Jump to content

Anvelope All Season


buzud
 Share

Postare recomandată

Ar fi bine sa tina 60.000 km , atunci ar fi meritat

Primul set de Michelin au tinut 40.000 cu indulgenta , trebuiau schimbate de la 35.000 , nemiscate de pe masina

Al dolea set are 45.000 si mai tine cam 5000 ca sa fie ok , astea au fost rotite la 15.000

Michelin si Goodyear sunt anvelope premium iar Kumho e clasa medie superioara

Michelin sunt mult mai bune pe zapada unde eu nu merg aproape niciodata , deci nu conteaza in cazul meu

Pe umed diferentele nu sunt semnificative intre ele

La confort si durabilitate Kumho stau mult mai bine

Franarea pe uscat e mult mai buna la Michelin decat la Kumho dar daca conduci lipit de cel din fata , extern cu viteza iti recomand anvelope dedicate , nu all-season

Daca pastrezi distanta cum fac eu , poti evita absolut orice conducand cu bun simt si cu Kumho

 

Un set Kumho pentru mine este putin peste 1900 lei

Un set Michelin este putin sub 2900 lei

Preturi minime de pe net

Voi testa un rand si Kumho , e prea tentant

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, razvancc said:

Depinde si daca ai incredere in cine zice ca e anvelopa buna. De exemplu Autobild a testat si a dat nota exemplara pentru Falken euroall season as210, e acolo printre grei, dar cu pret mai mic. 

Fix astea le-am luat pentru dinozaur (4x4 nepermanent) si am avut ocazia sa le incerc atat de zapada, foarte mult ud si mazga, noroi la limita offroad-ului - si acum canicula. Am deja 10k km cu ele deja

S-au comportat exemplar in toate conditiile de mai sus, cu cutia de transfer 99% in 4x2. Doar pe noroi am reusit destul de repede sa "umplu" profilul. Ca zgomot, aproape ca nu imi vine sa cred cei 72 de db - par mai silentioase, insa tine probabil si de antifonarea masinii

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam ca cele japoneze Falken EuroALL Season AS210 sunt prezentate in teste comparative si cele coreene Kumho SOLUS 4S HA32 XL

Diferente mici intre ele

Ambele clasa medie superioara

Mai putin ok pe zapada si uscat dar f bune in rest comparativ cu Crossclimate 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia e ca anvelopele din clasa medie superioara nu sunt anvelope proaste ci anvelope bune

Sunt o alegere corecta pentru cine nu vrea sa plateasca prea mult pentru anvelope de top

Nu se pot confunda cu anvelopele ieftine din clasele inferioare

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 26.07.2023 at 10:16, zidanne a scris:

@razvancc as prefera totusi ca testele alea sa fie facute si dupa 3ani/60.000km... vedem daca clasamentul se mai pastreaza. 

De obicei acolo se duce diferenta de pret. 

De obicei...

 

@zidanne Nu cred. Cine, cum, cat si pe unde mergi cu ele , te priveste. Nu o sa vezi teste asa de amanuntite pentru ca sunt foarte multe variabile. De exemplu poti face praf o pereche nou nouta de anvelope top mult mai repede de 3 ani si 60 mii km daca nu le umfli la presiunea corecta. Poti trage concluzia ca anvelopa e proasta, sau ca mai bine puneai o diferenta si luai de un producator sau altul? Nu prea. 

Dar sigur te vor ajuta untr=o masura comentariile de la utilizatori pe care le gasesti pe tyre review, despre anumite anvelope. Acolo ei specifica dimensiunile anvelopelor, cat au mers, cum au mers, pe ce masina le-au montat si isi spun opinia despre ele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La Loganul tatalui meu o sa ii pun , iti spun cum se comporta dar la 2000 km pe an sunt or sa fie ca noi

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dan Sandu am o Octavia 2 FL 1.6 TDI @140CP. 

I-am pus CC2 (Crossclimate 2) si am testat-o. Are doar 192km/h limita si discuri fata doar de 292mm.

 

Am bagat-o pe forestiere cu zapada, am alergat-o pe unde am putut.

 205 55 R16

 

In final am decis sa inlocuiesc PS4 (Pilot Sport 4) cu CC2.

 

Dupa 2000km si 260CP@430Nm regret PS4 in 1-2. 3 e la limita (225 40

ZR18 92Y) 

 

Overall am -1% consum. 

 

E mai lenta pe viraje.

 

 

I’m OK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ca ai facut un upgrade de putere la acel 2.0TSI si ai decis sa faci downgrade la anvelope? De ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dercos pentru ca, de fapt, pentru mine e un upgrade. 

Am multe zile cand plec de la 10C dimineata pe la 0700, ajung la zapada la -5-10C pe la 1000 si seara cand cobor sunt 15-20C (pe la 1600). 

 

Oricum in 1 si 2 nici PS4 nu faceau fata pe suprafete medii (e o placere sa intre ASR-ul in KD) asa ca nu o vad ca un dezavantaj.  Sau ca un downgrade. 

 

 

Franeaza mai bine, mult mai bine pe ud.

 

Pana la urma nu e scris degeaba pe ele Total Performance.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea vede urcari de 1600m diferenta de nivel pana in noiembrie si 800m iarna, am doua seturi de vara si iarna, dar nu as urca sub nici o forma cu all season in munte, iarna ninge de rupe.  Daca ai mai multi CP nici vara si nici iarna nu ai dinamica optima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dercos CC sunt AllWeather (3PMSF) nu AllSeason (aka doar M+S).

Le-am testat deja iarna trecuta 

 

 

Cu vreo 3 saptamani inainte cu anvelope dedicate (830P) in a 2-a iarna  n-am reusit sa plec de pe loc din parcare de la Dichiu. 

 

Legat de dinamica e discutabil ce e optim.

 

PS 0700/1000/1600 = 7am/10am/4pm

PPPS sunt de pe telefon, e greu sa scriu coerent. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsesc multe , apar si unele care nu prea isi au rostul , fiecare test e cu targetul sau

CC2 e cea mai buna , cea mai scumpa , nimic nou sub soare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comparabile cu Kumho SOLUS 4S HA32 si la caracteristici si la pret dar cotate putin mai bine la toate capitolele in teste

Kumho nu prea apar in teste si sunt marcate cu o clasa mai jos decat Hankook care beneficiaza de o reclama mult mai agresiva

Ambele din Korea , Kumho fabricate in China ca minus

Vom vedea ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie in descrierea videoului de ce lipsesc unele modele: 

 

Missing tyres and the reasons why: Bridgestone - A005 EVO being replaced, Turanza 6 All Season not ready in time. Continental - AllSeasonContact being replaced, AllSeasonContact 2 not ready in time. Pirelli - This size was made in a Russian factory so not available Nokian - No stock due to limited production capacity after losing its Russian factories.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, acidone77 said:

 

Ma surprind Hankook-urile.

N-ar trebui, Hankook pare ca au crescut mult, vin ca dotare de fabrica pe Tesla sau pe X5 m50d (de vara, evident). Si pe Golf am Hankook din fabrica, sunt excelente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

@CristiALF am o vaga banuiala ca nu putem cumpara FK460 in EU. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!