Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

7 hours ago, florilar1 said:

1. contacte imperfecte intre placa electronica si pinii care intra in placa (din fabrica contactele se realizeaza prin introducerea placii presat pe pini, fara cositorire).

2. la fel prin presare sunt realizate si contactele intre motor si pinii de alimentare ai acestuia. In timp acestea se pot coroda usor si nu mai asigura curentul necesar (relativ mare) motorului chiar daca PWM trimite tensiunea necesara. Acesta este cel mai intalnit defect. La masuratori cu un ohm-metru nu iti poti da seama de defect, doar la curentul real cerut de motor apare eroarea.

Felicitari!

Ai ceva poze?

Ar trebui sa se poata masura cresterea rezistentei si cu un ohm-metru, sau macar caderea de tensiune, desigur ideal ar fi sa stii si cat erau cand era buna piesa.

Circuitul ala e destul de simplist, astfel ca nu e f indimidant pt oricine stie sa manuiasca un ciocan de lipit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicusan, daca eroarea e tot P0407 inseamna ca semnalul returnat catre ECU e mai mic decat intervalul admis, deci e posibil ca placa electronica sa fie corodata (sau capacitor in scurt) si sa nu se vada cu ochiul liber asta. Imi pare rau ca tu nu ai reusit. Placa este extrem de simpla, un circuit integrat si niste capacitori. Detinator, voi incerca sa pun in weekend poze si valori masurate de la reparatii din ce gasesc pe telefon. EGR-ul care are acum 60.000 km dupa reparatie e pe masina mea, si il am ca rezerva pe cel nou cumparat tot pe premiza ca nu se repara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și am spus că nici curățarea nu a fost nici pe departe ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

Salut.

Mi-a aparut si mie ieri o eroare in bord ( spirala de la bujiile incandescente ) iar puterea a scazut si nu se mai accelera. 
Dupa ce opream motorul, si il reporneam, eroarea disparea pana ce ii dadeam talpa, moment in care reaparea ...

Am pus un VCDS pe masina si mi-a dat urmatoarele:

7563 - EGR Sensor 1
P046C 00[101] - Implausible Signal

7343 - EGR Sensor 2
P0407 00[036] - Signal too low


Am sters erorile din VCDS iar in meniurile de la Engine am dat o readaptare la EGR + am facut toate testele care erau pe acolo.

Dupa ce am facut asta, am luat o frumos prin afara orasului si i-am dat  3000-3500 de RPM vreo 20-30 km.

Se pare ca pana acum merge destul de bine ... 

Am scris aici, poate ajuta pe cineva. Masina este o Skoda Rapid 1.6 TDI CR ( CAYC ) din 2013.

Numai bine !

 

Modificat de robert.alexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

Daca reapare si va fi nevoie sa il schimb, o sa ma orientez spre un Hitachi.

Banuiesc ca nu dau garantie 5 ani de prosti ... Ca si producator, nu vad de ce ai da garantie 5 ani la un produs prost calitativ  ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat (eu) egr-ul astăzi. Este ceva de muncă dar nu de speriat. Am schimbat și garniturile, toate originale. A curs antigel (nu mult) când am desfăcut conducta ce iese din egr. Probabil a fost puțin spart? Ce am observat după schimbarea egr-ului, mașina pornește mai plăcut. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o lista cu codurile/preturile garniturilor ar ajuta pe multi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mâine mă ocup de asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru
7 hours ago, EEXCALADE said:

Ai rabdare ,problema o sa apara iar

Mda, se pare ca acum pe langa spirala s-a aprins si check engine-ul ... Mi-e lene sa mai cobor cu tester-ul.

Dupa parerea unui profesionist, merita sa ma risc la hitachi ? Am citit lucruri placute despre el ... Ma gandesc ca totusi, 15-20-30k km tine ...

Daca era mai usor de dat jos ma riscam sa il si curat si sa ii refac lipiturile de pe placa electronica ... dar la cata munca e, parca nu prea mi vine sa l pun la loc si sa tina 100 km ... 
Oricum, din clipul de la Hitachi inteleg ca tipul ala da toata evacuarea jos, inclusiv DPF ul ... apoi se pare ca are access mai usor la piesa.

 

Modificat de robert.alexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele OE tin minim 100.000 km facuti in RO.

Alte marci nu am montat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

@EEXCALADE ma incanta si faptul ca la Hitachi imi dau 5 ani garantie, desi nici nu stiu daca mai tin masina atat.
Oricum, daca nu era iarna, sau daca aveam un garaj unde sa pot sa stau cat e nevoie, mi-l desfaceam singur si incercam sa il repar pe ala, doar asa ca si chestie ... dar in curte, la temperaturile de afara nu prea mi vine sincer ...
Plus ca la pretul pe care il dai pe el, 800 ron + ce mai dai manopera, iesi super bine cu Hitachi.

Oricum, o sa sun maine la Hitachi Automotive sa vad ce imi zic :D si care sunt conditiile de acordare a garantiei.

Modificat de robert.alexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar garanția îți este oferită dacă montezi piesa în service autorizat. Acolo te poți lovi de refuzul lor de a folosi piesa ta. Garanția o primești pentru piesă și nu pe manoperă, manoperă ce nu este mică la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

@nicusan am mai cautat cate ceva in dimineata asta si am ajuns la urmatoarea concluzie:

- site urile din romania care ofera produsul Hitachi cu o garnatie de 5 ani, cer sa fie montat intr-un service autorizat rar.
- site urile din afara care vand si in romania ( gen Autodoc, Autopieseonline, etc ) cer doar o factura prin care sa ateste ca a fost montat in service, dar la ei garantia este de 2 ani ...

Acum nu stiu ce sa fac, manopera in service-urile autorizate rar, nu e tocmai mica, plus ca cei care lucreaza pe acolo, cel putin prin zona mea, nu sunt chiar asa de buni. Cum zicea si un coleg in alte postari, mai bine te rezolva un baiat din spatele blocului ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o vorba ..

Garantie de Romania .. daca vrei sa intelegi.

Daca ajungi la garantie .. pina se rezolva .. iti toci nervi.

Dute sch la reprezentanta .. 2500 lei sau pe aproape si esti linistit.

Stiu caz cand a tinut 2 luni egr cu DQ in serie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta vreau să spun că manopera nu este ieftină și de aceea cumpără o singură dată, piesa originală pe care toți o recomandă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3200 mi-au făcut ,,ofertă" la reprezentanță.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar si cele originale 

54 minutes ago, robert.alexandru said:

Acum nu stiu ce sa fac, manopera in service-urile autorizate rar, nu e tocmai mica

Toate service-urile trebuie sa fie autorizate RAR. Mai putin cele prin curti personale, fara nici o firma pe perete. 

Nu mi-as face deci probleme din cauza asta

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

Tocmai asta zic, ca prefer sa il fac undeva in curtea personala a unuia decat la reprezentanta.

Un prieten cu 2.0 TDI ( vw Passat ) a avut o problema la motor, un furtun intepat. Aia la reprezentanta au dat din umeri. A venit la tipul asta si i-a rezolvat-o in cateva ore. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu piesele și prețurile lor:

EGR 03L13512DQ - 1535 lei;

Garnitură conductă ulei turbo 03L145757H - 1buc.;

Garnitură EGR 04L131547S - 1 buc.;

Garnitură EGR 03L131547N - 3 buc.;

O-ring N0138133 - 2 buc.

Garnitură Dpf-turbo 1K0253115T - 1 buc.

Toate acestea le-am schimbat și au costat 160 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru
6 hours ago, nicusan said:

3200 mi-au făcut ,,ofertă" la reprezentanță.

3200 si mie la Autec - Skoda si 3800 la Serpico - VW
Luni ma hotarasc si cred ca dau comanda de Hitachi.

Mi-l monteaza cineva cu 400 ron manopera + piesele mele.

 

  

On 1/12/2020 at 3:39 PM, nicusan said:

Daaa, să fiu eu cobaiul. Nu, serios, pe un magazin de afară avea peste 400 de note numai de 10. Nu am totuși curaj. Cei mai titrați mecanici de pe forum recomandă original, nici măcar wahler.

poti sa mi zici te rog pe ce magazin ai vazut cele 400 de review uri ? incerc de ceva timp sa caut ceva informatii despre el dar nu gasesc nimic ...

Modificat de robert.alexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Review-urile sunt puse din "burta" .

Cine ar da 444 de review-uri la o trusa medicala ?

Astia sunt niste romani si rusi de la autodok berlin (+49 30 208 478 250),am mai scris despre ei  la pagina 80

Recomand cumpararea piesei de la service-ul care o  monteaza ,asa garantia la piesa si manopera  e in acelasi loc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Egr-ul cu cod  03L131512DQ care a tinut cel mai putin sa defectat  dupa 180.000 km si 4 ani.

Am inlocuit suficient de multe ca sa va pot confirma ca nu sunt probleme cu  acest cod.

Montati cu incredere piesa noua OE ,NU masacrati masinile.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

Am dat un mail la producator, http://www.hueco.com/ si am intrebat daca pot sa cumpar EGR-ul direct de la ei si care ar fi conditiile de aplicare a garantiei.

Hello,

I have an EGR failure on my car and would like to purchase a new EGR Valve from you, however there are some questions that I need to be answered.
The product that I am looking for is an Hitachi 138466, EAN: HITACHI 4044079384667 for a 1.6L TDI Skoda Rapid 2013

Questions:

1. Can this be ordered directly from you and shipped to my address in Europe ?
2. Can you please detail the terms of the 5 years warranty ? Does the part needs to be fitted in an accepted service, or any other service would work ?

Thank you for your time.

Am sa fac un follow up cand voi avea un raspuns de la ei. 
Am vazut ca au si un nr de telefon pt contact, dar fiind Sambata nu a raspuns nimeni.

 

10 minutes ago, EEXCALADE said:

Egr-ul cu cod  03L131512DQ care a tinut cel mai putin sa defectat  dupa 180.000 km si 4 ani.

Am inlocuit suficient de multe ca sa va pot confirma ca nu sunt probleme cu  acest cod.

Montati cu incredere piesa noua OE ,NU masacrati masinile.

 

 

@EEXCALADE pentru ca vad ca ai experienta as vrea sa iti cer urmatorul sfat:

merita sa:
- pun EGR-ul Hitachi
- fac downgrade la softul pre-dieselgate

si sa ma astept sa tina cam 60-70k de km ?

La mine nu merge cel pe care l-ai pus tu in link, pentru ca pe masina mea se monteaza egr care arata diferit fata de ce ai pus tu, si nu exista revizie cu DQ in coada.
image.png.c53f87bd8024f01e58155eaf6d4c44c9.png

Multumesc !

P.S: pe masina pe care am avut o inaintea Skodei, un Peugeot 206+, mi-a picat turbina.
Acum, toata lumea imi spunea, pune turbo OEM, pune turbo nou, nu reconditiona etc etc.
Pana la urma am luat un cartus CHRA nou de pe ebay UK si l-am schimbat doar pe ala. Masina merge si acum perfect.

Un prieten a pus pe un Fiat Stilo 1.9 JTD cred, tot cartusul de la Turbo. Ghici ce, merge perfect dupa 1 an. Luat din China de pe Aliexpress.

Pana la urma tine si de noroc cred.

Modificat de robert.alexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!