Jump to content

Skoda Superb - my first project


EmilianPop

Postare recomandată

Asta am si zis...la mine a inceput sa bata volant la scurt timp dupa ce am trecut la 170 cp si 390 NM dar discu si placa tineau :))

Link către comentariu

Se aude demential evacuarea. Felicitari pentru modificari! e ceea ce trebuie :)

Link către comentariu

@C o s m i n, poate e de vina varsta la mine :))

@stefz multumesc! 

@~LauR~ sper sa nu pice in timpul testelor.. o sa incerc sa nu abuzez de ea pana nu rezolv treaba cu volant si ambreiajul 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Aseara am incercat sa pun grila veche din bara inapoi desi era rupta. Eram curios doar cum sta. Si surpriza.. nu mai intra grila... :( Deci, cel mai probabil va ramane asa, daca nu gasesc o alta solutie. 

Link către comentariu

Nu se poate ajusta local - subtia in locurile unde nu intra? Totusi fara grila nu e chiar ok...

Link către comentariu

@mad_kat, nu stiu deocamdata. Partea de sus a grilei nu intra deloc. Nici nu m-am chinuit mult ce-i drept.. era si seara.. o sa ma uit cand am timp pe zi sa vad. 

@DB86CLP Ca aspect, mie imi place cum arata asa 'naked'. :D Problema e la drum lung.. Sper sa nu am norocul sa imi zboare o patra in intercooler.. 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

La ce drumuri sunt in Romania, sigur o sa-ti zboare mai multe pietre :( 

Link către comentariu

Pfai ce seara tampita..   Am zis ca dacă tot fac stage 2, sa fac un dyno before/after.  Am 'profitat'  de faptul ca s-a deschis un dyno în Timișoara asa ca m-am dus la el.

Rezultat la stage 1: 172.x cp la motor și 150.x la roata.  Cuplu 350 NM.  O sa postez și graficul dar momentan sunt de pe telefon și e pe stick.  Vedem mâine după soft ce iese.  

Problema a fost alta.  După run,  băiatul s-a gândit sa iasă din masina înainte ca rotile sa fie oprite complet și mișcând din volan, masina a luat-o spre stânga lovind cu roata stanga ceva element de la dyno.  Rezultat?  O janta julita destul de rau. 

M-am dus cu masina,  și totul pare în regula,  direcția e ok, jantele ok, nu sunt probleme la frânare. Dar na..  Singura chestie ce am observat-o e un zgomot gen greieras în partea dreapta fata ce se aude dacă țin accelerația fix în 1000rpm. Mai mult/puțin nu. Suna a zgomot de plastic pe plastic si parca vine din spate de la torpedo. Nu e deranjant dar îmi sta pe creier. Nu pot sa îmi explic ce e.  Masina nu trepideaza. Idei? :(

Cand o sa merg pentru tura 2 de dyno, o sa le zic și de faza asta. Sper sa nu fie ceva mai nasol... 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Greu de zis chiar daca as avea masina in fata...

Graba strica treaba. Nu inteleg... ce viteza putea avea masina daca berbecul a iesit din ea si totusi s-a lasat cu urmari?

La Stage1 inseamna ca ti-a dat bine in ea daca a iesit 172. 131 stock de obicei se cam opresc la 160, maxim 165cp.

Link către comentariu

Urata patanie...dar masina nu a fost ancorata cu chingi fata/spate ?

Puterea in plus este de la turbina mai mare.

Link către comentariu
13 hours ago, C o s m i n said:

Greu de zis chiar daca as avea masina in fata...

Graba strica treaba. Nu inteleg... ce viteza putea avea masina daca berbecul a iesit din ea si totusi s-a lasat cu urmari?

La Stage1 inseamna ca ti-a dat bine in ea daca a iesit 172. 131 stock de obicei se cam opresc la 160, maxim 165cp.

Cum zice LauR,  a ajutat și turbina.  Softul de stage 1 era pentru 165 cp.. Legat de pățanie,  ce sa mai și zic.. Un mecanic a zis sa stau liniștit ca cel mai probabil sunt niște plastice de la filtru de aer. Azi dimineață nu am mai reușit sa îl reproduc.  O sa desfac odată sa vad ce e acolo. 

6b3a6c3938.jpg

12 hours ago, ~LauR~ said:

Urata patanie...dar masina nu a fost ancorata cu chingi fata/spate ?

Puterea in plus este de la turbina mai mare.

Ba da. Dar nu suficient de strâns cat sa o tina chiar numa pe dyno. Ce sa mai zic..  Asta e.  Îmi plătesc vopsitul unei jante și aia e..  Cu ocazia asta poate revopsesc tot setul,  dar nu am idee ce culoare sa ii pun..  Parca m-aș duce pe o culoare gen galben muștar/rosu/mov..  Sau sa le fac tot asa, doar ca mai deschise..  Nehotărât :D

O poza și de aseara înainte sa pună chingile.  Aveam și un filmuleț în care am prins incidentul,  dar de nervi l-am sters aseară. Era demn de o compilație dyno fail. 

6b3a6e3a1a.jpg

Astăzi am continuat seria de una buna/una rea. Partea buna e ca...  Stage 2 complete! Sper sa ajung zilele astea la dyno din nou sa vedem ce iese. Ideea e următoarea,  nu îmi mai recunosc masina!  Are o vlaga în ea de nu mi-a venit sa cred.  Mai ales la viteze mari.  Si înainte tragea dar acum e...  Sunt foarte mulțumit.  Cat despre soft,  am ales o varianta mai safe.  Având în vedere ca e daily car am zis sa nu abuzez.  Versiunea finala are TEORETIC undeva la 200 cp și 450nm. Ambreiajul încă duce,  nu îmi patinează..  deocamdată.  Pe viitor,  am trecut si SMF pe lista. 

Vestea rea e ca mi-e dus ventilatorul de clima.  Si daca mergi cu climatronicul pornit,  și la viteze mari.. stiți ce se întâmplă cu apa.. Si cum eram curios sa ii testez capătul,  m-am trezit cu acul de la apa cum sare la 130 și eroare pe BC.  Oprit repede motorul,  tras pe dreapta,  lăsat motorul sa se răcească,  verificat furtune,  totul ok si apoi când am  pornit-o,  am observat asta.  Am sunat un prieten,  a venit cu antigel și aia e, înapoi la drum.  Cineva care a pățit asta mi-a zis ca pot sa merg cu ea și asa pana schimb ventilatorul,  dar sa nu folosesc clima..  Si fara 200+ :)) Eh,  o facem și pe asta,  ca oricum aveam în plan saptamana ce vine sa schimb cureaua de accesorii și rola întinzătoare. 

Link către comentariu
21 minutes ago, EmilianPop said:

Cum zice LauR,  a ajutat și turbina.  Softul de stage 1 era pentru 165 cp.. Legat de pățanie,  ce sa mai și zic.. Un mecanic a zis sa stau liniștit ca cel mai probabil sunt niște plastice de la filtru de aer. Azi dimineață nu am mai reușit sa îl reproduc.  O sa desfac odată sa vad ce e acolo. 

6b3a6c3938.jpg

Ba da. Dar nu suficient de strâns cat sa o tina chiar numa pe dyno. Ce sa mai zic..  Asta e.  Îmi plătesc vopsitul unei jante și aia e..  Cu ocazia asta poate revopsesc tot setul,  dar nu am idee ce culoare sa ii pun..  Parca m-aș duce pe o culoare gen galben muștar/rosu/mov..  Sau sa le fac tot asa, doar ca mai deschise..  Nehotărât :D

O poza și de aseara înainte sa pună chingile.  Aveam și un filmuleț în care am prins incidentul,  dar de nervi l-am sters aseară. Era demn de o compilație dyno fail. 

6b3a6e3a1a.jpg

Astăzi am continuat seria de una buna/una rea. Partea buna e ca...  Stage 2 complete! Sper sa ajung zilele astea la dyno din nou sa vedem ce iese. Ideea e următoarea,  nu îmi mai recunosc masina!  Are o vlaga în ea de nu mi-a venit sa cred.  Mai ales la viteze mari.  Si înainte tragea dar acum e...  Sunt foarte mulțumit.  Cat despre soft,  am ales o varianta mai safe.  Având în vedere ca e daily car am zis sa nu abuzez.  Versiunea finala are TEORETIC undeva la 200 cp și 450nm. Ambreiajul încă duce,  nu îmi patinează..  deocamdată.  Pe viitor,  am trecut si SMF pe lista. 

Vestea rea e ca mi-e dus ventilatorul de clima.  Si daca mergi cu climatronicul pornit,  și la viteze mari.. stiți ce se întâmplă cu apa.. Si cum eram curios sa ii testez capătul,  m-am trezit cu acul de la apa cum sare la 130 și eroare pe BC.  Oprit repede motorul,  tras pe dreapta,  lăsat motorul sa se răcească,  verificat furtune,  totul ok si apoi când am  pornit-o,  am observat asta.  Am sunat un prieten,  a venit cu antigel și aia e, înapoi la drum.  Cineva care a pățit asta mi-a zis ca pot sa merg cu ea și asa pana schimb ventilatorul,  dar sa nu folosesc clima..  Si fara 200+ :)) Eh,  o facem și pe asta,  ca oricum aveam în plan saptamana ce vine sa schimb cureaua de accesorii și rola întinzătoare. 

Tot acolo la Arad ai facut stage 2?

Link către comentariu

Normal ca fuge mai tare :))

Felicitari sa o alergi cu placere !

Eu as echilibra janta aia ca sigur este dezechilibrata sau as muta o pe spate.

Dyno asta are si ventilatoare de racire sau nu se vad in poza ?

Link către comentariu

Pune un ambreiaj de 240mm unde poti merge lejer pe dmf sau daca faci trecerea la smf si il si intaresti cu kevlar poti sa mergi mai sus din soft. Turbina asta poate mult pe motorul tau.

Link către comentariu

Cat costa testul dyno in tm ? :D

P.S.: tot nu te-ai prea cumintit dupa ce ai plecat din parcare.

Link către comentariu
5 hours ago, bitang said:

Tot acolo la Arad ai facut stage 2?

Dap.  La CarsX. 

5 hours ago, ~LauR~ said:

Normal ca fuge mai tare :))

Felicitari sa o alergi cu placere !

Eu as echilibra janta aia ca sigur este dezechilibrata sau as muta o pe spate.

Dyno asta are si ventilatoare de racire sau nu se vad in poza ?

Are și ventilatoare.  Dyno e chiar ok. Acuma greșeli se intampla.  Sa speram ca a doua oara va fi fără evenimente neplăcute. 

5 hours ago, Emilut said:

Pune un ambreiaj de 240mm unde poti merge lejer pe dmf sau daca faci trecerea la smf si il si intaresti cu kevlar poti sa mergi mai sus din soft. Turbina asta poate mult pe motorul tau.

O sa trec la SMF și întărit.  Dar momentan nu ma grăbesc.  Când începe sa patineze o sa fac și asta. 

4 hours ago, qwk said:

Cat costa testul dyno in tm ? :D

P.S.: tot nu te-ai prea cumintit dupa ce ai plecat din parcare.

Mi-e mi-au luat 270 ron pe doua ture. Normal e 150 pe tura..  

Eeeh și tu acuma :))  în care parcare mai exact? :D

Link către comentariu

Opa... deci e soft facut de Completechip. Belea. :icon_thumleft:

Link către comentariu

Parcarea de pe autostrada :)) (rio)

P.S.: daca nu aveai problemele..era interesant sa vad cum ma tin dupa tine :P

Modificat de qwk
Link către comentariu
3 hours ago, qwk said:

Parcarea de pe autostrada :)) (rio)

P.S.: daca nu aveai problemele..era interesant sa vad cum ma tin dupa tine :P

Ma gandeam ca esti tu :D Pai dacă Luci a zis ca nu are treaba :)) Pe data viitoare.. Sa pun ventilatorul de clima prima oara :))  

Link către comentariu

Dupa ce faci si testu dyno sa ii stii puterea. Oricum la stage 1 iti stateam in fata..la stage 2 nici o sansa :))

Link către comentariu

Janta daca nu e crepata nu e mare lucru,la verificat/echilibrat cu ea si in cel mai rau caz daca o umple de plumb o pui pe spate.Dyno pare a fi cam low buget in poza :/

PS: Legat de poza...inainte sau dupa dyno? :D

6b3a6e3a1a.jpg

Link către comentariu
6 hours ago, cxr2test said:

Janta daca nu e crepata nu e mare lucru,la verificat/echilibrat cu ea si in cel mai rau caz daca o umple de plumb o pui pe spate.Dyno pare a fi cam low buget in poza :/

PS: Legat de poza...inainte sau dupa dyno? :D

6b3a6e3a1a.jpg

Ce spirit de observatie ai :))  eu nici nu le-am văzut. :D  imi pare rau acum ca am șters filmarea..  

Link către comentariu

Astazi am făcut și 2nd run la dyno. De data asta masina a fost legata ok.  Băieții și-au cerut scuze și îmi vor revopsi roata și o vor echilibra. 

Rezultat: 221 cp,  476 NM la motor. N-am ajuns sa le dau jos de pe stick.  O sa postez și fisa

Se simt din plin.  Deși au fost cam mari costurile,  a meritat :)  

 

post_25.jpg

Link către comentariu

Bai ejnebun?! 221...

Ingrediente:

- VNT22 (sau gresesc)

- straight pipe

- EGR off

- FMIC

- injectoarele... tot cele de AVF? Scot alea atatea generatii de cai?

 

Dar ia zi, consumul... cu consumul cum stai? :D In mers normal (daca reusesti).

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!