Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Salutare,

 

din pacate, Joi 26.09.2013, am programare la service pentru acceasi problema: schimbare EGR

E prima data cand schimb EGR-ul , dupa 198.000 Km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce an e masina? Totusi ai avut noroc daca ai aproape 200 mii km, la multi le a cazut EGR ul muuuuuult mai devreme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e fabrica in Noiembrie 2009.

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, clasica problema a defectului de fabricatie sau de proiectare a EGR-ului de pe anumite motorizari CR...

Pentru cei interesati de ceea ce presupune operatia de inlocuire, va atasez informatia de service TPI (Technical Product Information) 2029086/1. Tot aici puteti regasi seriile recunoscute cu probleme, si versiunile de soft afectate. 

TPI 2029086_1.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat masina, nota finala a fost de 629euro cu tva ( Service VW in München )

 

Urmatoarele piese au fost schimbate :

Senzor filtru de particule COD : 076 906 051 B (56 euro fara tva)

Senzor temperatura evacuare (sper sa fi tradus bine) 03L 906 088 CC (119 euro fara tva)

Manopera : 140 euro fara tva

Partea de diagnoza ( cred ca , virgula, calibrare ) 200 euro fara tva

Incarcat bateria ( desi n-am cerut ) 12 euro fara tva

 

Poate sa ma ajute cineva cu niste detalii despre ce anume a fost schimbat ?

Va multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@thejack: nu cred ca ti-au schimbat egr-ul. La mine pe factura apare "Kuehler" si cod 03L131512CF.

Mi-am adus aminte ca am fost contactat pe private de un coleg de forum caruia i-a picat egr-ul la 65000 km. Explicatia consilierului de service de la PBN pt problema respectiva o gasesc halucinanta: i-a spus colegului de forum ca nu stie cum sa foloseasca masina!!!

Mi se pare penibil si strigator la cer sa dai o asa explicatie. Este o dovada crasa de neprofesionalism si nesimtire.

Ca sa nu mai zic ca i-au umflat factura, reparatia a costat peste 3000 ron fara ca omul sa fie sunat sa i se spuna pretul piesei sau sa i se ceara acceptul pt reparatie desi el a lasat masina la service pt reparatie (din lipsa de timp) specificand ca doreste sa fie contactat in legatura cu pretul piesei, manopera etc.

Iar ca fapt divers, un prieten cu masina luata in leasing pe 4 ani (revizii facute la aceeasi reprezentanta VW) a constatat ca de fapt in 4 ani de zile dupa 4 revizii sa descopere ca filtrul de polen nu fusese schimbat deloc la nici o revizie desi ii fusese facturat de fiecare data filtrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Senzor filtru de particule COD : 076 906 051 B (56 euro fara tva)

 

Sunt 99% sigur ca asta e senzorul G450, cel de presiune diferentiala pe filtru particule; e un clasic, se strica la multe vw, pe mine m-a costat 300 de lei (~65 Eur) plus 20 lei manopera (se demufeaza cel vechi, mufeaza cel nou).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Senzor filtru de particule COD : 076 906 051 B (56 euro fara tva)

 

Sunt 99% sigur ca asta e senzorul G450, cel de presiune diferentiala pe filtru particule; e un clasic, se strica la multe vw, pe mine m-a costat 300 de lei (~65 Eur) plus 20 lei manopera (se demufeaza cel vechi, mufeaza cel nou).

 

 

Intr-adevar, a fost schimbat senzorul G450.

Azi dimineta in drum spre servici, motorul nu se mai tura mai mult de 2800 rot\min + martorul "spirala" a inceput sa palpaie. Tind sa cred ca de data asta e vorba despre EGR :(

O sa vad deseara ce erori sunt setate .

Modificat de thejack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori face urat filtrul de particule diesel ori a picat EGR-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri dupa amiaza, m-am suit in masina, am pornit motorul si totul era in regula...ca si cum nimic nu s-a intamplat.

 

La o citire rapida a DTC-urilor, pe Engine am vazut setat :

 

                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-023-CAY.clb
Control Module Part Number: 03L 906 023 B    HW: 03L 906 023 A
  Component and/or Version: 1,6l R4 CR td H23 5863
           Software Coding: 00114014030400080000
            Work Shop Code: WSC 00066 000 00085
              ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023B 001005 (VW36)
                      VCID: 2545F5A790C5
1 Fault Found:

7461 - EGR Valve (N18): Malfunction
          P0403 00 [032] - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 198991 km
                    Date: 2013.10.09
                    Time: 09:59:53

 

Sper ca astazi sa am ceva mai mult timp pentru a verifica in detaliu ce s-a intamplat.

 

A mai patit cineva asa ceva ? Se poate ca valva EGR sa aiba o problema iar dupa ceva timp sa fie totul ok ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulia_monica1102

Din pacate asa se manifesta. La repornirea motorului senzorul nu se mai aprinde , insa pentru scurt timp :(. 

Cel putin mie asa mi-a facut... Daca opream si reporneam motorul, senzorul nu se mai aprindea o perioada timp in care masina mergea normal (mergea turata peste 2500). Daca ti se aprinde din nou, va incepe sa se aprinda din ce in ce mai des... si cel mai probabil este EGR-ul buba...


Cel putin eroarea care ai postat-o este cea care am avut-o si eu. Mi-am schimbat EGR-ul la Brady Skoda acum aproximativ 2 luni.

Ca si feedback :) ..nu as repeta experienta :)). EGR-ul merge dat jos curatat si pus la loc.. si te va mai tine cu siguranta 60.000 km pana cand senzorul se va reaprinde.  Eu am EGR nou, in garantie 2 ani indiferent de nr. de km parcursi, insa putin probabil sa depasesc 60.000 in 2 ani de zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  @thejack: asa se manifesta si la mine problema, cum a descris colega de mai sus. asa faceam si eu ca sa nu merg cu motorul in stare de protectie, trageam pe dreapta, opream motorul, porneam din nou, isi revenea dar treaba asta nu tinea prea mult si iar intra in motorul in stare de protectie.

  eroarea este aceeasi pe care am avut-o si eu, la mine mai aparea o eroare la EGR sensor (daca nu ma insel).

  eu unul nu cred ca EGR-ul poate fi dat jos si curatat si apoi montat la loc. pe langa opiniile celor de la reprezentante m-am interesat si la alte service-uri independente care aveau oameni care au lucrat chiar si in service-uri VW. acum, na, sunt pareri si pareri, dar ma gandesc ca din moment ce fabrica a schimbat reperul (codul) de piesa pt EGR inseamna ca buba e serioasa.

  sunt curios cat o sa te coste EGR-ul acolo in Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

 

Am si eu o problema cu pornirea unui motor de 1,6 tdi 105 CP.

 

Cand iti e lumea mai draga nu porneste...nu conteza ca e rece,cald afara...ca e dimineata sau seara...

 

Am schimbat injectoarele pe garantie, ne bucuram ca nu se mai intampla...si hop... :(

 

Aveti idee despre ce este vorba?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Din ce am citit in acest topic, plus TPI (partial frunzarit), inteleg ca EGR-ul ce se defecteaza este o problema cunoscuta la motorul Tdi de 1.6 de G6. Stiti cumva daca EGR-ul inlocuit sufera tot de "bolile copilariei", adica poate ceda la aceeasi km ca si precedentul, sau EGR-urile inlocuite sunt deja corectate de erori? Mai mult, de ce nu merge doar curatat EGR-ul? Ca in weekend am facut operatiunea asta bine-merci la o Skoda Octavia Tour, si acum merge fara probleme..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul pe care l-am inlocuit are cod de piesa 03L 131 512 AT. EGR-ul cel nou pe care l-am montat (cel corectat de erori) are cod de piesa 03L 131 512 CF, deci VW a schimbat codul piesei.

 

cand am intrebat in reprezentante daca EGR-ul poate fi curatat, mi s-a spus ca pt generatia asta noua de motoare common rail EGR-ul nu poate fi curatat, ca s-ar fi spart nu stiu ce membrana (scuze, nu posed cunostinte tehnice temeinice).

 

poate vreun coleg de forum care cunoaste mai bine subiectul asta si care poseda cunostinte tehnice si mecanice mai aprofundate ne poate lamuri in acest sens: daca se poate sau nu se poate curata EGR-ul pt 1.6 TDI CR.

 

acum ca o fi fost abureala celor de acolo sau ca poate chiar nu se poate curata, chiar nu stiu ce sa zic. la motoarele de generatie mai veche stiu ca se poate curata EGR-ul fara probleme.

 

pt noul EGR am garantie 2 ani, am facut 10000 km cu EGR-ul nou si totul este ok.

Modificat de StefanSSD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda Octavia II-F 1.6

Salutare, am aceeasi problema legata de EGR. Am Skoda Octavia II facelift 2010(1.6 TDI 105 cp). In prima faza mi-a aparut martorul in bord cu SPIRALA, am fost la Open Service Iasi, mi-a facut o diagnosticare si a aparut eroare la EGR, mi-a zis ca e o problema din fabrica cu aceasta piesa. Domnul mi-a recomandat sa deschid dosar (culanta) sau cum se cheama... (dosarul contine copii dupa reviziile tehnice, cupie eroare EGR, copie dupa certificat, mentionez ca toate reviziile le-am facut la reprezentant Skoda). Dupa o saptamana jumate am primit raspuns... producatorul suporta 15% din costul piesei, reprezentantul (Open Service) suporta 10% piesa si vreo 30% din manopera. Costul total cu manopera ajunge la 2200 ron, aplicand reducerile trebuie sa platesc cam 1500 ron.Masina are 80.000 km, nu mai am garantie la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... Alt coleg cu probleme... Nu stiu de ce difera la noi in Romania preturile si discounturile oferite de producator si importator. Pana la urma noi, consumatorii, ramanem cu buza umflata si cu banii luati desi problema a plecat direct din fabrica. Ne-a explicat un coleg aici pe topic ca discounturile se aplica in functie de km parcursi, revizii etc. Mie mi se par cam ridicole discounturile oferite. Nu te astepta la un cost total de 1500, sigur vor incerca sa mai umfle nota.

De curiozitate, ce pret ti-au dat pt EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

As vrea sa achizitionez un Golf cu motor 1.6 tdi cr dpf. Ma puteti ajuta cu un sfat: din punct de vedere al fiabilitatii, se prezinta mai bine fratele mai mare - 2.0 tdi? Ce probleme mai apar (si la unul si la celalalt)?

 

Merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda Octavia II-F 1.6

nu am mai intrebat cat costa EGR-ul fara manopera cand am auzit cat am de platit :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Skoda Octavia II-F 1.6

Pretul la reprezentantul Skoda este de 1500 ron cu tva, iar la magazice de piese auto nu am gasit mai ieftin de 1650 ron cu tva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate cam asta e pretul in Romania pt EGR... Ti-au schimbat EGR-ul sau inca mai astepti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda Octavia II-F 1.6

O sa-l schimb saptamana asta sau cealalta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu iti sugerez sa mai vorbesti si sa mai insisti pe langa cei de la reprezentanta sau sa contactezi direct importatorul pt ca lucrurile sa se miste mai repede. atrage-le atentia ca stai de mult timp pe bara, mai ai putin si cred ca se face o luna. in Romania lucrurile nu se misca fara putin scandal.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!