Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Eu am facut update la ultimele versiuni de soft (motor, abs si centrala - doar astea apareau cu update). Masina e fabricata in aug.2009 (MY2010).

Nu a aparut niciun indicator de genul asta in bord, desi mi-ar fi placut. Masina merge foarte bine si fara el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers cu masini cu sistemul asta si da, e foarte wrong sa te iei dupa indicatiile alea, eu vreau doar pentru a vedea undeva treapta in care e masina(nu stiu de ce, am un fix )

 

Old school way, pui mana pe schimbator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu nu apare treapta in care esti, doar sa schimbi in sus/rareori jos si numarul treptei in care ar vrea el sa fii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

La mine apare treapta in care esti cu sageata sus cand iti recomanda sa schimbi treapta superioara sau sageata in jos pt treapta inferioara , dar daca mergi constant iti arata treapta in care esti fara sageata, oricum dupa indicatiile alea mergi subturat rau, tremura toata masina, imi zice sa dau a 5 a la 70km/ora si fara sa ai macar 100km/ora nu cazi deloc pe cuplu, ideal sa schimbi pe la 120-130km pe ora a 5 a.....asta e sunt treptele foarte lungi si doar 5, ca sa cazi pe cuplu tre sa o turezi mai tare si merge brici

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind la discutia legata de update-ul de soft 9970 al ECU, pentru optimizarea functionarii EGR si a proceselor de regenerare DPF, pot afirma ca in urma inlocuirii EGR-ului cu probleme si efectuarea acestui update, pot observa cateva modificari in comportamentul masinii: initierea procesului de regenerare are loc muuult mai rar decat inainte, regenerarile par mai scurte ca durata, insa am sesizat in acelasi timp o crestere a consumului de combustibil. 

Inlocuirea EGR cu probleme de fabricatie si resoftarea (gratuita, in reprezentanta Nurvil), au avut loc in martie 2013, de atunci am parcurs vreo 6000 km, fara probleme.

 

P.S.: stiu ca masinuta mea face parte din alta categorie, mai mica (Polo 6R, 1.6 TDi 90CP, Engine Part No SW: 03L 906 023 D    HW: 03L 906 023 D ,   Component: 1,6l R4 CR td H13 9970), insa se pare ca sufera de aceleasi "boli"...

Modificat de Stormlord
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca revin cu offtopic. Nu e chiar asa prost facut sistemul acela care iti sugereaza treapta de viteza. Sunt convins ca urmareste sa obtii un consum redus dar incercati sa apasati la maxim pedala de acceleratie si o sa vedeti ca recomandarea de a schimba in treapta superioara apare la o turatie de 4500 catre 5000. Se adapteaza cumva regimului tau de mers.... daca mergi constant incet ....iti recomanda sa schimbi la turatii reduse.... dar daca incerci sa ajungi repede la o viteza ridicata....iti recomanda sa schimbi viteza la turatii mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine in nici un caz nu este asa, el recomanda tot tampenii indiferent unde schimb.

In orice caz, scrie si in manual ca aceea este o recomandare pentru un condus cat mai economic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se adapteaza cumva regimului tau de mers.... daca mergi constant incet ....iti recomanda sa schimbi la turatii reduse.... dar daca incerci sa ajungi repede la o viteza ridicata....iti recomanda sa schimbi viteza la turatii mari.

Confirm, asa functioneaza si la mine. De fapt, e axat tot pe consum eficient - daca ai pedala apasata si deci ceri putere, motorul consuma mai putin in turatie (cuplu) decat subturat. In treptele superioare o ia razna, cand doar "mangai pedala" si sugereaza treapta a 5-a la 70km/h pe principiul ca nu ii ceri putere, ci doar viteza constanta (acceleratie 0, deci putere cat sa combati rezistenta aerului si a frecarilor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceiasi problema am avut-o si eu la un G 6 diesel din 2010 cumparat SH din Germania, la 110.000 km(aprox. 10.000 km rulati in tara) s-a aprins intermitent becul cu spirala, la diagnostic pe tester a iesit EGR defect si o bujie incandescenta arsa. Masina fiind cumparata SH nu m-am dus la reprezentanta, am apelat la un atelier auto unde am "obtinut"  urmatoarele preturi: -manopera diagnoza tester 50 RON 

                                                                                                                                  -piesa originala EGR 2100 RON

                                                                                                                                  -o bujie 80 RON

                                                                                                                                  -manopera inlocuire piese 260 RON

Garantie pe piesa mi-a dat un an, sper sa nu mai am probleme cu EGR-ul macar 100.000 km deoarece intre timp precis mai apare cate ceva (ambreiaj, volant, pompe, senzori, etc.) dar daca mai apare probleme la EGR vand masina si imi iau Logan !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad in ETKA, EGR ul cu codul 03L 131 512 CF la fel si cu terminatia CE costa 1509ron cu tva, nu ai dat cam mult 2100 ron?

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am dat cam mult, dar lucrez de mai mult timp cu acel atelier auto si am mers pe incredere, acuma..... asta e, data viitoare am sa cumpar personal piesa desi eu sper sa nu mai "calc" prea curand pe la mecanic !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine ca ai rezolvat problema, asta conteaza cel mai mult :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru moment se pare ca am rezolvat-o, sper sa tina piesa cat mai mult posibil, daca tot mi s-au dus niste "banuti" pe ea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conteaza f mult stilul de condus, iar aici il exclud din start pe cel economic, adica mersul constant sub 2000 ture. Am poze de la un EGR rulat peste 60k si de la unul rulat 35k. Depunerile erau duble la cel de 35k fata de al meu, totusi, se pare ca nu asta ar fi cauza principala pt care "cad". 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca preventiv ar fi sa nu se conduca subturat(ceea ce in oras se intampla des) si sa se faca update la ultima versiune de soft , deocamdata se pare cam atat putem face, poate aflam totusi cauza. Cred totusi in problema cu subturatul de ce: un coleg de forum spunea ca la el la servicI s au adus doua golf 6 1.6 tdi din 2010(din Germania), ambele cu peste 200 mii km unul parca 240 mii km si in cartea service erau fara interventii la motor(deci EGR original) trag concluzia ca fiind conduse pe autostrada in majoritatea timpului nu aveau cum sa mearga subturat , deci durata mai lunga de viata.....

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cred ca stilul/regimul de condus pare a avea un impact asupra defectarii EGR-ului. Banuiesc ca in cazul rularii pe autostrada(cerere cuplu mai mare/turatie mai ridicata) EGR-ul este inchis(partial sau total/ sau pozitia clapetei ramane fixa) si cumva acest lucru influenteaza defectarea.

 

Ar fi interesant de vazut un EGR defect disecat(si partea electrica: placa cu componente pentru motorul pas cu pas ce controleaza clapeta si probabil inca cateva chestii). Ma gandesc ca si aici poate aparea o problema datorita faptului ca temperatura este foarte ridicata in timpul functionarii).

De asemenea daca EGR-ul se incarca cu depuneri iarasi ar putea aparea probleme la partea electrica daca unele componente nu sunt dimensionate corespunzator.(actionare mai dificila a clapetei).

Daca spun ceva gresit imi cer scuze. Nu am avut ocazia sa studiez un EGR de aproape. Din cate stiu la motorul acesta este actionat electric si de aici "teoriile" mele de mai sus. Rog colegii sa ma corecteze daca sunt pe calea gresita. M-am gandit si la posibilitatile acestea deoarece un coleg (Al Bundy) s-a uitat la cateva EGR-uri defecte si nu a vazut nimic neinregula cu ele la prima vedere.

 

Un update de soft nu costa mult nici ca timp/bani si merita facut. M-a costat 136 lei la Brady.

Modificat de mihaiweb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi interesant de vazut un EGR defect disecat(si partea electrica: placa cu componente pentru motorul pas cu pas ce controleaza clapeta si probabil inca cateva chestii). Ma gandesc ca si aici poate aparea o problema datorita faptului ca temperatura este foarte ridicata in timpul functionarii).

 

Nu e chiar asa, dar esti pe aproape. De fapt clapeta din interiorul vanei EGR, e actionata de o supapa de vacum sau membrana cum ii spun multi. In schimb, motorul comandat de partea electrica, pe care eu il numesc actuator, pt ca transforma o miscare de rotatie intr-una de translatie actioneaza o supapa din interiorul vanei. Aceasta, are doua camere separate de clapeta descrisa mai sus. Dupa ce ies gazele din a doua camera intra in racitor, care, dupa parerea mea se poate infunda f usor, deoarece are orificii mici.  O sa va trimit si un link cu pozele facute. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am luat si eu mașina Acu vreo 3 zile de la garaj au schimbat EGR-ul ( au pus piesa accea cu CF)totul merge ok nici o problema, dar in schimb am sesizat ca a crescut un pic consumul de motorina , si de la garaj nu au făcut update de soft, au spus ca nu trebuie. Știe cineva dacă e obligatoriu sa fie facut update si dacă e normal sa crească consumul?Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@inu007: si eu am aceeasi impresie legata de consum. Daca inainte de inlocuirea EGR si update-ul de soft aveam si 3,8-4.2 la drum intins (la condus economic), acum nu mai reusesc sa scot sub 4,4-5 la suta de km... E drept ca nici regenerarile de DPF nu mai sunt atat de dese ca inainte... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am schimbat EGR-ul (s-a facut si update de soft) am reusit sa scot consumuri bune la fel ca inainte. Spre exemplu, Campulung - Brasov ( il fac in fiecare week-end, drum cu serpentine, multe urcari si coborari) cu un stil de condus economic am reusit sa scot consum de 4%. Campulung - Pitesti( drum ceva mai la vale), cu acelasi stil economic, intre 3,5 - 3,8.

Modificat de StefanSSD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se pare ca a crescut un pic consumul dupa schimbarea EGR, dar pe distante mici si cu motorul rece, dupa ce temperatura urca la normal consumul e acelasi ca inainte, dar consum sub 4% nu am scos niciodata, ma refer pe plan nu pe coborare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E drept ca nici regenerarile de DPF nu mai sunt atat de dese ca inainte... 

Putin offtopic - cum ti-ai dat seama ca se regenereaza mai rar? Nu ti s-a mai aprins martorul de dpf? Eu stiam ca ala se aprinde doar la 3 incercari nereusite de regenerare si se stinge la prima reusita, altfel nu ai cum sa stii cand a avut loc regenerare cu succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi i-am facut plinul si la mers normal maxim 120 km/h autostrada si oraș am parcurs 100 de km si am alimentat din nou a intrat 5.3 l , si la relantiu îmi sta la 02-03 l/h ! Voi ce Spuneti, e bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai mers si oras si autostrada as zice ca e bine, la consum mai conteaza si ce motorina bagi, cum e traficul si cum e traseul pe care mergi(panta, rampa, curbe).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!