Jump to content

Golf 6 Variant 1.6 TDI Trendline


bbogdanmircea

Postare recomandată

Ia setul complet si schimba-l tu, nu e greu deloc.

Link către comentariu
în urmă cu 11 ore, bbogdanmircea a scris:

Să le schimb singur sau să merg la ATU ?

Asta e intrebare pentru Aussländer-i? :biggrin:. Clar schimba-le tu desi nu e scump la ATU, mai faci ceva la masina. Si placute si discuri as schimba, doar ma stii pe mine :D .

Link către comentariu

Tu cred ca le-ai schimba si pe ale mele doar sa mai mesteresti ceva :biggrin:

Am niste intrebari tehnice care ma framanta legat de schimbarea discurilor, dar ca sa nu-mi iau warning o sa le pun pe topicul specific .

Si inca o chestie tare enervanta, am vibratii in volan chiar si dupa ce am schimbat cauciucurile, dar doar in intervalul 125-135 pe vitezometru .

Daca urc mai sus nu mai am nici o vibratie, asa ca practic pe autostrada sau merg cu 150 pe tempomat sau cu 120 :D .

Avand in vedere ca face si cu cele de vara si de iarna cam la fel, poate sa fie din discurile de frana uzate ?

Ceva bucsaraie uzata care intra in rezonanta doar la anumita viteza ?

Oare ar trebui sa fac un topic separat ?

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu

Se schimba ceva la atingerea pedalei de frana intre acele intervale? 

Link către comentariu

O sa para ciudat ce zic dar s-ar putea sa fie din echilibrarea rotilor sau chiar din cauciuc. Chiar la ambele seturi. La consoarta tragea stanga rau, dupa ce am schimbat cauciucurile sta dreapta pe drum :) .... masina :P 

Link către comentariu

Chiar am stat langa omulet cand a echilibrat rotile si le-a facut ok, am mai echilibrat odata cele de vara si am dat vreo 30 de euro si tot asa nu s-a schimbat nimic, e dubios ca face la fel si pe cele de vara si de iarna, ar fi culmea ambele sa fie echilibrate aiurea ... la franare nu face nimic, stiu cum e sa fie discurile ovalizate, acum sau nu stiu astia sa echilibreze sau fac echilibrarea la viteza prea mica, sau ceva e tare dubios .

O sa fac un filmulet cu o accelerare de la 100 la 150 pe autobahn fara limita, se vede clar cum vibreaza intr-un anumit interval apoi dispare, zici ca e SF .

Link către comentariu

Verifica bieletele antiruliu, daca sunt slabite, obosite poti sa ai vibratii usoare intre o anumita viteza.

Link către comentariu

Bogdan esti cumva si pe grupull de facebook Golf 6 Romania ? este un baiat acolo cu EXACT aceeasi problema....

Apropo ....ai prezoane antifurt? 

 

Modificat de motanelul
Link către comentariu

Nop, nu-s membru pe facebook doar vwforum :D .

O sa fac un topic separat.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
bbogdanmircea

Nu am prezoane antifurt, am prezoanele normale de la jantele de tabla, care sunt cam scurte pentru jantele de aliaj btw .

Sa mai povestesc cate ceva, duminica mi s-a aprins senzorul de placute la o frana mai tare .

Duminica noapte de la o mica furtuna mi s-a inundat garajul cu vreo 10 cm de apa, pe la 2 noaptea asa a chemat vechina de langa pompierii ca la ea era mai naspa, la mine s-a scurs natural in vreo jumatate de ora . 

Cu ocazia asta discurile si placutele au facut o baita, cartoane distruse dar cam atat nimic grav .

Luni dupa ce am curatat garajul pe la 1 m-am apucat de frane, cu chiu cu vai am gasit un imbus de 7 si am scos etrierul si placutele, scos torxul de la disc, batut cu un ciocanel in disc dar nu s-a clintit mai deloc ... am zis hai macar placutele sa le schimb, dar eram obosit si fara ajutoare, m-am chinuit sa bag placutele cu lamelele alea in piston dar n-am reusit, m-an evervat am pus la loc si m-am dus la ATU si inca 1 service asta era pe la 3, n-a vrut niciunul sa faca montaj cu piesele mele ...

Acu sa vad ce mai fac, trebuie un ciocan mai mare si degripant din belsug din ce am inteles ... sau sa caut ceva service ...

Si am observat si o problema noua dubioasa, efect de tramlining adica pe autostrada mai ales, daca mai sunt santuri intre benzi de-a lungul drumului, cand trec pe acele santuri parca fuge masina de fund se simte foarte nasol ca si s-ar misca spatele sau ceva, am citit ca e de la cauciucurile cu laterale mai puternice, eu am din alea XL cu protectie janta, culmea ca sunt aceleasi cauciucuri pe care le am din 2015 dar nu am mai patit acest lucru pana acum, o sa verific poate sunt prea umflate sau ceva, foarte dubioasa treaba ...

Se pare ca incep sa apara probleme mici cum ma apropii de 200k, poate ar fi cazul sa caut alta masina ...

Link către comentariu

Vino la München, te ajut eu :)). Bate mai sanatos in disc, va ceda!

Link către comentariu
bbogdanmircea

Multumesc, am mers la un mecanic roman ca nu m-am mai incumetat, a lucrat foarte frumos, curatat cu peria de sarma rotativa butucul si etrierul de rugina, uns bien ca sa nu mai rugineasca tot pe acolo, am discuri si placute, mai scartaie cateodata dar sper sa se dea la cale .

Ieri m-am uitat mai atent la cauciucuri, pe fata am 2  hankook din 2011 !!! mai au pe ele vreo 4-5 mm de carne, dar ce e nasol la ele ca sunt uzate pe margini destul de tare, chiar m-a intrebat mecanicul daca nu merg mai tare pe curbe sau ceva, pentru ca e stranie uzura .

Pe spate am 2 hankook din 2013 !!! care mai au vreo 3 mm .

Am constatat si ca cel din stanga avea vreo 3 bari, deh umflat la Aral, deci nu va bazati pe manometrele din PECO prea mult .

Acu intrebarea mea, cam care ar fi limita de vechime la cauciucuri de la care nu mai sunt ok ? Sa fie uzura pe margini la cele din 2011 semn de vechime ?

P.S. Am comandat ieri 2 Bridgestone Turanza T005 cu felgenschutz de pe tirendo, dar nush care sa le inlocuiesc, alea vechi dar inca cu profil, sau alea mai noi dar fara profil ?

Sau mai comand inca 2 si aia e ?

Am mai mers azi 100 km pe autostrada si tot parca se simte efectul de tramlining, foarte dubios parca aluneca masina un pic la schimbari de banda .

 

Link către comentariu

Conform  producatorilor, un cauciuc poate sta pana la 4 ani in depozit, iar apoi vandut ca nou. Relevant e uzura cauciucului si eficienta lui.

Am pe LT 2 cauciucuri din 1994, care nici nu se mai uzeaza, s-au plastificat, iar profil 5mm. 

Link către comentariu
mihai.onu94

Mai cumpăra încă 2 noi și aia e, stai liniștit că nu o sa ai probleme la o frână sau manevra brusca.

Eu știu că limita de vârsta a unei anvelope e 7-8 ani, dar contează mult cum au fost depozitate când nu sunt folosite și mai ales cat au stat în depozit înainte să fie cumpărate.

 

Link către comentariu

Va rog sa nu uitati ca pentru anvelope avem arie dedicata.

Va multumesc.

Link către comentariu
  • 1 month later...
bbogdanmircea

Mic update facut geometria sambata la ATU ptr mirabolanta suma de 70 de euro !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cam mare diferenta de la 55 ron in RO dar asta e

Intr-adevar unghiul de cadere ? pe fata era modificat, speram sa nu imi mai roada cauciucurile pe exterior pe fata ca pana acum .

 

Link către comentariu

Geometria in Romania este mai nou 80-90 Ron (atat mi-au cerut in Baia Mare la un service normal mediu cu 3 elevatoare).. Si asta e suma minima, unde am facut eu ultima data in Bucuresti (foarte buni auto-variant) era 160 ron pt masina cu tractiune fata, pentru 4x4 e mai scumpa.

 

Deci nu te amagii cu 55 ron, ca poate atat costa geometria in ceva orasel micut. In Buc si orasele mari e la ordinea zilei 100 ron-150 ron. 

 

Sa-ti mai dau un exemplu, mi-am luat niste jante la fosta masina din Moldova, si mergeam spre Bucuresti. Pe centura Buzaului am oprit la ceva service mare/vulcanizare, care faceau inclusiv tir-uri si altele. Mi-au cerut 80 ron sa-mi echilibreze jantele pe 18 (anvelopele erau deja pe jante, iar jantele nici macar nu erau pe masina, erau in masina). Am mers mai departe si intr-un sat langa Mizil am platit 30 ron sa-mi echilibreze si sa-mi monteze jantele. 

Modificat de deenman
Link către comentariu

Confirma si eu preturile la geometrie. 80 ron am platit saptamana trecuta in Bucuresti pentru geometrie la masina din semnatura unde se regleaza doar fata. La golf 5,6 unde se regleaza si spatele, mai adaugai cam 50 de lei, la fel si la suv-uri. 

Ce ai mai facut cu anvelopele? 

Link către comentariu
bbogdanmircea

Daca te referi la faza cu Felgenschutz, am luat de bun raspunsul ca cele Bridgestone pe care le-am luat eu sunt mai bombate pe lateral, sincer sa fiu pana acum nu am racait cu janta bordura, deci e posibil sa fie si asa ...n-am mai trimis mail la Bridgestone desi asa mi-am promis ... posibil sa fi postat in alt topic treaba asta si sa-mi iau iar sut, pe spate am 2 vechi care-s uzate pe lateral dar pe mijloc mai merg cel putin 1 an, pe fata Bridgestone noi .

 

Link către comentariu
  • 3 months later...

A mai trecut ceva timp in care am facut cam multi km, si o sa fac si mai multi in urmatoarele luni . Ma apropii de 190k .

Parti bune : parca a mai scazut consumul la drum lung de cand cu updateul Dieselgate, desi am mers destul de alert adica in jur de XXX - XXX in zonele fara limita, din pacate din cauza Stau rilor media orara tot la 100km/h este, dar la un drum Stutgart - Aachen am scos consum mediu de 5.1 ceea ce e ok daca se confirma si la pompa (nu prea).

Parti rele : Ambreiajul tine din ce in ce mai sus, si face faze destul de najpa la anumite plecari de pe loc, adica se simte un soc destul de mare cateodata daca nu accelerez mai alert ... probabil va trebui schimbat in curand desi nu scapa inca .

Ieri am prins vreme buna si am trecut pe cauciucurile de iarna, cele de vara pe spate au fost cred la ultimul an si cum a venit si sezonul ploilor si dimineata e deja sub 10 grade am zis sa le schimb daca am ocazia .

Modificat de loghy
Incalcare limite viteze
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Făcut și revizia la 190k ... am schimbat și filtrul de motorină suplimentar față de ulei și aer .

Normal că deși s-a amorsat pompa din interfață vreo 15 minute, n-a mai vrut să o ia, e belea la CR cu schimbarea filtrului

de motorină și aerisirea sistemului după .

Noroc cu mecanicul priceput care a amorsat cu o pompă de motorină pe retur .

Link către comentariu
  • 3 months later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!