Jump to content

Skoda Superb - my first project


EmilianPop

Postare recomandată

@mad_kat, am incercat sa fiu cat mai obiectiv + ca poate ajuta pe altii. Stiu si eu cat am cautat si nu prea am gasit..  Legat de comparatia cu cele oem, eu zic ca este peste. Singurul aspect non-oem al acestui sistem este sunetul pe care il face compresorul. Nici tare, nici incet ca sa zic asa..  In rest, pentru telecomanda aia, se poate face frumos un suport undeva si sa arate ca si cum ar fi de acolo. Eu am pus-o in cotiera din motive sa nu creada vreun hot ca e telefon si sa isi incerce norocul. Nu de alta dar am ramane amandoi dezamagiti :)) + ca mai mult folosesc aplicatia de pe telefon. Ce imi pare rau la aplicatie (si o putem pune ca si minus e ca nu au facut un widget ce se pune pe homescreen. Ar fi economosit un click (ala in care deschizi aplicatia ). Iar butelia si compresorul se pot pune in locul rotii de rezerva si nu sunt vizibile. Eu le-am pus in spate deoarece la roata de rezerva fac o incinta unde vine subwooferul. Ca sa fie portbagajul cat mai clean :) Am dat jos si parchetul ala mult iubit de voi :)) Diful l-am vandut. Am facut un mic upgrade si acolo. Prin state am vazut ca multi opteaza pentru acest kit, si pe masini mult mai expensive :D Am lasat un exemplu frumos tare mai jos. Pe viitor voi mai reveni cu feedback. 

 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Foarte bine arata !

Bun review , te rog spune-mi cum e confortul fata de stoc ...as fi interesat de un air dar masina sa ramana daily si sa nu ii fie rau nici piticai .

Cat despre consumul de curent de la compresor....depinde la ce te raportezi , pentru mine 20-30 amperi inseamna nimic , in car audio vb de consumuri de peste 150amperi lejer :D

 

Sport la modificat! masina e ce trebuie!

Link către comentariu

@motanelul, mersi !! :D 

Depinde pe ce amortizoare iti pui pernele. Eu mi-am pus pe cele reglabile V-maxx ce le aveam. E o idee mai comfortabila decat cu reglabila. Nu e diferenta ft. mare. Dar daca iti pui pe amortizoare stock, atunci masina va fi destul de comfortabila. Foarte aproape de de comfortul ce ti-l da o suspensie stock. 

 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Trunk setup-ul e gata!!! Toata lucrarea a durat 3 sambete. A tinut ceva dar a iesit exact cum mi-am dorit. Diful este un Excursion SX-12S4 de 400 rms / 1000 max.  Statia a ramas cea veche (Magnat). Diferente sunt sesizabile fata de vechiul dif (Magnat 300 rms). Se aude frumos la orice frecventa. Si pe joase si pe inalte.  Cu Magnatul, la unele frecvente se auzea urat. Nu sunt eu un expert in car audio dar pentru mine e ceva wow. Am lasat mai jos un mic filmulet cu etapele lucrarii.

Incinta a fost facuta din fibra si rășina. Am insonorizat locul unde a fost pusa. Insonorizat si interiorul incintei. Iar placa ce inchide incinta si placa finala sunt mdf. Materialul e identic cu cel folosit la standul de la airride. Am si o grila ce vine pusa peste dif dar aia doar cand duc ceva bagaje :)

fvqu5Sp.jpgOIrtMdl.jpgfa9gBkm.jpg

 

Link către comentariu

Blana cum a iesit si cum sunt asezate acolo :icon_thumright:

La difuzor nu era mai ok daca ii puneai o protectie in caz ca mai pui ceva prin portbagaj ?

edit: Ms @andrei0241 imi trebuie ochelari :))

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu
On 1/27/2018 at 4:56 PM, EmilianPop said:

 Am si o grila ce vine pusa peste dif dar aia doar cand duc ceva bagaje :)

 

 

Link către comentariu

2 lucruri:

- nu e cam mare incinta pentru diful ala? 

-schimba statia :D .....ia ceva mai potent :D si poate un pic mai pe calitate!

Link către comentariu

Incinta are 55 de litri. Poate ca e o idee prea mare daca e sa ne bagam la capitolul asta, dar pentru aspect, a trebuit sa o fac asa. Plus ca momentan nu ma voi baga la vreo competitie gen db drags ca sa zic ca, conteaza asa mult si aspectul asta :D. Statia isi face treaba bine momentan. Eu sunt foarte multumit de cum se aude. Fata de vechiul dif, e lux.  Da, mi-ar placea ceva si mai bun dar avand in vedere experienta cu pisele sh la capitolul asta, nu as vrea sa optez decat pentru o statie noua. O sa vina vremea sa o schimb, poate si un dif mai potent, dar momentan ramane asa. :D Mai am sa o vopsesc, interior, probabil iar o sa ma bag in motor... plus alte mici detalii :)) Nu o sa termin masina asta niciodata.. 

 

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
On 1/30/2018 at 2:50 PM, motanelul said:

2 lucruri:

- nu e cam mare incinta pentru diful ala? 

-schimba statia :D .....ia ceva mai potent :D si poate un pic mai pe calitate!

Nu ai nici cea mai mica idee de cand ma tin de capul lui sa schimbe statia aia :)) 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Intr-un final, am reusit sa pun grila fata. Evident ca nu a putut iesi perfect si s-a rupt plasticul de la tija ce tinea clapeta de sub grila.. am comandat altu, vine pe luni :D  

Am pus si un filtru aer sport K&N in urma cu o luna de care sunt foarte multumit. Masina scoate un sunet foarte frumos. Urmeaza sa ii fac si o carcasa custom pentru a-l proteja de caldura. Imi place ca, compartimentul motor e mult mai aerisit acum, nu mai par toate inghesuite acolo. Las si o filmare unde o calc de jos si schimb undeva la 2000.

Masina va intra la vopsit luni. Pana la urma ii pastrez vopseaua :)  Voi vopsi ornamentele in culoarea masinii si stalpii de la usi negri. Nu eram decis cu noua culoare asa ca o sa pastrez cea originala. Iar la anu sau peste 2 ani un colant ceva mai special daca, chiar ma bate gandul din nou :D Dupa vopsit, voi pune grilele laterale din bara inapoi. 

Am comandat si 3 cuple antivibratii TurboWorks albastre. Cel mai mult ma dispera faptul ca am ulei pe la cupla de turbo. Problema se va rezolva cu cuplele astea noi :)

 

dGBu9JE.jpgJbk7LzS.jpg

 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Eu unul n-as vopsi-o niciodata nardo grey :D nici o masina, niciodata. But that’s me.

Inainte s-o vopsesti, daca tot faci asta, gandeste-te bine ce culoare o sa fie, pentru ca nu faci asta prea des si sa fii sigur ca nu o sa regreti ca n-ai schimbat culoarea :D 

Link către comentariu

No offence, dar sunt de acord cu Rudi. Nardo grey e un fel de grund peste care ai dat lac. Cel putin, asa arata.

Las-o culoarea asta, e mult mai ok.

 

Link către comentariu

Subiectul 'vopsea' e unul ce tine de gusturi. :D Din pacate sau din fericire, decizia e deja luata.. masina va ramane gri. Mie unul imi place nardo grey dar pe o masina sport, sau un sedan mai agresiv. Iar Superb-ul.. inafara de eleganta nu zice nimic.. 0 la agresivitate :))

Singurele optiuni mai erau ipanema brown sau visiniul de pe Superb 2. Dar un schimbat de culoare cere mai multi bani pe care nu ii am momentan pentru bugetul masinii si tin neaparat ca masina sa fie gata pana in primvara. Plus ca urmeaza sa schimb si turbina deoarece cea actuala da niste semne de oboseala. Dupa 2 ani de tras de ea cu boost la limita 'safe', pot sa zic ca si-a facut treaba cu brio. A fost si este un hibrid reusit :) Urmeaza 1756vk sau 2260vk.. nu sunt hotarat. Daca pun 2260, trebuie alta galerie, o sa vreau si duze, apoi alta cutie in 6. Aia la randul ei cere, planetare electromotor punte timonerie ambrieiaj intarit din nou.. Multe... Asa cu 1756 as sta mai linistit. Niste inj de v10 si sa fie 250 cp. Dar stiti voi cum imi place mie sa ma complic.. :))

 

Link către comentariu

Decat sa pui 2260 si te tina lant toate modificarile urmatoare, mai bine iei 1756 OEM noua si nu mai ai probleme ceva timp. Mi se pare o investitie mult mai eficienta :D 

Link către comentariu

Un proiect demn de urmat, aici este adevarata pasiune :rolleyes:. Ai o masina modificata la propriu, airride, muzica si drag :wub: Spor in continuare !

Link către comentariu

M-am tinut de capul lui cateva zile sa se gandeasca bine la culoare, dar nici o sansa, nu il scoti din ale lui :)) legat de turbina, votez pt 2260, pentru ca stii bine ca mai devreme sau mai tarziu tot acolo o sa ajungi!

 

Link către comentariu

@stefz, multumesc! 

@Vise01, te-ai tinut sa nu o mai vopsesc si sa o fac de 300+ :)) Am eu piticul sa fie tipla exteriorul anul asta pentru expo-urile la care am de gand sa particip. Pana una alta, am luat un set de RH Crossline originale pe 20".  9J ET 60 fata. Jantele vin cu flanse incluse (din ce am inteles, asa vin RH-urile) de 20 si de 15. Deci ET 40 spate si ET 45 fata. Le-am pus de proba si m-am indragostit :)) Nu m-am putut abtine si le-am luat. Voi pune 4 anvelope 225 30 20 noi pe ele. Sper sa le tin pe astea macar un sezon... 

I9yueKI.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Pana balena e la vopsit mai colectionam niste piese :D Urmeaza comutatorul cu functia Auto.

EmbsSbT.jpgLBNVe5A.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!