Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Urgent Inlocuieste senzorul de presiune diferentiala ,egr-ul si curata clapeta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mai multe probleme.

Senzor dpf.. turbo primeste presiune incorecta..egr ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, powershot said:

1430 Wahler.. sau original 1700 care e tot Wahler.

e frecvent 1400 si cel original la ak, si un coleg l-a luat la 1230 chiar. Original. 

Peste 1500 parca nu l-am vazut la ak. Dar costa mult garniturile

11 hours ago, F l o r i n said:

Da, se pare ca o sa necesite înlocuirea EGR ului 

totusi zice "unconfirmed"... unii au mai mers si 10.000 km pana la inlocuire.

Unii au raportat succese si cu curatarea: 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica întâi starea turbinei.Nu te apuca de investiții aiurea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, detinator said:

Unii au raportat succese si cu curatarea: 

Unii.... Au văzut și OZN uri. Eu ma raportez numai la cazurile cunoscute direct, rezolvate, etc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu aplicam principiul "ce eu nu stiu, nu exista".

Curatarea omului a fost reusita si peste 1,5 ani EGRul merge bine mersi: 

 

Exemple de curatare reusite mai exista de altfel:

Mai e si un caz in care s-a rezolvat problema prin inlocuirea unui simplu rulment de 10 ron:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu, curatat EGR si clapeta in luna aprilie. Am 15000 de km de atunci si totul e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, detinator said:

Sa nu aplicam principiul "ce eu nu stiu, nu exista".

Curatarea omului a fost reusita si peste 1,5 ani EGRul merge bine mersi: 

 

Exemple de curatare reusite mai exista de altfel:

Mai e si un caz in care s-a rezolvat problema prin inlocuirea unui simplu rulment de 10 ron:

 

Nu este vb de asta. Este vb ca duci mașina la un service, ai pretenția sa fie rezolvata problema.... Sa nu revină peste 6 luni.... Sau mai repede. Astfel de cazuri se numără pe degete.... Unde curățarea a reușit. Tot asa... Nu sta nimeni... Sa caute un rulment... Etc... 

Deci, pana în prezent, singura soluție garantata este înlocuire cu componenta originala. 

Altfel, exista diverse cazuri.... Și soluții.. Pt cei care au timp sa stea cu mașina desfăcuta... Sau sa desfaca de N ori.... Dar nu le poți garanta reușita.

Pentru cine nu are timp de pierdut si vrea o soluție durabila, înlocuire,din păcate 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, juice_kk said:

Confirm si eu, curatat EGR si clapeta in luna aprilie. Am 15000 de km de atunci si totul e ok.

clapeta e banala, nu discutam de ea aici.

EGR l-ai curatat singur? cat de greu a fost? e nasol accesul si e multa munca... plus ca ar trebui cel putin teoretic inlocuite si garniturile, care sint multe si scumpe al naiba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a fost destul de dificil facand treaba asta pentru prima data.

Desfacutul, respectiv montajul pe masina e mai greoi in sensul ca accesul la suruburi e foarte limitat.

O treaba buna ar fi sa cureti si galeria de admisie odata cu egr si clapeta.

Am curatat cu spuma activa de motor mizeria adunata in interiorul pieselor, cu mare atentie sa nu afectez partea electrica-electronica.

Am inlocuit toate garniturile pe care le-am dat jos.

 

 

 

Modificat de juice_kk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@juice.kk se poate curata preventiv.. intretinere a egr dand jos bateria .. suportul.. filtru aer.. tubulatura dintre turbo si intercooler.

... apoi ai acces mai greu dar nu imposibil pe deasupra cutiei la capacul de plastic care protejeaza sistemul de actionare al supapei egr.

Se poate demonta asa si motorasul cu componenta electronica.

Daca sistemul de actionare nu culiseaza corect ci strange .. motorasul depune mai mult efort si cedeaza prematur. Tot asta e cauza pt care se rup si dinti la pinioane.

Cu rabdare si un tub de spray wd 40.. se poate prelungi viata egr .

Bineinteles in serviceuri nu o sa va faca nimeni treaba asta. Toti o sa va spuna ca e pierdere de vreme.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu asa arata egr curatat de mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discutia era despre un cffb care are egr-ul total diferit si pozitionat fata de cbab,cbbb 

La egr-ul de la generatia a2a de cr se defecteaza cel mai des partea electrica (p0403,p0407) care se rezolva cu inlocuire.

Sunt si erori care se rezolva prin curatare sau inlocuire rulment dar, mai devreme sau mai tarziu tot se ajunge la inlocuire din cauza partii electrice .

La cat e de munca si la cat costa o manopera de calitate + garniturile aferente...nu merita curatat/reparat 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, EEXCALADE said:

La cat e de munca si la cat costa o manopera de calitate + garniturile aferente...nu merita curatat/reparat 

Exact asta încerc sa subliniez și eu... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de om. Nu toti sint dispusi sa dea 2600 lei la reprezentanta. Romanu .. ii place sa carpeasca.

Unii sint mai norocosi .. alti dupa 3000km schimba iar egr.

... si tot asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, schimbare cu tot cu manopera, e în jurul la 1600...1700 lei, cred. Original. Nu la reprezentanta, la service autorizat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1550 este prețul doar pentru piesă, fără garnituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde... Îl mai găsești și mai ieftin.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajută-mă!

Te rog!

Modificat de nicusan
Uitasem bunul simț.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Screenshot_20200107-193748_Chrome.jpg

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe acesta l-am găsit la aproape 1100. Este echiparea de fabrică dar nu ultima revizuire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 minutes ago, nicusan said:

Pe acesta l-am găsit la aproape 1100. Este echiparea de fabrică dar nu ultima revizuire.

DQ este ultima revizuire. Dupa asta am dat cautare....anyway, bafta in continuare la cautat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut un client cu Tiguan.. motor cffb.

In vara a venit cu dtc pe egr. L.am trimis la reprezentanta. Sa incadtat in acel program de loialitate sau cum ii zice.

I.au pus egr nou cu DQ in serie.

Dupa 2 luni a venit din nou cu dtc pe egr. 00407 parca.

Egr nou.. garantie .. reprezentanta.. garnituri si oringuri inlocuite .. ca la carte.

Asta a fost cazul cand a tinut egr cel mai putin.

Mai stiu 2 dar ai rezistat 4..5 luni.

Deci .. trebuie si ceva noroc la piesele astea de cacao.

Scuze de off topic .. am scris asa ca fapt divers.

Exact ca in linkul lui Pronet am pus eu in vara pe motorul meu.

Ca diferenta intre el si cel original de pe motor a fost emblema W stantata pe racitor .. in rest electronica idem.

Modificat de powershot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!