Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Limp mode este cand iti taie puterea, in mers. Tu dezactiveaza ESP UL si o sa o poti accelera pe loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai ralaxat.pe loc asa sunt la aceste tipuri de masini.nu trece de aceea turatie.la el este in mers.cat despre curatarea Egr.ului la acest tip nu se curata, se inlocuieste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Dupa ce a-ti schimbat EGR-ul a-ti observat o crestere de consum?

Poate o fi din cauza mea, de frica sa nu se infunde "chestii" am inceput sa merg putin mai turat, dar consumul a crescut cu 1% dupa ce am schimbat EGR-ul.

 

O zi faina!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 16.02.2016 at 11:50 AM, anonim313 said:

Salutare,

Dupa ce a-ti schimbat EGR-ul a-ti observat o crestere de consum?

Poate o fi din cauza mea, de frica sa nu se infunde "chestii" am inceput sa merg putin mai turat, dar consumul a crescut cu 1% dupa ce am schimbat EGR-ul.

 

O zi faina!

 

La mine consumul a ramas la fel ca inainte, dar nu am mers mai turat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu informatii noi din observatiile facute la aceste modele de EGR , 1.6 si 2.0 , producatorul a modificat ulterior constructia acestor EGR uri in sensul ca acea cama care inchide supapa are o noua pozitie de off-mode diferita de versiunile initiale, practic prin noul design vana devine putin mai sigura, tensiunea asupra supapei este mai mare, arcul este pretensionat mai mult, o sa fac un film ca sa explic.

foarte multe vane sant aruncate la gunoi in stare buna, cu elemente aproape noi, fara o uzura mecanica semnificativa, nu am primit vane reconditionate inapoi, ceea ce ma face sa cred ca reconditionarea lor este de luat in calcul, ar salva foarte multi utilizatori de la o cheltuiala marisoara.

desigur exista vane ce nu am reusit sa le reconditionez, cu senzori arsi, cu rugina excesiva(gazele de recirculare sant foarte corozive), practic orice utilizator putin tehnic poate evalua starea vanei, daca merita sau nu sa fie reparata, in functie si de numarul de km ai masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cum o bucurie nu vine niciodata singura, azi a venit randul martorului "spirala" sa se aprinda in mers, impreuna cu mesajul "check engine". Urmand apoi ca masina sa intre in limp mode. Scanand dupa codurile de eroare au aparut cele enumerate mai jos. Chiar daca au fost sterse, au reparut in mai putin de 100m. O estimare initiala se duce la 3000lei pentru schimbare EGR intr-o reprezentanta VW din tara(piesa si manopera). V-ati mai lovit de mesajul acesta? E posibil ca problema sa fie alta decat EGR-ul? Momentan masina e pregatita pentru intrarea(din nou) in service.

2 Faults Found:

4891 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [237] - Malfunction
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Mileage: 181999 km
                    Date: 2055.14.26
                    Time: 14:10:48

4892 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [237] - Malfunction
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 3
                    Mileage: 181999 km
                    Date: 2055.14.26
                    Time: 14:10:48

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.este de schimbat egr.ul din pacate.si em am schimbat.am ajuns la concluzia ca astea nu mai sunt masini...:mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, si CR-urile au cateva piese sensibile.... dar in general si km. Ca se schimba o piesa la 200.000km, nu e ceva anormal. Din pacate, noi cam atunci cumparam o masina adusa din afara....

Sintaxa - pretul e un pic cam mare.... in teorie trebuie sa iesi in jurul la 2000 lei. Din pacate, in cazul tau trebuie inlocuit.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sintaxa tu ai motor de 2.0 si trebuie sa inlocuiesti doar supapa EGR, eu asa am facut. Piesa m-a costat undeva la 1100, iar manopera 180 ron: inlocuit supapa + curatare clapeta acceleratie.

Difera EGR-ul de pe motoarele 2.0 TDI si cele de 1.6 TDI unde inlocuieste tot asamblu Supapa+Racitor gaze, iar la service astia iti iau pielea de pe tine schimbandu-ti tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul lui cel mai probabil e corp comun cu racitorul (ca la 1.6 TDI) are 2.0 CR 140 (2011).

@FlorinVtin motorul tau dispus longitudinal are EGR separat de racitor . modelul vechi

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt amandoua la fel, si cel de 110 si cel de 140.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 minutes ago, FlorinVtin said:

Sunt amandoua la fel, si cel de 110 si cel de 140.

Cel mai probabil nu! In 2011 nu se mai fabricau 2.0 amplasate longitudinal (old style) cum ai tu, in cazul in care are motorul dispus transversal e corp comun EGR-racitor. Cel mai simplu ar fi daca ar posta un log complet de VCDS sa indentificam si tipul motor exact.

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu...doar la unele cu model mai vechi au  racitor separat .ma refer modele 2009..in rest sunt la fel 1.6 si 2.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/19/2016 at 11:07 PM, comanr said:

revin cu informatii noi din observatiile facute la aceste modele de EGR , 1.6 si 2.0 , producatorul a modificat ulterior constructia acestor EGR uri in sensul ca acea cama care inchide supapa are o noua pozitie de off-mode diferita de versiunile initiale, practic prin noul design vana devine putin mai sigura, tensiunea asupra supapei este mai mare, arcul este pretensionat mai mult, o sa fac un film ca sa explic.

foarte multe vane sant aruncate la gunoi in stare buna, cu elemente aproape noi, fara o uzura mecanica semnificativa, nu am primit vane reconditionate inapoi, ceea ce ma face sa cred ca reconditionarea lor este de luat in calcul, ar salva foarte multi utilizatori de la o cheltuiala marisoara.

desigur exista vane ce nu am reusit sa le reconditionez, cu senzori arsi, cu rugina excesiva(gazele de recirculare sant foarte corozive), practic orice utilizator putin tehnic poate evalua starea vanei, daca merita sau nu sa fie reparata, in functie si de numarul de km ai masinii.

Dacă le-ai avut în mână și le-ai văzut cu ochii tăi dă-ne și nouă mai multe informații : care ar fi codurile îmbunătățite?  Care ar fi codurile cu probleme? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Povestea e incheiata. Masina a stat o zi in service VW unde s-a efectuat schimbarea EGR-ului cu unul nou (cel vechi a fost lasat in portbagaj, iar intr-o zi cu soare v-a fi desfacut bucati pentru a vedea ce a dus la blocarea clapetei). Costul reparatiei a fost de aprox 2800lei si garantie 2 ani pe element. Cu injectoare noi, EGR nou, masina merge mai bine... pentru moment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai observat cumva codul piesei noi?  Ce cod avea aia veche? S-o fi schimbat oare ceva producător intre timp? Aboale de scump în pana mea. Ma mir cum de încă nu s-au sesizat chinezii sa inventeze vreo soluție mai ieftină :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform facturii, codul este 03L131512DQ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tot acelasi cod am si egr ul a fost schimbat in octombrie 2014.1.6 tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E comun la 1.6  si anumite modele de 2.0 140 cai, ciudat e ca la 2.0 pica mai rar .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am gasit, pt.un Golf 6 1.6 tdi, Egr nou cu 2 ani garantie,cu tot cu racitor marca Meat&Doria la doar 1150 lei, la un magazin din Cj.In alte magazine..sub 1650 nu am gasit(original).Sa ma risc la asa ceva?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul motorului este CFFB, iar codul elementului EGR defect: 03L131512BL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e cu garantie de ce nu, tot atat iti ofera si reprezentanta, costurile sunt mai rezonabile, cauta ceva review-uri despre el trebuie sa existe si alti cumparatori, asta ca sa-ti faci o imagine.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate..nu prea am gasit mare lucru despre egr-uri facute de Meat&Doria.Unii spun ca ar fi in spatele marcii niste producatori mari..si ei de fapt ar fi un fel de ambalatori...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!