Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Golf 6 2.0.tdi 140cp. 2011

Screenshot_20190717-062705_WhatsApp.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita sa incerci o curatare. 

Daca nu... scapi de 2000 lei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am intalnit acest model de egr, sa scape cu o curatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Ai intalnit ca din cauza erorii de mai jos sa nu se faca corect regenerarea la DPF si sa ajunga motorina in ulei? Mentionez ca nu am eroare pe DPF si nu am pierdere de putere. Merci

4807 - EGR System 
          P0401 00 [232] - Insufficient Flow
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAm orice eroare pe admisie sau evacuare impiedica regenerarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi i-am dat regerare manuala din VCDS, a mers ok dar a scos foarte mult fum alb in primele 3-5 minute. Sooth mass a scazut sub zero.

I-am dat si "test egr flow" sau ceva de genul si s-a terminat cu succes in schimb la "test egr valve" nu am putut rula testul (mesaj de eroare).

Asta ar insemmna ca e blocat mecanismul pe egr? 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa scada sub 0?

.... a trecut la minus. Nu am vazut asa ceva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa aparea pe measurements. In acest filmulet la minutul 11:36 poti vedea acelasi lucru: 

cand a trecut la cu minus, i-am dat stop. Exact ca in filmulet

Modificat de martea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca in film apare temperatura pe intrare DPF peste 500°C si pe iesire DPF de -40°C. Trebuie verificata si problema asta (senzor sau contactele sale).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filmuletul nu e al meu. L-am dat doar ca exemplu pentru ca aceeasi metoda am folosit-o si eu. 

Apropo, eu la Golf 6 nu am avut in lista la measurements temperatura. Am tot cautat sa vad cat e dar n-am gasit.

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!
 

Dintre un EGR de la dezmembrari original si unul nou aftermarket ce ati alege?

P.S. imi poate da cineva codul piesei va rog? ( 2.0 TDI cfhc , 140 cai) 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As alege = recomand =nou, original. Deci... Niciuna dintre variantele tale, din pacate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/8/2019 at 8:26 AM, bza said:

 

Salutare! Revin cu aceeasi problema. :(Suierat la peste 1200 rotatii/min, in sarcina sau la relanti, lichidul de racire din vas cu o pelicula la supradata de fum/ars (cu miros specific), fara erori in bord. Am mers la service, mi-au confirmat: EGR-ul stricat(foto atasat) . Partea a III-a! :(

Schimbat EGR cu original + niste garnituri vecine, vasul de expansiune (ca avea impuritati pe pereti, abia se mai vedea nivelul) lichidul de racire + curatat instalatia. 

V-as fi foarte recunoscator daca ma poate ajuta cineva sa aflu care-i cauza pt defectarea a 3 EGR-uri originale intr-un an jumate. Simptomele sunt:

-lichidul de racire se innegreste, face pelicula (care crapa) de arsura la suprafata(nu ulei);

-scade nivelul lichidului la câteva zile (sute de km) sub minim;

- prima si a treia oara se auzea suierat la accelerare (peste 1200-1500 rot/min), fara erori in bord - EGR-ul afumat la garnitura mediana; a doua oara martor check engine si spirala aprinse in bord + limitat demarajul;

Mentionez ca mi s-a intamplat in martie, august si iunie. Ar putea avea legatura cu faptul ca folosesc AC-ul?? Sau caldura de afara sa amplifice ceva? 

80% din drumuri le fac in afara orasului, cel mai des pe autostrada unde merg destul de turat(2500-3000 rpm). In oras schimb la peste 2300-2500 rpm). 

Va rog mult sa ma ajutati cu un sfat sa depistez cauza. Sunt disperat! :(

IMG_20190627_113034.jpg

Neața! 

Nu am reusit sa identific cauza EGR-urilor stricate insa ceva mibse pare dubios la temperatura uleiului afisata in bord. Am mers pe autostrada vreo 20 - 30 km, viteza constanta 120-130 km/h. Atasez foto. Credeti ca ar putea fi o legatura cu stricatul EGR-urilor? Aveti idee ce ar cauza temperatura ridicata la ulei? (Nu am gasit rubrica pt asta)

IMG_20190720_102154.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune tester si verifica temperatura apei in mers. 

Ai 2 senzori de temp. Unul ie pe iesire spre egr. 

Daca depășește de 93/94 grade e clar ca uleiul sare și el. Uleiul e răcit de apa.

Modificat de powershot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe un drum Tg-Jiu - Vâlcea cu temperatura exterioară 28-30 grade, la mine temperatura sta la 87-91 grade functie de cum trag de masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Revin cu precizari in legatura cu ceea ce am mai postat anterior. Am avut eroarea P2563 pe care am zi ca nu a mai aparut dupa ce am curatat acea teava in schimb a mai aparut si alte erori cum ar fi P001C, P001D, P0402 si in cele din urma P0403 adica eroare EGR.

Aveau drepate cei care au spus ca este EGR-ul de vina asa a fost, astfel ca acus o saptamana l-am schimbat, a costat 2000 de lei piesa originala VW + manopera(am primit 2 ani garantie).

Am luat acasa EGR-ul vechi deoarece tot citind pe ici pe colo am fost curios sa vad care a fost cauza astfel ca am desfacut in primul rand motorasul sa vad care rotitele acelea zimtate nu sunt afectate si pare ca totul este OK.

IMG_20190727_131325_0.thumb.jpg.034e3370e78f3bdc632499922c4bff67.jpg

IMG_20190727_131335_0.thumb.jpg.d9f02e795b2d9e177c8034c7abfe785b.jpg

IMG_20190727_131354_0.thumb.jpg.c0bf4c39593e1471f28dffba5c098096.jpg

La fel este OK si partea mecanica care deschide supapa EGR-ului

IMG_20190727_131407_0.thumb.jpg.3b0353513655383369dabdb42f7ba6e8.jpg

IMG_20190727_131504_0.thumb.jpg.54613b79d564fbcf54eb074346fc4d72.jpg

Pe cand axul cu tija actionat vacumatic, cel care dupa cate am inteles elibereaza/blocheaza gazele in racitor este blocat

IMG_20190727_131342_1.thumb.jpg.16572d7c7fad3b52fb54840ed2a929d7.jpg

Astfel dupa cate cred eu se explica si erorile P2563, P001C, P001D pentru ca sunt legate de partea de acctionare vacumatica. Eventual poate aveti voi o explicatie mai buna m-as bucura sa inteleg si eu mai bine fenomenul.

Inca nu am desfacut acea parte a egr-ului pentru ca nu am avut timp dar cand o sa am timp am sa incerc sa vad daca se poate debloca acel ax.

Voi ce parere aveti se poate debloca acel ax? Dupa cate citesc aici altii spun, ca nu este nicio sansa, ca EGR-ul nu se poate curata.

Drumuri bune! O zi faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca actuatorul de pe egr tine vacuum ,posibil ca are membrana sparta si de aici pierdea si turbina vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si uite asa daca te iei dupa unu dupa altul ai sch egr degeaba.

Se deblocheaza axul sigur. Capsula daca e sparta se inlocuieste.

Nu m.am uitat la dtc.uri dar cred ca egr tau e functional.

Problema a fost partea de recirculare gaze prin racitor.

Si ca sa mai pun putina sare .. se repara si electronica din egr.

 

Modificat de powershot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postarea ta este că un duș rece pt mine, dar care eu îl făcusem deja și m-am obișnuit cu gândul că nu am ce face decât să schimb Egr-ul pentru că nu am avut pe nimeni care să facă acest procedeu, toti mecanicii vor să schimbe piese pentru că mai câștigă și de acolo jumate și poate și mai mult din manoperă astfel e foarte rentabil pentru ei să schimbe piesa din toate punctele de vedere.

Mersi pentru post și că îmi dai o veste buna că se poate debloca acel ax. :) O sa am un egr de rezervă.

În legătură cu partea electronică am văzut și eu pe net că se poate rezolva de aia am și desfăcut motorașul sa vad ce și cum.

Oricum sper că experiența mea sa folosească la cineva și după cum spuneai și tu cei în cauză să insiste cu o curățare a Egr-ului pt că sunt și cazuri ca și al meu că se poate curata.

Numai bine și drumuri bune!

În legătură cu curățarea Egr-ul cu ce soluție ar trebui sa fac acest lucru? Merge cu benzină? Există ceva special?

Mersi mult!

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wd 40 si cu rabdare.

In Ro ca posesor de auto tre sa fi foarte bine informat...adica sa fi si mecanic.

Cu parere de rau dar asta e tara in care traim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt întru totul deacord cu tine, aceeași părere o am și eu. Toată lumea se face mecanic că se câștigă bine dar puțini sunt cei care au și habar și doresc sa repara nu doar sa schimbe. Off topic Mai am o experiență de genul pentru un rulment din cutia de viteze era sa schimb toată cutia :(

Mersi pentru informație, am sa incerc cu wd 40. Numai bine!

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Imi poate da cineva codul orignal de EGR pentru motor 2.0 tdi CFHC?

Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este cel cu DQ in coada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare pret bun. Nu vreau sa fac reclama, dar ce parere aveti de autokarma?

image.thumb.png.0a4ba190599e92dd043a517dae49fd05.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!