Jump to content

Golf 6 Variant 1.6 TDI Trendline


bbogdanmircea

Postare recomandată

Daca ajungi la München, da-mi un semn si te ajut cu mare drag. :santa[1]:

Link către comentariu

Probleme nu ar trebui sa fie. Daca lua masina un neamt schimba uleiul tot la 30.000 km deci poti merge acei 30.000 fara griji.

Link către comentariu

Azi mi s-a aprins service now asa ca l-am resetat .

Acuma trebuie sa-mi fac timp sa adaptez km ramasi si timpul ca sa fie urmatoare revizie la 130k .

O sa activez si Rain Closing de data asta .

Ma bate gandul sa mai adaug o priza in spate la cotiera sau chiar in cotiera pentru incarcat telefon, dar inca sunt in faza de documentare, nu stiu daca exista ceva conectori OEM prin care sa splituiesc cablul care merge la bricheta in fata si apoi sa ma cable tot pe OEM pana la o priza OEM, sau pur si simplu sa cumpar o priza cu prindere mai de Doamne ajuta si sa tai cablurile de la priza din fata si sa ma leg la ea prin soldering sau cu niste mufe mai ieftineala .

Daca ati facut operatii din astea sau aveti vreo idee dati un semn, probabil ca nu ma apuc degraba de treaba asta .

Vremea e de tot rahatul, vreo 8 grade si ploua torential cu vant puternic si rece de sambata in continuu, nu-ti vine sa scoti nici cainele afara dar sa mai lucrezi pe la masina :P .

 

A da si am facut si un test drive cu asa ceva:

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/honda-civic-tourer-1-8-elegance-mj-2015-heinsberg-dremmen/205934017.html?&origin=PARK&ticket=ST-2172337-nHVlVt9dPeEgjQ631YIq-mycas47-2_c01_4201

 

Mi-a placut motorul mult dar restul masinii nu m-a dat pe spate .

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

Eu as lua cablu cu bricheta originala si firele le-as lega de papucii de la bricheta din masina. Prin legare ma refer ca as desface clemele de pe paupuci si as lega firele impreuna (vezi poza). Apoi putina izolare si gata. Nu as taia nici un cablu ca parca totusi e risc. Pana acum in  proportie de 90% asa am facut cand am avut de legat fire la alte fire si nu am avut nici o problema, pe langa asta arata mai bine asa decat taiat, dezizolat, lipit sau impletit si cu banda :D

post-19648-0-42688600-1449036471_thumb.j

Modificat de Aerofan
Link către comentariu

Am avut un glitch interesant luni in parcare . Am mers si am mancat si cand dau sa ma intorc apas pe telecomanda si nimic .

Am mai apasat de cateva ori sa inchid si sa deschid dar tot pauza . Culmea ca ledul palpaia . Sa fi fost niste smecherasi pe undeva care bruiau telecomanda ? Mai merge treaba asta la VW ?

In fine am deschis usa cu cheia, am pornit si a mers .

Dup-aia nu a mai facut probleme .

Inca n-am pus VCDS sa vad daca e vreo eroare stocata .

Ah da si azi dupa 3 zile in sfarsit s-a resetat intervalul de service dupa reset, acum imi arata 15000 km si 349 de zile, n-ar trebui sa fie Long Life ?

Zic si eu .

Link către comentariu

S-a decalibrat telecomanda. La fel am patit si eu acum cateva luni. La mine a trebuit recalibrata cu masina. Cica se decalibreaza daca e actionata in afara razei masinii. Poate ti-a apasat vreo cheie pe buton cand era in buzunar.

Nu te stresa :)

Link către comentariu

Merci de suport, nu m-am stresat asa tare mai ales cand a pornit masina .

Aseara am mai folosit masina inca odata pe post de vagoneta, pot sa confirm ptr cei interesati ca incap 2 lattenrosturi (gratarele alea de se pun sub saltea), cu dimensiune 200 x 90 cm si se poate inchide si portbagajul daca se dau scaunele din fata la maxim si spatarul tot destul de in fata .

Am condus vreo 30 km ghebos si cu genunchii la gura, dar mult mai bine decat cu portbagajul deschis  :10[1]: pe autostrada .

 

Totusi as recomanda un carlig si o remorca daca aveti de carat mobila :P

Link către comentariu

:D. Si eu am luat 2 gratere acum 2 ani cu Golful in 2 usi. Nevasta am pus-o in spatele meu, eu cu genunchii sub barbie, spatarul la scaunul pasagerului dat pe spate si au incaput ambele in masina :). So nu numai la G6 combi merge, sau poate ca G4-le a fost la fel e mare ca si G6-le combi :P

Link către comentariu

La metoda asta nu m-am gandit cu spatarul dat pe spate la maxim .

Nici nush daca merge la a mea, ptr ca este optiune speciala la unele sa poti indoi spatarul de la pasager in fata total.

Urmatoarea masina va trebui sa aiba si carlig detasabil asta e sigur .

Link către comentariu

Carlig gasesti de cumparat sh pe la 100 eur.

Se monteaza usor.

Cu instalatia poate sa fie un pic mai complicat, dar un electrician bun cu siguranta se descurca.

Link către comentariu

Merci de info, sigur nu sunt costuri mai mari la Golf 6 Variant ?

Astea mai nou nu au ceva ECU special ptr remorca, care detecteaza cand cuplezi remorca si ia anumite masuri gen sa opreasca senzoriid de parcare, 

modificari in logica ESP etc . ???

Si nu trebuie taiata si bara spate daca pui carlig ?

In principiu cred ca se poate lega si in paralel cupla de la remorca in paralel cu instalatia de la stopuri prin ceva releu daca nu folosesti o remorca prea mare .

Am vazut in OBI remorca lunga de 2 m la vreo 400-500 de euro, aia e perfecta pentru carat chestii .

Daca stii vreun tutorial de montat carlig pe Golf 6 Variant as fi interesat sa vad ce ar fi de facut, daca se poate in regim DIY .

 

http://www.kupplung.de/erich-jaeger-elektrosatz-106054-08442-13.html

 

http://www.kupplung.de/anhaengerkupplung-starr-101908-08442-1.html

 

PS Da ai dreptate, e 105 cel mai ieftin carlig, 115 cupla cu ceva circuit si vreo 160 ar fi montajul . Nu e chiar rau .

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

Am scris in topicul meu cum am montat eu carligul http://vwforum.ro/topic/77585-skoda-octavia-2-fl-16-tdi/page-8

Despre bara nu stiu daca trebuie taiata, la mine a venit decupata din fabrica.

Oricum, daca trebuie, este marcat pe interior exact unde si cat trebuie.

Daca ai intrebari sau neclaritati da-mi pm.

Ti-as recomanda sa cauti pe ebay ai sanse sa gasesti complet cu instalatie la 100-150 eur.

Daca erai in romania iti recomandam olx :)

Eu am luat un carlig westfalia care are schema de montaj exact pe modelul de masina, astfel incat sistemele electronice ale masinii sa fie "constiente" de remorca si sa se comporte ca atare.

Asta ar fi pentru tine: https://www.westfalia-automotive.com/uk/products/towbar/vw-golf-vi-estate/321630600001-747/

Modificat de loghy
Link către comentariu
  • 1 month later...

N-am mai scris de multisor, ptr ca nu s-a intamplat nimic semnificativ, masina a stat de sarbatori in parcare la aeroport .

Weekendul asta a vazut si masina asta cred ptr prima oara iarna si zapada, am fost la Winterberg .

Din fericire am prins un viscol si un frig "epice" ptr Germania .

Dupa ce a stat de sambata de la 11 in frig si zapada la -5 grade, azi la 10.00 la prima cheie nu a luat-o :(

M-am speriat un pic, am pus bujiile inca odata si a luat-o la a doua .

La prima parea ca invarte dar nu are motorina . Straniu . O sa ma uit pe VCDS .

In rest s-a comportat ok, nu e garda la sol cea mai buna ptr brazdat nameti dar cu grija se poate merge .

Link către comentariu

Ieri am pus motorina cu 0,879 euro ... sa te tot plimbi ...

Link către comentariu

Hai sa mai postez si eu cate ceva ca prinde paianjeni topicul:

 

Prima oara o anecdota si intrebare ptr cine o mai citi :

 

Drumul spre satul unde locuiesc acum e la capatul unei autostrazi de vreo 60 km fara limita de viteza, si nici foarte circulata, asa ca foarte frecvent setez tempomatul la 160 ca sa treaca kilometrii mai repede :D .

Una din zilele astea, fiind si destul de tarziu, am zis hai sa-l setez la 200 sa vedem cat duce masina .

A crescut viteza incet incet, si ghici ce s-a intamplat cand eram pe la 195 pe bord, 185 pe gps ?

 

 

Si a doua chestie, am fost cu un coleg "la munte", cu masina acestuia un 320d (cred, clar motorul de 2.0 dar nu stiu puterea), si am ramas blocat de ce consum avea masina aia, cand am plecat avea range de 1050 de km, am facut vreo 300 km si tot mai avea range de 900 km . Ideea ca omul mergea destul de lejer, fara accelerari bruste, turatii pana in 2000, la consum cum ar veni .

 

Azi dimineata am incercat si eu treaba asta sa vad daca se cunoaste, daca stai cu ochii pe consumul instant, subturezi motorul la greu gen mers cu 60 in a 4-a. am reusit sa scot un 5.8 cu motorul rece, dar sincer moartea pasiunii tipul asta de mers, si nici motorul prea bine nu cred ca s-ar simti pe termen lung .

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

A ramas la 195? :) E limitata?

Daca mergi pe autostrada cu tempomat pe la 120 km/h obtii un consum foarte decent. La mine la Golf 5 1.9 TDI de 105 CP imi consuma si 4.2 l/100km! Golful 6 variant cu DSG nu scoate niciodata asa consum. Dar na, e 2.0 140 CP...

Link către comentariu

La prima "anecdota", din pacate te "fura" acul de la masina, asa am si eu deviatie de 8 km la ora. E normal, asa vin din fabrica. Stiu la Golful 4 ca aveam deviatie si am umblat la ac, cand era pe zero l-am setat sa stea sub zero ca sa am viteza reala pe bord si dupa jumatate de an am si "verificat-o" sa fie reala :)). Mergeam cu 166 in Austria si m-au luat cu radarul, am vazut politia si in momentul ala m-am uitat si pe pord si pe navi, au venit dupa mine. Cand mi-au aratat pe radar viteza aveam 166, adica exact cat am vazut si eu... m-a costat "verificarea" 50 de euro :)

 

Mersul la consum nu este mersul subturat, si eu merg la consum ca de aia scot consumuri de vis cu masina dar eu ma duc constant, adica nu apas pedala de acceleratie prea tare si prea brusc si folosesc frana de motor la maxim, de ex in loc sa merg constant si sa apas frana cand ajung o coloana din fata, las masina sa mearga in frana de motor pana ajung la coloana si apoi apas acceleratia cat sa mentin viteza (merg mult pe nationala si nu pot depasi asa usor), nu crezi ce consumuri scoti cu un condus de genul.

In oras fac la fel daca vad ca e rosu, 100-200 de metrii pana la semafor ma duc in frana de motor, nu ma duc cu 50 si in ultimii 50 de metrii franez. Incearca asa si o sa vezi ca e OK. in plus cand accelerez, accelerez pana in 2500 de ture si schimb viteza pana ajung la viteza de mers (oras, nationala sau autostrada) si apoi tin acceleratia constant sau daca sunt pe autostrada pun pe tempomat, am observat ca pe tempomat am consum mai mic fata de mers cu piciorul (poate o fii din cauza ca am 46?).

La lucru am mai luat masina de la sefu-meu sa merg prin zona aproape si el avea un consum de 7 (motor de 2.0 TDI 190 de cai, modelul nou de Passat), eu am scos pe o distanta de 120 de km pe acelasi drumuri de umbla el (sta la 60 de km de lucru) 5,8, si e si 4motion, deci totul depinde de stilul de condus si cum esti obisnuit.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu

Pai la 195 in bord si 185 pe GPS eram destul de concentrat la drum, cand ma uit in oglinda retrovizoare, 2 faruri care flashuiau !!!!  :10[1]:

M-am tras pe dreapta rapid, era un Passat cred ca avea peste 200 :P .

 

Recunosc ca si eu am talpa mai grea dar nu exagerat ... dar nu prea am scos consum sub 5 niciodata cu motorul asta, chiar si la mers lejer, si culmea si CB-ul recomanda mers subturat in ultimul hal .

Oricum nu pot merge asa ... ca mi-e mila de motor si debilizez !

Link către comentariu

Ce bine e cu DSG. :) Decide masina cand sa schimbe viteza. Totusi, poti merge la consum si e motorul putin sub 2000 r/min. 

Link către comentariu

Am mai fost odata "la munte" de data asta cu Golful .

Drumul foarte liber, am facut 270 km in 2 ore si 15 minute, am avut si sectiuni in care am mers cu pedala lipita de podea intr-a 5 -a, de asta cred ca nu-mi prea iese mie consumul, oricum de 180 pe GPS foarte greu trece :P .

In conditiile astea am reusit un 6.2 per total .

Ah da si am si spalat masina la ceva spalatorie cu perii de la o benzinarie proaspat deschisa, a iesit super masina cu tot cu ceruiala aia automata, din pacate vad ca nu mai e prieten forumul nostru cu Tapatalk, si cum mi-a crapat laptopul ieri nu prea am cum sa le uploadez aici pe forum .

Adica se poate de pe telefon presupun, dar era mult mai usor direct din Tapatalk ...

Ah da si am ajuns la aproape 128000, masina am luat in aprilie anul trecut la 110000 si n-am fost niciodata in tara cu ea, doar 12 km la munca plus plimbarile de rigoare, daca mai mergeam si in tara cred ca mai adaugam inca macar 10000 de km .

Ar cam trebui sa schimb si eu uleiul, ultima oara a fost schimbat la 110000, cred ca o sa trec pe LL interval daca se poate si probabil pe Liqui Moly, este ceva service vorbitor de engleza prin zona si are ceva oferta la Oilwechsel cu Liqui Moly la 100 de euro ...

 

Modificat de bbogdanmircea
duplicate
Link către comentariu

Si am schimbat azi uleiul :(( ghici cat am dat ptr 5 litri de Liqui Moly, filtru de motorina si MANOPERA ?

Cred ca ma mut cu reparatiile in RO ... sau iau ulei de pe net si ma duc la ATU sa-l schimbe ...

Si mi-a mai zis sa vin si cu distributia ca cik la 5 ani la 200k ... cred ca mi-ar lua vreo 1000 de euro pe ea, dar aia o fac in RO la vara .

 

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

Presupun ca 400 de eur din care 300 manopera :). Sa schimbi uleiul fa-l singur daca te pricepi sau mergi la ATU, cica acolo ar fi mai ieftin. La distributie chiar 1000 nu e dar vreo 800 sigur.
Eu n-am vazut service inca in afara de reparat parbriz si masina :D. Le fac singur, noroc ca scriu km la TUV, la parbrize si la reparatia masinii, asa mai pot sa ma justific ca altfel nu pot sa le arat nimic ca totul e facut de mine.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu

Eu am schimbat distributia la Passat in DE (ianuarie 2015) si costul a fost aprox. 700 Euro la un Service mai micut (Motor 2.0 CR, pompa plus role si curea).

Uleiul plus flitrul cred ca nu au depasit 130 Euro (stiu ca a fost oferta la Toom pt LM 5w-30 4200 aprox. 50 Euro pt 5 litri) + manopera care difera de la service la service destul de mult. Aproximez 300 de euro pt toata operatiunea.

Despre ATU am auzit multe pareri negative si as merge acolo doar daca stau langa masina (am intrat o singura data in Service la ATU sa vb cu mecanicii si nu mi-a placut deloc cum arata ....poate sunt eu mai pretentios) plus ca preturile sunt cateodata f mari  dar in schimb au si oferte bune (ultima oara am luat de la ei ulei LM  cu 50 de euro redus de la 89 de euro).

 

Si eu am stat in dubii daca sa fac in DE sau in tara distributia...dar am ales sa o fac in DE pt garantie. Ce faci daca schimbi in Ro distributia si patesti ceva din cauza distributiei in DE?

 

Deci care a fost pretul corect?

Modificat de snack
Link către comentariu

Am facut 2 schimburi de ulei la ATU, pana am descoperit "hobbywerkstatt". De fiecare data au pus ulei ATU din butoi, desi platisem pentru Castrol si era cam 100€, acum 5 ani. Pt. distributie la LT, mi-au cerut, la un service no name, 600€. Slava Domnului ca mai sunt mecanici care lucreaza fara factura, ca as renunta la masina.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!