Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Este exclusiv vorba de lotul de fabricatie si distribuitor in momentul fabricatiei masinii ! Nu e vorba de tara sau marca. Ca si in cazul anvelopelor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

va salut!

sunt nou pe forum si ma confrunt cu acceasi problema a martorului care anunta probleme la EGR. detin un golf 6 1.6 TDI combi model 2011 adus din germania iar la cei 179.000 km, 9.000 facuti in RO, bucuresti, imi apare din cand in cand spirala, cu limitarile de turatie si viteza cunoscute. pana in prezent, martorul a aparut doar la viteza foarte mica gen cd am plecat de pe loc sau cd parcam.

de fiecare data martorul a disparut cand am repornit masina. pana acum martorul a aparut cam de 4 ori la distanta de cateva zile.

  am facut o diagnoza si a dat eroare pe EGR. nelamurirea mea este daca sa-mi fac griji ca in termen scurt ajung la schimbare EGR sau am vreo sansa ca daca ii dau forja si turatii ridicate pe autostrada trag nadejde sa nu mai apara prea curand??  nu am probleme in prezent cu puterea masinii, trage bine si ma gandesc ca atata timp cat martorul nu a ramas permanent aprins nu ar trebui sa ma gandesc serios ca e necesara schimbarea EGR-ului.

v-as multumi daca ati putea sa-mi dati o sugestie ceva pt ca din cate citesc aceasta schimbare a EGR-ului nu este tocmai confortabila financiar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Este o actiune service la dealerii VW pentru EGR la 1.6 TDI incepand cu decembrie 2013. Am schimbat eu. Problema este ca trebuie sa ai reviziile la zi executate in reteaua lor. Se plateste doar 200 lei manopera (jumatate din manopera totala).

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulia_monica1102

Salut

 

Nu vreau sa te descurajez insa asta am patit cu totii.

O sa iti apara spirala din ce in ce mai des, si tot din ce in ce mai des o sa intre limitarea motorului/turatiilor.

Din cate stiu, colegii iti pot confirma, cu cat mergi cu ea in stadiul asta este posibil sa se infunde si filtrul de particule, iar atunci reparatia ar fi mult mai costisitoare.

Daca ai reviziile facute la zi in reteaua lor poti sa incerci sa iti deschizi dosar si poate ai noroc sa platesti doar 200 lei manopera cum a prezentat colegul de mai sus. Din pacate majoritatea de pe blog nu am fost atat de norocosi :).

 

Zi frumoasa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Mi-am luat un g6 1.6 din germania si banuiesc ca a fost schimbat candva egr-ul daca toti spun ca pica relativ repede(masina are aproape 200 mii km). Intrebarea mea e - in cazul in care a fost schimbat, exista posibilitatea sa cada din nou? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sunat la reprezentanta, nici vorbă de vreo actiune. egr-urile pica  "de la motorina proasta"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca nu ai sunat unde trebuie ! in mod clar cel cu care ai vorbit, ori i se rupe ori in doare rau de tot ...  :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu schimba nimeni EGR decat daca este defect. Te duci cu masina in service daca apar simptomele de defect, pune testerul si cand apare defectiunea pe EGR le apare in program ca este culanta. Nu este vorba de chemare in service pentru toate auto cu 1.6 TDI. Si in mod sigur ai gasit unul care astepta sa treaca ceasul si sa plece acasa acolo unde ai sunat. Eu am schimbat la Nurvil Rm. Valcea.

O seara buna va doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Poate sa dea cineva mai multe detalii despre aceasta actiune? Sunt hotarat sa achizitionez o jetta, 1.6 TDI SH din Germanica si din cate am aflat in ultima perioada problema asta cu EGR-ul e de luat in seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Problema este simpla cu EGR-ul. Am patit cu masina la fel cum spuneti si voi mai sus. Doar ca la mine nu s-a mai stins martorul cu spira. Am mers la reprezentantul VW din Rm. Valcea unde mi s-a facut o diagnosticare (recomand echipa Nurvil). Mi-au spus ca este EGR-ul defect, mi-au spus pretul si dupa ce m-am ingalbenit mi-au zis ca am noroc pentru ca din decembrie 2013 pt. tipul meu de motor (CAYC) exista o informare cum ca suporta uzina constructoare costul piesei si 50% din manopera aferenta in inlocuirii.

Toata treaba asta este conditionata de executarea reviziilor tehnice periodice la fiecare 15000 km la unitati service autorizate VW (chiar si in afara tarii). Pentru cei ce aduc masini din strainatate atentie la masinile cu km dati inapoi. Rar isi ia nemtul masina diesel si face doar 170000 km in 4-5 ani.

O zi buna va doresc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu mai facem atata polemica cu masinile din germina ca fac 500 000 km in 2 ani. Poti verifica ce si cum. Cabd vii cu masina te poti duce la vw cu proprietarul si verifica la cati km si in ce perioada a facut ultima data revizia ! Iar referitor de 1.6 tdi jetta, nu au aparut probleme pana acum pe modelul asta ! O am de 2 ani 60k , nici o problema pana acum. Dupa 100 k va mai anunt. Ca si idee poate are revizii facute la ei, iar in caz de problema se rezolva pe serviciul culanta ! Dupa expirarea garantiei ( post garantie 5 ani la piese si subansambluri realizate pentru a rezista pana in 200k sau mai mult, sau toata durata de utilizare a masinii)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ccosmin Criste

Salutare, ma confrunt cu o problema serioasa la masina mea, si anume golf 6 1.6 tdi bluemotion. Mi s-a oprit motorul in mers fara nicio eroare in bord. Am incercat sa-l pornesc, porneste dar dupa maxim 5 secunde se opreste. Am dus-o la un service au pus testerul, nicio eroare. Au zis ca poate e de la alimentare, au verificat tot se putea verifica nu au gasit nimic. In cele din urma au ajuns la turbo au scos mufa de la elecrovalva sau cum se numeste (partea electrica de pe turbo) si masina a pornit, sta la relanti, se tureaza.in acel moment apare si eroare in bord. Pune mufa la loc, eroarea dispare motorul nu mai sta pornit. Raspunsul lor a fost ca partea acea electrica de pe turbo e defecta. Dar va intreb pe voi,nu ar fi normal sa apara eroare si in bord si pe tester daca ar fi defecta? Va rog sa ma ajutati cu un raspuns/sfat ce ar trebui sa mai iau in calcul. Este posibil ca acea electrovalva sa nu lucreze in parametri normali, dar totusi sa nu de-a eroare? Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie, nu am gasit nimic asemanator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cam offtopic, dar s-ar putea sa-ti blocheze fluxul de aer valva respectiva. Incearca sa.mai verifici contactele, mergi la un electrician si verifica instalatia respectiva! Aia la service se pare ca sunt paraleli daca nu au dat de capat cu ce are !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off: cand am spart DV-ul nu-mi dadea nici un fel de eroare, doar ca toata presiunea se pierdea. abia cand l-am decuplat a dat eroare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ccosmin Criste

Da, a fost cam offtopic intrebarea mea, insa pana la urma s-a dovedit a fi Egr-ul. Am gasit aceea capsula de pe turbo noua, am pus-o pe turbo fara nici un rezultat, masina facea la fel. Dupa 1 saptamana cat a stat masina in servisul respectiv si-au dat seama ca nu stiu ce sa faca.Am dus-o la Autoworld in Cluj unde mecanici de acolo sunt total pe dinafara. Au zis ca trebuie alt turbo deoarece capsula nu se poate inlocui separat la modelul meu, ceea ce cred ca nu este adevarat.Dupa ce mi-au facut o oferta de 5700 ron un turbo nou imi spun ca nu imi garanteaza decat 50% ca masina va functiona dupa, ca exista posibilitatea sa descopere si alt defect dupa montarea turbinei. Ziua urmatoare am luat masina din reprezentanta si am dus-o la Ymy (pentru cei din Cluj) care dupa o investigare de maxim o ora a gasit Egr-ul defect. A comandat piesa noua, cu terminatia CF, a montat-o si totul este perfect, masina merge foarte bine. Cu siguranta Autoworld Cluj este ultimul service unde o sa imi duc masina. Zilele urmatoare o sa trec pe la ei sa le spun personal parerea care o am despre macanici de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din cate am inteles de la un consilier modelele cu CF a avut si ele probleme si au fot inlocuite cu noul cod DQ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest Dolfin

03L131512BJ - racitor pentru reciclare gaze esapate, cu clapa regulatoare

 

inlocuit din 01.03.2012 cu

 

03L131512CF - MSRP (296,31€)

 

MSRP - Manufacture Sugested Retail Price

 

Consilierul nu stia ce vorbeste.

 

Initial a fost:

- 03L131512AP

- 03L131512AT din 01.11.2009

- 03L131512BJ din 01.02.2011

- 03L131512CF din 01.03.2012

 

In continuare ultimul cod este 03L131512CF, s-a modificat doar pretul MSRP in 310,59€, dar se incadreaza intr-o clasa de discount.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@geo987

 

aceasta problema o am si eu.

martorul ba se aprindea in bord dupa un condus mai lenes, ba disparea. insa nu am observat limitari de turatie sau viteza.

 

primele 3 revizii le-am facut la Brady Skoda, apoi n-am mai fost multumit pt ca aveam problema asta cu motorul, aparea si in bord, si desteptii de la Brady decat au sters eroarea din diagnoza, fara vreo interventie directa asupra EGR

 

am fost la eka trust in Ploiesti, la diagnoza a reaparut eroarea, un mester mi-a zis ca e o problema des intalnita la motoarele astea si ca nu prea am ce sa ii fac decat sa ii dau forja si turatii ridicate si asa am si facut si nu prea mai apare.

 

Ultima revizie am facut-o la un service neautorizat VW, asa inteleg ca am slabe sanse sa beneficiez de o actiune service de la VW.

 

Nu stiu cat de riscant este, dar deocamdata o sa continui sa merg mai forjat si sa sper sa nu mai apara prea curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

daca e pe duca EGR ul si nu l schimbi iti va afecta filtrul de particule in timp

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Din cei care ati avut probleme cu EGR-ul, sunt si posesori de DGS. Sau se intampla decat pe manuale ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am DSG7 si aprox 26.500 si inca nici oproblema cu EGR. Daca va fi cazul v-oi posta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu mai facem atata polemica cu masinile din germina ca fac 500 000 km in 2 ani. Poti verifica ce si cum. Cabd vii cu masina te poti duce la vw cu proprietarul si verifica la catimom si in ce perioada a facut ultima data revizia ! Iar referitor de 1.6 tdi jetta, nu au aparut probleme pana acum pe modelul asta ! O am de 2 ani 60k , nici o problema pana acum. Dupa 100 k va mai anunt. Ca si idee poate are revizii facute la ei, iar in caz de problema se rezolva pe serviciul culanta ! Dupa expirarea garantiei ( post garantie 5 ani la piese si subansambluri realizate pentru a rezista pana in 200k sau mai mult, sau toata durata de utilizare a masinii)

Egr de la jetta lui tata a picat pe la 78 sau 87k km. Mai devreme sau mai tarziu crapa la toate. Pana la km aia masina a mers laser. Apoi a basculat 40 mil. Am scris pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ce sa zic, omule. Ma apropii vertiginos de 60k, si nu am nici un semn de ceva probleme si nici nu.mi doresc. Mai merg cu ea subturata, dar cand mai prind drum liber sau mai ies inafara, apai ii dau calumea, si motorul si respectiv subansamblele se bucura. Daca de exemplu, ca in cazul tatalui, ei merg batraneste mai mult subturate si asa mai departe e clar ca ramane mult combustibil nears si se dau toate peste cap !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

171.000 KM golf 6 variant EGR original 2009 , fara probleme...

Nu folosesc masina in oras .  EGR se uzeaza excesiv in traficul aglomerat cand se merge subturat de la un semafor la altul.  Motoarele diesel 1.6 TDI nu au fost proiectate pentru utilizarea urbana (mers la birou si piata 10 km pe zi) in orase gen Bucuresti (din pacate vw nu pune un afis mare cand cumperi masina cu Atentie acest motor nu se poate folosi in oras).  In plus am observat ca majoritatea EGR defecte sunt WAHLER  la mine a fost echipat cu BOSCH.


Eu am DSG7 si aprox 26.500 si inca nici oproblema cu EGR. Daca va fi cazul v-oi posta.

EGR nu are legatura cu tipul de cutie . Poate sa te salveze in cazul in care tu ai fi mers cu manuala mai subturat decat merge DSG desi nu cred asta .

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ccosmin Criste

La mine la 180.000, masina din 2010. Parerea mea e ca pana la urma tot crapa, mai devreme sau mai tarziu, insa bineinteles ca mersul subturat si traficul orasului sunt factori principali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!