Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

în urmă cu 20 ore, VAG4Ever a scris:

Dupa ce se schimba valva EGR cu unul nou trebuie setat/adaptat din vcds ceva?Multumesc.

Se adapteaza singur...bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa se adapteze singur??glumesti??!!?

Nu mai vb in  nestire de cauza #cristi cris

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 12 ore, MariusPD a scris:

Cum sa se adapteze singur??glumesti??!!?

Nu mai vb in  nestire de cauza #cristi cris

La un prieten cu o Skoda 1.6 tdi nu i-a facut nimic mecanicu legat de adaptare.i-a montat un egr nou pe masina,spirala din bord a disparut,masina merge ca una noua...domnule Marius

Modificat de cristi cris
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stie nimeni pana la urma ce adaptare trebuie facut in cazul montarii unui EGR nou?

S-a facut update de soft la motor,mai trebuie facut si altceva?

 

 

Modificat de VAG4Ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca si a facut update de soft la motor dupa ce  ai schimbat  EGR e ok asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu vcds engine basic setings adaptation of egr valve

poate au facut cu vas-ul cand au facut si update soft

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a aprins si la mine spirala magica si martorul motor. Efectuat diagnoza ( detalii in poza atasata). Se pare ca EGR-ul are probleme. Am cerut si un cost de reparatie, mi s-a spus 750 lei EGR nou + 50-100 lei manopera. Exista sanse ca problema sa dispara in urma curatarii EGR-ului? Imi puteti recomanda pe cineva, in Bucuresti care ma poate ajuta cu curatarea? Pot sa mai merg cu masina pana una-alta fara a pune turbina in pericol ( aceasta este in limp mode non-stop)?

Motor 2.0TDI CBAB din 2008.
Multumesc! :-) 

 

20160917_091400.jpg

Modificat de alexgrig
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi sunt slabe sanse, incearca o curatare, daca nu se aud zgomote din el  cand il activezi din output test.Nu se poate merge cu eroarea respectiva,afecteaza DPF-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În 2008 e posibil sa fie din ăla simplut pe galeria de admisie. Valeo. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca e scump la pretul ala.540 am dat eu pe el si nou si original,valeo 700424 respectiv .manopera eu .adaptare pe masina 70 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri!

O sa incerc sa gasesc pe cineva care a mai curatat EGR ( macar de dragul incercarii) si o sa caut si alte oferte. Daca aveti recomandati de service-uri sau magazine cu preturi bune, cu atat mai bine. Intre timp, masina o sa o las parcata pentru a nu afecta DPF-ul sau turbina. Sper sa o scot la capat cu bine.

Multumiri!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 6-2.0 103kw

citeam mai sus ,  trebuie setat/adaptat din vcds in cazul schimbarii EGR-ului ..............:o   despre ce vb acolo ???

pus EGR nou si s-a stins tot din bord fara adaptari sau alte tampenii . Ca ii raman erorile inregistrate,... aia e alta problema, dar se pot sterge

 

"update de soft la motor "  la ce ar folosi ?? daca masina merge brici , am tot auzit , am intrebat si eu in st/ dr si ..... nu m-a lamurit nimeni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se face setare de baza, dupa inlocuire EGR.

da, chiar daca nu ai facut, el lucreaza si martorul se stinge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 6-2.0 103kw

am inteles, mersi, este necesar sa ii fac aceasta setare ??  sau ii dau inainte

poate ma lamuresti si cu "update de soft la motor "  la ce ar folosi ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cel mai ok, sa faci setarea de baza.

update - trebuie vazut daca e nevoie sau nu (nu stiu ce sw ai tu) - in teorie nu are legatura directa cu inlocuirea EGR-ului, ci cu anumite bug-uri constatate de fabricant in timp, optimizari, etc... si/sau cu vestita problema legata de poluare.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 6-2.0 103kw

am inteles, si a mea e cu "noxe" , am ajuns pe la seat la reprezentanta si mi-au spus de acolo ca masina are rechemare la vw , dar ........ las-o asa.

merci Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, golf 6-2.0 103kw said:

am inteles, mersi, este necesar sa ii fac aceasta setare ??  sau ii dau inainte

poate ma lamuresti si cu "update de soft la motor "  la ce ar folosi ??

Penultimul update de soft (ultimul este cel cu diesel gate) aduce nou imbunatatirea functionarii egr-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 6-2.0 103kw

k, merci baieti , bine de stiu , cred ca mi-ar folosi penultimul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu eroarea "P040300-N18- defect functionare" si in 22.12.2015,am schimbat valva N18 si pana azi(22.09.2106 :mellow:) nu am mai avut probleme.

Este posibil sa se fi defectat valva in 10 luni?Totusi am inlocuit-o cu una OEM.Acuma nu stiu ce sa fac dupa ce vf conectori,furtunele si parametrii,sa cumpar alta sau sa merg la un service VW?In orice caz chiar daca este defecta valva mi se pare cam ciudat sa zic asa...

 

OBDeleven data log

Date: 2016-09-22 22:25

    VIN: WVWZZZ1KZCP035714
    Car: Volkswagen Golf
    Year: 2012
    Engine: CFFB
    Mileage: 91630 KM

---------------------------------------------------------------
01 Engine Control Module 1

    System description: R4 2,0L EDC 
    Software number: 03L906018 
    Software version: 7453
    Hardware number: 03L907309R 
    Hardware version: H23
    Serial number: 00000000000000
    ODX name: EV_ECM20TDI01103L906018
    Long coding: 00190012042400080000

    Trouble codes: 
      P040300 - Exhaust Gas Recirculation Circuit
                  static
                  Malfunction frequency counter: 1
                  Dynamic environmental data: 2096281026131610C22000132F1AAF1331010411ED3710070011A91B69
                  Ambient air pressure: 1010 mbar
                  Intake air temperature: 20 °C
                  Unlearning counter: 255
                  Vehicle speed: 68 km/h
                  Normed load value: 70.2 %
                  Engine speed: 2529.00 1/min
                  Coolant temperature: 58 °C
                  Mileage: 91629 km
                  Voltage terminal 30: 14.360 V
                  Priority: 2
      P040300 - Exhaust Gas Recirculation Circuit
                  static
                  Malfunction frequency counter: 1
                  Dynamic environmental data: 20962810260EDA10C204CD132F107A1331010411ED3700070411A92E1B
                  Ambient air pressure: 1010 mbar
                  Intake air temperature: 20 °C
                  Unlearning counter: 255
                  Vehicle speed: 68 km/h
                  Normed load value: 40.4 %
                  Engine speed: 2522.00 1/min
                  Coolant temperature: 58 °C
                  Mileage: 91629 km
                  Voltage terminal 30: 14.340 V
                  Priority: 2

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut, imi cer scuze daca nu am scris unde trebuie . 

Detin un golf 6 2.0 110 cai din 2009 , am înlocuit egr-ul cu unul nou acum câteva zile deoarece pe tester imi spunea ca sunt probleme cu egr-ul si presiune vacuum scăzută (ceva de genu' ) . Am mers cu masina aproximativ 200km si din nou intra in limpmode cu spirala si check engine pornit . Menționez ca aceste erori apar doar in viteza a 4-a si a 5-a cand accelerez puternic de undeva de la 1800 turații pana spre 3000 , însă , daca in momentul in care bag intr.a 4-a si sunt trecut de 2500 de turații , nu mai intra in limpmode . Care ar fi cauza ?in concluzie se pare ca nu egr -ul a fost cauza si l.am schimbat degeaba . Care ar putea fi problema ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!