Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Le vezi gresit..  @golf 6-2.0 103kw pt ca eu am masina de 1.6 si.la.99 h am 2000 ture.. punct

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

La cati bani ajunge un EGR pt un golf 6 VARIANT 1.6 TDI?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In jur de 1400-1600 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns.

Am inteles ca ar mai exista si varianta cu anulatul din soft sau ceva de genu. O recomanzi? Poate afecta si altceva pe urma? Si asta cam la cati bani ar fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa ajungi mai scump deorece trebuie anulat dpf-ul atat fizic cat si din soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merita...infunzi si dpf-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 minutes ago, alin.enache said:

Multumesc de raspuns.

Am inteles ca ar mai exista si varianta cu anulatul din soft sau ceva de genu. O recomanzi? Poate afecta si altceva pe urma? Si asta cam la cati bani ar fi?

Nu recomand anularea nici a egr-ului si implicit, nici a dpf-ului. O masina trebuie sa aiba toate sist cu care a fost proiectata. In afara se ridica certificatul daca te prinde cu dpf-ul anulat. Sper sa se implementeze si la noi aceasta legislatie!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pt schimbare egr si manopera nu in ro in 2014 octombrie am platit 780 € 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La noi iesi mai ieftin-cred ca in jur de max. 2500 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am un golf 6 variant 1.6 TDI (CAYC). Mi s-a aprins martorul EGR din nou (intr-o saptamana). Am dat o scanare si mi-a returnat urmatoarele erori:

7397 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
P2454 00 [173] - Short to GND

7347 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
P2453 00 [104] - Implausible Signal

7346 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
P2453 00 [104] - Implausible Signal

10119 - High Pressure Fuel Rail
P00C6 00 [096] - Minimum Pressure Not Reached

Imi puteti da mai multe detalii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica / schimba g450.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am schimbat EGR-ul acum 1.500km, ieri s-a aprins iar martorul bujii si cel de la motor. Daca repornesc masina merge normal. De obicei eroarea apare in treapta a 3-a cand accelerez sub 2000rpm. Care sa fie problema?

Diseara ma duc la tester. Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce o pui pe tester, vedem ce e de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@stefanp: O problema asemanatoare am avut si eu cand acceleram subturat in trepte superioare...martor sprirala si limp mode.

La mine s-a dovedit a fi capsula vacumatica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, alin.enache said:

Va salut. Am un golf 6 variant 1.6 TDI (CAYC). Mi s-a aprins martorul EGR din nou (intr-o saptamana). Am dat o scanare si mi-a returnat urmatoarele erori:

7397 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
P2454 00 [173] - Short to GND

7347 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
P2453 00 [104] - Implausible Signal

7346 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
P2453 00 [104] - Implausible Signal

10119 - High Pressure Fuel Rail
P00C6 00 [096] - Minimum Pressure Not Reached

Imi puteti da mai multe detalii?

nu ai nici o problema cu EGR, asa cum a spus si colegul @pronet mai sus verifica cablajul sau schimba senzorul g450. verifica daca nu sunt urme de rozatoare in compartimentul motor.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri. Astept sa vina prietenul meu de la piese auto (maine ) si sa comand senzorul G450 ca am inteles ca e pana in 200 lei. Am citit mai multe pe acest forum si mi-e frica de ultima eroare:

10119 - High Pressure Fuel Rail
P00C6 00 [096] - Minimum Pressure Not Reached

Sper sa nu fie pompa de inalta. Sper ca eroarea acesta sa fie tot din cauza lui G450.

Va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe tester au iesit erorile Kd2141 si kd2131. Am un furtun spart.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ai facut si tu diagnoza cu VCDS ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am schimbat senzorul g450 si nu mi-a aparut nici o eroare la scanare. Mecanicul mi-a spus ca ar trebui sa ii dau din vcsd sa recunoasca noul senzor. Cum fac asta? Sau il recunoaste computerul singur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se adapteaza singur desi este si optiunea in vcds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu aceleasi probleme la un vw jeta 2011, in mers se aprinde martorul de la buji si clipeste, daca o opresc si o repornesc dispare, reaparand dupa ceva timp.

La tester a iesiit EROARE P046C SENZORUL A DE RECIRCULARE (EGR), stiti cumva daca se poate schimba doar acest senzor, sau trebuie inlocuit EGR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 6-2.0 103kw

stie cineva vre-un EGR cu serie DQ care sa fi picat ?? sau cu 150k km facuti cu el , asa ca idee sa stim la ce sa ne asteptam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut.

2.0 tdi cbab an 2009

bujii pe intermitent plus martor motor aprins permanent si imediat dupa ce ii dau cheie,intra in limp mode si se accelereaza f.f. greu.mi s a aprins la 100km de casa si am ajuns f. greu ,noroc ca era noaptea si cu ambele erori permanent in bord.nu mai merg absolut deloc cu ea.

pus tester si eroare p0403 egr defect,luni vine un amic din concediu care are tester original si il mai pun odata.

mecanicul imi zice sa schimb egr ul cu tot cu racitor de sub turbina,la magazinele de piese auto imi oferteaza egr ul ce se afla in fata motor respectiv valeo 700424 ( 600 lei) .

pana luni sunt in ceata ,rog pareri.multumesc

speciale multumiri lui @ EExcalade care a avut rabdare si a fost foarte amabil (toata stima)

Modificat de vik71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca EGR-ul e in fata motorului merita dat jos si curatat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!