Jump to content

Probleme pornire 1.6 tdi


rimniceanum
 Share

Postare recomandată

Ma bucur pentru tine ca ai reusit sa rezolvi problema si e foarte bine ca impartasesti asta cu noi pe forum. Iti spuneam doar sa fi putin rezervat si sa nu utit sa revii si cu o impresie pe termen lung. Dupa cum sunt sigur ca stii, micile probleme la orice masina le descoperi in timp pe masura ce o exploatezi in diferite conditii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/11/2020 at 5:50 PM, flavius1611 said:

tot asa am gasit si eu,cu 300 de lei. ms frumos de info sapt viitoare o sa merg sa i fac si eu

Salut.pana la urma ai reusit sa faci update,eram curios daca esti multumit si eu am aceleasi probleme si urmeaza sa caut pe cineva sa-mi faca update-ul,multumesc 

 

Modificat de BoboBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BoboBvsaptamana asta urmeaza sa fac si eu update ul. N am.avut timp sa ajung la.Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/18/2020 at 10:40 AM, BoboBv said:

Salut.pana la urma ai reusit sa faci update,eram curios daca esti multumit si eu am aceleasi probleme si urmeaza sa caut pe cineva sa-mi faca update-ul,multumesc 

 

Se face in reprezentanta sau in bv😉

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa o luna de la update sustin in continuare ce am zis mai sus.

Legat de comportamentul dsg se pare ca are legatura cu pedala de acceleratie care este mult mai sensibila ca inainte.

Despre pornit inca nu sunt 100% dar de cand s-a mai incalzit pare ok. In schimb ma cam lasa bateria (cred ca ii ajung aproape 7 ani) ss nu prea mai merge cred ca o capiaza si sistemul audio.. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am facut si eu update ul la 9213.

Sa vedem cum se comporta zilele urmatoare. Si plus am facut o resetare a dsg ului.

O sa revin si eu cu info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Resetare adica procedura care implica si mers in fiecare treapta sau chestia cu pedala?

Maine dimineata verifica valorile la injectoare la rece si spune-ne daca s-au schimbat.

Modificat de GeorgeDa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut si partea cu mersul sau doar din soft?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin si eu cu info dupa cateva zile de la update.

la mine porneste perfect acum,nu s a mai intamplat sa porneasca greu indiferent de distanta parcursa cu motorul rece.

tremuratul la ralanti inca nu a disparut la mine in totalitate,dar s-a ameliorat,si dispare mai repede ca inainte,adicapana sa imi ajunga apa la 50 de grade.

eu zic ca a meritat investitia de 300 de lei.

sa vedem cum se v-a comporta pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa verifici si compensatiile la rece. DSG-ul cum se misca dupa adaptare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GeorgeDala DSG nu mi se pare ca s a schimbat mare lucru.Cand debraiaza din 3 in 2 parca avea un zgomot mic si ala.a disparut.

O sa verific si compensatiile la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, practic procedura este pentru mecatronic. Eu am o chestie ca nu pot sa-i zic problema cu dsg-ul in sensul ca nu schimba cum am vazut in zecile de filmulete de pe youtube sau cum schimba dsg6-le cumnatului meu cu care am mers.

La restul acul pica de la 1750rpm la 1200 dupa care creste IMEDIAT turatia, la mine pica de la 1750 la ~1500, sta patinat vreo 3-4km/h dupa care urca spre 1750 si inainte sa schimbe se salta foarte putin peste 1750 si scade iar la ~1500. Nu stiu daca m-am facut inteles, poate o sa fac si un filmulet.

Pare ca ambreierea este mult mai lenta, bine ... cutia se simte ok, e atat de lina ca nici nu iti dai seama ca schimba, dar eu sunt curios DE CE? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru pornire,verifica returul de la injectoare poate sa aiba o mica fisura tu sa nu o vezi iar in timp sa dezamorseze pompa(asta am avut eu furtun retur 500lei reprezentanta),bateria dupa ce am schimbato nu am mai avut problem cu pornirea de 2 luni iar temperaturile au fost fff diferite in u;tima perioada cu plus cu minus .... eu zic ca bateria conteza la aceste masini ... eu am Golf 7 2015 1.6tdi 105 cp CLHA  56000km .... cam dezamagitor NU? masina e reala weltauto am avut garantie  pana in 9 decembrie.2020.

 

 

 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BoboBvbateria daca ar fi pe duca nu ar mai invarti pana porneste.

Cel putin la mine am keyless go,daca nu o opresc din buton da la.automat pana incinge electromotorul.

Deci exclud bateria din start.

Posibil sa fie vreun retur cum spui,fisurat.

Dar de cand am facut update ul porneste sfert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culmea e ca doar euro 5 (CLHA si CKFC) face asa nu am auzit nici un euro 6 (CRKB si CRLB) cu problema asta. Neoficial cica lipsa bujiei 3 cu senzor e cauza acestor probleme de pornire si relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai poate nici nu au nevoie de bujia aia speciala, doar motoarele cu variable valve timing ar avea nevoie. Este legat de faptul ca practic cu VVT motorul are compresie variabila in functie de pozitia valvelor si acea bujie reperzinta o metoda de masurare in timp real. CLHA si CKFC au VVT ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au vvt, crkb sau crlb au?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut dragii mei, pentru masina din semnatura,

 

vreau sa expun si eu problema mea, in speranta unui raspuns:

Pe 4 ianuarie vreau sa plec la job in prima zi de lucru a noului an. Pornesc masina, dau in spate, bag 1 si dupa 150-200 se opreste motorul.

Am incercat sa-l pornesc si  .... nimic. Simteam cum electromoturul merge, dar nu porneste.

Cum blocam drumul, ma ajuta cineva sa o mut intr-o parcare si am chemat un coleg sa ma duca la serviciu.

Cand a ajuns el, dupa 20 minute, am zis sa incerc iar si .... surpriza. A pornit, la inceput nu uniform, cum eram obisnuit, dar incet incet, motorul s-a reglat si mergea rotund.

Acum ... problema este ca dupa 2 saptamani am patit la fel. Era intr-o vineri seara si de data asta s-a oprit motorul dupa ce am parcat cu spatele. La inceput am crezut ca am luat eu prea repede piciorul de pe pe ambreiaj, dar nu .... motorul s-a oprit singur. De pornit nu a mai fost vorba.

Am vorbit cu mecanicul si urma sa o duc luni la el. Luni dimineata am incercat iar sa vad daca porneste (eram si curios) sau o duc tractata si a pornit la fel ca data trecuta.

Mecanicul mi-a zis, dupa ceva verificari a gasit ca injectorul 3 are valori foarte mari, chiar si dupa ce se incalzeste motorul si trebuie schimbat.

L-am schimbat de o saptamana si pare ca e Ok pana acum doar ca sesizez acum un zgomot mai puternic al motorului dimineata la pornire, chiar si un tremurat mai pronuntat pana se incalzeste si turatia nu mai scade asa repede la cea de relanti cum eram obisnuit.

In privinta asta acum sesizez chiar si o ciudatenie:

Cand motorul este cald si dau in marsarier scade turatia la cea de relanti, dupa care se tureaza singur si creste iar in jur de 1000.

Am mai observat: motorul pornit, cald, oprit la semafor. Turatia 1000, daca accelerez in gol turatia scade la 800 dupa care in cateva secunde se autotureaza si sta iar la 1000.

 

acum vreau sa va intreb:

- acel injector poate sa creeze problema deschisa in prima parte?

- ce se intampla acum cu turatia are legatura cu problema sau e vorba de altceva?

 

Multumesc mult si scuze pentru postarea lunga, dar nu am stiut cum sa deschriu mai clar problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Am o ocatvia 1.6 tdi 105cp 2010 FL. Dupa ce nu am mers 2 saptamani cu masina am vrut sa o pornesc in seara asta dar motorul a refuzat sa mai porneasca,  luminile de pe frana spate ramaneau aprinse desi nu era apasata pedala si martorul de Instalaţia de preîncălzire lumina intermitent iar martorul Sistemul de control al gazelor de eşapament statea lumina permanent si mi-a aparut mesajul ENGINE FAULT.

Ce credeti ca ar putea fi?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand dai mult la automat incepe sa licare bujia.

Nu stiu de ce nu ar porni, trebuie o diagnoza, verificata presiunea in rampa la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 hours ago, arkan said:

Salutare,

Am o ocatvia 1.6 tdi 105cp 2010 FL. Dupa ce nu am mers 2 saptamani cu masina am vrut sa o pornesc in seara asta dar motorul a refuzat sa mai porneasca,  luminile de pe frana spate ramaneau aprinse desi nu era apasata pedala si martorul de Instalaţia de preîncălzire lumina intermitent iar martorul Sistemul de control al gazelor de eşapament statea lumina permanent si mi-a aparut mesajul ENGINE FAULT.

Ce credeti ca ar putea fi?

 

Multumesc

Verifica sigurantele intai, dupa care o diagnoza, daca toate sunt ok si nu porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor am un superb 1.6 cayc pornea greu la cald am schimbat o droaie de senzori verificat injectoarele ca într-un final bordul sa o ia aiurea adică scoteam cheile iar acesta se aprindea și stingea singur, ca apoi sa aflu ca toată povestea cu pornitul  sa fie de la partea electrica a contactului.. Care aveti probleme încercați asta prima oara! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!