Jump to content

2.0 TFSI - consum mare de ulei


moshucocoshu

Recommended Posts

Salutare,

Revin cu niste poze si cu ce se va face la masina :

  1. se vor inlocui pistoanele cu biele si segmenti
  2. se vor aleza cilindrii fiindca sunt ovalizati
  3. se vor plana chiulasa si blocul motor
  4. se vor curata supapele si sistemul de admisie
  5. se va face o revizie la turbina ( segmenti, curatat, echilibrat, etc )
  6. se vor inlocui lanturile de distributie si toate intinzatoarele
  7. se va inlocui pompa de apa si cureaua
  8. se va inlocui sistemul distributiei variabile.

In circa 2 saptamani va fi gata si voi reveni cu impresii.

Si pozele....

IMG_3948.jpg

IMG_3949.jpg

IMG_3950.jpg

IMG_3953.jpg

IMG_3954.jpg

IMG_3955.jpg

IMG_3956.jpg

IMG_3957.jpg

Link to post
Share on other sites
  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • redeagle

    19

  • moshucocoshu

    19

  • favana

    11

  • Dolfin

    10

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dupa o reparatie de 5000€  ai un consum de ulei de 700 ml la 3000 km si consideri ca lucrarea a fost facuta bine si poti avea incredere in service-ul respectiv ?

Bogdanele, am uitat sa spun ca l-am pus pe ala de 3 cilindri de 75 de cai Si surplusul de ulei era aruncat pe drum   Si daca mai glumesti cu mine, te pun si pe tine la sfarsit la nota de  plata  

Salutare, Deci revin cu un status... Reparatia am terminat-o undeva pe la sfarsitul lui Noiembrie. Costul total a fost undeva la 5000 Euro si s-au schimbat/reparat  urmatoarele : pistoane c

Posted Images

Ma costa intre  4000 si 5000 Euro si o fac la o cunostiinta  care se ocupa strict de motoare,  cutii de viteze ( manuale, DSG, multitronic, etc ) si upgrade-uri de putere cu tot ce tine de partea mecanica si software. Daca esti interesat da-mi un PM.

Link to post
Share on other sites

Asta se intampla pe alte meleaguri :)  La noi din pacate nu prea este asa.

Porsche mi-a spus ca sse inlocuiesc pistoanele la masinile nu mai vechi de 5 ani, iar manopera se plateste de catre client. In jur de 7000 lei.

In plus de asta se inlocuiau doar pistoanele si segmentii.Este o operatiune de o zi, se desface chiulasa, se inlocuiesc pistoanele, se curata chiulasa si blocul motor de ramasitele garniturii vechisi se pun la loc dupa aceea. Imaginati-va ce probleme vor aparea ulterior la o masina care nu mai are garantie si la care vor zice ca nu este vina lor :) 

Plus de asta, eu personal nu am incredere ca se respecta toate procedurile tehnice :( 

Link to post
Share on other sites

Am condus multe 2.0 TFSI, aveam in calcul achizitionarea unei masini cu motorul asta, insa mi se pare enorm 4000+euro pentru un defect de proiectare pe care sa-l platesti din propriul buzunar.

 

Link to post
Share on other sites

chiulasa de demontat la masina mea a costat 2100 Ron iar pentru schimbul pistoanelor a mai fost cam 160 ron manopera pentru fiecare. Spun asta deoarece pretul de 7000  de Ron de manopera mi se pare exagerat. + Pentru orice bun sau serviciu platit trebuie sa existe garantie. La noi pana nu se face un class action, nu se invata.

Problema e ca n-a carait nimeni nici cu 1.4 Tsi de 160 cp, nici cu 1.2 tsi ( problema cu lantul) si aici au fost sute de cazuri.

Ata ete

Link to post
Share on other sites

Ideea este ca la noi nici legea nu te prea ajuta. Iar contextul lasa mult de dorit, cat timp clientul cumpara o masina in a carei specificatii tehnice scrie negru pe alb ca masina poate consuma pana la 1 litru de ulei la 1000 km.

Ar trebui sa se faca un act aditional la contractul de vanzare in care sa se specifice clar consumul de ulei maxim acceptat de catre client ( in cazul de fata ) sau alte precizari.

Dar ei vin mereu cu replica, daca nu-ti convine, nu cumpara. Si noi din pacate cumparam, si iar cumparam, stam chiar la coada sa le cumparam .... :( 

Link to post
Share on other sites
56 minutes ago, redeagle said:

Ma costa intre  4000 si 5000 Euro si o fac la o cunostiinta  care se ocupa strict de motoare,  cutii de viteze ( manuale, DSG, multitronic, etc ) si upgrade-uri de putere cu tot ce tine de partea mecanica si software. Daca esti interesat da-mi un PM.

sigur nu ai pus alt soft pe masina ? :P de TDI 105 cai? 

 

Link to post
Share on other sites

Bogdanele, am uitat sa spun ca l-am pus pe ala de 3 cilindri de 75 de cai Si surplusul de ulei era aruncat pe drum :) 

Si daca mai glumesti cu mine, te pun si pe tine la sfarsit la nota de  plata :):):) O donatie in cazul de fata e bine primita. Si cand te gandesti ce vacanta faceam cu 5000 Euro ....

Gata !! Inchidem off-topicul !!!!

Link to post
Share on other sites

totusi nu inteleg care e motivul pentru care schimbi pistoanele si bielele ?

nu merge doar o secmentare clasica ?

inca un lucru,daca blocul este "ovalizat" si tu mergi cu el la facut,o sa trebuiasca sa pui pistoane de reparatie.

cum aratau secmentii de ungere ?

Link to post
Share on other sites

Vw a gresit o gama de motoare.

Important e ca au recunoscut si recomanda inlocuire pistoanelor.

Daca uzura nu o cere nu se schimba cota blocului

Edited by Fanel
Link to post
Share on other sites

Din pacate la mine masuratorile cilindrilor au iesit prost. La partea superioara a cilindrilor am 2 sutimi diferenta iar la partea inferioara 3 sutimi, ceea ce este mult peste cotele acceptate de producator. Daca schimb numai segmentii, tot o sa consume ulei :( . Da  si merg pe pistoane cota 1 de reparatie. Pistoanele vin impreuna cu bielele. Nu sunt aceleasi care sunt acum pe masina, sunt o versiune "imbunatatita" de Audi in urma acestor probleme. Segmentii pareau vizual ok, dar la fel,  fanta care ramanea la masurare era mult peste cote.

Ca sa explic mai simplu si in doua cuvinte, cauza principala a consumului de ulei a fost ovalizarea cilindrilor si faptul ca pistoanele nu au fost in cote de la bun inceput. Cu siguranta o geseala de fabricatie mai ales  ca a consumat ulei din prima luna de folosire.

Link to post
Share on other sites

Intrebare: Daca alezezi cilindrii, suprafata lor nu trebuie tratata cumva dupa alezare?

Link to post
Share on other sites

Pai se face alezare si dupa aceea honuire la 83 mm ( cota 1 de la 82,5 mm ) . Intotdeauna dupa alezare se face honuirea cilindrilor cu o piatra speciala pentru fimisarea si lusrruirea peretilor.

Altfel vor ramane nelustruiti si vor crea uzura prematura segmentilor.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

SI mai ieftin si mai sanatos. Gasisem un motor la un momnt dat pt a mea , 2.0 tsi , costa 1500 euro si aea 3000 km. Daca nu te ai apucat inca de reparatie eu te sfatuiesc sa cauti pe net un motor cu putini km.Parcurile de dezmembrari dau si garantie.

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Salutare,

Deci revin cu un status... Reparatia am terminat-o undeva pe la sfarsitul lui Noiembrie. Costul total a fost undeva la 5000 Euro si s-au schimbat/reparat  urmatoarele :

  • pistoane cu segmenti ( cota 1 )
  • biele
  • cuzineti
  • distributie ( toate lanturile cu toate intanzatoarele )
  • garnituri
  • sistemul de la distributia variabila
  • PCV-ul
  • ghidurile la supape
  • bujii
  • s-a schimbat pompa de apa + cureaua aferenta ( preventiv )
  • bineinteles ulei + filtre

S-au reparat/rectificat:

  • blocul motor la cota 1
  • s-au planat chiulasa si blocul motor
  • S-a facut o revizie + echilibrare la turbina
  • curatat si rectificat supape + scaune

Toate piesele au fost OEM, nu s-a luat nimic aftermarket.

Dupa reparatie am facut circa 600 km rodaj cu ulei pt rodaj dupa care am taiat filtrul de ulei pt a verifica eventualele impuritati ( span ) si am schimbat uleiul + filtrul.

Dupa demontare s-au spalat si curatat temeinic toate piesele dupa care s-au masurat cotele ca sa vedem ce inlocuim si ce nu.

Am facut circa 3000 km si masina merge f bine, nici o eroare, nici o pierdere de lichid. A consumat circa 700 ml de ulei, dar ma astept ca in primii 5000-6000 km sa mi aconsume putin ulei pana se aseaza ( rodeaza ) toate piesele ca lumea. Dupa rodaj am mers normal cu masina, adica si-a luat si forja cand a fost cazul fara sa o menajez in vreun fel.

 

Daca mai aveti intrebari .....

 

O zi buna

Link to post
Share on other sites

Semnificativa reparatie.

Singurul lucru pentru care am indoieli de calitate e rectificarea blocului.Un consum de 700ml / 3000 km mi se pare foarte mult.

Nu cred ca se mai "aseaza" ceva in mod pozitiv.

Link to post
Share on other sites

Si mie mi se pare cam mult. De exemplu la cateva masini care le-am avut de noi ( Opel Astra H 1.9 DTH si Octavia 3 2.0 TDI ) amandoua cu diesel de 150 de cai, in primii 10000 Km au mancat cam 1,5 litri de ulei. Dupa prima revizie mancau cam 700 ml la 15000 km si nu sunt omul care le menajeaza :). In cazul de fata ar insemna 1L la 4000 km.

Dar dupa rectificare am fost acolo si am masurat cu comparatorul si toti cilindrii erau in cote. Lucrarea a fost perfecta.

Ma tot gandesc la PCV. Stiu ca service-ul recomanda sa se schimbe PCV  cu un alt model imbunatatit dupa care modifica ei softul si cica scade consumul de ulei. Dar nu am facut inca operatiunea asta. Mai fac 4-5000 km cu ea si vad dupa aceea.

 

O sa vedem...

Link to post
Share on other sites

Service-ul unde ai facut reparatia ce parere are ??? Garantia ?

Mai bine o dadeai pe a ta si puneai banii diferenta ....si daca o vroiai neaparat ...cumparai motor nou ...sau macar blocul motor nou

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept