Jump to content

Anvelope All Season


buzud
 Share

Postare recomandată

Solutia cu all seasons e de compromis,care,daca ai noroc,nu te va costa suplimentar(reparatii ale masinii,sau,Doamne fereste,mai grav).Vorbesc in cunostinta de cauza pentru ca m-am "incaltat" cu un set de all seasons de toata frumusetea,care,daca ai nevoie sa te ajute,mai mult te baga in belea :banghead:

Sfatul meu:nu all seasons :nono: :emthdown: ,ci 2 seturi - iarna si vara. :emthup: :icon_thumright:

Modificat de claut07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

ma intereseaza subiectul asta si mai ales ce pareri au cei care au umblat cu all season vara. Din ce am citit aici iarna se comporta destul de bine, dar cum se comporta vara nu a zis nimeni nimic.

o alta intrebare ar fi daca stiti pe unde gasesc vreu tst facut pentru Goodyear Eagle LS, care sunt cotate destul de bine de producator.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , fiecare producator,vanzator incearca sa isi vanda marfa cat mai bine. Pentru teste incearca site-uri specializate precum ADAC si mai sunt cateva.

Eu , unde am lucrat, aveam pe Passat-uri NUMAI all season (din considerente de cost) si pot sa spun ca e o alternativa .Nu te astepta sa ai cine stie ce performante cu ele ..gen franare in xx metri, zgomot redus, aderenta maxima....si mai stiu eu ce. Sunt anvelope care se comporta normal spre partea superioara a low-ului. Daca ma intelegi ce vreau sa spun. Daca nu e buget...nu e si gata. Pot sa iti spun ca mergeau Passaturile fara stess.

Te pupa tata si :D Safe ..cu cauciucuri de care vrei TU :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

nimeni n-a mai scris pe aici, asa ca redeschid discutia...am gasit diverse pareri, pro si contra acestor anvelope. pe mine m-ar interesa asa ceva. cu rezultate foarte bune am gasit: vredestein quatrac 2, good year vector 4 seasons si good year eagle vector ev 2 plus. sunt cam scumpe si trebuie sa imi iau si 4 buc. ca am esp. poate si-a luat cineva ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut doar o data aceasta idee. In urma cu vreo 5 ani am pus in luna noiembrie 4 cauciucuri Pirelli P 5ooo w+s, ca masina venise cu niste Continental de vara destul de uzate, iar de iarna nu aveam deloc. Ca si constatare finala: se apropiau de caracteristicile dorite doar pe ploaie/carosabil umed. Altfel nu merita. Daca le iei de noi sunt la fel de scumpe ca si cele dedicate verii sau iernii, viata lor este in general mai scurta, iar confortul la rulare si siguranta oferite sunt net inferioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti respect parerea, dar totusi... testele ca s-au efectuat pana acum, vorbesc de reviste (ams), adac, diverse link-uri au aratat ca au performante bune in toate situatiile (vorbesc de cele de pe primele locuri). au rezistat 5 ani? cati km? de ce au viata mai scurta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele in cauza aveau garantie 40 mii km. Eu fac in medie 30 mii km pe an, cam 20 vara si restul iarna. Asa ca le-am folosit doi ani. In prezent merg pe ideea anvelope de vara si de iarna separat. Le folosesc in principiu 3 sezoane, apoi le schimb. Deci din punct de vedere al costurilor ies cam cu 50% mai scump. Ce primesc in schimb? Pt. ca-i iarna acum si ninge, mi-aduc aminte de un revelion petrecut la munte, masina fiind echipata cu anvelopele pomenite. La plecare, zapada de cativa cm pe drumul forestier de 1 km ce trebuia sa-l parcurg de la cabana pana la drumul principal. Din sase masini, doua nu au putut iesi, a mea si a unui amic ce avea cauciucuri de vara. In tot raul si un bine, am invatat atunci cum se monteaza lanturile. In rest, pt. mine conteaza mult de exemplu, daca am o distanta de franare mai mica cu 1 sau 2 metri. Nu plesnesc pe nimeni din spate, pe de alta parte creste riscul sa ma loveasca vreun neatent aflat in urma mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

All season sunt o apa si un pamant cu cele de vara ... eu unul nu am reusit sa trec prin zapada cu cele all season, pe cand cu cele de iarna (debica) imi este mult mai usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu cit sint mai late anvelopele cu atit mai greu treci prin zapada

Perfect adevarat;am 2 masini,prima are anvelope de 185/65/r14,cealalta 215/55/r16 cu cauciucuri de vara aproape noi pe ambele masini;cu caucioacele de 185 tractiunea era mult mai buna,fara emotii,pe cand cu cele de 215 patinam intr-o veselie,ambele in schimb la capitolul frana erau nule.Am mai citit pe forum ca latimea cauciucului nu conteaza,ba conteaza si inca f mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauciucurile all season daca sunt in stare buna, reprezinta un compromis bunicel...pana la un anumit punct. Le am pe alta masina , nu pe G6 , sunt pe 14 si pot sa zic linistit ca si-au facut treaba surprinzator de bine in conditii foarte grele de drum ( ninsoare continua puternica, gheata pe jos etc si asta pe o distanta de 300 km). Totusi am aflat si care e limita lor, cand a inceput sa mai "sara" usor spatele masinii...si atunci am redus la 60-70 km/h. Cu alte cuvinte, daca e iarna si atat - doar frig afara si zapada doar simbolic - atunci sunt cauciucurile all season o varianta acceptabila - chiar buna. Daca insa ridicam stacheta si vine zapada serioasa, grade multe cu minus, deplasari la munte etc atunci ele devin nesigure, de aici in sus este nevoie de cauciucuri de iarna.

Toate bune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca anvelopele allseason fac un pic de vara, fac un pic de iarna, deci nu fac nimic. Latimea anvelopei clar conteaza destul de mult. Anvelopele cu o latime mare ex: 225 nu prea iti ofera nimic iarna pe zapada pt ca stau deasupra. Cele cu o latime mai mica gen 175 185 etc taie zapada si ofera o aderenta ma buna. Am vzt chestia asta la tv la raliurile wrc cand a fost facut in finlanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ma bag si eu pentru ca sunt adeptul all season. Am Pirelli P2500 4S de 195/65/15. Le-am luat de vreo 3-4 luni si cum am prins iarna desi in zona mea nu e precum in sud nu mi-am facut griji. Nici pe gheata, nici pe zapada.

Am fost pana in Germania de sarbatori si la intoarcere am prins polei, zapada si alte cele pe autostrada, pe banda de viteza ma refer ca acolo nu reusisera sa curete, intram in depasire lejer si fara stres.

Au fost 60 de euro bucata, luate de afara ca aici erau pe la 90 de euro. Sincer eu sunt mai mult decat multumit. Au semnul de zapada pe ele poate de aia am mai multa siguranta pe timp de iarna.

Am avut pe fostul Golf 3 tot Pirelli all season si m-au tinut 60000 de km, iar cauciucurile au fost second, nu noi. Daca si astea ma tin 60000 sunt mai mult decat multumit.

O chestie buna e ca nu scartaie in curbe mai stranse dar probabil ca din cauza ca sunt pe 195, cele de pe G3 scartaiau dar erau pe 175.

Si inca o chestie... multe masini ies din fabrica cu all season... deci nu sunt chiar de aruncat. Parerea mea e ca daca vrei sa duci masina la extreme atunci ai nevoie de cauciucuri pentru sezon dar daca esti un sofer ce savurezi condusul atunci all season e super OK ca nu mai ai grija schimburilor si depozitarii.

Bafta si sa faceti alegerea care va convine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru perioada rece utilizez cauciucuri all season ( :rolleyes: ) - asa s-a nimerit - le-am cumparat de la cineva cu tot cu jante din otel si capace, aproape noi, la un pret avantajos. Le-am acceptat deoarece au pe ele semnele M+S (noroi si zapada) si steluta in triunghi (severe snow use).

Prezenta grupului MS, M+S, M/S sau M&S (mud and snow) arata ca anvelopa este una all-season, ce se preteaza atat la folosirea pe zapada, cat si pe noroi.

Simbolul severe snow use vine in completarea notatiei M&S si este prezent pe anvelope destinate mersului pe zapada. Spre deosebire de M&S, care este atribuit anvelopelor ce indeplinesc anumite conditii din punct de vedere al profilului, acest simbol este atribuit in urma testarii anvelopelor pe zapada prin proceduri standartizate.

Nu-mi pare rau. Se comporta excelent pe nametii de acum. Mai bine decat alte multe anvelope de iarna mai ieftine... Pentru vara utilizez anvelope de vara cu jante din aliaj...

Numele anvelopelor: GOODYEAR EAGLE VECTOR2 - 205/55 R16 91 H. Le recomand.

Modificat de victor blackedition
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victor, oricat de carcotas as fi (nu este cazul), nu as avea de ce sa ma leg. Anvelopele citate de tine sunt poate cele mai bune allseason pe dimensiunile astea, faptul ca sunt un gift si le folosesti doar in anotimpul hibernal, iar Bucurestiul nu va gazdui niciodata JO de iarna, ma fac sa te invidiez, in sensul bun al cuvantului. Apropo, cum ai circulat azi, sau ai dat ascultare edilului sef? (offtopic). Revenind, chiar sunt curios ce cauciucuri de vara ai, de ce?

Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este RoSonic,nu stiam nimic despre modelu asta.M-am luat dupa afirmatia "Prezenta grupului MS, M+S, M/S sau M&S (mud and snow) arata ca anvelopa este una all-season, ce se preteaza atat la folosirea pe zapada, cat si pe noroi." care nu prea e adevarata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Acum, cauciucurile all season vor fi o buna alternativa,de catre cei au un buget afectat de criza.Ramamne de vazut care va fi ofera comerciantilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauciucuri foarte bune allseason sunt Cooper - CS4 Touring,am citit foarte multe review-uri,foarte laudate.

Dar bineinteles ca in RO nu se gasesc :cool:

le-am gasit pe un site...dar sunt cu doar 85% mai scumpe decat in UK

Modificat de Ambivalent
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am Goodyear Vector 5 all seasons.

Cu astea am luat masina.

Sint bune comparativ cu cele de vara cu care nu se poate circula in conditii umane.

Dar nu le recomand.

Dupa citeva saptamini de mers cu ele adica pina la Craciun, timp in care ASR-ul intra intr-o disperare, credeam ca am o problema cu el, am cumparat 2 de iarna pe fata.

Diferenta este mareeee, ASR-ul a mai intrat doar pe gheata.

Este o solutie de compromis pt cei care merg ocazional cu masina, pe drumuri fara zapada si gheata...

Dar daca vreti sa mergeti ok si atunci cind nu au ajuns cei cu dezapezirea sa curete sau sa dea cu nisip/sare, daca vreit sa parcati prin "boschieti"/zapada si sa mai si iesiti deacolo, macar pe fata sa aveti de iarna.

Eu deja caut 2buc. cauciucuri de vara :) , iar all seasons daca tot le am o sa le folosesc pe spate.

Diferenta este si vara dar mai mica, ASR-ul intra si asta vara dar mai putin, si am pus asta pe seama "soferului" ca nu s-a obisnuit cu masina inca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutam

si eu sunt pentru allseasons, dar pe spate. in loc sa iei 8 cauciucuri, iei doar 6; apoi si rezerva e bine sa fia all.

dar asta e valabil daca ai un sofat linistit, cu putini km, si nu faci multe fente cu masina.

un minus poate fi aspectul masinii, incaltata diferit.

cred, totusi, ca inainte de a cumpara o anvelopa all trebuie sa citesti ce se scrie despre ea, pentru a sti cum se comporta atat vara cat si iarna.

cu respect

Modificat de costi75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costi zice bine, eu merg pe aceeasi idee.

Spate all seasons, si fata iarna/vara.

Cu toate ca atunci cind am luat masina cu GY Vector 5 (cica bune prin teste), am zis ca am scapat de grija/efortul schimbarii caucioacelor, dar eu "este" unu' care imi place sa simt ca daca pun frina masina percuteaza nu se gindeste " oare sa frinez acu sau peste 5m? "

Asa ca dupa citeva zile de cautare am gasit si Vredestein Sport Trac 3 pt vara si m-am scos pe vreo 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scenariul de mai sus e fezabil doar daca ai un singur set de jante. Marea majoritate folosesc 2 seturi, pe 15" tabla pentru iarna si 16" aliaj pentru vara. Eu am Goodyear Vector 4 pe spate dar iarna viitoare e posibil sa le inlocuiesc cu Snowtrac 2-ul de pe fata, daca si cand o sa cumpar o pereche noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costi zice bine, eu merg pe aceeasi idee.

Spate all seasons, si fata iarna/vara.

Cu toate ca atunci cind am luat masina cu GY Vector 5 (cica bune prin teste), am zis ca am scapat de grija/efortul schimbarii caucioacelor, dar eu "este" unu' care imi place sa simt ca daca pun frina masina percuteaza nu se gindeste " oare sa frinez acu sau peste 5m? "

Asa ca dupa citeva zile de cautare am gasit si Vredestein Sport Trac 3 pt vara si m-am scos pe vreo 2 ani.

Combinatia asta e buna numai in oras sa nu ramai blocat in zapada.Pe un drum national acoperit usor cu zapada/gheata la putina viteza iti pleaca spatele mare frumusete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce spui tu este adevarat partial. Daca diferenta de aderenta este foarte mare.

Daca ai niste all seasons bune cum e cazul la GY V5 , diferenta nu este enorma...

Am fost acum 2 saptamini la Bucuresti in weekendul ala cu blocaje...

Mi-a plecat intradevar fundul o singura data, dar in situatia aia nici cu tractiune integrala, ESP si ce mai e acum nu cred ca faceai fata...

In rest masina s-a comportat foarte bine, bineinteles condus prudent si preventiv.

Oricum combinatia asta e buna in special cum zici pt oras majoritar si ocazional exterior...

Si asta pt ca deja am caucioacele all season. Cind se vor uza cumpar iarna/vara completare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!