Jump to content

Probleme pornire 1.6 tdi


rimniceanum
 Share

Postare recomandată

Revin cu inca o postare.

Distributie pusa la punct, verificata cu cale.

Tacheti verificati, niciunul rupt.

Verificata pe tester, toate valorile normale.

Verificat compresie, pe un singur piston 12 iar pe restul intre 7 si 9, desi compresia normala ar fi 25-31 si minim 19.

Ce ar trebui sa verfic cand vine vorba de compresie, in conditiile in care distributia nu era sarita si nici decalata? ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manometrul sau motorul ,una din ele e praf 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am depistat problema. 

Una dintre axele cu came era "sarita doi dinti", desi distributia era la locul ei. A fost asezata pe pozitie si masina a pornit si ruleaza fara probleme. ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axele nu se pot desincroniza intre ele decat daca se invarte un pinion in gol ,daca asta sa intamplat ...o sa se intample iar

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
On 6/9/2017 at 3:30 PM, Alexolteanu said:

Salutare,

intampin si eu problema cu pornirea dupa ce masina statioenaza peste noapte sau o zi intreaga in parcarea de la munca.

in present porneste din ce in ce mai greu. da la automat pret de 15- 20 sec pana porneste dupa care merge fara problem.

Va dau cateva detalii legate de masina poate cineva ma poate ajuta cu un sfat.

 

VW GOLF 1.6 tdi BLUEMOTION 2011 (CAYC)

alimentez cu motorina de calitate, service la timp.

precizez ca nu se vede nici o eroare la diagnoza!

Multumesc!

Aceeasi problema o am si eu.Ai descoperit care era/este cauza?

Mai jos este un video cu pornirea la Golful meu(2011,CAYC,17x.xxx km)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu un update.

In cazul meu se pare ca problema era de la baterie.Am inlocuit-o pe cea veche(care avea 8 ani) si acum porneste normal.

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare, 

A rezolvat cineva problema cu pornirea mai greoaie? Și eu la skoda 1.6 tdi am aceeași problema, învârte mai mult, 

Verificat tester=nimic

Verificat soft =codat di fabrica 

Electromotor verificat, schimbat bucsa capac cărbuni, schimbat carbuni

Schimbat incandescente

Schimbat baterie

Nici un rezultat, pornește la fel, uneori învârte mai mult, 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Golf 1.6 TDI CAYC , pornire uneori grea la cald , pornire la sfert la rece dimineata.Azi a facut figura si a a pornit f.f. greu dupa 2 drumuri scurte  (e mic orasul si aglomerat nu am ce face).Acum un an s-a oprit din mers si dupa cateva minute pauza  a pornit la fel de greu ca azi si atunci mecanicul a dat vina pe EGR , zice ca l-a curat .Ce e interesant ca exact inainte de aceste porniri grele apare rontaitul de care am cam scapat in mare  dupa schimbul de ulei.Luni  in 07.01 doar  vin domnii la servici sa faca diagnoza,  deci nu ma intrebati de diagnoza inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba are schimbul de ulei cu rontaitul ?

Poate au idee colegii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu rontaitul inca nu i-a dat nimeni de cap 100% , eu cu pornitul greu la cald am treaba,, acuta"  ca sunt cam pieton cu 2 masini "betege" (golf si smart ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea ... acest rontait e o detonatie aparuta in cilindri datorita inj necalibrate corect a injectorului in anumite etape de functionare a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rontaitul apare de obicei intre 1600-2000 rot/min si din ce am citit cam la toti se manifesta la fel, interesant e legatura dintre rontaitul care imi apare  si faptul ca dupa rontaiala   opresc masina sa stationez undeva   si la  pornire sa zicem dupa o ora cu f. mare greutate o pornesc , am avut cazul ca ca s-a oprit in mijlocul drumului si imi pare rau ca atunci trebuia sa schimb EGR nu sa il curat, totul fara a avea nimic pe bord si nici la diagnoza atunci.Am mai facut asta vara o diagoza special pt rontait ,  nici o eroare pe motor .O alta dilema ar fi pompa de injectie care s-a amorsat greu la schimbatul filtrului de motorina cu testerul din a 2 incercare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ronțăiala este cauzată de ceva feature din soft care variază numărul de injecții în anumite condiții. Apare de obicei la subtitrare puternică. Dacă vreți să scăpați de el faceți update la Dieselgate :D, la mine cel puțin nu mai ronțăie de atunci ... bineînțeles că am alte probleme regenerări foarte dese, ventilatoare care pornesc la oprirea motorului, temperaturi foarte mari în compartimentul motor, uzură mai mare a componentelor etc. Poate există vreun soft exact înainte de Dieselgate care are îmbunătățiri pentru evitarea rontaitului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu 2 motoare cu dieselgate, același ronțăit, doar la cald și subturat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am fost aprox la 3 service-uri si la reprezentatna delcar Skoda cu problema urmatoare:  Cand motorul este cald atunci se aude un rontait destul de puternic intre 1200-1500 rpm... oricum evit aceste turatii, schimb numai dupa 1500-1700 dar ma enerveaza foarte mult rontaitul acesta. La reprezentanta m-au zis ca e normal, la numai un service m-au spus ca trebuie sa schimb cele 4 injectoare. Pe forumuri straini am gasit multe postari unde apare rontaitul dupa schimbarea injectoriilor... Deci care ar fi solutia?  Apropo... pe tester nu apare nimic si corectiile sunt ok la injectoare...

Modificat de jancsi90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

On 1/3/2019 at 11:59 PM, bbogdanmircea said:

ventilatoare care pornesc la oprirea motorului

 

Exista o explicatie pentru asta? La mine dupa ce merg ventilatoarele dupa oprire cateodata porneste greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate baterie slaba/obosita. Ai verificat-o ? De cat timp ai bateria ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ii OEM parca a fost fabricata prin luna a 10 in anul 2011 deci ii batrana. Am fost cu ea la test si cica ii ok, iarna aceasta nu am avut cu pornire la -10 dar probabil nu mai are viata lunga daca ventilatoarele mananca mai excesiv. Intrebam mai mult care ii scopul venitlatoarele dupa oprirea motorolui pentru ca nu tot timpul face si nu pare sa aibe legatura cu caldura motorului (sa zici ca ii uleiul la 110 grade si opresti motorul iar ventilatoarele merge ca sa raceasca motorul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regenerarea tine ventilatoarele pornite dupa oprirea motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
serban.daniel92

Salut, am o O3 din 2014, 1.6 TDI (DSG) CLHA. Problema care o intampin este urmatoarea: Daca las masina nepornita mai multe ore 8-9 ore poate si mai mult, si temperatura exterioara este undeva la 12 - 18 grade, cand dau sa pornesc motorul, acesta este invartiti de mai multe ori aprox 3-4 secunde (gen ca nu ar primii motorina). Acesta anomalie nu apare tot timpul, daca este mul mai rece sau cald afara porneste normal. Problema asta am mai patit-o si la masina tatalui meu, tot O3 1.6 TDI CRKB din 2014. 

Aveti idee din ce poate fii: soft, trebuie schimbat ceva pe la alimentare?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

primul pas este sa mergi la reprezentanta sa verifici aceste aspecte. Este posibil sa fie ceva din soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica acumulatorul la mine asta a fost bateria slaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtrul de motorina s-a mai schimbat? MAF-ul e in parametri normali de functionare?

Modificat de jhonutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

serban.daniel92

Acumulatorul este nou, filtrele au fost schimbate acum câteva mii de km. Din cate am observat când pui contactul nu se aude pompa de motorina din rezervor pornind, ma duce cu gândul ca poate pierde și presiunea din rampa injectoarelor... 

o sa încerc sa ma duc și la reprezentanta pentru update soft.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Încearcă să pui de 2-3 ori contactul, il lasi sa se stingă de fiecare dată, după care dai cheie. O sa fii surprins de rezultat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!