Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

dexx99 ce cod are piesa ta?

Codul este 03L 131 512AT

 

Poi inseamna ca ai pus acelasi tip de EGR fiind  printre primele EGR-uri puse pe Golf 6, totodata fiind si cel problematic, la fel si cel cu BJ in coada.

Cand schimbi iar EGR-ul incearca sa cumperi ultima varianta, cea cu K la coada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori cu J ori cu K ori cu L etc..tot acel egr este!  sistemul este facut prost mai devreme, mai tarziu tot o sa se infunde!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate apela si la colegul mario20vest precum am m ai spus pt.problema cu EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

dexx99 ce cod are piesa ta?

Codul este 03L 131 512AT

 

Poi inseamna ca ai pus acelasi tip de EGR fiind  printre primele EGR-uri puse pe Golf 6, totodata fiind si cel problematic, la fel si cel cu BJ in coada.

Cand schimbi iar EGR-ul incearca sa cumperi ultima varianta, cea cu K la coada.

 

O sa incerc si cu K in coada, asta daca nu vand masina intre timp !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

dexx99 ce cod are piesa ta?

Codul este 03L 131 512AT

 

Poi inseamna ca ai pus acelasi tip de EGR fiind  printre primele EGR-uri puse pe Golf 6, totodata fiind si cel problematic, la fel si cel cu BJ in coada.

Cand schimbi iar EGR-ul incearca sa cumperi ultima varianta, cea cu K la coada.

 

Florin... si daca cade si cu K in coada ce e de facut dupa? altul si altul si tot asa la nesfarsit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce poti face, cumperi altul, doar masina trebuie sa ruleze, problema este ca nu stiu de ce sunt atat de scumpe fata de alte tipuri de EGR? Inteleg 100-150 eur mai merge dar 400 este zdrobitor daca tine doar 70k. Mizeria mare e daca intre timp mai cad si injectoarele, atunci veselie?

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius PD, varianta cu K e pe masini din 1.11.2011, deci daca ar fi sa cada, probabil ca o sa vedem colegi care or sa se planga (cei cu mk6 an 2012), pana acum nimeni nu s-a plans de varianta cu K. Ramane de vazut cat o sa tina, negativist nu pot sa raman, plus ca treaba asta cu EGR-ul la motoarele diesel nu e valabila doar pentru VW, iar prin asta nu vreau sa zic ca VW sunt cei mai cei, dar fiecare dintre producatori au "bubele" lor, mergem inainte, asta e ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar 400..cu mana de lucru ajungi pe la 700 eu atata am dat.bine nu sunt in ro dar totusi... da si injectoarele,si  turbina... :tuktuk:


Marius PD, varianta cu K e pe masini din 1.11.2011, deci daca ar fi sa cada, probabil ca o sa vedem colegi care or sa se planga (cei cu mk6 an 2012), pana acum nimeni nu s-a plans de varianta cu K. Ramane de vazut cat o sa tina, negativist nu pot sa raman, plus ca treaba asta cu EGR-ul la motoarele diesel nu e valabila doar pentru VW, iar prin asta nu vreau sa zic ca VW sunt cei mai cei, dar fiecare dintre producatori au "bubele" lor, mergem inainte, asta e ...

masina mea  este din 4.2011,a cazut egr.ul si l.am schimbat  in 2014 decembrie .a treut un an si un pic si e ok.dar inca e in garantie care am 2 ani la el.ideea este ca ei dau garantie c.am cat cred ei ca tine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan4motion85

Saptamana aceasta am schimbat EGR la g6 1,6tdi 113k km cod noua piesa 03L 131 512 DQ. Masina a avut  reviziile in reteaua VW - si doar o revizie in afara retelei.

 

VW mi-a donat EGR -restul de manopera a trebuit sa le suport eu + garantia ( fiind o masina cumparata Sh) 

 cost final 430 euro in DE 

accordarea kulanz a durat 5 minute- doar am intrebat daca se acorda - au cautat  si au raspuns afirmativ-

443 euro reprezinta costul pieselor suportate de vw -manopera nu o suporta.

 

simptome: spirala de la bujie aprinsa  -urmat de check engine- diagnoza cu VAG-com a confirmat

 

oricum ma asteptam sa cada - o piesa proiectata gresit va actiona ca atare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in it tot atata este  si  fara kulanz..asa ca te.au tepuit un pic ..ups :D

cum adica suporti tu garantia?

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ai schimbat in 2014 daca zici ca deja a trecut 2 ani si o luna ? Poate in 2013 ai vrut sa spui . AT asta e cod de 2011 . Asa am avut eu pe masina (09.2011) si l-am reparat la colegul de la galati cu 250 lei  Merge si acum dupa aproape 1 an (7 luni) . 

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ai schimbat in 2014 daca zici ca deja a trecut 2 ani si o luna ? Poate in 2013 ai vrut sa spui . AT asta e cod de 2011 . Asa am avut eu pe masina (09.2011) si l-am reparat la colegul de la galati cu 250 lei  Merge si acum dupa aproape 1 an (7 luni) . 

La inceputul  lui 2014 am schimbat, am verificat pe factura.

Ciudat e faptul ca acuma cand s-a aprins spirala a fost foarte frig (cam -15 grade) dar n-a scazut puterea motorului, am mai mers de atunci cam 500 km si nu s-a mai aprins, dar n-a mai fost asa de frig, poate am noroc si scap desi nu cred !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum ai schimbat in 2014 daca zici ca deja a trecut 2 ani si o luna ? Poate in 2013 ai vrut sa spui . AT asta e cod de 2011 . Asa am avut eu pe masina (09.2011) si l-am reparat la colegul de la galati cu 250 lei  Merge si acum dupa aproape 1 an (7 luni) . 

am zis ca am garantie la el 2 ani..si ca a trecut 1 an si un picut

app.in acest moment ma uit pe facura mea cand am schimbat EGR.UL  pe data de 15.10.2014 mi.au pus  egr.ul cu seria  03L131512DQ  este ok aceasta serie??? ce ziceti?  masina este din 2011 :tuktuk:

 

 

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/30/2016 at 2:24 PM, dexx99 said:

Ciudat e faptul ca acuma cand s-a aprins spirala a fost foarte frig (cam -15 grade) dar n-a scazut puterea motorului, am mai mers de atunci cam 500 km si nu s-a mai aprins, dar n-a mai fost asa de frig, poate am noroc si scap desi nu cred !

Ai pus diagnoza? Martorul se stinge, dar eroarea s-ar putea sa-ti ramana sau in cel mai bun caz s-a aprins din cauza bujiilor.

Fa o scanare totusi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat topicul ăsta la citit și m-a luat durerea de cap...

Azi m-am lovit de următoare problemă:

VW Golf MK VI, 2010, 1.6 TDI 90 CP. Martorul spiră clipește în bord, iar mașina este permanent în limp mode. Nu trece de 2500 rpm și accelerează de zici că e mort.

La scanare, am găsit următoarea eroare:

7461 - EGR Valve (N18): Malfunction 
          P0403 00 [237] - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 30
                    Mileage: 134223 km
                    Date: 2072.14.14
                    Time: 15:30:20

Ideea este că nu știu istoricul și nu îmi e clar dacă s-a încercat curățarea EGR-ului.

Să încerc o adaptare a EGR-ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se curata la acest motor.se schimba.asa am facut si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am citit si am studiat postarile din acest forum legate de EGR malfunction. Am gresit si eu si am cumparat un  Golf VI 2010, am ceva de zis in barba catre cei ce le produc...  Problema mea suna cam asa: la temperaturi sub 0 grade motorul merge perfect, nu am nici o eroare in bord, dar cum trece temperatura de 0 grade, apare problema. Cand era frig, am mers o bucata buna prin oras, totul ok. Am intrat la un mall in parcarea subterana, am stat ceva timp in mall, la plecare din parcare hopa si alarma (spira de la bujii intermitent). Am plecat in oras, am oprit la un alt magazin unde am stat ceva timp, (afara frig sub 0), la plecare totul ok, nici o eroare. Nu depinde de temperatura motorului, ci doar de cea exterioara. In zilele calde nu merge decat 100m dupa care apare sistematic. Opresc motorul, repornesc, 100m - eroare. Am demontat EGR-ul, e groaznic de demontat, am gasit clapeta de la vacuum blocata in pozitie aproape inchis. Spalat, curatat, angrenajul motor ok, montat la loc, stupoare: eroarea la locul ei, se manifesta ca si inainte de interventie. Nu mai stiu ce sa mai fac...  Banuiesc ca inlocuirea EGR nu ar rezolva problema, in fond la rece nu e tot defecta?

Poate s-a mai lovit cineva de aceeasi manifestare,

La test am primit urmatoarele erori:

 

Address 01: Engine (J623-CAYC)       Labels: 03L-906-023-CAY.clb
   Part No SW: 03L 906 023 B    HW: 03L 906 023 A
   Component: 1,6l R4 CR td H23 9971  
   Revision: --H23---    Serial number: 00000000000000
   Coding: 00114016030400080000
   Shop #: WSC 00066 000 00085
   ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023B 003011
   ROD: EV_ECM16TDI02103L906023A.rod
   VCID: 2541171624410B36C75-8070

2 Faults Found:
7462 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [175] - Malfunction
          MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 47
                    Mileage: 179153 km
                    Date: 2062.14.17
                    Time: 17:50:26

6551 - System Voltage 
          P0562 00 [032] - Too Low
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 179299 km
                    Date: 2062.14.29
                    Time: 09:37:21

Readiness: 0100 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum pot sa spun cu siguranță ca la mine a fost o eroare temporara. Cred ca s-a rezolvat după ce am făcut basic setting pe EGR.

A trecut o luna de atunci si nu mai e nicio eroare, deci nu trebuie sa schimb EGR-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 18 ore, gHapciu a scris:

La scanare, am găsit următoarea eroare:

7461 - EGR Valve (N18): Malfunction 
          P0403 00 [237] - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

 

Marius, am citit ca nu se curata. Ideea este ca nu am mai vazut eroarea P0403...

As incerca sa ii fac o adaptare, dar nu stiu daca e recomandat (in situația in care ar fi defectă N18).

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de multe ori eroarea nu o mai arata.e posibil sa ai egr.ul dus si asa o sa strici si filtrul de particole.mai multa atentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai multă atenție la ce? 

Cred că m-am exprimat eu greșit. Nu am mai văzut eroarea P0403 00 [237] - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation pe forum, nu în memoria mașinii. Apare instant după ce o șterg.

Având în vedere că nu cunosc istoricul mașinii (am înțeles că s-ar fi încercat curățarea EGR-ului), aș vrea să încerc o adaptare, înainte de înlocuirea piesei. Voiam doar să știu dacă pot să stric ceva făcând asta sau nu.

Este clar că funcționarea defectuoasă a EGR-ului afectează filtrul de particule. Urmează să o scanez un pic mai atent, inclusiv la gradul de încărcare al DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 01.02.2016 at 3:06 PM, FlorinVtin said:

Ai pus diagnoza? Martorul se stinge, dar eroarea s-ar putea sa-ti ramana sau in cel mai bun caz s-a aprins din cauza bujiilor.

Fa o scanare totusi!

Nu am dus masina la tester, am mai facut cam 15000 km de atunci si nu s-a mai aprins, mai astept sa vadem ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 06.02.2016 at 20:24, gHapciu a scris:

Am luat topicul ăsta la citit și m-a luat durerea de cap...

Azi m-am lovit de următoare problemă:

VW Golf MK VI, 2010, 1.6 TDI 90 CP. Martorul spiră clipește în bord, iar mașina este permanent în limp mode. Nu trece de 2500 rpm și accelerează de zici că e mort.

La scanare, am găsit următoarea eroare:

7461 - EGR Valve (N18): Malfunction 
          P0403 00 [237] - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 30
                    Mileage: 134223 km
                    Date: 2072.14.14
                    Time: 15:30:20

Ideea este că nu știu istoricul și nu îmi e clar dacă s-a încercat curățarea EGR-ului.

Să încerc o adaptare a EGR-ului?

Nu te superi ca te intreb,dar ce este frate limp mode?ca as vrea sa stiu daca am si eu la a mea asa ceva...ca la mine dupa ce o  pornesc,indiferent cat as lasa-o pornita oe lok,daca o accelerez brusc sau normal,nu trece nici in ruptul capului de 2500-2600 de ture maxim.....acesta este limp mode?si daca este acesta,ce se poate face?....merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!