Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

Marcile mentionate nu fac parte din echiparea oe .

Recomand piesa noua originala 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 hours ago, bau.bau said:

original m-am cam pierdut pe ebayul asta, gasesc la 80-100lire

Original.... E ala în cutia de la vw.... Numai asa. În România în jurul la 1400.....1500 lei, doar piesa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta este pretul si la noi si eu am pus exact asta la vw cc 2014

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot vreti ebay .. nu gasiti doar corpul egr .. fara racitor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, F l o r i n said:

Original.... E ala în cutia de la vw.... Numai asa. În România în jurul la 1400.....1500 lei, doar piesa

l-am cumparat pe asta, £200 03L131512DQ

s-l1600.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde l-ai luat ?

nu pare nou si pretul e mic.

daca e sh cati km o avea ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de pe ebay, e noua doar cutia arata "tavalita"

daca nu e noua il trimit inapoi, eu l-am platit ca nou.

s-l16003.jpg

s-l16002.jpg

s-l16001.jpg

s-l1600.jpg

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun preț.

grija la montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!
In sfarsit am reusit sa rezolv eroarea pe care o dadea masina mea: P2563- Turbocharger boost control position sensor; implausible.
Dupa cum am presupus nu a foast o problema majora chiar nu a fost nevoie sa schimb nimic la masina.
Cu ajutorul lui Vasile cel care a pus videoclipul pe youtube "EGR defect" am curatat teava care duce gazele de la EGR in admisie, dupa cum imi spunea si el intalnindu-se gazele de evacuare mai calde eliberate de EGR cu aerul mai rece din galerie s-au facut depuneri mai ales in capatul de teava care se afla chiar in galeria de admisie.
Astfel ca de aproape doua saptamani nu mai am nicio problema iar motorul functioneaza normal.
Acum imi expic cum la efectuarea testului de emisii la: EGR and/or VVT System nu trecea testul

Astfel pentru curatarea acelei tevi care este facuta din doua bucati este nevoie sa se desfaca 4 suruburi si un colier.

Colierul acela leaga cele doua bucati de teava intre ele, partea mai scurta intra chiar in galeria de admise si ea trebuie curatat pentru ca pe aceasta se pune mai ales depunerile de zgura.

EmisionTestScreenshot_2019-06-13-18-16-14-252_com.ovz.carscanner.png

teavaInfundata.jpg

teavaInfundataCapat.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ca eroarea p2563 sa revina 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bacclaudiu colierul ala arata intimidant, sigur nu apar pierderi la reutilizare?

ma faci sa ma gandesc ca ar merita o curatare preventiva, desi nu am probleme, dar nu pare o treaba f complicata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut/curățat acolo, se refoloseste fără probleme colierul ala. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, EEXCALADE said:

Posibil ca eroarea p2563 sa revina 

Totul e pozibil, dar de aproape doua saptamani de cand am curatat teava nu mai apare nicio eroare, iar inainte mi se intampla aproape zilnic si alteori chiar de mai multe orei pe zi cu toate ca intr-o zi nu fac mai mult de 20 km in mod normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul pornit, in stationare, pompeaza frana de vreo 10 ori, vezi daca-ti revine errorarea P2563...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni P2563-u respectiv turbocharger boost control nu are treaba cu egr ul, sau gazele recirculate. Eroarea respectiva apare din cauza capsulei vacuumatice de pe turbina... Respectiv membrana acesteia fisurata. Am patit și eu, am sters o de mai multe ori, ulterior revenind, chiar la interval de o luna sau mai mult. Nu te bucura prea din timp, O sa pățești când ți e lumea mai draga posibil în depășire, când turbina lucrează la capacitate mai mare... Iar un semn ca e posibil sa reapărea eroarea e spirala care licare uneori la turometru...  Ceea ce înseamnă vreo eroare pe parte electrica. Sa o urmărești cu atenție, ca aia te atenționează, după care hop, eroarea... 

Modificat de SVY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/26/2019 at 8:08 PM, SVY said:

Oameni buni P2563-u respectiv turbocharger boost control nu are treaba cu egr ul, sau gazele recirculate. Eroarea respectiva apare din cauza capsulei vacuumatice de pe turbina... Respectiv membrana acesteia fisurata. Am patit și eu, am sters o de mai multe ori, ulterior revenind, chiar la interval de o luna sau mai mult. Nu te bucura prea din timp, O sa pățești când ți e lumea mai draga posibil în depășire, când turbina lucrează la capacitate mai mare... Iar un semn ca e posibil sa reapărea eroarea e spirala care licare uneori la turometru...  Ceea ce înseamnă vreo eroare pe parte electrica. Sa o urmărești cu atenție, ca aia te atenționează, după care hop, eroarea... 

Am sa incerc sa turez motorul mai mult, câteva zilei, sa văd daca ai dreptate... eu cred că nu e cum zici tu dar vedem, eu o sa te țin la curent

On 6/26/2019 at 9:11 AM, tuchbr said:

Cu motorul pornit, in stationare, pompeaza frana de vreo 10 ori, vezi daca-ti revine errorarea P2563...

Interesant .... pot sa incerc și chestia asta... numai sa nu fie că la BMW cu resetarea pedalei de accelerație..... :)

Păcat că nu am făcut poze la țeavă când era dată jos sa vedeți cat de încărcată era

On 6/25/2019 at 1:42 PM, detinator said:

@bacclaudiu colierul ala arata intimidant, sigur nu apar pierderi la reutilizare?

Eu am montat tot același colier

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bacclaudiu galeria de admisie și țeava de la egr le am curățat și eu, crede ma, de când mi am luat eroarea p0401 - insufficient Flow, știu foarte bine ce e acolo și ce vorbești. Ba chiar am schimbat și valva egr degeaba, cred, eu având motor 2.0 110 cp, CBDC unde egr ul e un pic diferit. Îți garantez ca eroarea p2563 nu are nicio treaba cu sistemul egr, te vei convinge ?. Sunt trecut prin ele și știu ce vorbesc, și nu numai eu ci și alți colegi de pe aici. Nu prea comentez în necunostinta de cauza de fel... Ce sa zic, bafta și m as bucura sa ma înșel eu și sa te țina pe tine mașina. Iar piesa nu va pica atunci când o testezi tu, ci când nu te aștepți. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 9/16/2018 at 4:46 PM, bza said:

Va salut, 

Am si eu probleme(repetate) cu EGR-ul si am rugamintea sa ma ajutati cu un sfat/parere. 

Am cumparat anul trecut, in septembrie, un VW Golf 6 Variant 1.6 tdi (CAYC). M-am dus in Germania si l-am luat direct de la proprietar. Prin 2015 neamtul a schimbat EGR-ul vechi (terminatie cod CF) cu cel nou DQ, original(mi-a dat factura). 

In martie 2018, se auzea un zgomot ciudat la relanti (scartait). La tester problema a reiesit a fi EGR-ul (parca eroarea N18) - 177680 km la bord. L-am schimbat cu altul, original. Cel inlocuit avea garnitura mediana fisurata si se observa urme de scurgere. Mentionez ca pana sa schimb EGR-ul pierdeam lichid de racire. Trebuia sa completez cu 100-150 ml la 2 sapt si mirosea foarte tare a antigel in zona masinii (mai mult afara decat in interior). O gaseam dupa miros. Dupa schimbarea EGR-ului n-au mai fost probleme cu pierderea lichidului.

In iulie, la drumuri lungi, a inceput sa-mi pâlpâie martorul de bujii in bord cu mesajul "check engine: service now!" iar nivelul lichidului de racire din vas era crescut cu vreo 3-4 cm peste limita - 185700 km la bord. Dupa ce lasam vreo 20 min, nivelul scadea in parametri. Lichidul era maroniu, cu impuritati si mirosea a ars (nu avea pelicula de ulei la suprafata). Temperatura in bord 90 grade C. Mi s-a intamplat de cateva ori, de fiecare data la fel.

Tester: Eroarea P0403 (am atasat foto).

Am schimbat iar EGR-ul cu OE. Cel vechi aceeasi problema, garnitura mediana impuscata - o sa incerc sa-mi recuperez banii pt ca este in garantie. Mentionez ca inainte de schimbarea EGR-ului am facut si o decarbonizare a motorului in speranta ca va ajuta. Totodata am curatat sistemul de racire si am schimbat lichidul de racire.

Aveti idee ce ar putea cauza defectarea in felul asta a EGR-urilor (3 originale din care unul cu terminatie cod DF si doua DQ)? Ar putea fi vorba doar de ghinion? Imi e frica sa nu mi-l strice si pe cel pe care l-am schimbat acum.

A mai avut cineva problema asta, in mod repetat? Ar putea fi injectoarele sau filtrul de particule? Atasez o fotografie cu rezultatul testului avansat. Se justifica verificarea chiuloasei in situatia asta (fara alte semne)? Recomandati sa fac alte verificări? 

Va mulțumesc anticipat pentru eventualele sfaturi / pareri! 

IMG-20180916-WA0010.jpg

IMG-20180916-WA0009.jpg

IMG-20180916-WA0008.jpg

IMG-20180914-WA0001~2.jpg

 

On 9/22/2018 at 5:03 PM, bza said:

Va salut din nou! 

Ieri am luat masina din service cu EGR-ul nou, circuitul de racire curatat, lichidul schimbat. La plecare nu am observat dar, dupa aprox. 200km de autostrada, nivelul lichidului de racire era cu vreo 2 cm peste limita superioara. 

Azi-dimineață, inainte sa pornesc, nivelul lichidului scazuse intre limitele min - max. 

Sunt normale fluctuațiile astea de nivel? Ar fi o solutie sa schimb busonul de la vasul de expansiune, poate nu-si face treaba (nu elimina excesul de presiune)? Alte sfaturi? Mulțumesc!

Salutare! Revin cu aceeasi problema. :(Suierat la peste 1200 rotatii/min, in sarcina sau la relanti, lichidul de racire din vas cu o pelicula la supradata de fum/ars (cu miros specific), fara erori in bord. Am mers la service, mi-au confirmat: EGR-ul stricat(foto atasat) . Partea a III-a! :(

Schimbat EGR cu original + niste garnituri vecine, vasul de expansiune (ca avea impuritati pe pereti, abia se mai vedea nivelul) lichidul de racire + curatat instalatia. 

V-as fi foarte recunoscator daca ma poate ajuta cineva sa aflu care-i cauza pt defectarea a 3 EGR-uri originale intr-un an jumate. Simptomele sunt:

-lichidul de racire se innegreste, face pelicula (care crapa) de arsura la suprafata(nu ulei);

-scade nivelul lichidului la câteva zile (sute de km) sub minim;

- prima si a treia oara se auzea suierat la accelerare (peste 1200-1500 rot/min), fara erori in bord - EGR-ul afumat la garnitura mediana; a doua oara martor check engine si spirala aprinse in bord + limitat demarajul;

Mentionez ca mi s-a intamplat in martie, august si iunie. Ar putea avea legatura cu faptul ca folosesc AC-ul?? Sau caldura de afara sa amplifice ceva? 

80% din drumuri le fac in afara orasului, cel mai des pe autostrada unde merg destul de turat(2500-3000 rpm). In oras schimb la peste 2300-2500 rpm). 

Va rog mult sa ma ajutati cu un sfat sa depistez cauza. Sunt disperat! :(

IMG_20190627_113034.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Identifica si rezolva cauza inegririi antigelului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns! O sa incerc la inca un mecanic. Pana acum am mai fost la 5, niciunul nu a putut sa-mi spuna o cauza pt innegrirea lichidului sau pt stricarea EGR-urilor. Oricum, o sa curat si o sa schimb iar lichidul(foto atasat) . Va tin la curent. Are cineva idee ce ar putea fi? 

IMG_20190710_075753.jpg

Modificat de loghy
quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei Garnitura de chiulasa/racitor ulei/racitor gaze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o completare.. 

Fa un test in mers.. verifica ce face termostatul.. ventilatorul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Pentru inceput imi cer scuze daca s-a mai discutat pe acest topic.

La al meu g6 2.0tdi cfhc a aparut martorul check engine iar la scanare cu vcds am eroarea de mai jos:

4807 - EGR System 
          P0401 00 [232] - Insufficient Flow
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2

Am 2 intrebari:

1)  Aceasta eroare indica faptul ca EGR-ul este infundat si nu e vorba despre partea electrica, deci nu trebuie neaparat schimbat si poate fi curatat?

Mecanicul a zis ca doar in unul din 10 cazuri ajuta curatarea dar eu totusi sper ca se rezolva prin curatare. Va rog sa-mi spuneti parerea voastra.

Mentionez ca am avut eroare si pe clapeta de acceleratie pe care am putut s-o curat singur acasa aceasta fiind mai accesibila pentru demontare decat EGR-ul.

Nu imi pare spirala si nu ii scade puterea.

2) Am observat ca regenerarile nu se fac complet iar nivelul de ulei creste dupa o regenerare ( baga motorina cred). Credeti ca eroarea de EGR poate provoca asta sau e pe duca si filtrul de particule?

 

Multumesc!

Modificat de martea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!