Jump to content

Anvelope All Season


buzud
 Share

Postare recomandată

Ma poate ajuta si pe mn cnva , am pe Passat 4 motion anvelope quatrac 3 , asta iarna am fost cu masina peste tot prin toate zapezile pe la munte etc . ( comportament ireprosabil ) , dar nu vad nicaieri pe ele scrise M + S decat fulgu de zapada si creasta de munte , in speta am voie sa circul cu ele iarna asta ?

La Quatrac 3 scrie M+S după dimensiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 4 anvelope all seasons Vredestein Quatrac 3 si inafara de initialele M+S am si cele 4 pictograme cu muntele, fulgul, ploaia si soarele, deci nu voi avea nici o problema cu legea. Iar referitor la cei care au doar initialele M+S pe anvelope, s-ar putea sa aibe probleme cu Politia, trebuie sa apara neaparat fulgul si muntele, altfel nu sunt considerate de iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista fulgul in lege, cand afirmati ceva dati si legea unde scrie asa, nu faceti ca la tv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact cum a spus si jag. Nu va mai luati dupa toti jurnalistii fara BAC din tara asta. Mergeti frumusel si cititi legea. Nu scrie nicaieri de vreo perioada (1 noiembrie-nu stiu cat martie) sau de vreun fulg. Iar chestia cu hartia (certificat de conformitate??) mi se pare aberanta. Aia sa ti-o dea cine ? Nu cred pana nu vad legea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hankook Optimo H730,anvelope all season declarate de producator

au pe ele M+s , si fulgul cu cresata muntelui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"4. Prezenta grupului MS, M+S, M/S sau M&S (mud and snow) arata ca anvelopa este una all-season, ce se preteaza atat la folosirea pe zapada, cat si pe noroi.

5. Simbolul severe snow use(fulgul) vine in completarea notatiei M&S si este prezent pe anvelope destinate mersului pe zapada. Spre deosebire de M&S, care este atribuit anvelopelor ce indeplinesc anumite conditii din punct de vedere al profilului, acest simbol este atribuit in urma testarii anvelopelor pe zapada prin proceduri standartizate."

pana si aici scrie la fel ca in lege(cea reala) : http://www.4tuning.r...-auto-5107.html

Modificat de jag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a intrat in direct acum 1 min la Antena3 seful politiei pe tema anv de iarna....clar si la obiect

-anvelope de iarna numai cand drumul e cu gheata,zapada sau polei...atat....restul nu conteaza

-anvelope all season sunt valabile numai cele cu inscriptiile M+S ....atat

nu a pomenit nimic de hartii eliberate de vulcanizari sau alte mizerii gen fulgu de nea,cresta muntelui...

Modificat de Hudrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ati inteles la ce fac referire!

Pentru a cumpara niste anvelope conform asteptarilor dvs. trebuie sa cereti comerciantului respectiv certicatul de conformitate al anvelopelor dorite. De ce? Sa nu va treziti ca luati all-season in loc de anvelope de iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce spui tu e alta poveste...cine e destul de gisca sa se duca in tirg si sa se lase la mina vinzatorului "de piine" isi merita soarta...

Internetul e disponibil si inclusiv "Vanghele" stie de Goagal, info gasesti despre orice asa ca...orice producator mai rasarit are site, site-uri de cauciucuri sint la greu si poti sa-ti faci o idee inainte de a cumpara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să știi că foarte mulți cred că anvelopele lor All-season sunt de iarnă. Foarte mulți!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca nu e clara o lege si e ambigua in clasificarea cauciucurilor acceptate pt circulatia pe timp de iarna e una ca tu ai cauciucuri si nu stii de care e altceva...

Notezi ce scrie pe roata si dai un search pe Goagal... sau intrebi la o vulcanizare pe unul care are IQ mai mare decit nr de la pantofi...sigur stie ce si cum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să fiu eu sănătos câte certuri am avut și pe tema asta. Ai dreptate, dar oamenii nu gândesc așa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal, daca pe site-ul respectiv sunt trecute de iarna si sunt all-season? Spre exemplu Nokian WRG2, sunt catalogate de iarna dar multe voci spun ca sunt all-season(all wheather plus)! Ce parere aveti?

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai din cate am citit, astea Nokian WRG2 sunt catalogate ca anvelope all-season si nu de iarna (“All-Weather Plus” tires...) si sunt "anvelope de iarna" pe interior si exteriorul e gandit pentru o stabilitate mai buna atat pe uscat cat si pe ud, chiar si la viteze mari. Canalele partii exterioare sunt facute sa arunce apa laoprate.

Nu stiu ce sa zic... descrierea anvelopei e destul de convingatoare dar eu nu sunt adeptul all-season.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista dubiu in privinta lor si o gasesti pe prima pagina de Goagal:

http://www.nokiantir...m/tyre?id=11899&

Banui ca producatorul nu a scris asta dupa o vizita in Ardeal si o "protocolara" de 2l de palinca :))

Ca sint o caruta de talimbi majoritar romani ce "scrie" ca sint de iarna e alta poveste...de aia ziceam pe undeva azi ca cel mai bine te informezi de pe site-ul producatorului...

Marea majoritate au site...poate despre cauciucuri "America" e mai greu de gasit ceva util :))

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista dubiu in privinta lor si o gasesti pe prima pagina de Goagal:

http://www.nokiantir...m/tyre?id=11899&

De aici m-am informat si eu :))

Banui ca producatorul nu a scris asta dupa o vizita in Ardeal si o "protocolara" de 2l de palinca :))

:biggrin: nu mai am aer :hainoroc:

Hai ca nu e chiar asa p'aci.

Astea sunt destul de ok in regiuni unde conditiile vremii nu sar de la o extrema la alta in decursul unui an.

Părerea mea. Hâc! :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul sa stii ca si eu am crezut ca sunt de iarna cand le-am cumparat, dar sunt niste all-season-uri bune mai ales iarna, pentru cei din Finlanda all-weather plus inseamnand cu totul altceva! Din cauza aceasta noi romanii le catalogam de iarna.

Iata si niste nemti talimbi -> http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterreifen/w205_55_R16_details.aspx?testId=16&recordId=206

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pentru că fiind destinate și utilizării iarna, sunt testate ca atare. Similar și pentru Vredestein Quatrac 3, că tot a fost menționat o pagină în urmă.

Tot la Winterreifen intră, deși http://www.vredestein.com/Banden_Bandtypes.asp?BandtypeID=66

The Quatrac 3 is Vredestein's ultimate four-season tyre. The tyre is the perfect alternative for motorists who want to drive all year round in a moderate climate on one type of tyre.

Quatrac 3 bears the Snowflake and M&S symbols and hence complies with the requirements for a winter tyre.

Pentru România nu am recomandat niciodată anvelopele All-season. La noi diferența vară/iarnă este foarte mare, poate ajunge și la 50°.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu m-as lua dupa testele lui mos craciun...pot fi "influentate"...

Pe aici de ex sint laudate Dunlop-urile 3D sau Alpinurile de la Michelin...daca te uiti pe ADAC facind o medie astea de IARNA clar sint mai proaste decit Nokian...

Stai si te intrebi cum dreacu' ??? Cind producatorul zice clar ca sint allseasons nu de iarna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, producatorul zice foarte clar ,, all weather plus'' si avem rezultate printre cele mai bune indiferent de conditiile meteo!

Daca au ajuns ADAC-ul sa fie influentat e parerea ta si poate fi adevarat(in ordinea clasamentului final) dar cand face un versus a.s.&w.t. e altceva zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice om are pretul lui, si ADAC-ul e format din oameni...

Crezi ca nimeni nu a "cotizat" pe acolo?

"Este o organizație nonprofit, însă unele secții sunt organizate ca societăți comerciale pe acțiuni sau cu răspundere limitată"...

La ce bani se invirt in domeniu e si de unde...fara numar...

Dar nu asta vroiam sa zic...

Pare stupid ca niste firme de renume cu modele de virf sa fie "batute" de un allseasons chiar si de la o firma serioasa... Sa fie super bune de iarna dar sa fie bune si vara...cam greu de crezut...

Eu am avut GY V5 tot allseasons si erau clasate destul de bine, ~ca si Nokian...oare de ce le-am schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nokian WR G2 erau de iarna 100% ,apoi producatorul a schimbat compozitia cauciucului si le-a redenumit in AllWeatheR

simplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea all season, nu au un cauciuc de o compozitie de compromis, ci au cauciuc cu siliciu de iarna pe exteriorul benzii de rulare si cauciuc de vara pe mijloc. ( sau invers, ma rog). Asa se face ca sunt bune si, si. Cu totii stim ca putem prinde temperaturi mari in decembrie si mici in mai chiar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca 1/2 de suprata de contact e de iarna si 1/2 de vara inseamna dupa teoria ta ca atit vara cit si iarna lucreaza bine numai 1/2 din pata de contact...

Adicatelea ai 1/2 de cauciuc :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!