Jump to content

Skoda Superb - my first project


EmilianPop

Postare recomandată

@rudiRUD sa speram ca nu :))

Deabea astept sa vad cum e. Ambreiajul in stadiul actual duce 750 NM. Deci la capitolu asta nu imi mai fac griji.. deocamdata :)) Dupa ce il pun, 300 de km rodaj.. fara capeti fara nimic. Yeey.. 

Link către comentariu

Eu am dat in frane inca din primii km, am ~20 de mii si nu au nici un stres. Ate power disc.

 

Cat a fost ambreiajul?

Link către comentariu

@cata_unu, 1150 de ron kitul complet nou si 200 de euro intaritul cu sinter.

 

Astazi l-am montat. A fost putina munca cu, cutia.  Dupa ce l-am montat si am dat cateva ture cu masina, pot sa spun ca vorbele gen, "masa simpla e mai zgomotoasa", "pedala de ambreiaj va fi tare ca la dacie cu masa simpla" sunt doar basme si atat. Am ramas surprins cat de placut e ambreiajul. E foarte moale. Intr-adevar am niste trepidatii la plecare, dar din ce am inteles astea se vor diminua dupa rodaj. 

Incet incet ma bate un gand sa trec la un nou prag... 250+ cp 500+ nm. Injectoarele ma limiteaza momentan. Ma gandesc daca sa fac alt upgrade si la alta turbina, sau sa merg cu asta.. Cu turbina actuala, 250 cp ar fi capatul. Daca fac upgrade si acolo, as mai castiga un 20-30 de cp max. M-am interesat si de interne, din cate am inteles, internele stock tin pana in 300 cp. Cunosc si cateva masini in oras care au mers pe reteta asta de ceva timp si nu au avut probleme. Oricum momentan, astea raman doar la capitolul de wishlist.. Dar daca nu anul asta, la anul sigur voi trece la Stage2+ :) 

87d7937295.jpg

87d7a01dad.jpg

 

Link către comentariu

Si dupa rodaj , cand e subturata o sa tremure rau, pentru ca discul nu poate prelua socurile. Daca mergi cumpatat pe treptele mici nu o sa ai probleme, altfel cred ca arborele sughite.

Spor la treaba ! 

Link către comentariu

HAI CU JANTELE pe masina ....sunt superbe!!!!

Link către comentariu

@cata_unu daia la mine de vreo 2 ani nu are nici un simptom spus de tine... doar un foarte mic zgomot la relanti. Cele spuse de tine apar la volantele usurate.

Emi eu i-am facut rodaj 500 km.

Link către comentariu

@motanelul, multumesc!  pe luna viitoare le pun :D 

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

Am facut rodajul! nu am ajuns chiar la 300, dar nici departe. (plimbari de noapte prin oras, nu mai aveam rabdare :)) ). Trebuia sa fac Uber.. macar nu faceam km aia pe banii mei :))  Aseara l-am probat. Pot sa zic ca e ce trebuie! :D Nu ma zmuceste asa cum credeam cand schimb treptele in acceleratie maxima. Merge foarte bine. Sunt super multumit. Singura chestie cu care trebuie sa ma obisnuiesc sunt trepidatiile cand plec de pe loc. Dar si alea sunt aproape nule daca plec cum trebuie. Ma invat cu timpul cum sa plec. :D (ma simt ca un incepator :)) ) In concluzie, a meritat! Taiem si asta de pe lista. 

Next step, anvelope.

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu
On 3/15/2017 at 1:49 AM, EmilianPop said:

@cata_unu, 1150 de ron kitul complet nou si 200 de euro intaritul cu sinter.

 

Astazi l-am montat. A fost putina munca cu, cutia.  Dupa ce l-am montat si am dat cateva ture cu masina, pot sa spun ca vorbele gen, "masa simpla e mai zgomotoasa", "pedala de ambreiaj va fi tare ca la dacie cu masa simpla" sunt doar basme si atat. Am ramas surprins cat de placut e ambreiajul. E foarte moale. Intr-adevar am niste trepidatii la plecare, dar din ce am inteles astea se vor diminua dupa rodaj.  

 

 

Eu zic sa mai astepti putin :P

La fel a fost si la mine dar dupa o vreme a inceput sa fie mai zgomotoasa la relanti. Pot sa presupun ca arcurile din ambreiaj se mai lasa si nu-si pastreaza elasticitatea pentru a amortiza anumite vibratii...

Link către comentariu

Nu e S daaaaar.... :)):))

dbf8ee9a1c.jpgdbfc651e8a.jpgdc936d2d22.jpg

L-am pus pe colegul @Vise01 sofer, eu am stat in spate si am dat o plimbare prin oras. Pot sa zic ca senzatia e unica! Imi place maxim. O sa imi iau sofer :))

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu

O mica schimbare.. Am dat folia jos de pe stalpi :)

 

post_38.jpg

Link către comentariu

Astazi m-am ocupat putin si de curatenie la motor. Nu e perfect, dar e mult mai bine ca inainte. 

 

post_39.jpg

Link către comentariu

Am pus si rotile intr-un final. Numa bine prind si expo de la Oradea. De data asta am mers pe 235 35 pe spate. Urmeaza sa schimb si stickerele in culoarea jantelor si sa  iau alte suruburi ornamentale la jante. :D

 

post_40.jpg

post_40_1.jpg

post_40_2.jpg

post_40_3.jpg

post_40_4.jpg

Link către comentariu

Multumesc colegii!

@~LauR~ sa stii ca @V A L I are dreptate. :)) Eram setat sa le dau jos mai demult dar deja am auzit de prea multe ori 'Frumoasa Octavia' sau Passat si deja ma dispera :))

 

Link către comentariu

@cata_unu, mersi ! :D

Azi am fost la Car & Truck Moto Show la Oradea. A fost frumos, o gramda de masini reusite, proiecte frumoase etc.

Am luat locul 2 la Best Wheels.  :D

 

post_41.jpg

post_41_1.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Putina atentie si la detalii :) urmeaza si o curatenie de primavara la interior :))

c7d174b772.jpg

Modificat de EmilianPop
Link către comentariu
  • 1 month later...

Inca un an cu balena, ce trece timpul :)

Anu asta am realizat urmatoarele:

- Stage 2: 221 cp & 477 nm - turbina hybrid de 2.7, evacuare inox turboback de 63mm, fmic

- Jante BBS LM 19", 8.5j cu 9.5j ET35 toate cu anvelope Sunny 225 35. Asta e setupul final. Anu asta au trecut pe Superb 6 seturi de jante. Si-a schimbat papucii mai des ca mine :))

- Am renuntat la foliile de pe fata si la folia de pe stalpi si la parchetul din portbagaj. :(  Recent m-a lovit cineva in spate si am fost nevoit sa il dau jos ca sa vad daca totul e ok. Nu sunt daune mari, doar bara spate..

- Frane 312 Rotinger high performance cu placute ATE ceramic

- SMF + Ambreiaj intarit cu sinter

- Ceas boost in grila ventilatie de la sofer

- Am trecut la xenon 6000k de la 4300k

- Detailing la motor, am spalat singur tot interiorul

- Parbriz nou Nordglass

Sper sa nu fi uitat ceva..

La ideea cu airride am renuntat. Vreau sa raman static :)

De vopsit, nu am apucat.. am bagat toti banii in power :))

La ideea de insonorizare am renuntat deoarece imi sta pe creier kilele in plus ce le voi avea de la materialul ala. Oricum balena nu e foarte usoara..

Ca probleme ce le-am intampinat: Planetara mi-a sarit din cauza ca nu a fost stransa calumea in urma schimbarii unui burduf, ambreiajul stock a inceput sa patineze in urma stage 2 de aia l-am si schimbat. Ventilatoarele din fata erau moarte,  le-am schimbat pe ambele. Garnitura de chiulasa necesita schimbare. Probabil s-a intamplat ceva in perioada cand nu imi mergeau ventilatoarele.. Ideea e ca am problema asta de peste un an. Partea buna e ca se manifesta doar cand o fortez mult. Face presiune prea mare si arunca parte din apa pe la supapa de presiune de sub vas.  In rest, nu pierde gram de apa. Cu ocazia asta, voi schimba oringuri injectoare, tacheti cuzineti etc. Sa fie treaba buna :) Luna viitoare. Dupa ce am schimbat parbrizul, nu imi mai merge senzorul de ploaie.

Pe viitor, as mai vrea sa o revopsesc si un interior custom. La putere nu stiu daca voi mai urca sau nu . Sunt indecis... desi visez sa trec de pragul de 250 cp & 500 nm :D 

Ce sa zic, s-au schimbat multe in 2 ani.. cateodata stau si ma uit la pozele de cand erau stock si apoi realizez prin cate a trecut masina.. nu imi pare rau de nici un ban investit in ea si nici de timp :D

Si cateva poze

5925ff1900ab0_Collage2017-04-1900_13_05.thumb.jpg.46dbfedec8b399db362a32d89e43f21b.jpg

 

post_40.jpg

post_42_1.jpg

post_42_2.jpg

post_42_3.jpg

post_42_4.jpg

post_42_5.JPG

Link către comentariu

Facelift-uirea continua

- Grilele de Elegance facelift - ornamentele sunt mai deschise la culoare decat cele ale mele. Si sunt impecabile :) Le-am prins la pret bun si nu le-am putut scapa. Plus ca, vor da bine in cotrast cu piano black (cred) 

 

- Grila centrala din bara de facelift. Si ea impecabila. 

 

post_43.jpg

post_43_1.jpg

Link către comentariu

Hai cu ele sus,arata bine!

Modificat de cxr2test
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!