Jump to content

Probleme pornire 1.6 tdi


rimniceanum
 Share

Postare recomandată

buna seara,am o skoda octavia 3 cu motor 1.6 tdi care are momente cind porneste mai greu la prima cheie din zi,iar erori pe motor nu am.am facut un log la turatie,temperetura motor,presiune acual si specific.aranjarea in pagina sa facut automat.mentionez ca am dat start la log inaine cu cateva secunde sa pornesc motorul.ce ar putea sa aiba?poate sa ma ajute cineva cu detalii la acest log?se vede ceva in el de la ce ar putea fi? va multumesc.

log.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul asta cod chla nu are VVT,cel putin a mea nu are,am un capacac in locul VVT ului.

luni a pornit greu dimineata,in rest inclusiv azi, a pornit bine.

IMG_20190916_190958.jpg

IMG_20190916_191003.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ii pun contactul, o las cateva secunde si apoi ponesc, am keyless start.
Prin metoda aceasta porneste perfect, daca apas butonul START pentru pornire se balbaie.
Sa vedem la iarna daca voi intampina probleme, este prima iarna cu acest utilaj!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai cumva si mers neregulat la relanti cu motorul rece?
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,are un mers intrerupt dupa ce porneste,dar nu am nici o eroare,si azi am verificat o sa vad daca da ceva pe obdeleven

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati in legatura cu pornirea mai lunga la 1.6tdi clha,am facut 2 log-uri,unul cand porneste perfect si unul cand porneste mai greu.la cel care porneste perfect inainte de pornirea motorului aveam in rampa 4.5 bar,la cel care porneste lung era 0 bar.o sa mai urmaresc aceasta presiune in rampa inainte de pornire sa vedem daca se coreleaza lipsa ei cu pornitul mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, in legatura cu pornirea mai grea.

Am si eu un Passat B7 1.6 TDI CAYC si am observat ca invarte putin mai mult la prima pornire atunci cand afara sunt 13°C si atunci cand porneste, porneste fix pe 780rpm, cand sunt sub 13°C porneste undeva pe la 850-950rmp in functie de temperatura.

Am observat ca atunci cand temperatura este 13°C sau mai mare, dupa ce pornesc masina si incerc sa accelerez oscileaza intre 1000 si 1500rpm.

De ceva vreme nu imi mai functioneaza sistemul care ajuta la plecarea de pe loc turand motorul undeva la 900 rpm atunci cand ridici picioru de pe ambreiaj. Acum se tureaza doar cand se invarte roata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, am si eu o intrebare. Am un golf 7 1.6 TDI si dimineata la 1 grad cand o pornesc sta turata la 1000 rpm. Este normal acest lucru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este ok când e frig. Asa e managementul la motoarele din aceasta generație 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O întrebare referitoare la motorizarea 1.6 tdi , golf 6 , cod motor cay 77kw , 105 cp.Cam care este puterea maxima unde se poate duce in Stage 1 .Doar din soft ?.Cu stimă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

la o3 1.6tdi cod chla dupa ce porneste,in special de cand a venit frigul tremura in ralanti pana ajunge undeva la 60-40 de grade apa,apoi nu mai tremura.

s-a mai confruntat careva cu problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat valorile compensațiilor injectoarelor? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie văzute care sunt valorile maxime, nu numai la relanti. Și asa, e mare val la cil 1, in prima poza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am.posibilitatea de a verifica cu obdeleven sau trebuie vcds neaparat? Cum sau unde vad valorile maxime? Ma poti ajuta @F l o r i n

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Romeo Dumitrascu

Salut. Astazi am intampinat si eu niste probleme la prima pornire. A invartit mai mult pana sa porneasca efectiv. Am mai patit asa acum vreun an, dar atunci am gasit multe erori de low voltage si era clar bateria de vina. Am schimbat bateria, tot cu una originala, am imperecheat-o si nu a mai facut asa pana azi. Desi de cateva ori mi s-a parut ca porneste putin mai greu. Am pus OBDeleven pe ea, nu apare nici o eroare, iar cu motorul pornit, imi arata 14.5 V. Credeti ca ar putea fi de la vreo bujie? Am mai schimbat anul trecut una, desi nu era aprins nimic in bord, pe unele scanari nu aparea nimic, pe altele da. Aveti idee daca ar putea fi asta sau cum sa verific mai in amanunt? Multumesc.

 

Update: Acum am vazut si clipul pus de un coleg de aici pe 6 August, cel cu VVT-ului (capac+ventil). Exact asa face si a mea desi e 1.6 ? . Inteleg ca e un defect de fabricatie. Credeti ca cei de la VW il vor schimba gratis? sau tot contra cost ? :)))) Mai mult. Trebuie schimbat uleiul si filtrul iar? Ca nu are nici 3 luni de cand l-am schimbat :(

Modificat de Romeo Dumitrascu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am filmat o dupa ce porneste are intreruperile astea. nu mi da nic o eroare pe obdeleven

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o rugaminte la posesorii de CLHA care au problemele la pornire si/sau mers neregulat la relanti in anumite intervale de temperatura sa scrieti versiunea de soft a ecu. A mea e 6547 si intampin ambele probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 5518 vu problemele mentionate mai sus. Fluctuatii la ralanti cat e rece si porniri greoaie,aleatoriu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

masuratori live cu motorul rece,exact cand am fluctuatiile la ralanti. pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...
On 20.01.2020 at 17:54, flavius1611 a scris:

masuratori live cu motorul rece,exact cand am fluctuatiile la ralanti. pareri?

Deși a trecut ceva timp de la postarile tale, ai rezolvat problema in final?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am CLHA si imi face problema cu pornirea doar in perioada aceasta, cu temperaturi in jur  de 7-10 grade. Primavara si toamna.

Vara si iarna nu am probleme. Suspectez tot vreun senzor de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de 2 zile imi porneste bine la prima cheie,daca o las parcata indiferent de timp,dau si de 2-3 ori la automat fara sa porneasca.

dupa ce porneste da fum alb enorm de mult.

ma dispera nu stiu ce sa i mai fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!