Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

@EEXCALADE nu mai dispare deloc din bord. Pe Vagdpf imi arata ca egr este 100% closed.

Am scos mufa de la debitmetru si trage ok motorul. 

As vrea totusi sa incerc sa l repar.

As comanda kit ul de reparatie de pe ebay.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Ma uitam pe net la preturi supape EGR. 

OE pe autokar....ro  e  1318, pe epie....ro  e  1774 (nu stiu daca am voie sa dau numele siteurilor)

E destul de mare diferenta. Cum se explica? Sa nu comand online?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

La Golf 6 motor CAYC 1.6 am curatat egr-ul (ramanea blocat uneori cu valva deschisa), am testat actionarea valvei la 12V (- la pin 2, + la pin 6), ajunge la cap de cursa la un curent de peste 1.5 A, dar miscarea este ferma in intervalul 3-5 A.

Am alimentat +5V pe pinul 1, masa pin 3, tensiunea trimisa catre ecu de traductorul de pozitie (pin 5 - masurat intre pinii 3 si 5) era cuprinsa intre 0.64 si 3.9V. Am slabit cele 3 suruburi de fixare a ansamblului motorasului si folosindu-ma de toleranta gaurilor am rasucit ansamblul pentru a obtine 0.72 V pentru valva inchisa (intervalul acceptat ar fi cuprins intre 0.71 si 0.9V, sau ceva de genul

Toate aparent bune, dar conectat la masina (cu legaturi intermediare pentru a avea posibilitatea sa fac masuratori) motorasul se aude ca si cum ar fi alimentat in impulsuri si pare ca nu are putere sa deschida total valva cand comand verificare egr din VCDS.

Daca "ajut" manual cama actionata de motoras se taie alimentarea acestuia si revine imediat ce il las in pace, ca si cum acea pozitie intermediara ar fi corecta.

Capsula de vacuum pare ok, opune rezistenta la apasare cu orificiul obturat si pastreaza presiunea creata.

Intrebari:

Cu motorul oprit, la testarea egr-ului cu VCDS - deschiderea valvei ar trebui sa fie completa sau pozitia de maxim deschis se obtine doar cu motorul pornit?

Ce posibilitati de testare am pentru a fi sigur ca egr-ul va fi functional?


Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Am omis sa precizez ca obtin cursa incompleta la testare actuatori, iar pe modulul setari de baza - test automatizat egr - primesc raspuns: intrerupt, motiv siguranta/malfunctie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba egr, pune OE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    Uff, pentru inlocuit as fi mers la service, dar am optat pentru yoga pe sub masina pe principiul ca aproape totul este depanabil.

    Daca face ce trebuie pe banc, speram sa fie ok si pe masina

    Este frustrant sa aflu ca a fost munca in zadar.

    Comportamentul actual ar putea fi cauzat de un contact imperfect la legaturile electrice, dar nu stiu unde sa masor tensiunea  de comanda care merge catre motor, sa vad ce cadere de tensiune este pe circuit.

   M-ar fi ajutat si un raspuns privind cursa corecta a camei actionata de motoras in momentul in care se testeaza.

   Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este alimentat corect , 0.8v - 3.8v este plaja in care lucreaza, pierzi vremea cu altceva schimba direct piesa OE, sunt gunoaie oricum ca fiabilitate 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ultima revizie ... DQ nu am intalnit sa se mai strice. 

in schimb, cele aftermarket mult nu lucreaza direct din cutie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi.

Am ramas placut surprins ca cineva de pe forum m-a sunat si mi-a impartasit din experienta personala privind defectele frecvent intalnite la acest tip de egr.

Pentru ca timpul imi permite si pentru ca mi se pare ciudat ca un ansamblu atat de simplu cedeaza prea repede in unele cazuri, m-am incapatanat sa aflu care este defectul. Cauza, o stim cu totii: conceptie proasta si materiale nu foarte rezistente.

In cazul meu, se pare ca motorasul functiona aparent fara probleme, dar am constatat ca doar in anumite pozitii. Din masuratori au rezultat doua infasurari intrerupte, dar avand in vedere ca si pozitia conteaza, inclin sa cred ca sunt foarte uzate periile colectoare.

Lipsa de “curaj” a motorasului montat pe masina cred ca era data de pierderea startului - aproximativ 0,5 secunde cu 12V, urmate de 4,3V tensiune de mentinere. Presupun ca tensiunea scade pentru a proteja infasurarea rotorului in pozitia valva deschisa sau ecu “taie” din alimentare tocmai pentru ca gaseste circuit deschis pe pozitia de start. Voi afla dupa ce voi gasi un motoras de la cineva care are rotitele de plastic “barbierite”.

Este potrivit sa intreb aici de un motoras, eventual la cineva din Bucuresti?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Am si eu un Golf 6 1.6 tdi CAYC din 2011, iar de cateva luni tot imi apare spirala in bord intermitent am fost si la testere cu ea si mi-a data eroarea:

P2563 turbo boost control position sensor circuit, implausible semnal.

Am pus si obd II meu "china" si din torque imi dadea erorile:

- P25663 turbo boost control position sensor circuit, precum si

- P0402 Powertrain Exhaust gas recilculation flow excessive detected.

E nasol ca nu tot timpul poti sa vezi erorile am fost si la service, iar  o data nu a vazut nicio eroare, la fel si cu obd-ul meu dupa ce am repornit motorul nu mai apare nicio eroare.

Am observat ca martorul spirala intermitent apare mai ales cand motorul este rece, dimineata cand ma duc la serviciu iar cand vin acasa nu se mai aprinde decat foarte rar

Cand apare senzorul acela masina parca merge mai innecata iar presiunea in vacuum nu mai creste la fel si accel sta pe zero din cate am observat cu torque.

De la service mi s-a zis ca e gata EGR-ul dar din cate am mai studiat pe net ar putea fi senzorul MAP sau convertorul de presiune turbocompresor, ce parere aveti?

Cer parerea pentru ca am impresia ca nu e mare problema si nu as vrea sa ma pun sa schimb EGR-ul sa dau turbina jos etc.

Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o problema legata de egr si una legata de senzorul de pozitie de la capsula turbo, posibil membrana sparta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai capsula vacum sparta pe turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, powershot said:

Ai capsula vacum sparta pe turbo.

Când spui capsula vacuum vrei sa spui CONVERTORUL DE PRESIUNE TURBO(SOLENOID)?

Mersi.

PS. Nu prea mă am cu terminologia din domeniul asta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, actuatorul - cel care actioneaza geometria variabila a turbinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DanielDragos

Salutare  . Am o problema asemanatoare cu ce  au descris colegii din forum cu un Golf 6 din 2011 2.0TDI cutie manuala .Totusi problema mea se manifesta astfel :

- In unele cazuri (nu e constant si nu conteaza treapta de viteza sau turatia) intra in Limp Mode . Daca opresc motorul pentru 10 secunde isi revine. Exista cazuri cand nu intra in Limp Mode cateva zile.

Problema este ca pe bord nu apare nici un martor , am scanat cu VCDS-ul meu nu are nici un cod de eroare. Am dus-o si la un service , la fel si acolo nu are nici un cod de eroare.

In acest caz ce sugerati ca ar putea fi sau ce ar trebui sa incerc ?? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu fie soft ecu motor modificat si sa nu inregistreze DTC -uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... sau fa diagnoza in parametri la un cunoscator.

Problema ta e pe partea de alimentare combustibil sau presiune admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in teorie toate acestea ar genera stocarea unui DTC. Daca zice ca masina intra in limp mode....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DanielDragos

exact, limiteaza la maxim 3000rpm turatia . Recomandati sa merg la  reprezentanta ?

Modificat de DanielDragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie citit softul si verificat.

Dar .. eu zic ca .. in parametri un ochi avizat o sa vada problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

automat poti verifica acest aspect, monitorizand parametrii, la un log in mers, etc.

Dar, daca cumva are DTC Off, trebuie corectat si acest aspect, ulterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, azi noapte am avut o patanie.

M-am dus pana in scotia la 900km distanta de locatia mea, pe drum masina a intrat in limp mode si pierdea putere.

In loc sa ajung acasa pe la 3 dimineata, am dat-o cu a 3 si a 4 peste o mie de kilometri cu maxim 80 km/h (foarte rar, cand dadeam de vale, doar ca englezii astia au autostrazile aproape dunga) si am ajuns acum dupamasa.

La scan imi da eroare la egr, sa inteleg ca trebuie inlocuit?

Masina este un jetta 2012 1.6tdi cayc

Cunoasteti niste coduri mai noi pentru egr?

 

Multumesc,

Florin

 

                Address 01: Engine       Labels: 03L-906-023-CAY.clb
Control Module Part Number: 03L 997 557 T    HW: 03L 907 425 C
  Component and/or Version: R4 1.6l TDI   H43 9980
           Software Coding: 10114014032501080000
            Work Shop Code: WSC 00066 000 00190
              ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L997557T 003002 (VW32)
                       ROD: EV_ECM16TDI.rod
                      VCID: 4D91DF351CD1192266-8018
1 Fault Found:

7462 - EGR Valve (N18)
          P0403 00 [096] - Malfunction
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 7
                    Mileage: 180014 km
                    Date: 2019.06.14
                    Time: 07:46:42

                    Engine speed: 2039.00 /min
                    Normed load value: 7.8 %
                    Vehicle speed: 80 km/h
                    Coolant temperature: 91 °C
                    Intake air temperature: 17 °C
                    Ambient air pressure: 990 mbar
                    Voltage terminal 30: 13.327 V
                    Unlearning counter according OBD: 40
                    Accelerator position: normalized-Accelerator position: 43.16 %
                    EGR Vacuum Regulator Solen.val.: activation-ANG_SP_EGRV[0]: 84.900 %
                    EGR Solen.val.: actual value-ANG_EGRV[0]: 0.562 %
                    Air mass: actual value (mg/stroke)-MAF_MES: 599.134 mg/stroke
                    Sensor for engine block temperature: raw value-Coolant temperature: 94 °C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai original, sa nu cumperi aftermarket... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ma pregateam sa-i multumesc lui EEXACALADE si urmaream sa te mentionez si pe tine, voi doi mereu tineti forumul sus.

Am avut nelamuriri de 3-4 ori, voi doi mereu m-ati scos din ceata.

Cinste voua!

 

Acum revenind la subiect, vad ca pe ross tech la eroarea mea posibile cauze spune ceva de siguranta, furtunase, conectori.

Am mers astazi cu masina cam 100km si nu a mai intrat in limp mode, si chiar am ambalato de i-a sarit dracii, se poate sa fie alta cauza gen furtun pe undeva crapat sau partea electronica din interiorul egr-ului joaca dea tumba, cand vrea cand nu vrea, si trebuie neaparat schimbat.

Nu e problema sa cumpar egr nou, dar mi-e scarba cat de greu se schimba la 1.6tdi (stiu de la masina anterioara passat 2010 1.6 cayc)

Sa fie original m-am cam pierdut pe ebayul asta, gasesc la 80-100lire deci e sigur ca sunt aftermarketuri, iar pe eurocarparts sunt 3 branduri la vanzare:

Intermotor - £325

Haas - £380

Pierburg - £560

 

Banuiesc ca toate 3 branduri sunt oem-uri si ma gandeam la intermotor ca e mai accesibil, pana la urma si eu muncesc pe bani ca si totii de altfel.

 

Multumesc,

Florin

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!