Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

In pricipiu cu cine am vb ... Mi sa zis inlocuire egr 100 %si debitmetru este influentat de egr . Asa cum am zis si mai sus nu ma pricep. Egr ul este stricat iau in calcul asta dar de ce fara mufa pusa in debitmetru merge fara prb  facand exceptie de erorile din bord nu trebuia daca defectul era total sa aiva aceiasi prb ca si cum mufa ar sta in debitmetru si sa mearga doar pina in 2800...   Interesant era daca aveam posibilitatea sa pun pt proba un alt debitmetru....   Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vb de masele de aer. Cand egr ramane deschis sau senz de pozitie e pe aratura .. ecu vede aer aiurea. De aceea cand scoti mufa de la maf ramane o valoare fixa .. de avarie.

Poti sa dai jos doar motorasul cu placuta electronica de la egr si daca ai un electronist se poate repara.

Asa se zice si de injectoare .. ca nu se pot repara ... dar se repara.

Timpul rezolva tot.

Modificat de powershot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un raspuns, dupa cum am promis. S-a rezolvat problema mea prin schimbarea actuatorului cu unul nou: WASTEGATE BorgWarner. Cost final 1100, in care s-a inclus si schimbul burdufurilor pentru planetare.Masina merge si se comporta bine, e de nerecunoscut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scos dintr-o cutie sigilata BorgWarner din...ce am reusit sa vad. Am fost aglomerat astazi si nu am reusit sa deschid capota sa vad piesa in sine. O sa verific si o sa vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Revin cu completari la situatia mea, care se pare ca se complica. Ieri toata ziua masina s-a comportat excelent, trage f bine dupa cum am relatat si in topic ul de mai sus. Seara, surpriza: martorul bujii mi s-a aprins intermitent, la 50 de metri inainte de a ajunge in parcare. A doua zi, reaprins iara dupa repornire la 5 secunde, masina intrata in limp mode. Peste zi, mi s-a aprins si martorul de check engine.

La diagnoza eroarea: "P0403 - N18  - supapa de recirculare gaze" . Mecanicul imi da solutie: reschimbare EGR (clapeta sau supapa, n am intrebat exact la care s-a referit) si imi zice ca pe partea cu actuatorul, din pct. lui de vedere nu mai e problema.

Cu mufa scoasa de la EGR, merge brici.

De mentionat e ca cu 2 sapt inainte am curatat valva EGR si clapeta EGR care inainte de curatare se prezentau intr o stare de incarcare relativ mica. Atasat sunt cateva poze cu ce am obtinut dupa curatare. Clapeta functiona zic eu, normal fara semne ca ar actiona greoi sau ca nu ar reveni la starea initiala, la fel si supapa. Din poza, la supapa se vede intre ax (flansa axului) si acel cilindru prin care trece, un mic spatiu, care nu stiu daca e in regula sa fie asa. Eu am incercat sa curat cat de bine pot si acolo, ca sa nu ramana ceva depunere si cumva acolo sa nu se aseze bine. Pe partea cealalalta supapa mare inchide bine dupa cumm se poate vedea si in poza.

Pentru cei calificati si care ma pot ajuta cu sfaturi doresc sa intreb daca e posibil sa EGR-ul (upapa sau clapeta EGR) deteriorate sau din experienta voastra ar fi alte solutii de remediere/rezolvare prin ceva curatari, sau setari prinsoft, sau stiu eu ce altceva?

Ce optiuni de remediere as avea altele decat schimbarea piesei/pieselor?

Va multumesc anticipat.

WhatsApp Image 2019-04-10 at 20.04.14.jpeg

WhatsApp Image 2019-04-10 at 20.04.15.jpeg

WhatsApp Image 2019-04-10 at 20.04.16(1).jpeg

WhatsApp Image 2019-04-10 at 20.04.16(2).jpeg

WhatsApp Image 2019-04-10 at 20.04.16.jpeg

Modificat de jack_dolha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai .. ai poze si de la clapeta. Sti care e egr.ul ?

Nu ai ce repara la asta. Altul.. 800 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In pozele atasate nu este vorba de clapeta EGR si supapa EGR? ... sunt 2 piese diferite, cele care le-am curatat eu,  aflate  in partea din fata a motorului. si banuiesc ca supapa EGR e cea cu axul acela care trece prin mijlocul incintei piesei pozate. Nu sunt cunoscator, scuzele de rigoare daca folosesc termeni aiurea pentru ce poze am pus:)

 

Va multumesc.

Modificat de jack_dolha
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cred ca ii era timpu, si a trait viata, am 226150 km. Masina am luat o in aprilie 2015 cu 158.000 sau cat o fi avut ... am vrut sa ma asigur ca elimin si alte posibile cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/6/2019 at 3:05 PM, powershot said:

Daca dpf e intreg .. nu are voie sa scoata fum. Ai fisuri in dpf.

Si care ar fi riscurile daca este intr-adevar problema asta si continui sa merg cu ea?  Pe tester nu mi arata nimic...

Multumesc

Modificat de cosmejn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi puteti spune ce garantie se da pentru actuatorul ce mi l-a montat? L-am intrebat si mi a zis ca daca nu apare problema intr o saptamana, nu am ce sa mi mai fac griji ... cum ca nu se mai strica 5 6 ani. Mi s-a parut dubios ..., chiar daca nu i solicit factura ca nu imi da, da macar garantia trebuie sa o primesc, daca el a luat piesa de la furnizor. si e noua cum am vazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am auzit de garantie fara factura...cand service ul iti face lucrari cu piesele lui de abia atunci vorbim de garantie,prin factura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, dar daca factura mi-a zis ca nu imi da, totusi ... prin prisma faptului ca sa zicem, el a achizitionat piesa de la furnizor, in baza unei facturi, totusi .... piesa in sine primeste o garantie nu? Garantie de care eu ar trebui sa beneficiez... in cazul in care reusesc si scot factura de la mecanic. Ma intereseaza cat anume e acea garantiem daca exista raspuns pt intrebarea mea.

 

va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piese isi pierde orice garantie de la furnizor daca nu a fost montata in service autorizat RAR pentru marca auto respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai nevoie de factura de montaj pt a avea garantie la piesa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmejn Din partea dpf fisurat nu are nimic in tara romaneasca. Doar in Germania nu prea mai iese nox.

Atunci le vand. Cine lecumpara ghici ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE, ionut10a, si powershot, va multumesc pt raspunsuri. Scuze ca am postat aici despre problemele legate de EGR, ulterior mi-am dat seamam dar am crezut ca e o problema deviata din cea cu actuatorul. Rog moderatorii, daca eu nu am optiunea de a muta conversatiile, sa mute conversatiile in topic-ul adecvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Viitorul suna bine.

Sint si motorase cu placutele electronice .. tot pe ebay

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu suna deloc bine ,le am ,,experimentat,, eu ,nu dau rezultate .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nimic ca originalul ! nu se potrivesc exact ,calitate indoielnica .la acest model de egr nu m as risca decat cu nou si OE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi m am trezit cu minunata spira in bord.

 

Screenshot_20190430_115412_com.voltasit.obdeleven.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!