Jump to content

2.0 TFSI - consum mare de ulei


moshucocoshu

Recommended Posts

Eu am gasit alt cod pentru pcv daca cumva acolo ar fi problema-AUD 06H 103 495.Pistoanele care se livreaza acum au alte caracteristici si alte coduri.Daca intercoolerul este uscat atunci problema nu este in PCV.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • moshucocoshu

    19

  • redeagle

    19

  • favana

    11

  • Dolfin

    10

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dupa o reparatie de 5000€  ai un consum de ulei de 700 ml la 3000 km si consideri ca lucrarea a fost facuta bine si poti avea incredere in service-ul respectiv ?

Bogdanele, am uitat sa spun ca l-am pus pe ala de 3 cilindri de 75 de cai Si surplusul de ulei era aruncat pe drum   Si daca mai glumesti cu mine, te pun si pe tine la sfarsit la nota de  plata  

Salutare, Deci revin cu un status... Reparatia am terminat-o undeva pe la sfarsitul lui Noiembrie. Costul total a fost undeva la 5000 Euro si s-au schimbat/reparat  urmatoarele : pistoane c

Posted Images

moshucocoshu

Eu am gasit alt cod pentru pcv daca cumva acolo ar fi problema-AUD 06H 103 495.Pistoanele care se livreaza acum au alte caracteristici si alte coduri.Daca intercoolerul este uscat atunci problema nu este in PCV.

Codul  06H 103 495 e pentru motoarele 2.0 TFSI dupa 2009,CBFA/CAEB, pt ce am eu BWA e asta 06F 129 101 K.

 

GTD, despre asta era vb in posturile #6 si #7, motoare 2.0 TFSI dupa 2009, cele cu 4 litere...

 

Pe zi ce trece citesc atat de multe pareri incat sunt convins sa renunt pt moment la segmentare.

O sa fac o spalare competenta, baie + chiulasa), pun PCV fix (comandat deja de la BSH), si un ulei competent, nu ce prostie aveam eu pana acum.

Revin cu impresii dupa ce fac toate astea.

Multumesc tuturor pt sfaturi.

Link to post
Share on other sites
Roberto666

daca vrei sfat personal decat sa schimbi pistoanele si segmentii mai bine cumperi un motor sh care poate ai noroc si nu consuma asa mult ulei, operatiunea te duce peste 2000euro(la mine a ajuns la 4000E ca am folosit piese oem), sa nu folosesti niciodata ulei Castrol 10w60 pe acest motor, am facut si eu prostia asta si de la 1l/1500km ajungeam sa completez la 1l/500km , dar de cand am refacut motorul am un consum de 1L la 10000km(motul) cu stage 3, conteaza si daca e masina tunata, in cox papa mai mult ulei, mergi pe Motul sau Millers Nanodrive -cu nanodrive motorul merge mai rotund si vad ca nu a fost nevoie sa completez deloc pana acum

Link to post
Share on other sites

Si eu recomand Millers Nanodrive, e prima data de cand am masina (7 ani) in care nu se vede nimic pe joja la 1500 km de la revizie :)

Link to post
Share on other sites

Oameni buni uleiul in capul pistoanelor ajunge si prin admisie, nu neaparat segmentii sunt vinovati.

 

Din punctul meu de vedere segmentii si pistoanele nu au nimic. Verifica turbina, PCV-ul, samd

 

pana la segmenti e cale lunga.....

 

iar uleiul de la segmenti rar il gasesti in capul pistoanelor.

Link to post
Share on other sites
moshucocoshu

Oameni buni uleiul in capul pistoanelor ajunge si prin admisie, nu neaparat segmentii sunt vinovati.

Din punctul meu de vedere segmentii si pistoanele nu au nimic. Verifica turbina, PCV-ul, samd

pana la segmenti e cale lunga.....

iar uleiul de la segmenti rar il gasesti in capul pistoanelor.

PCV-ul l-am schimbat deja acum 5000km, tot unul OEM, acum am comandat unul fix.

Daca era turbina nu trebuia sa am ulei si in intercooler? La mine nu e nimic acolo!!

Link to post
Share on other sites

Salut

Aceeasi problema a avut-o si masina mea, iar primul proprietar a remediat-o cand inca mai avea garantie, pe la 20.000km schimband supapele si pistoanele.

Eu am cumparat masina acum 2 ani, cand avea 37.000 km si pana in momentul de fata nu a mai consumat gram de ulei!

In schimb ma confrunt cu o alta problema, imi da constant eroarea System Too Rich Of Idle, si cu toate ca am schimbat N80 Solenoid Valve, am facut upgrade la softul masinii, am schimbat si Sonda Lambda tot nu am gasit o rezolvare a problemei.

Drept urmare, te rog sa ma indrumi si pe mine catre mecanicul tau priceput pe 2.0TFSI, poate ma ajuta el...

Multumesc

Link to post
Share on other sites

Pistoanele 3 si 4 sunt cele in dreptul valvei PCV, tot pe acea parte se imbacsesc cel mai repede si supapele,si injectoarele 3 si 4 au cea mai multa depunere. Verifica daca pe original ai avut valva PCV cu 1 supapa,sau cea rectificata cu 2 supape pe ea. Nu sunt compatibile una cu cealalta,daca aveai modelul vechi si ai pus modelul nou nu e bine(parca cu terminatie E sau F este ultima revizie)

Link to post
Share on other sites
moshucocoshu

Pistoanele 3 si 4 sunt cele in dreptul valvei PCV, tot pe acea parte se imbacsesc cel mai repede si supapele,si injectoarele 3 si 4 au cea mai multa depunere. Verifica daca pe original ai avut valva PCV cu 1 supapa,sau cea rectificata cu 2 supape pe ea. Nu sunt compatibile una cu cealalta,daca aveai modelul vechi si ai pus modelul nou nu e bine(parca cu terminatie E sau F este ultima revizie)

PCV-ul nou arata la fel cu cel vechi... Daca e sa aiba o valva in plus... N-am fost atent la montare. Oricum am un PCV fix pe drum... Si asta va rezolva toate problemele de PCV.

Oricum luni ma apuc de demontat/spalat tot motorul, supape, baie... Nu fac segmentare si schimb uleiul si poate scap de toate problemele!

Dupa 3-4000 dau iar galeria jos si verific pistoanele.

Link to post
Share on other sites
catalinmiti

Pentru a verifica iara pistoanele nu ar fi posibil sa o faci prin gaurile bujiilor pt a nu mai demonta admisia?

Link to post
Share on other sites
torentmonkey

Ia un boroscop de pe ebay. E o camera web minuscula pusa pe un fir lung cu leduri in varf. Cum au la rar pt identificare. 

 

Poti verifica cu ea multe lucruri in motor si e ~20 de dolari cu tot cu transport.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Am mai gasit pe internet ca unii au rezolvat problema consumului de ulei prin inlocuirea capacului care acopera supapele. Mai multe detalii in linkul de mai jos

 

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/567132-A-look-inside-the-Valve-Cover-(Pics-Video)-2nd-oil-separator

Edited by proteus
Link to post
Share on other sites

Am facut o verificare azi dimineata la valve cover si am descoperit ca la cilindrul 3 unde se afla bujia era pe jumatate in ulei ceea ce inseamna ca capacul este defect si trebuie inlocuit, am mai vazut ca PCV-ul era plin de scurgeri de ulei si a fost schimbat acum 4-5 ani dar nu am gasit nici un cod pe el sa vad ce versiune este.

 

Valve cover original versiunea K - 750 ron (vine cu tot cu suruburi si garnitura)

Front PCV valve (cel cu 2 valve) original versiunea R - 210 RON

 

Sper sa imi rezolv problema consumul de ulei prin inlocuirea acestor piese.

Link to post
Share on other sites

eu zic ca e din segmenti, din problemele care le-ai gasit tu pierderile de ulei sunt mici(doar o parere proprie), cat despre PCV mai bine iti cumperi direct un PCV FIx ca sa nu mai ai probleme pe viitor

Link to post
Share on other sites

Pierderile sunt mici care le`am gasit in locul unde este bujia dar este un semn ca acel plastic care separa uleiul de PCV din interiorul capacului de la culbutor este fisurat iar uleiul ajunge direct in PCV si dupa in intercooler. 

Da, am gasit ulei in intercooler cand am scos furtunul.

 

Stima

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
moshucocoshu

OK, am ramas dator cu un raspuns in urma operatiunii facute.

 

Dupa cum am spus, initial renuntasem la idea cu segmentarea si ramasese doar sa-i fac o spalare completa, baie, chiulasa, supape curatate, garnituri supape inlocuite si tot ce mai gasea pe acolo.

 

Dupa ce am demontat chiulasa, mecanicul mi-a spus totusi ca daca tot suntem acolo sa dea un piston afara sa ne convingem ca semeringul de ungere este in stare buna. Surpriza, semeringul de ungere, care are un arc inauntru, avea arcul praf... de aici trageti si voi concluzia.... comandat 4 seturi de semeringuri (plus ce mai trebuie pe acolo) si am facut segmentare. 

Am pus un ulei sintetic 5W40, am schimbat si PCV-ul cu unul fix, si incheiat operatiunea.

Daca tot ma apucam de motor, si dupa ce am citit tot ce se putea despre problemele intalnite la motoarele astea, am comandat inainte sa ajung acolo ''cam follower-ul'' si binenteles cand am ajuns la el, era praf. Norocul meu a fost ca nu facuse nicio stricaciune la ax...

 

Acum am facut 1.200Km de cand am facut toata treaba, azi am verificat uleiul, n-o sa ma credeti, nivelul era exact in locul in care l-am pus.

Binenteles ca n-o sa ramana asa pana la 10.000 sunt convins c-o sa consume ceva, dar eu cred c-am scapat de problema cu 1.5 l la 3000Km.

 

O sa revin cu mai multe info cand ajung la 5000Km.

Link to post
Share on other sites
catalinmiti

Foarte bine ca te-ai linistit si acum te poti bucura de masina. Ai schimbat toti segmentii sau ai gasit arcul segmentului de ungere?

Link to post
Share on other sites
moshucocoshu

Foarte bine ca te-ai linistit si acum te poti bucura de masina. Ai schimbat toti segmentii sau ai gasit arcul segmentului de ungere?

Am schimbat tot, set complet toti segmentii, daca tot am umblat la pistoane, n-avea rost sa fac doar jumatate de treaba.

Link to post
Share on other sites
moshucocoshu

Salut cat a costat toata operatiunea?

Pai piesele: segmenti, garnituri (toate :)), suruburi ... tachet pompa inalte... In jur de 3000 ron.

PCV fix 395 ron.

+ manopera.

Si in plus am montat un DV+ GFB, de la colegul Cristi. :D

Link to post
Share on other sites
catalinmiti

Motorul l-ai mai dat jos sau a fost posibila operatiunea fara a demonta? 

Link to post
Share on other sites
moshucocoshu

Motorul l-ai mai dat jos sau a fost posibila operatiunea fara a demonta?

Nu l-am dat jos complet, a ramas doar blocul motor pe masina :) ... Mecanicului ii place sa lucreze asa... A demontat tot... Deasupra si dedesupt....
Link to post
Share on other sites
catalinmiti

Super. Si ai iesit la 3000 cu tot cu manopera? Ai facut-o la tine in oras? Tu ce cod motor ai?

Edited by catalinmiti
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept