Jump to content

Probleme pornire 1.6 tdi


rimniceanum
 Share

Postare recomandată

Salutare 

Aceeași problema o am si eu la un vw golf 7 cod motor clha.

Din ce am înțeles de la mecanic problema ar fi de la injectoare.  Doua dintre ele nu mai sunt in parametrii si trebuie schimbate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu, dar le voi schimba cat mai repede posibil. Din ce ai postat mai sus, cu valorile injectoarelor ai avea aceeași problemă ca și la mine injectorul 1 si 3 sunt cu valori pe plus. Normal ele trebuie sa fie cu minus. Injectorul 1 este aproape de valoare 1,0 si asta la cald dupa cum ai spus . Posibil ca la rece sa fie mai mare și asta sa cântărească mai mult în pornirea motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca schimb bujiile.

Vara, cald - porneste fara pauza perfect. Iarna, frig - porneste cu pauza lunga perfect. Problema apare in sezoanele de mijloc unde in momentul in care nu face pauza suficient de lunga pt incalzire, porneste prost iar de fiecare data cand pauza depaseste 3 secunde porneste sfert. La fel incep sa cred si despre trepidatul la relanti avand in vedere ca dieselurile astea cu compresie mica folosesc bujiile si in faza de post-aprindere.

Parerea mea e ca de la temperatura inegala in cilindrii motorul ori nu are combustie deloc (invarte lung), ori combustia apare aleator la cate un cilindru (se balbaie zici ca e tractor) iar la relanti ecu compenseaza cu combustibil, din cauza asta cred ca mi-o si iau razna injectoarele cu valorile..

La fel de bine pot sa gresesc dar mie mi se pare cea mai plauzibila varianta avand in vedere ca defectul nu tine cont de motorizare, marca, etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GeorgeDachiar sunt curios daca rezolvi problema asta,sunt o gramada de utilizatori cu motorul asta si au toti aceleasi simptome. si nu gaseste nimeni o rezolvare la preblema asta. bujia de la cil 3 este mai speciala am inteles,ar avea un senzor montat pe ea,sper sa nu gresesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CLHA de la Skoda nu are. La restul se verifica simplu, scoti mufa si daca are 4 pini... e belea. Eu as putea sa verific schimband bujiile 2-3 cu 1-4, daca valorile vechi ale injectoarelor se schimba si ele atunci e clar.. dar le schimb ca le ajung 180k km

Modificat de GeorgeDa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GeorgeDama indoiesc sa nu fie ok bujiile,ar da imediat eroare in bord. parerea mea. nu ca ar fi o investitie mare,cu 200-300 de lei rezolv schimbul lor,dar daca era vreuna arsa nu trebuia sa dea o eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa fie arsa, daca e obosita sau are depuneri pe ea si ajunge la 1000 de grade in 6 secunde in loc de 2 sau nu mai poate sa ajunga decat pana la 700 e o problema. Eroare da cand ecu vede rezistenta infinita, adica e arsa si motorul in primele 10-15 secunde merge in 3 pistoane.. am patit anul trecut cu bujia 3. Dar ca romanul am schimbat-o doar pe aia..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles,ai dreptate. fac si lucrul asta o sa le schimb zilele astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat bujiile ( buji bosch ) anul trecut de când am constatat problema și nu am rezolvat-o. O sa mai caut pe cineva cu un tester mai competent si cu experienta în domeniu și dacă îmi spune același lucru , aia e. Deși ma îndoiesc ca ar veni problema din alta parte și spun asta pt ca am citit tot topicul celor cu același motor de 1.6 dar cu codul CAYC în care aveau același probleme dar mai grave(mers în 3pistoane , oscilații de 100rpm la relantii, rămași la 100km de casa și plecat cu masina pe rampă, etc)si au constat ca rezolvarea problemelor lor era schimbarea injectoarele(Siemens cu partea electrica Piezo care cedează mai repede la calduri marii în special vara) defecte cu unele noi nici măcar sh sau recondiționate (deoarece nu țineau pe cat se așteptau, bani aruncați în vânt). Spun asta pt ca următorul cod de motor dupa CAYC este CLHA. Cei de la Wv au crezut ca vor rezolva problema cu schimbarea injectoarelor Siemens cu unele Bosch. Dar din ce observăm se pare ca nu , într-adevăr nu sunt probleme asa de grave ca la ceilalți dar sunt. O sa revin cu impresii dupa ce le voi schimba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile la diesel funcționează doar la pornire, nu funcționează ca la benzină tot timpul. Ma îndoiesc sa fie obosite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de aceeasi parere ca nu rezolv nimic cu schimbatul bujiilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@NynyTie cum iti porneste vara si iarna la temperaturi cu minus? Mie toata vara imi porneste perfect, iarna la -17 mi-a pornit mai repede ca vara.

CAYC si CLHA sunt diferite la componente, iar bujiile CRurilor de la VW functioneaza cateva minute si dupa pornire.

@flavius1611La tine am vazut ca e diferit, iti face si vara si ai inclusiv fluctuatii vizibile in turometru..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GeorgeDa ai fi surprins,  dar îmi pornește identic si vara și iarna. Cum vrea ea, pornește ? si vara imi pornește la a 3-4-5chiar 6 rotire de motor sau la sfert. Masina a stat și doua , trei săptămâni nemiscată si pornea la sfert dar după un drum de 30-40km sau chiar de 200km pornea mai greu sau la fel de bine. Asta am observat. Si eu eram convins ca este din cauza vre unui senzor de temperatura sau un senzor de ori ce fel, dar după cu am zis o sa mai încerc niște testăre si părerii vis a vis de problemă înainte sa fac pasul cu schimbatul injectoarelor defecte. Nu sunt de ici de colo 1450roni/buc plus manopera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma bag la asa sume :)) Mie nu-mi face deloc vara si iarna, deloc in sensul ca abia astept sa treaca primavara si toamna ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 27.07.2012 at 9:33, rimniceanum a scris:

auto-scan am dat, astea sunt singurele erori care mi-au aparut.

01-Engine -- Status: Malfunction 0010

03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010

04-Steering Angle -- Status: Cannot be reached 1100

08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010

09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010

15-Airbags -- Status: OK 0000

16-Steering wheel -- Status: OK 0000

17-Instruments -- Status: Malfunction 0010

19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010

25-Immobilizer -- Status: OK 0000

42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000

44-Steering Assist -- Status: Malfunction 0010

46-Central Conv. -- Status: OK 0000

52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000

56-Radio -- Status: OK 0000

62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000

72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine (J623-CAYC) Labels: 03L-906-023-CAY.clb

Part No SW: 03L 906 023 AN HW: 03L 906 023 A

Component: 1,6l R4 CR td H23 4881

Revision: -------- Serial number: 00000000000000

Coding: 00114016030400080000

Shop #: WSC 00066 000 00080

ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023AN 001003

ROD: EV_ECM16TDI02103L906023AN.rod

VCID: 72EFDEFB166F

3 Faults Found:

7295 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too High

P0238 00 [165] - Cannot Be Tested at this Time

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 2188 km

Date: 2014.14.12

Time: 23:24:14

7300 - Throttle Position Sensor (G69): Signal too High

P0123 00 [165] - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 2188 km

Date: 2014.14.12

Time: 23:24:14

7356 - Exhaust Gas Temperature Sensor 4 Bank 1: Electrical Malfunction

P246E 00 [165] - Electrical Fault in Circuit

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 2188 km

Date: 2014.14.12

Time: 23:24:14

Readiness: 1010 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes (-----) Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb

Part No SW: 1K0 907 379 AD HW: 1K0 907 379 AD

Component: ESP MK60EC1 H35 0106

Revision: 00H35001

Coding: 113B200D092500FE881104E8902200413000

Shop #: WSC 00066 000 00000

VCID: 74E3D8E36C7B

2 Faults Found:

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

004 - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 54

Mileage: 2188 km

Time Indication: 0

Date: 2014.14.12

Time: 23:24:25

Freeze Frame:

Count: 3

Count: 2

Count: 12800

Count: 166

Count: 41472

Count: 0

Count: 0

Count: 0

01309 - Power Steering Control Module (J500)

008 - Implausible Signal

Freeze Frame:

Fault Status: 01101000

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 54

Mileage: 2188 km

Time Indication: 0

Date: 2014.14.12

Time: 23:24:25

Freeze Frame:

Count: 3

Count: 2

Count: 12800

Count: 8212

Count: 41472

Count: 0

Count: 0

Count: 0

Ai rezolvat problema? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Mergeti si faceti urgent update la ultima versiune de soft, 9213 pt CLHA. Revin mai tarziu cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptome personale:

1.       Tremurat aleator ca durata si intensitate la relanti in intervalul de temperatura exterioara 0-16 C care dispare dupa un anumit timp de la pornire. Coincidenta face sa dispara odata cu cresterea temperaturii antigelului, nu are legatura, este strict de timp.

2.       Pornire grea, invartit in gol. Sincronizare gresita intre electromotor si injectie.

 

Schimbari dupa update la 9231:

1.       Tremuratul a disparut complet. Am verificat compensarile la relanti si ... s-au schimbat.

Inainte: +0.30 | -0.40 | + 1.20 | -1.10

Acum:   +0.80 | +0.70 | -0.80  | -0.70

2.       Pornirea grea a disparut si ea in proportie de 95% (100% o sa fiu la primavara sau daca se mai incalzeste), zilele astea cand s-a mai incalzit putin am putut replica anumite conditii in care problema aparea (stationare <8h, temperature 9-11 grade) si a pornit perfect de fiecare data cu timpi diferiti de preglow si startare electromotor.

3.       Chiar daca se intampla rar sa mi se para ceva la masina, parca vibratiile motorului sunt mai mici la relanti.

 

Bonus:

DSG: Au disparut micile zvacniri la schimbul treptelor 2->3 la acceleratie moderata prin ridicarea momentului de schimb undeva mai sus de 1750 RPM iar in acceleratie mai puternica undeva intre 2000 si 2250.

Patinajul ambreiajelor s-a redus in toate felurile de acceleratie dar in special in cea mai puternica, masina raspunde mult mai rapid, este chiar aproape de modul S in aceasta privinta.

Retrogradarea pe drum drept are loc mai rar in acceleratie mai puternica si este in functie de km/h si RPM.

La franarea la semafor efectul franei de motor la retrogradarea 6->5->4->3 (senzatia de discuri ovale) s-a redus foarte mult abia se mai simte.

 

Sincer.. e alta masina. Nu e placebo, sunt chestii care mie imi stateau pe cap si le-am observat absenta imediat. Daca rezolv si horcaitul de pe puntea fata la balansul fata-spate ma imbat rau. 🤣🤣🤣

 

@flavius1611Am vazut compensatiile tale la rece si sunt la fel cum au fost ale mele cand tremura. In ordinea combustiei 1342 aveam + + - - iar acum s-a schimbat in + - - + cel mai probabil asta cauza dezechilibrul doar ca mie imi facea strict intr-un anumit interval de temperatura exterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un prieten la reprezentanta, dar am avut si oferta de pret de la o firma din Ploiesti care se ocupa de tuning si mi-au cerut 300 lei. Merita toti banii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot asa am gasit si eu,cu 300 de lei. ms frumos de info sapt viitoare o sa merg sa i fac si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ciudat ce zici tu legat de cutia DSG pentru ca managementul cutiei se face de propiul ECU, ti l-au updatat si pe asta ? Iar compensarile variaza tot timpul in functie de o droaie de factori, nu poti sa spui ca ce vezi acolo e strict datorita softului. Dar stiu foarte bine fenomenul asta uman, ai vazut dupa ce iesi cu masina de la spalatorie ca parca merge mai bine ? Nu zic ca nu sunt inbunatatiri, dar da-i cateva saptamani sa vezi ce si cum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu, ma duc sa ma uit. Am o droaie de loguri, compensarile nu-mi variau decat ca valoare, plus sau minus era fix pe fiecare cilindru 1+, 2-, 3+, 4-. In 99% din cazuri cand plec de la spalatorie in primii 2 km imi scartaie toata puntea fata 😂. Eu spun ce stiu sigur pentru ca am incercat o gramada de solutii si am facut o gramada de teste iar din cauza simptomelor de mai sus eram la un pas sa schimb ambreiaje + volant, discuri fata, bujii, releu, baterie, pompa rezervor, injectoare etc. Aaaa ca s-or fi resetat Dumnezeu stie ce curbe de invatare, da, nu neg ca nu stiu.

 

Edit:

Si din ce m-am interesat, inclusiv pe forumuri din toate tarile, toti aveau primele versiuni de soft 5518 si 6547. O diferenta intre 5518 si 6547 e ca la 5518 face urat indiferent de anotimp, la mine vara si iarna se oprea. Masini care au problema asta de la 0 km.

Modificat de GeorgeDa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!