Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

La diagnoza nu apare. Sa fie posibil sa apara eroare la o accelerare brusca? E adevarat ca saptamana trecuta am turat-o pe la 4500 de ture. Azi nu am avut cum sa o urc mai sus de 3000 ca era polei pe jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sarcina mare apare. Mergi constant pe la 70 la ora in a 4 a si dai talpa la fund sa cresti turatia. La mine cand faceam chestia asta intra in limp mode pentru ca turbina nu dadea presiunea ceruta. Dar cel mai simplu e sa verifici capsula cu furtunas si sa vezi daca tine vacuum. Mie la reprezentanta tot cu pompa de vid au diagnosticat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oameni buni, aceste egr uri sant niste gunoaie sinistre si multi dintre voi incercati sa dati o interpretare logica unui gunoi sinistru.

 

din ce am investigat, exista doua marimi monitorizate de ECU, una ar fi deschiderea EGR ului si alta ar fi debitul de aer citit de pe debitmetru, asa se monitorizeaza gazele de recirculare, pentru o reparatie "de uzina" ar trebui construit un simulator care sa comande valva la rece dupa reparatie, sa se verifice parametrii insa incet incet ajung si eu la o vorba desteapta: un prost arunca o piatra in rau si zece destepti nu pot sa o scoata, pentru ca da aceste vuvuzele sant niste gunoaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o saptamana de mers cu masina in regim de oras, inca nu are vreo eroare. Oare sa fi rezolvat problema doar cu basic setings pe engine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bineinteles ca nu, cleiul ala din egr se mai curata de la sine, se mai inmoaie, insa sfarsitul va veni pentru ca design ul este unul gresit, calculat sa fie prost, finit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

La mine dupa mai bine de 1 an nu s-a mai aprins becul. Vezi mesajele mele de la cateva pagini in urma: http://vwforum.ro/topic/118175-golf-6-probleme-egr/page-26

 

Eu zic ca e posibil sa fie si ceva random, poate de drumuri scurte pe frig cand nu apuca motorul sa se incalzeasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bineinteles ca nu, cleiul ala din egr se mai curata de la sine, se mai inmoaie, insa sfarsitul va veni pentru ca design ul este unul gresit, calculat sa fie prost, finit.

ai mare dreptate cu egr.ul asa este conceput prost.si cand ma gandesc ca o data la 2 sau 3 ani trebui sa il schimb ..off.a mai fost schimbat odata si bani multi...am garantie 2 ani la el,dar ei hoti stiu ca tine macar 2 ani si dupa  cade . e ceva de facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am apucat sa o calc. Cu o saptamana inainte sa scanez, am calcat pedala de acceleratie pana la 4400 de ture. De cand am sters eroarea motorul nu a prea vazut turatii mai mari de 3000 (merge sotia cu masina).

Din cate am citit pe aici, problema EGR e prezenta preponderent la 1.6, nu am vazut multi cu motor de 2.0 cu probleme.

Modificat de KimDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambele motorizari au bube pentru ca sant intr adevar niste masini de to rasul, nu numai cu egr, pur si simplu implementarea CR la vw e un dezastru, la motoarele de 2.7 si 3 litri se rup clapete care strica turbina, si tot asa, nu se pricep.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze ca postez aici dar nu am gasit nicaieri un topic cu problema pe care o am .

Am achizitionat de curand un Golf VI 1.4 tsi 160 cp an 2009 ,90.000 km. Problema e ca nu vrea sa fuga mai mult de 160-170 , si de exemplu in treptele 3-6 nu se tureaza mai mult de 4000 ture, la 3500 de ture smunceste putin ca si cum ar avea o limitare ceva....Masina am cumparat-o din Italia de la un parc iar ce-l de acolo mi-a zis ca e limitata ca e motorul mai mic. Sa oferit sa imi scoata zisa "limitare" dar eu am refuzat crezand ca e mai bine asa, asta pana am cautat pe internet si nu am gasit nicaieri nimic legat de limitare la Golf 6. Ar putea fi ceva ma grav ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După încă o săptămână de mers cu mașina, nu este nicio eroare si de data asta am dus-o pana aproape de 5000 de ture.

Cred ca problema a apărut după ce am schimbat senzorul G450 si i-am făcut o regenerare a DPF in mers, atunci a avut prima data eroare de EGR. Am terminat regenerarea, am șters erorile, dar nu am făcut nicio setare pentru adaptarea senzorului pentru ca citisem ca nu e nevoie. Când am găsit a doua oară eroarea de EGR am făcut basic seting si pe G450 si pe EGR. Poate fi si asta o cauza.

Modificat de KimDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot veni vorba ca doar motoarele de 1.6 TDI ar  avea problema la EGR, mai nou ma alaturi si eu cu motorul meu 2.0 TDI 110 CP, cod CBDC din august 2009.

La fel ca la multi, sau ca la majoritatea, mi s-a aprins in bord martorul de bujie incandescenta si la o diagnoza cu vag-ul imi arata ca am eroare la valva egr. Am sters eroarea, degeaba ca aparea din nou, martorul mi s-a stins, dar eroarea aparea pe vag. Am intrat pe forum am cautat eroarea mea si m-am potolit din a merge cu masina cand am citit ca mi se duce si DPF-ul si am zis ca mai bine o misc cand o duc la service.

Am citit destule pagini din acest topic, am sunat si la service si mi s-a zis ce am concluzionat de cand am citit eroare pe VCDS, EGR -" kaput". Tot din discutiile de aici, am desprins ca trebuie ca la noul EGR care-l comand sa aiba alt cod de produs si cel care vreau sa mi-l comand are cod: 03L 131 501G . Din cautarile mele cica asta ar fi ultimul EGR scos de VW pentru motoarele 2.0 TDI de pe mk6 pana in prezent.

Daca stiti ceva despre acest cod de produs, e ok nu e?

Din care ati inlocuit egr-ul, trebuie neaparat update la ECU?

Atasez o poza cu ce urmeaza sa comand. Este vorba de piesa din pozitia 1 incercuita cu rosu.

">http://http://postimg.org/image/szyzcb30n/'>egr.jpg

 

 

PS: Shit happens! :))

 

Cele bune,

Florin

Modificat de FlorinVtin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu trebuie update la ECU in cazul inlocuirii EGR-ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una peste alta, am verificat si nivelul de incarcare al DPF-ului si era undeva la 99 mg sau ce-or fi ca nu mai stiu exact ca ma luase filmele aiurea :))

Inca n-am apucat sa ma interesez cat ar trebui sa fie, dar pana aflu daca stie cineva sa zica, ar fi de ajutor pentru lumea de aici. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...CBDC din august 2009....

.... vreau sa mi-l comand are cod: 03L 131 501G . Din cautarile mele cica asta ar fi ultimul EGR scos de VW pentru motoarele 2.0 TDI de pe mk6 pana in prezent.

Daca stiti ceva despre acest cod de produs, e ok nu e?

 

- 03L131501G a fost inlocuit din 01.05.2011 cu 03L131501K

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

...CBDC din august 2009....

.... vreau sa mi-l comand are cod: 03L 131 501G . Din cautarile mele cica asta ar fi ultimul EGR scos de VW pentru motoarele 2.0 TDI de pe mk6 pana in prezent.

Daca stiti ceva despre acest cod de produs, e ok nu e?

 

- 03L131501G a fost inlocuit din 01.05.2011 cu 03L131501K

 

 

 

Ok. Dar asta de vreau sa mi-l comand 03L131501G e bun sau la fel crapa si asta? Stiu ca cele cu AD si BJ la final erau problematica, de la cele cu C la final au disparut problemele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel cu G ar trebui sa nu-l mai gasesti, este inlocuit deja de 5ani!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel cu G ar trebui sa nu-l mai gasesti, este inlocuit deja de 5ani!!!

 

Oferta mi-a facut-o azi o cunostiinta care am luat mai mereu piese de la el. O alta intrebare ce imi trece prin minte: eroarea de pe diagnoza imi zice ca supapa e de vina si ma gandesc daca e de ajuns sa schimb doar EGR-ul si aici ma refer la supapa (mai exact piesa din pozitia 1 din imaginea care am atasat-o) sau trebuie cu tot cu racitorul de gaze? Cei care ati mai trecut prin asta ce parere aveti?

 

Daca ar fi sa fie doar supapa,  am inteles, n-ar fi chiar atat de greu de desfacut, s-ar desface clapeta de oprire motor si apoi se da jos EGR-ul de pe admisie, avand in vedere ca EGR-ul la mine e in fata, iar accesul la el se face destul de usor. Intreb toate asta ca sa ma documentez si poate ajuta si pe viitor lumea de aici.

 

Astia in service stiu ca sunt in stare sa imi schimbe tot numai ca sa imi ia bani, dar daca problema e doar de supapa, ma gandesc daca merita demontat si schimbat cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste de AICI in continuare.

 

Mersi, citisem si inainte dar nu stiu de ce nu mi-a ramas in cap, sunt agitat pe tema asta.

Deci merge schimbat, la fel si la mine e vorba de piesa din fata, anume supapa EGR, fara racitorul de gaze si motorul dat jos. :D

 

Update: Am sunat acum sa dau comanda de piesa si a zis ca poate sa aduca EGR cod: 03L131501K.

Modificat de FlorinVtin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, fara G, doar K, este schimbare de cod, deci piesa teoretic mai buna.

 

Verifica inainte si vacuum, daca asa este actionat EGR-ul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, fara G, doar K, este schimbare de cod, deci piesa teoretic mai buna.

 

Verifica inainte si vacuum, daca asa este actionat EGR-ul tau.

 

Tipul m-a intrebat sa fiu sigur ca mi s-ar potrivi pe masina, sa nu se fi schimbat prinderile ceva pentru ca n-ar putea sa faca retur la ea.

EGR-ul e electric.

Modificat de FlorinVtin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Oricum, fara G, doar K, este schimbare de cod, deci piesa teoretic mai buna.

 

Verifica inainte si vacuum, daca asa este actionat EGR-ul tau.

 

Tipul m-a intrebat sa fiu sigur ca mi s-ar potrivi pe masina, sa nu se fi schimbat prinderile ceva pentru ca n-ar putea sa faca retur la ea.

EGR-ul e electric.

 

 

Intradevar, pe acest motor e electric si nu actionat prin vacum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu trebuie update la ECU in cazul inlocuirii EGR-ului

mie mi.au pus egr.ul  la vw si mi.au facut update.precizez ca nu sunt in ro! numai bine

din cate stiu eu pt.ca am trecut prin asta  egr.ul trebuie schimbat cu tot cu racitorul de gaze pt. ca este o piesa cu totul.numai bine

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

nu, nu trebuie update la ECU in cazul inlocuirii EGR-ului

mie mi.au pus egr.ul  la vw si mi.au facut update.precizez ca nu sunt in ro! numai bine

din cate stiu eu pt.ca am trecut prin asta  egr.ul trebuie schimbat cu tot cu racitorul de gaze pt. ca este o piesa cu totul.numai bine

 

Nu e cu totul, supapa EGR vine separat fara racitor. S-ar putea sa schimbe ca sa iti ia cat mai multi bani.

Modificat de FlorinVtin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!