Jump to content

Probleme pornire 1.6 tdi


rimniceanum
 Share

Postare recomandată

astea nu mai activeaza pompa cand pui contactul, ci cand dai la cheie

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

serban.daniel92
în urmă cu 22 ore, maceta a scris:

Încearcă să pui de 2-3 ori contactul, il lasi sa se stingă de fiecare dată, după care dai cheie. O sa fii surprins de rezultat.

Uneori așa fac, dar totuși la o mașina de aproximativ 10 mii euro și an 2014 am alte pretenții... sincer când o pornesc ma uit stânga /dreapta cine e pe lângă mine sa nu ma fac de ras ?.

as vrea sa gasesc o rezolvare nu o “românească” 

ms de răspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 probleme cauzeaza asta: 

fie pompa din rezervor defecta, supapa defecta.... cu alte cuvinte nu mentine presiunea

fie un por pe undeva pe traseu pe tubulatura si efectul e acelasi scapa presiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

serban.daniel92

Dar dimineața pornește perfect, doar când e puțin mai cald afara și o lași nepornita mai multe ore începe sa pornească mai greu ...

Renunta la quote inutil, se sanctioneaza!

Modificat de vdragos
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha.

Atunci e posibil sa fie alta problema. Pot fi mai multe inclusiv ceva de natura electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare.

de ceva timp,dimineata la prima cheie porneste destul de greu.

are simptome exact ca si cand ar avea aer pe instalatie.

am pus obdeleven ul si nu am nici o eroare pe motor.

masina este O3 1.6tdi cod motor clha.

daca ii pun contactul de 2 ori fara sa i dau cheie,parca porneste ok,daca ii dau din prima porneste greu.

s a mai confruntat careva cu problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca motorizarea ta are pompa in rezervor, aia e de vina. Fie pompa in sine fie un furtun crapat in sistemul pompei

pierde presiunea cand sta mai mult timp sau peste noapte

Nu cunosc exact motorizarea dar oricum e legat de pompa de alimentare cu combustibil care o fi ea cu explicatiile de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@jhonutzface asa doar la prima pornire. Daca ar fi pompa ar face asa la fiecare pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu. Pierde presiunea in timp, peste noapte de exemplu. sau dupa ce sta cateva ore bune... patit cu asta.

Ia-o ca o posibila cauza de verificat. 

nu pompa in sine e defecta , ci sistemul pompei, un furtun piscat, un conector de alimentare ce nu etanseaza bine , eventual o supapa defecta.

ca test se pune de 2-3 ori contactul inainte de a porni, daca o ia la sfert atunci aia e buba mai mult ca sigur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc si chestia,cu contactul de 2 3 ori

Modificat de flavius1611
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treabă pusul contactului cu pompa, deoarece nu se amorsează la punerea contactului ca la benzinare.am și eu aceiași problema dar nu face tot timpul, singura eroare care mai apare sporadic la mine este la actuatorul ușiței de la busonul rezervorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce treaba are clapeta de la rezervor cu pornirea grea ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici una,nici nu am zis că ar avea treabă.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, nu avem de unde cunoaste toate masinile de pe piata, eu personal nu sunt mecanic..dar problema aia de pornire e izbitor de asemanatoare cu problemele specifice masinilor cu pompa in rezervor.

Pur si simplu se pierde presiunea in rampa peste noapte sau dupa ce masina sta cu orele. Prima pornire se face greu pana ajunge combustibil in rampa , apoi pentru cateva ore bune nu mai ai probleme la pornire si istoria se repeta a 2 a zi.

Nu spune nimeni ca o pornire greoaie nu poate fi de la un senzor de arbore sau unul de axe cu came sau un senzor de aer (MAF/MAP) prost, dar de obicei la alea defecte  fenomenul e tot timpul. La urma urmei pe forum gasesti doar indrumare, nu poti repara cazane :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. 

 

La 197 000 KM mi  s a rupt cureaua de accesorii, o bucatica din ea a intrat la distributie , ceea ce a determinat  ca aceasta sa sara de la punct 2 dinti. Consecintele: masina nu mai pornea. 

Am dus o intr un atelier mic, unde merg intotdeauna, mi au pos distributia la punct, dar masina  pornea greu, a 4-a sau a 5-a cincea cheie, la relanti mergea prost, se balbaia parca mergea in 3 pistoane, dupa ce se incalzea, mergea aproape ca inainte de nefericitul eveniment. Verificare cu diagnoza Delphi, rezultat desincronizare axe came sau ceva de genul, baietii de acolo mi au spus ca ar fi bine sa merg cu ea la reprezentanta VW din Targoviste. Este una singura, deci simplu de aflat cum se numeste.

In fine, ajung acolo, o las, dupa 3 zile ma suna Directorul de Service , care mi transmite foarte relaxat ca au pus si ei distributia la punct "ca la carte" citez, dar masina nu mai porneste. Am ramas fara cuvinte, in conditiile in care le am dus masina mergand, nu la parametii optimi, dar pe roti. Acest Domn Director mi a sugerat, fara sa fi verifcat in prealabil mai departe de distributie, ca ar fi bine sa schimb fie motorul fie cel putin chiulasa :) fie noi fie second hand (12000 Lei noi sau 5000 lei second:( Am Ramas total surprins in conditiile in care ei nici macar nu m au intrebat daca pot sa verifice supape, etc, si sa incerce sa se convinga ca este intradevar motorul. 

Prin urmare, vazand aceasta lipsa totala de profesionalism, am decis sa imi iau masina de acolo, am luat o cu platforma pentru ca asa bine au pus o la punct incat nu mai pornea si am dus o din nou la atelierul unde au reusit totusi sa o puna la punct si sa porneasca. Mi au verificat supapele, toate erau la linie, niciuna ridicata sau lasata, si au verificat cu un alt tester de la ce ar putea fi. Mare mi a fost mirarea cand am aflat ca senzorul axelor cu came era defect, un cost de 100 de lei, iar acum masina merge fara absolut nici o problema. 

Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie, doar am vrut sa semnalez lipsa totala de profesionalism,  lipsa cunostintelor personalului si lejeritatea de a trata probleme mai serioase in aceasta reprezentanta.

Sper ca aceasta postare sa ii ajute pe  cei care vor avea probleme similare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aceeasi problema o aveam la motorul de 2.0 cu pornirea grea la rece , rezolvarea a fost prin schimbarea VVT-ului (capac+ventil) . Vezi clipul asta , poate te ajuta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare tuturor!

A găsit cineva  rezolvare pentru aceasta problema? La mine e regula generala, învârte 4-5-6 secunde dimineață până pornește.Nici daca pornesc pentru amorsare pompa de alimentare cu vcds înainte de pornire  nu pornește mai repede.Am înlocuit pompa din rezervor,nu am nici o eroare pe tester.Ce mă sfătuiți?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema, sporadic porneste greu, dar am observat ca in serile mai reci, dimineata porneste mai greu..sunt curios cum o fi la iarna :D
Cineva mi-ar fi spus ca ar fi de la baterie, este bateria originala, de 5 ani.
Am testat cu diverse tipuri de motorina, la fel!
Motorul asta are senzor de temperatura?
La golf4, aveam defect senzorul de temperatura si la cald, daca opream motorul nu mai pornea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scrie mai sus de rezolvare, cel putin la 2.0 TDI - se schimba VVT ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bateria are 5 atunci este posibil sa fie de la ea problema . La mine la fel a fost pornea greu la rece baterie de 5 ani . Schimbat bateria problema a disparut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa masori bateria cu un multimetru, sau treci pe la un centru service pt baterii (unde vand baterii) si contra unei sume modice iti face tester pe baterie si iti spune cata viata mai are. Asta daca vrei sa elimini bateria.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/25/2019 at 10:04 PM, maceta said:

Încearcă să pui de 2-3 ori contactul, il lasi sa se stingă de fiecare dată, după care dai cheie. O sa fii surprins de rezultat.

Se pare că funcționează acesta metoda.Dar care ar fi explicația logica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Da, si la mine, functioneaza faza cu contact de 2x
Dar am mai observat ceva: cand am rezervorul peste 3/4 porneste perefect.
De obicei nu merg in oras cu mai mult de 1/2 de rezervor, vineri am umplut rezervorul si surpriza, sambata, duminica si azi, luni, a pornit exemplar.
Cred ca ipoteza cu senzorul ala de masoara pozitia nu se aplica la toate, mai degraba pierderea presiunii motorinei de pe vre-un traseu.
Sunt curios cand o sa scada nivelul motorinei daca incepe iar sa porneasca greu... cu toate ca pana atunci scad si temperaturile, deci mai intra o necunoscuta in ecuatie.
Citeam pe un forum, ca ar fi observat un posesor ca are legatura si cu o marja de temperaturi exterioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!