Jump to content

Golf 6 - Probleme EGR


StefanSSD
 Share

Postare recomandată

nu mai era nimic de curatat la el .

comandat nou si original : valeo 570 lei

n am valente de mecanic dar n am mai avut rabdare pana miercuri cand eram programat la mecanic .[vreo doua ore de munca,noroc ca am avut o trusa de calitate ], dar sunt multumit ca am descoperit unde era problema.

rsz_dsc04609.jpg

rsz_dsc04610.jpg

rsz_dsc04611.jpg

rsz_dsc04612.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Ce rahat de plastic folosesc de se rupe in halul asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Plasticul" e bun, de vina sunt depunerile care forteaza mecanismul.

O curatare din 50 in 50 mii(daca nu m ai des)ar prelungii durata de viata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Un tutorial ptr curatare in regim DYI poate sa faca cineva ? Sunt ceva sprayuri sau solutii care dilueaza depunerile in mod eficient ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

59 minutes ago, romytaxy said:

"Plasticul" e bun, de vina sunt depunerile care forteaza mecanismul.

O curatare din 50 in 50 mii(daca nu m ai des)ar prelungii durata de viata.

 

exact plasticul e super ok ,cu depunerile e jale .

la punctul doi nu sunt de acord,degeaba il dai jos si il cureti daca nu-I desfaci si mecanismul din interior ,practic il cureti degeaba pe exterior .

si sunt sigur ca uzura se instaleaza mai ales iarna cand slamul ala se face beton la temperaturi foarte scazute

exact acum 35.000 km la cererea mea mecanicul mi l-a curatat bec ,dovada ca pe exterior era absolut impecabil

 

surprise :

 

rsz_dsc04613.jpg

rsz_dsc04614.jpg

rsz_dsc04616.jpg

rsz_dsc04617.jpg

Modificat de vik71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curatat=interior/clapeta/mecanism curatat si  uns/etc.

Daca se sterge cu carpa doar deasupra=doar maini murdare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

dupa alte 2 ore de munca am reuşit sa i montez egr ul nou nout si original valeo 700424 cel din fata motor pe care l am gasit defect .

din pacate dupa pornire mi se aprinde iar martor bujii + martor motor .

pus tester si aceeasi eroare  p0403  n18 valve .

revin cu aceeasi intrebare la care nu am primit raspuns aici : 

ştiți cumva acest motor CBAB 2.0tdi 140 cp 103 kw ARE si modelul de egr cu racitor in spate motor sub turbină ? 

mecanicul imi spune 100% ca este ,tot ce e magazin de piese auto imi oferteaza Numai Valeo 700424 cel care l am schimbat si care l am gasit defect. ( am dat seria caroserie la vreo 5 magazine ,unele renumite pe tara)

va multumesc 

 

Modificat de vik71
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 minutes ago, EEXCALADE said:

Siguranta,cablaj

poti sa mi spui te rog care ar fi siguranta ? multumesc. la cablaje n am observat nimic dar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU are siguranta separata. Trebuie masurate firele pana la ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, imi spuneti si mie daca trebuie sa schimb EGR, am pus poze cu erorile gasite. Am avut martorul aprins in bord si limitare. Momentan martorul s-a stins si motorul merge normal.

14001844_1156245094431566_17639901_o.jpg

1.jpg

2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, imi spuneti si mie daca trebuie sa schimb EGR, am pus poze cu erorile gasite. Am avut martorul aprins in bord si limitare. Momentan martorul s-a stins si motorul merge normal. 

 

 

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va trebui schimbat din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA fel si partea electrica a contactului de pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, stie cineva la un golf 6 2012 2.0 TDI 140 cp variant, unde se afla egr? Si dupa ce este schimbat trebuie facut ceva cu vcds? Si daca da va rog sa imi spuneti mai detaliat deoarece sunt incepator. Multumesc mult astept raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de cod motor. Unele au legendarul egr spurcat care e la un loc cu racitorul și costă 16bulioane și ajungi la el pe sub mașină. Altele il au în fată, pe traseul de admisie, imediat înainte de clapeta acceleratie (cred ca e clapea acceleratie aia) și costă cca 600ron.

 

L. E. : la 2012 sunt aproape sigur ca e din ăla scump în spatele motorului, la care ajungi pe sub mașină. 

Modificat de lucianNT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La am 2012 egr-ul e in spatele motorului,costa aprox 1600 ron . Nu se poate inlocui fara elevator sau canal .Se adapteaza singur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 6-2.0 103kw

silviu9 , este in jur de 1500 ron, l-am schimbat acum vreo 2-3 luni , mai mult ca sigur e in spatele motorului cu tot cu racitor , nici gand sa il schimbi singur (mai ales ca esti si incepator), elevator 4-5 ore e gata,  se sting toti martorii din bord singuri

 

ps: sa cauti cu DQ in coada (nu cred ca mai gasesti si alte serii dar....)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ieri mergea sotia pe autostrada si dintr-o data a inceput sa ii palpaie martorul 'spirala'.  a oprit la o benzinarie a pornit iar motorul si nu s-a mai aprins. a fost singurul senzor aprins. nu a vazut nici-un mesaj pe display. Masina tragea normal dar nu a incercat sa treaca de 3000 de ture sa vada daca o lasa sau nu. Nu stiu daca are importanta dar acum 1 luna am schimbat si bateria- in locul celei de 61ah am pus una de 63 varta silver. Inca nu am avut timp sa ma duc la diagnoza. masina nu o sa o mai fol pana nu ii fac o diagnoza,

sa fie doar bujiile problema(masina are 180.000km ) sau sa ma pregatesc psihic si de EGR?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.. eu zic ca este egr..dar fa o diagnoza si asa vei afla100%! 

App azi am 2 ani de cand am schimbat egr.ul este cel cu DQ in coada..pana acum nici o problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 6-2.0 103kw

si km cati ai facut cu ea de cand l-ai schimbat? ca si idee , ca si alea fara DQ au tinut 160-180k

 

ps: Gicanu , bujiile nu au treaba la un diesel, cand motorul e pornit  se odihnesc :-))))

Modificat de golf 6-2.0 103kw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut 40 mii

Masina are in momentul de fata 225 mii.. te contrazic un pic..unele au cazut la celelalte si pe.la 60 mii..si nu ,numai

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 6-2.0 103kw

conteaza mult si stilul ( subturat) , poate numai oras facut si ..pica si la 60k

as fi curios la gicanu , vad ca are o jetta din 2013 , nu cumva o avea cu dq egr-ul ?? sau a aparut cu dq doar din 2014 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa stiu ca din 2014 au aparut.. nu stiu cu subturatu..eu de obicei si la mers constant acu nu sta sub 2000rpm..

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!