Jump to content

Octavia 3 Climatronic


Eto
 Share

Postare recomandată

Salut,

Da, eu am acelasi masina  si motorizare.

Cand mergea AC-ul, se auzea un zgomot (nu era continuu) - ca si cum niste componente care se roteau, se si atingeau  (periodic). Daca opream AC-ul zgomotul (fasaitul respectiv) disparea.

Problema s-a rezolvat prin inlocuirea compresorului de AC (prin 2014, cred), pe garantie. Pana acum nu s-a mai manifestat. 

Renunta te rog la citarea inutila, se sanctioneaza!

 

 

Modificat de vdragos
Citare absolut inutila
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca am eu ghinion... in 2017 toamna s-a inlocuit si la fel face. Poate e un lot prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut ! Mie nu imi mai functioneaza ventilatia . Pe orice treapta si la orice temperatura / setare este nu baga aer . Cateodata cand pleaca compresorul se aude din bord ca ai cum ar freca ventilatorul de ceva . Merge maxim 2-3 minute apoi moare si se opreste si compresorul . E posibil sa se fi dus ventilarorul ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am o Skoda Octavia 3 2013 1.6 TDI si de ceva vreme (mai exact cam de 1-2 luni, odata cu venirea frigului) au inceput sa apara probleme cu ventilatia care are momente cand nu mai functioneaza deloc, nici pe aer rece nici pe aer cald, indiferent daca AC este pornit sau nu, indiferent daca abia am pornit motorul la rece sau sunt in trafic de 1 ora, efectiv se opreste ventilatia pe orice treapta as comuta, apoi isi revine (pentru 20-30 secunde) si se aude un huruit, care dispare odata ce se opreste si ventilatia. Mentionez ca asta se intampla cam odata la cateva zile - 1 saptamana si indiferent daca sunt in mers sau pe loc la semafor, n-am reusit sa identific vreun trigger, poate doar frigul, dar nu excesiv (minim -2 grade). Am schimbat filtrul de habitaclu cand am facut revizia la sfarsit de vara si de atunci am mers aproape 5000 km. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am pus tester-ul si a afisat urmatoarea eroare:

 

393476 - Air Blower 
          B10BE 13 [009] - Open Circuit
          [New feature! Extended UDS fault detail is only supported by current gen. interfaces]
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 114
                    Mileage: 234794 km
                    Date: 2019.12.21
                    Time: 10:32:02

 

Banuiesc ca ventilatorul de habitaclu trebuie inlocuit...mentionez ca uneori cand isi revine pentru cateva secunde, incepe sa miroasa a incins, presupun ca asta confirma ca ventilatorul este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carbuni uzati.

Inlocuiti daca este posibil sau achizitionezi o aeroterma noua. Noua fara regulator (vei folosi regulatorul de la aeroterma ta).

La minutul 6:28 operatiunea care iti va fi de folos  daca vrei sa o inlocuiesti tu.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

In cazul meu am intampinat acum ceva timp un suierat vara cand AC-ul mergea la turatie maxima. Dupa cam 30 de minute culmina cu un zgomot intens de oala sub presiune, am rezolvat schimband supapa de expansiune. Se pare ca la turatie maxima se acumuleaza presiune in circuitul de freon pentru a raci mai tare, iar din cauza uzurii sau a unor probleme de fabricatie presiunea iese regulat pe acolo, de aici si zgomotul.

Sper sa ii ajute pe altii, eu m-am luptat 3 ani cu zgomotul, in ciuda AC-ului schimbat in garantie. Cei de la Compexit Cluj au identificat problema, toata stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 11/9/2019 at 4:16 PM, AndreiVL said:

Salut ! Mie nu imi mai functioneaza ventilatia . Pe orice treapta si la orice temperatura / setare este nu baga aer . Cateodata cand pleaca compresorul se aude din bord ca ai cum ar freca ventilatorul de ceva . Merge maxim 2-3 minute apoi moare si se opreste si compresorul . E posibil sa se fi dus ventilarorul ? 

Era ventilatorul defect . De fapt carbuni uzati . Multumesc colegilor pentru ajutor ( sunt ironic )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am și eu o problema cu capetele de la climatronic. Ieri când am plecat de acasă am auzit un zgomot de sub bord (ca un ronțăit) și când decuplez sa nu mai bage aer la picioare încetează (nici nu sufla). Din punctul meu clapeta de actioneaza dirijarea aerului la picioare a rămas blocată. Am încercat resetarea clapetelor dar problema persista. Mașina in causa este o Octavia 3 din 2014. A mai întâmpinat cineva aceasta problema? Va mulțumesc 

Modificat de Larwence
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza si vazut exact unde este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Alexandru Gabriel

Saluatere!

Am observat de cateva zile ca dupa aprox 30 min mers cu ac-ul pornit, cand opresc motorul si implicit si ventilatia se formeaza foarte mult condes pe gurile de ventilatie. Aveti idee daca este normal asa ceva?

Eu personal la ultimile 5 masini detinute, nu am sesizat asa ceva indiferent de temperatura exterioara sau cat de mult a functionat ac-ul.

Masina este O3 FL, an 2020.

 

Atasez si poza cu apa de pe gurile de ventilatie, cu mentiunea ca se poate si mai rau de atat, dar nu am facut poza la momentul respectiv.

20200627_215141.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E perfect normal. Poți opri compresorul cu 2-3 minute înainte de a ajunge la destinație, astfel usuci tubulatura și previi formarea bacteriilor care cauzează mirosuri urâte în timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandru Gabriel

Multumesc de raspuns! 

Destul de straniu ca se intampla asa ceva. Ma intreb, restul masinilor ce aveau in plus de nu imi faceau condens.

Si aici ma refer la: Opel Asta J, Ford Fiesta mk7, Wv Golf 7, Ford Focus mk3.5 ...la nici una din cele mentionate nu am intalnit condens. 

Modificat de Alexandru Gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
On 5/25/2020 at 11:24 AM, Al Bundy said:

Diagnoza si vazut exact unde este problema.

Dupa mult timp am reusit si eu sa fac o scanare a climatronicului. Initial am avut erorile de mai jos

3 Faults Found:
328965 - Motor for Front Air Distribution Flap 
          B1091 54 [009] - Missing Calibration / Basic Setting
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 130
                    Mileage: 168162 km
                    Date: 2020.07.12
                    Time: 18:22:53

                    Voltage terminal 30: 13.4 V
                    Outside air temperature: 27.0 °C
                    Interior temperature: 34.3 °C
                    Front air distribution flap: actual value: 24
                    Front air distribution flap: actual value: 0.0 %
                    Front air distribution flap: specified value: 68

1048834 - Functional Limitation due to Energy Management 
          B10CD 00 [009] -  - 
          [New feature! Extended UDS fault detail is only supported by current gen. interfaces]
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 145
                    Mileage: 180702 km
                    Date: 2020.11.29
                    Time: 16:36:56

                    Voltage terminal 30: 11.1 V
                    Auxiliary heater: in stages-Enabling for auxiliary heater operation: No enabling
                    Auxiliary heater: in stages-Act.val.: 1
                    Auxiliary heater: in stages-Specified value: 3
                    Auxiliary heater: in stages-Specified value for control: 3

1048835 - Functionality limited due to Engine Control Module 
          P1719 00 [008] - -
          [New feature! Extended UDS fault detail is only supported by current gen. interfaces]
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 39
                    Reset counter: 184
                    Mileage: 177365 km
                    Date: 2020.10.20
                    Time: 07:10:14

                    Voltage terminal 30: 13.6 V
                    Auxiliary heater: in stages-Enabling for auxiliary heater operation: Enabling stage 3
                    Auxiliary heater: in stages-Act.val.: 1
                    Auxiliary heater: in stages-Specified value: 3
                    Auxiliary heater: in stages-Specified value for control: 3

 

 

Iar dupa ce le-am sters pe toate am mai ramas doar cu acestea :

2 Faults Found:
328965 - Motor for Front Air Distribution Flap 
          B1091 54 [009] - Missing Calibration / Basic Setting
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 145
                    Mileage: 180702 km
                    Date: 2020.11.29
                    Time: 16:41:32

                    Voltage terminal 30: 11.1 V
                    Outside air temperature: 8.5 °C
                    Interior temperature: 15.3 °C
                    Front air distribution flap: actual value: 25
                    Front air distribution flap: actual value: 0.5 %
                    Front air distribution flap: specified value: 19

1048834 - Functional Limitation due to Energy Management 
          B10CD 00 [009] -  - 
          [New feature! Extended UDS fault detail is only supported by current gen. interfaces]
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 145
                    Mileage: 180702 km
                    Date: 2020.11.29
                    Time: 16:41:32

                    Voltage terminal 30: 11.1 V
                    Auxiliary heater: in stages-Enabling for auxiliary heater operation: Enabling stage 1
                    Auxiliary heater: in stages-Act.val.: 1
                    Auxiliary heater: in stages-Specified value: 3
                    Auxiliary heater: in stages-Specified value for control: 3

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am atașat un mic video.. Menționez ca în rest nu am alte probleme (baga căldură iarna și racoare vara). Sper sa nu fie o problema grava încât sa fie necesara demontarea bordului . Acest rontait se aude din partea stanga jos 

Modificat de Larwence
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa calibrare motorase si vezi daca se sterge eroarea 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema încă persista după recalibrarea motorașelor. Cel mai probabil o sa ajung cu ea în service dar mai întâi sa cer o oferta de preț . Momentan este enervant ca nu pot tine clima pe auto în rest nu întâmpin alte probleme.

Modificat de Bebeee
Quote la postul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am o Skoda O3 din 2016 1.6 diesel iar cand setez ventilatia pe parbriz, aerul nu sufla (circula)prin fantele de pe bord spre parbriz.In rest functioneaza la geamuri, cand dau la piciore sau frintal.Aveti idee care ar putea fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil servomotor defect. Fa o diagnoza cu vcds sau odis, verificati in blocurile de masura cum si daca funcționează 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La masina mea fluxul de aer la picioare este foarte slab indiferent daca-l pun pe auto sau manual.

Daca-l setez pe manual sa sufle la picioare se simte mult mai puternic fluxul de aer la gurile de ventilatie de pe bord fata de cele de la picioare.

Am facut o recalibrare a climatronicului su nu s-a schimbat nimic.

A patit cineva ceva asemanator?

 

Modificat de octiowner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am pus tester, nu am de fapt tester, trebuie sa merg la cineva care are.

Ma gandeam ca poate s-a mai intaplat cuiva treaba asta.

Cand o sa am timp voi face si un test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!