 am schimbat cu un kit complet luat de la Volksparts (curea Conti, role, pompa de apa, intinzatoare). De atunci s-au mers 88.000 km, masina are are acum 317.000km. Drept sa spun, in mintea mea s-a intiparit ca acum schimb dupa 180.000 cu noul kit, insa service-ul la care merg insista ca se schimba la fiecare 90....

- fiind kitul complet schimbat ultima data, inseamna ca a fost "upgradat" motorul pentru interval de 180?

- acum schimb iar kitul complet, sau numai cureaua?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zici la fiecare 90? Masina e MY 2002, m-as fi asteptat sa fie macar 120.000 ca pana acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

floro_st205

Scuza-ma ,nu am fost atent la an . Da ,la 120.000 se face la a ta .

 

PS. rog un moderator sa-mi stearga primul rand din postul de mai sus (informatie eronata).

Multumesc .

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se pare ca exista o diferenta constructiva aparuta incepand cu MY 2003 ce permite intervale extinse de servisare, LongLife, la 150.000 km.

Cei de la dieselgeek indica pentru retrofit pe Longlife ca trebuie inlocuita rola "idler pulley" de 47mm din MY 2002 cu una cu rulmentul de 62mm, aparuta incepand cu MY 2003. Asta impreuna cu o curea si piston de tensionare long life. 

 

http://www.dieselgeek.com/ALH_TDI_Timing_Belt_Kit_p/tbk-alh.htm

 

Cred insa ca pentru mediul inconjurator al drumurilor din tara noastra, 120.000 este si asa "la limita". 

Modificat de Northman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Ce marca sa aleg pt kitul de distributie ?

As fi ales Continental, doar ca e semnificativ mai scump decat celelalte, pana in 500 lei am gasit: INNA, Ruville, Dayco, NTN SNR, IPD. Gates e 550, Continental 640. Imi trebuie pt motor pana in 500.000.

 

am gasit o documentatie interesanta la Ruville https://www.ruville.com/fileadmin/user_upload/redaktion/pdfs/Technische_Info-Flyer_Motor/GB/ti_1033_gb.pdf

se pare ca cele care nu specifica pana in ce nr de motorul, se potrivesc pt ambele variante

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta nu este f. mare, doar nu schimbi distributia mereu, merita piese f. bune, este o lucrare de mare importanta, nu trebuie neglijata calitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg, zici sa iau continental ? restu sunt toate proaste ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt proaste dar pe original la masina nu gasesti decat Continental sau Dayco, oricare este de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, merg pe dayco, documentatia zice ca, corespunde mai bine primei versiuni de curea.

Pompa Airtex am vazut recomandata pe aici, mai e ok ?

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai asa vericule ca ai dat peste cap toata treaba.
Ce intelegi tu prin prima versiune de curea ?
Daca vrei ceva ieftin si CALITATIV ,mergi pe INA 530 0082 10 si AIRTEX 9378

Ina,Conti,Bosch,Dayco,Skf,Snr fac acum doar 1 singur model de distributie pentru ambele modele de distributie care sunt clasificate in functie de numarul de fabricatie al motorului.

Setul de distributie Ina iti cuprinde rolele (litens+ina) cu care masina este in echiparea de original si curea continental 20% sau gates 80% si fata de alti producatori iti ofera si cele 2 prezoane de la intinzator si rola de ghidare mare..Calitate/pret Ina este varianta perfecta.

 

 

post-64586-0-89567800-1445667387_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ce inteleg cei de la dayco :D Banuiesc ca prima curea e cea "pana la nr motor 500.000" adica asa cum are si vechitura mea :) Nu pot da copy paste, scrie in documentatia lor ca sunt 2 versiuni cu M si D parca la sfarsit si ei fac doar una si buna http://web.daycogarage.com/catalogue/ro-ro/search-product-by-code?t=1&c=KTB360&a=1

 

Eu la Conti si la Gates am vazut 2 curele (pana la 500.000 si de la 500.000) 1 si iar dayco 1

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raspunsul este foarte simplu si se gaseste chiar pe pagina de la Contitech

post-17228-0-31623500-1445800836_thumb.p

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna

Am o Skoda Octavia 1 an 2000 motor 1.9 ALH si vreau sa imi cumpar kit de blocare pentru distributie, dar vreau sa intreb potriveste acesta unealta pentru a bloca vibrochenul? sau ma poate ajuta cineva cu o poza sa vad cum arata roata aceea la vilbrochen?! Adica vreau sa stiu daca are  acea gaura unde intra pinul de la unealta de blocat Multumesc

vibrochen 1.jpg

vb 3.jpg

Modificat de rabanne2014
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt doua tipuri de cale pentru fulia de pe vilbrochen

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eexcalade te referi la acest tip de unealta blocare care am pus-o in postul anterior?

Sau la acest tip?

c1.jpg

 

c2.jpg

Modificat de rabanne2014
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ALH se calaeaza la coroana volantei.

Cala  din prima poza ,sunt  doua tipuri

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca modelul de cala din prima poza se gaseste 2 tipuri, dar sigur pot bloca cu unul din cele 2 modele? Sau merge doar cu acest model din penultimul post?! Vreau cand desfac sa am toate sculele, cred ca intelegi ce vreau sa spun.Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La alh nu cred ca o sa-ti foloseasca deoarece se caleaza la coroana ,intre cutie si motor 

Asta o sa te ajute pt vilbrochen c1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca intre cutie si motor are un capac de cauciuc si acela se scoate afara si acolo se pune la semn volant! dar eu vreau sa blochez sa nu se miste accidental cand montez cureaua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal,intre motor si cutie se caleaza cu o scula ,doar ca e mai  greu de gasit si de utilizat

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ar fi o șurubelniță subtire,wow,intr-adevar este o adevărată inginerie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca inlocuim calale si dispozitivele cu surubelnite..... Inlocuire distributie cu oja rosie si surubelnite....gasim la orice colt

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rabane, ti pusa la pucti acum distribuatia bine? Ai consum ok?

Uite o poza cum arata la alh acel pinion

 

.antigel_curs.jpg

iti spun din experienta proprie ca daca totul e pus la punct acum te complici degeaba cu blocatoare.  In plus, acea fulie e f greu de miscat, chiar si cu o cheie pusa pe capul surubului, daramite cu o curea de care abia tragi cand o pui la punct.

Deci ala e cam nemiscat by default

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius1982.11 multumesc pentru poza. Consumul este ok, dar momentan am doar 60.000 km cu distributia si vreau sa merg pana la 90.000 km si pe cand trebuie schimbata vreau sa am documentatia si sculele necesare.Stiu ca nu prea am cum sa misc vibrochenul usor dar eu ziceam sa am si acest blocator pentru el. In concluzie totusi se poate bloca doar cu ultimul model postat de mine dar nu il gasesc in europa...Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv changed the title to Distributie TDI ALH (AGR, AHF, ASV)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!