Jump to content

Anvelope All Season


buzud
 Share

Postare recomandată

Servus..

1.PMI,multumesc pentru lectia de morala,dar sa stii ca am facut-o deja..adica m-am dat jos din masina si l-am ajutat sa iasa de acolo.

2.Nu ai citit foarte atent topicul si ideea lui,sau daca ai facut-o,ai facut-o in fuga calului!!

Incerc sa te luminez:era vorba de folosirea unor anvelope all seson,dupa parerea mea incapabile sa te ajute suficient iarna,de unde si exemplul pe care l-am dat.Nu m-am referit nicio clipa la cei care ramin inzapeziti din alte motive!!

3.Atunci cind esti grabit crede-ma ca ai vrea sa-i dai una in cap papagalului din fata,nu sa-l ajuti sa iasa dintr-o situatie care putea fi evitata foarte usor:folosind gumele adecvate..

4.Inainte sa faci morala la altii ar trebui sa te interesezi cum sta treaba in tarile civilizate,acolo unde in cazul in care esti "prins"cu anvelope neadecvate sau tocite peste limita de siguranta platesti amenda de-ti sare capul!!

Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca in cazul unui accident in situatia asta nu te despagubeste nici dracu' si trebuie sa-ti vinzi si casa ca sa iesi din rahat.

5.Ideea topicului era alta,pe viitor incearca sa faci comentarii doar strict la problema ridicata,daca aveai ceva personal sa-mi spui era mai bine sa folosesti PM-ul.

6.Ideea este sa intram in normalitate,ca de sfatosi..

7.Multa sanatate..

8.Vicol Luigi

Modificat de l.u.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am pe masina de 30 000 km Goodyear Eagle Vector EV-2 M+S (adica all season). S-au descurcat si iarna si vara, nu am ce sa le reprosez, iar daca tot sunt cotate in toate testele ca fiind ok, nu vad legatura cu amenda pentru pneuri neadecvate.

Am remarcat uzura mai mare pe fata si am decis sa schimb fata cu spatele (fara permutari, cauciucurile fiind unidirectionale, nu le-am mai scos de pe jante sa le fac stinga spate/dreapta fata... ). Evident le-am echilibrat, dar dupa schimbare am zgomot la rulare (bataie) ... eu zic ca pe fata. Sa mai fac o echilibrare, evident in alta parte, sau nu are rost si caut alte solutii...

Bataia apare pe la 40-50 km/h ... dupa care sa spunem ca dispare(adica ceilalti pasageri nu o mai remarca), dar eu aud continuu un zgomot crescut pe fata.

La o vulcanizare, mi-au recomandat sa le intorc 1000 km, stinga cu dreapta (contrar sensului de rotire de pe pneu) dupa care sa le pun la loc. Din ce am citit pe net, pe linga faptul ca sporeste inutil uzura, eventual neuniform, nimeni nu recomanda asa ceva.

Voi ce parere aveti? Mai fac o echilibrare, sau ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu acest necaz...intimplator cu acelasi tip de anvelope...dar problema a fost de la ambele jante(deformate ) pe fata.Incearca sa ramina pe fata jantele care au fost cu anvelopele de pe spate.Sau, sa nu fie vreo anvelopa deformata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc Good Year Hydragrip 195/60 15''....sint super multumit si am trecut deja si de o iarna cu ele....m-am documentat cand le-am cumparat si au fost "Tire of the year"(2005) la categoria lor... acum am cam 30.000 de km cu ele si din pacate cele de pe fatza s-au cam dus se pare ca am ales gresit locul unde mi-am facut unghiul de fuga...dar acum e tarziu..:ceuameni:...cele de pe spate arata impecabil inca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

HydraGrip sunt anvelope performante de vara, rain, nu sunt nicidecum anvelope All Season!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Care ar fi cele mai bune anvelope all seasons?

merita sa cumpar, ideea e ca eu vreau 205/55 R16 94 V(T) ?Sau este un miraj, un vis , cum ca ai anvelope pentru toate anotimpurile si in realitate sunt mai rele decat a avea cauciucuri de vara in lina iarna!!!

O parere astept si eu...... :blink: :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu am luat 4 buc dunlop sp4 all season.

pe zapada, gheata, flescaiala au o aderenta foarte buna. la fel si pe carosabil uscat. am urcat pe unde am vrut fara nici un fel de probleme.

sa vedem insa la vara cat de repede se tocesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pe masina de 30 000 km Goodyear Eagle Vector EV-2 M+S (adica all season). S-au descurcat si iarna si vara, nu am ce sa le reprosez, iar daca tot sunt cotate in toate testele ca fiind ok, nu vad legatura cu amenda pentru pneuri neadecvate.

M+S inseamna "Mud + Snow", deci sunt DE IARNA !

Asa cum am mai spus, anvelopele all season nu sunt "SI pt vara, SI pt iarna", ci "NICI pt vara, NICI pt iarna"... chestie testata de altfel.

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Fara suparare dar eu consider cauciucurile all season cea mai proasta alegere, indiferent de marca, ele nefiind bune decat partial pentru solicitarile carosabilului si neindeplinind bine nici o sarcina dintre cele 3 de baza (iarna, ploaie, vara). Sunt practic un fel de hibrid... Daca nu detii finante suficiente cumpara astfel 4 cauciucuri de vara (pentru ca in Romania vei avea carosabil uscat peste 10 luni pe an) si 2 cauciucuri de iarna (chiar si o marca mai slaba)... Sfant este sa ai 2 seturi iarna-vara... Cele de ploaie ies din discutie in Romania. Scuze daca am suparat pe cineva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Performante in urma cu 7 zile obtinute cu Dunlop SP 4 All Season:Pe asfalt uscat, temp.exterioara 10 grade, 190/195 km/h, fara probl. sau zgomote dubioase, urcat pe zapada in Bran pana la partia Subteleferic(panta abrupta), pe zapada maricica aproape fara probleme, doar cu un avant mai serios. :lol: Io zic ca-s bune.Parerea mea. :wub:

Modificat de ADU 33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Anvelope all season no name - proasta combinatie. Pe masina aveam de vara si pe astea all season le-am primit, si am zis ca decat cu alea de vara mai bine cu astea.

Insa...pe un asfalt uscat nu am putut opri la fel de brusc ca un Megane din fata, asa ca masina e in service. Am senzatia ca daca aveam anvelope corespunzatoare nu ne mai "pupam".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Pentru ca posturile de mai sus se refera la faptul ca unii colegi vor testa si pe perioada verii anvelopele all-season achizitionate, care sunt acum parerile voastre despre cauciucurile noi?

Eu trebuie sa schimb acum tot setul si trebuie sa aleg pentru 195/65 R15 intre Dunlop SP Sport 01 si SP Sport 9000. Care e mai bun? Sunt all-season?

Nu intram in polemica vara-iarna/all-season, cunosc problema, dar nu am unde sa pun 4 cauciucuri cu sau fara jante...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform producatorului, ambele modele enumerate sunt anvelope de vara: Dunlop SP Sport 01 este "Ultra High-Performance" iar SP Sport 9000 este "Extreme Sport Performance".

Pe acelasi site catre care am pus link-ul se gasesc si cateva anvelope Dunlop "All-Season High-Performance".

Pe multe site-uri exista opinii si teste care se refera la anvelopele all-season.

Iata cateva exemple: tyretest.com (bifeaza in caseta a doua "All season tyres "), tirerack.com - acolo exista sase categorii de anvelope all-season (Ultra High Performance All-Season, High Performance All-Season, Performance All-Season, Grand Touring All-Season, Standard Touring All-Season, Passenger All-Season), tyres-online.co.uk, si mai sunt multe altele ...poti incerca un search cu google, dar mai ales trebuie multa rabdare.

Bafta ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Imi puteti spune care e situatia cu good year eagle vector 2?

Sunt denumite all season de catre producator da in acelasi timp au indicatia M&S ceea ce ma duce cu gandul la un cauciuc de iarna.

Tocmai am incaltat leutul si in caz ca mai sunt posesori de astfel de anvelope poate isi dau cu parerea.

Asta ar fi versiunea de iarna pentru ca cele de vara cunt bridgestone turanza er300.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inscriptia M&S (mud and snow) e un indicativ specific pt all season. Ar trebui sa mai ai pe ele desenate simboluri atat pentru soare cat si pentru ud si zapada (soare, ploaie...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut Pirelli 2500 si am fost foarte multumit de ele. Am mers cu ele 60000km si apoi am vandut masina dar cam trebuiau schimbate, nici macar o pana sau vreo problema in km acestia. Iarna se comporta foarte bine insa nu chiar ca o anvelopa de iarna, eu stau la Busteni unde am avut parte de zapada. Per total sunt un compromis bun pentru cine nu vrea doua randuri de anvelope, de vara si de iarna. Pretul este destul de mare insa merita banii.

Modificat de Georgenis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Tocmai intors de la munte cu eagle vector 2 ale mele.Pot spune ca s-au comportat f bine fata de cele stock de pe logan si niste michelin all season de pe un focus.

La zapada afanata sau batatorita se comporta excelent(nota9)

Mazga si umed jos (nota7)

Polei si gheata cam stai cu frica ca nu stii pe unde ajungi(nota3)

Avand in vedere ca am fost 5 zile in zona bran moeciu si pe urma 2 zile in troienele din bucuresti si nu am avut nevoie de lanturi inca cred ca per total s-au comportat destul de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de anvelopele all season am sa va spun parerea mea:

TREBUIE redenumite in No-Season.

Total de Acord si eu

Ce sa zic ..... am Firestone Sport 225/40/R17 "ALL SEASON" si mi`am blestemat zilele aseara prin orash.

Vreau sa spun ca un prieten cu Logan, cu cauciucurile stock, pe care le are pe masina de cand a luat masina din iulie, a trecut fara probleme pe unde eu am "sapat" intr`un mare fel k sa ies .

Deci ..... No Season !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu cit sint mai late anvelopele cu atit mai greu treci prin zapada

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am Debica Navigator, universale, si nu am absolut nicio problema pe nametii astia. (si vorba aia stau mai pe la "tara" deci vola trece mai greu :( ). le recomand

Modificat de Andrey_sxg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Total de Acord si eu

Ce sa zic ..... am Firestone Sport 225/40/R17 "ALL SEASON" si mi`am blestemat zilele aseara prin orash.

Vreau sa spun ca un prieten cu Logan, cu cauciucurile stock, pe care le are pe masina de cand a luat masina din iulie, a trecut fara probleme pe unde eu am "sapat" intr`un mare fel k sa ies .

Deci ..... No Season !

E normal sa fie asa prea late ptr iarna si nici cine stie ce firma....

am pus de curand Quatrac 3 asimetrice aduse din Olanda...cine stie cunoaste...knowledge is power...

Regards,

A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inscriptia M&S (mud and snow) e un indicativ specific pt all season...

Pentru all-season si iarna. Ambele tipuri de anvelope poarta aceasta inscriptie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ar mai fi o chestie dupa parerea mea. Cel mai important nu e cum pleci de pe loc, aia se rezolva daca ai experienta si nu-ti fortezi norocul. Mult mai important mi se pare cum te opresti si in subsidiar cum virezi. Adica plecatul de pe loc pe gheata sau zapada il faci usurel, fara sa exagerezi, te mai ajuta un pic si ASR-ul, in caz de forta majora te mai impinge cineva...

Problema e cu opritul mai ales in regim de urgenta, pentru ca in cazurile astea nu prea mai poti sa iti alegi momentul si uneori nici distanta fata de obstacol, iar ABS-ul, daca nu e ajutat de cauciucuri adecvate, lungeste distanta de franare uneori destul de mult, mai ales la viteze de peste 40 km la ora pe sosea alunecoasa. Stiu destul de multi, unii chiar soferi cu experienta care au lovit masina din cauza ABS-ului (sau mai degraba ajutati de el) si a cauciucurilor de vara pe timp de iarna. Inca posesorii de vw si chiar renault suntem norocosi ca avem sistem ABS Bosch, dar la Subaru Forester de exemplu m-au trecut cele mai reci transpiratii din cauza sistemului tampit montat pe el. Masina aia demara de 3 ori mai al dracu decat se oprea pe zapada, mai ales daca avea cauciucuri all seazon.

Acum la viraje e iarasi evident ca trebuie cauciucuri bune, chiar daca nu conduci sportiv, pentru ca sporeste considerabil marja de siguranta.

In ceea ce priveste cauciucurile all seazon, dar si la cele de vara am observat ca, dupa ce stationeaza mai multe ore iarna, mai ales in zapada, devine mai dur materialul si aderenta e chiar foarte aproape de zero. Iarna sunt mult mai eficiente si niste cauciucuri care nu ar fi chiar de la o firma consacrata, dar sa fie de iarna, iar vara viceversa.

M-am lungit cam mult si mai vreau sa spun doar ca singurul lucru cu care masina atinge solul e cauciucul, asa ca e absolut necesar sa fie cat mai potrivit pentru sarcina, viteza, anotimp, e vorba de siguranta dv, a familiei, preitenilor si a celorlalti din trafic sau pietoni. :lol:

Subscriu si eu: all season = bullshit season = no season = to die season

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!