Jump to content

Anvelope All Season


buzud
 Share

Recommended Posts

CristiALF

Dupa cum zice in review, cica NU :)

 

Link to comment
Share on other sites

acidone77
11 hours ago, zidanne said:

@CristiALF gasim si noi 

MICHELIN Pilot Sport All Season 4 in EU?

Michelin cred ca doar CrossClimate 2, iar ca alternativa la anvelope allseason cu review-uri bune ar mai fi GY Vector 4 seasons Gen3.

Daca vrei ceva allseason, eu pe una din astea 2 variante as merge.

Link to comment
Share on other sites

@CristiALF @acidone77 ma interesa foarte mult un set de PAS4 pentru ca, daca am citit bine, e fix ceea ce caut pentru zona Bucuresti si mai spre sud: o anvelopa de vara care nu se sperie de cateva grade sub zero si un strat fin de zapada. 

 

Din pacate... ce am gasit pe partea asta de lac sunt anvelope de iarna adaptate la temperaturi de primavara... inceput de vara. Deci tot la doua seturi ajung...

 

Link to comment
Share on other sites

acidone77

Din cate stiu eu, posibil sa nu stiu bine, CrossClimate de la Michelin e anvelopa de vara adaptata la iarna...

 

"Anvelope all season Michelin Crossclimate, Crossclimate+, Crossclimate SUV

Cu ocazia lansarii noii anvelope in 2015, Michelin CrossClimate, este cea mai interesanta si revolutionara anvelopa all season aparuta recent pe piata. Aceasta este prima anvelopa de vara omologata pentru utilizare în sezonul de iarna. Astfel ea indeplineste toate criteriile unei anvelope de vara, dar dar este certificata in acelasi timp si pentru utilizarea performanta pe timp de iarna. Este conforma cu toate legislatiile din domeniu si are marcajul specific cu fulg de nea si inscriptia M+S pe flanc. Am putea spune ca este o anvelopa all season, insa francezii de la Michelin insista pe ideea ca Michelin CrossClimate nu este doar un pneu all-season, ci este prima anvelopa de vara care poate fi folosita cu incredere de catre soferi si pe timp de iarna, in conditii legale."

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma, care e avantajul anvelopelor mixte, altul decat comoditatea schimbului de anvelope si, eventual, faptul ca nu mai cumperi un set de jante pentru cele de iarna? Ma gandesc ca doua seturi de mixte rezista la fel cat un set de vara, plus unul de iarna.

Link to comment
Share on other sites

@dercos in ultimele 3 ierni, in decembrie au fost 15 grade, in ianuarie a nins si in februarie cam 20. Iar in martie a nins grav. 

Link to comment
Share on other sites

Da, vremea e haotica, iar primavara e firesc sa apara variatii semnificative ale vremii. E mult mai comod sa ai un set de anvelope bune (in teorie) in toate conditiile. Dar atunci trenbuie sa iti ajustezi stilul de condus, pentru ca o anvelopa mixta vara e mai slaba ca cea de vara, iar iarna e inferioara celei de iarna.

Link to comment
Share on other sites

acidone77

@dercos, avantajul e destul de mare la o masina care se invarte doar prin oras si face 5000km pe an, aia inseamna 30.000km in 6 ani cat teoretic ar fi ok sa tii o anvelopa.

La 30.000km poate inca mai au carne suficienta dar vor fi uzate "moral". Cauciucul imbatraneste, mai ales cand e umflat pe janta.

Daca faci o medie 2 seturi de anvelope vara/iarna, si restul - demontat, dejantat, echilibrat, poate si un set de jante extra pentru iarna, costurile se aduna, si la km putini arunci 2 seturi de anvelope in 6 ani, decat 1 set allseason.

Pentru unii calculele ies, pentru altii mai putin.

Cine face 30k km pe an normal ca nu se uita la allseason.

Link to comment
Share on other sites

Ptr mine avantajul e ca nu ocupa spatiu depozitarea anvelopelor

Cross Climate e o anvelopa de vara foarte buna , dar e ok si iarna ... cand te verifica la un control

Eu le-am testat doar o ora pe o ninsoare abundenta cu zapada asternuta semnificativ pe carosabil , iarna trecuta , a fost totul ok dar am condus cu mare grija

Nu m-am dus cu ele pe la munte si nici nu m-as duce , cine merge pe zapada sa ia dedicate

Poti merge si in espadrile pe zapada dar ... te uzi sigur

In alta ordine de idei , nu prea cred eu ca tin 60.000 mile cum zice acolo in clip , poate sa le pui pe Tioco , mergi fara sa virezi , fara sa franezi si fara sa te urci la volan eventual , basme

60.000 mile = 96.000 km

Sa fim seriosi ... eu am avut si am iar prima versiune de Cross Climate dar m-au tinut jumatate cat se lauda ca tin astea versiunea 2

Sigur sunt mile ?

Mi se pare abureala asta cu 60.000 mile

Anvelopa e moale , confortabile , deci se uzeaza repede

 

Link to comment
Share on other sites

Eu am folosit Falken euroall season AS200 si AS210 pe un i10 (masina usoara), care face 95% din drum urban si mai mult de 4 ani si 20.000km nu tin.
Poate Michelin-ul tine 30.000km, dar cele de buget nu cred.

Link to comment
Share on other sites

Aici este o proiecție a uzurii bazată pe rulaj de 15.000km și calculată până la profil de 1,6mm. Nu știu cu ce mașină s-a testat, dar sunt diferențe destul de mari între ele.

Eu am ~35.000 cu Goodyear-urile Gen-3 și sunt pe la 5mm (și câte un petec în fiecare pe puntea față🙄)

 

image.thumb.png.a9613a1327df85e0b883a55318c7fbff.png

Link to comment
Share on other sites

Pana acum niste luni (jumatatea lui Iulie) muntele era o chesti misto care se vedea de la Conac si pe unde ajungeam doar vara.

AllWeather era solutia.

Inzameanuaile am facut 15 ture in 16 saptamani decii… cam nu prea mai merge.

Momentan mi-am recuperat WRD4-le (geniale pe zapada si gheata, inutile in rest) si, probabil, la vara trec pe PS5 si pe iarna… ceva asmym… PA4? 

 

Dar deja sunt offtopic.

Link to comment
Share on other sites

CristiALF

Anvelopele AllSeason au destule avantaje: comoditate, economie, fara depozitare suplimentara. In ce priveste performantele, pentru oameni normali cu rulaj normal, daca locuiesti intr-o zona cu clima gen ca la noi (dar nu la munte), este alegerea optima zic eu, nu ai nevoie nici de cele mai tari cauciucuri de vara, nici ce pioleti la roti sa urci cu masina pe Moldoveanu. 

Link to comment
Share on other sites

Referitor la durata lor de viata, eu dupa 2 ani cu Vredestein quatrac si 23000km ma declar multumit pentru o utilizare normala, iarna trecuta am fost si la munte cu masina dar nu prea a fost zapada pe sosea, doar prin parcari si la urcarea la telegondola in sinaia am gasit ceva zapada si au fost ok. 
Clar daca este iarna grea si au si ceva uzura nu sunt indicate pentru condus intens dar aici pe langa Bucuresti sunt arhisuficiente la un trafic normal.
Mi-am luat o jucarie de masurat profilul la anvelope electronica si toate au cam intre 6.5 si 6.3mm , au fost rulate in primavara fata-spate si probabil o sa le rotesc si acum pe iarna din nou. De noi cred au avut 7.5-8mm probabil de unde reiese o uzura de aproximativ 1.5mm in 23000km.
Inseamna ca pana aproape de 5mm le voi duce undeva la 40000km per set ceea ce este suficient.
In continuare in teste sunt varianta optima pentru drumuri cu multa ploaie/umezeala iar pe uscat si zapada sunt medii ca si rezultate. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

   Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!