Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

I-a pus cu terminația DQ borgwarner?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu mai retin .. la Tiguan e inghesuiala f mare din cauza cutiei de transfer. Am vazut doar seria cu DQ in coada .. asta stiu sigur partea electronica nu am vazut nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hitachi isi face reclama ca al lor e mai bine facut ca originalul. Ba se mai lauda si ca ar veni cu garnituri si ca dau garantie 5 ani!

L-am gasit la vanzare pe unele site-uri pe la 840 ron dar scrie ca necesita obligatoriu inca o piesa de 76ron

https://www.autopieseonline24.ro/hitachi/13965110

pare a fi o simpla protectie termica: https://www.autopieseonline24.ro/hitachi/13690752

Au si un document pe undeva pe un site: http://www.hueco.com/mm/EGR_data_sheet.pdf si canal youtube cu videoul de unde am  luat pozele: https://www.youtube.com/channel/UCM2hQzCm6aHfCfxf6JTkgHg/search?query=egr

Vad ca si Delphi face EGR-uri...

Inca ceva interesant, cel mai ieftin, la doar 600ron, de la vestita firma Abacus, are 120 de reviewuri...

 

egrHitachi2.jpg

egrHitachi1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a beneficia de garantie , aceste piese e bine sa fie aduse de service-ul care le monteaza sau cumparate de la un magazin local.

autopieseonline24.ro La acest depozit din Berlin am trimis un prieten sa ridice niste piese si ...surpriza ,aici a dat de un roman si un rus ....Piesele nu au putut fi ridicate ,cica livreaza doar online.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La minutul 14 se vede intr-adevar o uzura datorata acelui bolt sau stift cum zice neamtu pe film:

 

 

Si vestitul motoras BorgWarner rol principal in film:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a va oferi experienta personala , aveti aici concluzia mea legata de EGR si de eroarea P0403 

 

 

O sa transmit si aici : Recomand doar schimbare !  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am reparat Sch rulment si curatat temeinic. Merge inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astăzi m-am încăpățânat și am decis să încerc o curățare a egr-ului fără demontarea acestuia în totalitate. Am recitit ce a scris powershot pe pagina anterioară și am încercat să ajung la el pe acolo. Nu am putut, dar m-a încurajat ce a spus el și alții despre aceasta. Am desfăcut pe sub mașină motorul și capacul de plastic. Am observat că rămânea blocat când ajungea la capăt. Am curățat cât am putut și am montat la loc totul. Am pornit la drum și am inițial am crezut că am reușit. Nu, în momentul când se închidea egr-ul intra în limp mode și spirala aprinsă. Am vrut să curăț măi bine, dar am decis să fac o adaptare a acestuia. Am intrat în basic settings și am început adaptarea și testarea a tot ce înseamnă egr. Tot degeaba. În final, am decis să fac un test sondei lambda. Aici motorul parcă era bântuit. Se tura la 3k, se aprindea spirala, scădea, iar urca.... până când a spus că este ok. Neavând niciun martor aprins, am plecat în teste. Am mers peste 15km extrem. Turație la roșu, frână de motor, plecat în trombă, ners în 4k și tot așa. Merge normal, ca și cum nu are nimic. Până când? Dacă merge până la primăvară voi da jos complet egr-ul și îl voi curăța temeinic. Vă recomand să atașați la apray-ul de curățat un furtun pentru a pulveriza direct. de asemenea, să mișcați cu grijă egr-ul din roata dințată, este mai accesibil și faceți cursa toată. Eroarea pe care o aveam era p0407. Vă atașez câteva fotografii și vă rog să îmi spuneți dacă ce am evidențiat pe poza motorului este anul de fabricație. 

Nu trebuie să aveți (am) speranțe dar să nu disperăm. Mie îmi place să mă ocup de mașină și cât de cât mă pricep și nu în ultimul rând sunt încăpățânat.

Succes!

IMG-20200111-WA0006.jpg

IMG-20200111-WA0005.jpg

IMG-20200111-WA0004.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P0407 se “cutata” prin inlocuire.

Ai rabdare,curand o  sa dea eroarea  doar la simpla punere a contactului ...ceea ce inseamna ca partea mecanica nu are nici o legatura.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spus că nu mă aștept la minuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trecut prin erorile p0403 si p0407 . Din 3-4 egr-uri nu am reusit sa fac unul functional dupa curatare,inlocuire rument ....

Dupa doua zile de munca problema sa rezolvat cu piesa noua OE.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ca să fiu cârcotaș, doar pentru el un mecanic și-ar repara o piesă și nu poți oferi o garanție pentru reparație.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuia inlocuit motorasul. Acolo e problema. Nu mai are forta sa plimbe supapa egr. Senzori de pozitie simt asta si ... bing.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai are forța necesară pentru că întâmpină o rezistență măi mare datorată depunerilor. La un motor electric pot apărea probleme dacă periile colectoare nu sunt ok ori lagăre compromise. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gasesc de cumparat separat pe siteuri in China. Erau odata ceva link.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În cazul meu este defect motorul ori cip-ul ce-l comandă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul il poti alimenta separat si vezi ce face... cat de energic este.

Partea electronica e mai greu de testat. Necesita cunostinte in domeniu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am făcut înțeles. Dacă defecțiunea la egr-ul meu este de natură electrică/electronică (motor/modul de comandă) înseamnă că nu am realizat nimic și nici nu mă gândesc să nu îl schimb în totalitate cu original ori wahler. Eu sper că codul generat să fie de natură electrică... dar datorat unei cauze mecanice, respectiv gripare, blocare ori altceva. Orice motor electric din orice device comandat de un cip, are o protecție de acest gen.

Am întrebat dacă pe motor este data fabricației ce am încercuit eu, aveți idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa pare a fi .. data.O sa ma uit pe unul.

Cred ca a mai fost schimbat ... daca masina e mai batrana ca egr.

Daca problema a fost de natura mecanica si ai reusit sa cureti bine mecanismul.. o sa ai pace o perioada buna.

Modificat de powershot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am plecat la drum și după aproape 20km limp mode. Într-adevăr nu am curățat bine, dar o voi face după ce îl dau jos și îl voi pune pe cel nou. 

Până la urmă, este cineva care a reușit cu această eroare (P0407) și fără să înlocuiască ceva, să meargă mai mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred că eroarea asta P0407 nu o poţi rezolva decât prin înlocuire. Este vorba despre senzorul de poziţie al EGR, deci o problemă electrică, este un potenţiometru care dacă nu mai dă semnal corespunzotor te chinui degeaba să cureţi partea mecanică a EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, nicusan said:

 nici nu mă gândesc să nu îl schimb în totalitate cu original ori wahler.

nu ai curaj sa incerci cu Hitachi? mai sus zice ca are 5 ani garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daaa, să fiu eu cobaiul. Nu, serios, pe un magazin de afară avea peste 400 de note numai de 10. Nu am totuși curaj. Cei mai titrați mecanici de pe forum recomandă original, nici măcar wahler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care doresc sa repare singuri electronica unui EGR la care partea mecanica lucreaza bine... Placa electronica se defecteaza in majoritatea cazurilor din cauza corodarii treseelor electronice, inca nu am gasit cip care sa fie decalibrat pe o placa impecabila. Daca placa este necorodata si arata impecabil aveti toate sansele sa reparati EGR.

Eu am gasit doar 2 tipuri de defecte:

1. contacte imperfecte intre placa electronica si pinii care intra in placa (din fabrica contactele se realizeaza prin introducerea placii presat pe pini, fara cositorire).

2. la fel prin presare sunt realizate si contactele intre motor si pinii de alimentare ai acestuia. In timp acestea se pot coroda usor si nu mai asigura curentul necesar (relativ mare) motorului chiar daca PWM trimite tensiunea necesara. Acesta este cel mai intalnit defect. La masuratori cu un ohm-metru nu iti poti da seama de defect, doar la curentul real cerut de motor apare eroarea.

Pentru cei care au rabdare si experienta punctele de contact se pot cositori sau reface mecanic. Cel mai vechi EGR reparat de mine avea defectul de la punctul 2 iar acum are aproximativ 60.000 km fara nici o eroare in acest interval. Bineinteles, EGR-urile trebuie curatate mecanic in mod riguros.

Nu sustin ca toate EGR se pot repara prin metoda de mai sus dar eu am reparat pentru prieteni toate cele 3 bucati care mi-au intrat pe mana prin cositorire. Nu sunt mecanic auto, nu ma ocup cu reparatii, informatia este pentru cei dornici sa incerce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce am făcut ce ai spus dar din păcate fără rezultat. Am cumpărat EGR nou, original și garnituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!