Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Ma gandeam ca este mai simplu sa trag alt fir. Ca asa trebuie sa dezizolez sau sa scot toata protectia de pe fire de la un cap la altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E si asta o solutie ,doar ca acolo unde e intrerupt acel fir posibil sa mai fie si altul/altele sau sa urmeze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori să atingă masa sau între ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare de aici sa fie problema ? :))

Maine sper sa montez tot la loc ca am demolat jumate de masina si va anunt si cu eroarea daca am scapat sau nu.

@EEXCALADE Multumesc pentru ajutor si sfaturi si scheme. Am mai invatat cate ceva ... vb aia cu omu si traiu si viata. 

Seara buna si revin maine cu noutati de bine sper.

Screenshot_20191118-214201_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general asta se intampla cand  cablajele nu sunt pozate cum trebuie (din cauza unui accident sau a reparatiilor )

Refa toate cablajele .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E problema de fabrica, se atinge in cablul de masa dintre lonjeron si cutie viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta denota multe.

Traseul firelor a fost modificat in urma unui accident.. lucrari mecanice sau pur si simplu uzura datorata folosintei indelungate .. km multi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu update ul promis. Cam tarziu dar ... asta e.

Dupa ce am montat totul la loc ... si nu am ramas cu piese in plus sau suruburi :)) situatia pare sa fie ok. Pe mufa acum masurat am 14V ... electrovalva se aude cum cupleaza la conectarea mufei si eroarea sa sters si nu mai apare pe vcds.

Sper sa fi scutit macar vreo 200 de lei.

Screenshot_20191121-211856_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragii mei,

Va supun si eu atentiei o problema. Va rog sa ma ajutati, sa caut solutia.

Acum 3 saptamani, am avut si eu martorul spirala aprins intermitent iar la control cu VCDS-ul mi-a dat supapa 2 EGR.

Deoarece la oprirea si punerea contactului, martorul se stingea si nu aparea decat peste 2-3 zile iar, nu am schimbat EGR, imediat (asa mi-a zis mecanicul).

Dupa un timp am inceput sa simt un miros de fum in habitaclu, care intra pe gurile de aerisire. Deoarece incepuse sa se aprinda si martorul check engine (la contolul cu VCDS-ul tot EGR-ul era cauza), am schimbat EGR-ul.

Acum problema mea: tot simt acel miros de fum care intra in masina pe gurile de aerisire. Care sa fie cauza? Unde si ce sa verific?

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce mecanicul care a lucrat la masina nu a identificat problema ?

Daca el nu a identificat-o cum crezi ca putem noi ghici ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de ghicit, e vorba de experienta voastra. Mecanicul mi-a zis ca s-ar putea sa fie de la colierul de la filtrul de particule. "pe altundeva nu are cum sa scape ceva" - au fost cuvitele lui, dupa ce s-a uita la masina in prezenta mea.

Vroiam sa stiu si parerea voastra, inainte sa ma duc sa-l schimb si pe acesta.

 

Modificat de haky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa stiu, dar o sa-l intreb special despre acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Bună seara. După un drum făcut mai ,, în forjă" a venit timpul să am și eu probleme cu egr-ul. Limitarea apare atunci când egr-ul este închis 100% (frână de motor, plecare mai rapidă, turație peste 3000, în regenerare nu știu pentru că tocmai făcuse), și își revine după luarea contactului până la îndeplinirea condițiilor de mai sus. Am mers 200 km cu motorul în aceste condiții, și în afară de limitarea de putere și implicit viteză, nu au fost alte probleme. Am monitorizat în acest timp dpf-ul și încărcarea lui a fost normală. Menționez că am circulat cu mașina aproape 40k km și nu știu dacă a fost înlocuit vreodată. După cum știți am soft dieselgate și sunt în principiu susținător al acestuia până nu am informații clare despre anumite chestiuni discutate pe topicul dpf. 

Vă atașez eroarea în cauză, și vă mulțumesc anticipat pentru eventualele explicații și recomandări.

Eroare EGR.docx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se pare ca o sa necesite înlocuirea EGR ului 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1430 Wahler.. sau original 1700 care e tot Wahler.

Vezi ca .. daca ai egr nefunctional.. adica in limp mode .. nu intra pe regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este sigură treaba cu producătorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este sigura,dar pe original motorasul este Borg Warner nu se mai pune motoras Wahler,doar supapa este in continuare produsa de Wahler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate.

Maine ma uit ce scrie pe motoras. Cred ca sint trecute toate 3 numele.

Daca as gasi o sursa de motorase de calitate .. as salva multe egr.  Nu stiu daca nu cumva cele din clapete sint identice.

Era un link cu cineva care vinde dar nu il mai gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine admisia este goala(fara clapete) deci nu cunosc problema. Iar in cazul egr-ului cunosc deoarece l-am inlocuit acum o luna,am cumparat original cel cu DQ terminatie si are motorasul Borg Warner. Cel dat jos de pe masina era fabricat 2011 si terminatie BB,Wahler si motoras si supapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Detin un VW Golf 6 Variant 2011 (2.0 TDI 140 CP) si nu am avut probleme o perioada cu el, insa in ultima vreme s-a aprins martorul EGR si uneori cand merg cu masina, incepand cu treapta a 3-a de viteze in jurul a 2.000 turatii, mi se aprinde si clipeste intermitent si martorul pentru bujii (spirala) nelasandu-ma sa mai accelerez normal, efectiv scazand puterea motorului. De asemenea motorul incepe sa se infunde si sacadeaza, iar ca sa rezolv asta trebuie sa opesc si sa pornesc din nou. Am fost si mi-am facut o diagnoza si mi-au aparut urmatoarele erori:

6 Faults Found:
12002 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor 
          P2453 00 [232] - Implausible Signal
          

5171 - Boost Pressure Regulation 
          P0299 00 [096] - Control Range Not Reached
         

5262 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor 
          P2454 00 [174] - Short to GND
        

4891 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [032] - Malfunction
          

4892 - EGR Valve (N18) 
          P0403 00 [040] - Malfunction
         

5286 - Throttle Position Sensor (G69) 
          P0121 00 [096] - Implausible Signal
         

 

As dori sa stiu cateva pareri despre ce ar putea fi si totodata ce as putea face. Ce am inteles eu e ca ar trebui curatat EGR si schimbat filtru particule? Astept parerei si idei. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!