Jump to content

Probleme pornire 1.6 tdi


rimniceanum
 Share

Postare recomandată

Pentru cei care au astfel de problema,la mine pare ca s-a rezolvat acea pornire grea dupa ce am inlocuit bujiile si o remontare a filtrului de motorina.Sper ca asta sa fi fost.Mai am doar o problema,si anume ca uneori porneste din prima dar invarte de mai multe ori,timp in care,uneori pentru o secunda mi se aprinde abs in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua

Am si eu un golf 6 cu motor de 1.6 tdi si face asa la prima pornire. Aveti idee ce ar putea fi. Am fost cu masina la delcar BV pentru o diagnosticare si masina au spus ei ca este ok, injectoarele nu au priobleme iar restul adica dpf, egr nu au nimik. Sa fie de la motorina pentru ca in momentul in care bag motorina mai aditivata nu mai face asa puternic .

update de soft s-a facut iar prima data cand a aparut aceasta problema a fost in iarna la sub -20 de grade.

inca o chestie e normal la 15 grade sa intre in soc ca la -10 grade?

 

Multumesc  

scuze clipul este acesta

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand face asa trebuie verificate valorile actual si specificat de la presiunea dim rampa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la mecanic și încă nu știe ce are a spus că trebuie sa mai investigheze.Am observat că după update de soft motorul merge mai rotund și mai silențios si numai că dacă merg mai sportiv in momentul in care ajung la un stop și iau piciorul de pe accelerație motorul de derutează normal iar când ajunge la turația de relantiu el singur de durează încă 200 de rotații iar apoi revine la normal. Nu cred că e normal o sa vedem daca cineva știe care ar fi problema asta fi foarte fericit mai ales că mașina nu are nici o eroare. Update ultimul a fost făcut pe reprezentanta in urma rechemări adică faza cu dieselgate. Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

am si eu o problema cu golful meu, 1.6 Tdi, 2011, aseara din mers s-a aprins spirala si pilotul automat, numai tragea absolut deloc, am tras pe dreapta, am oprit motorul, dupa care nu a mai pornit. Motorul pornea, dar murea imediat, dupa mai multe incercari a murit si bateria. Azi, am pus o alta baterie pe ea, a pornit 3,4 secunde dupa s-a oprit si tot asa, am scanat-o si mia dat eroarea G70, (signal too hight), stiu ca este debimetru, l-am scos, dar tot aceeasi eroare. Oare ce sa fie? Ms

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nelamurire mare.Dimineata,masina porneste bine,cand e calda,la fel.Problema vine cand ajung la munca cu ea(10 minute de mers)si sta acolo pentru 7-9 ore.Cand o pornesc,aproape mereu porneste greu la modul ca incearca singura sa porneasca chiar daca nu mai insist eu(din prima,ce-i drept,dar dureaza cam 5 secunde).Bujiile sunt schimbare,erori nu am

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si un video,poate isi da cineva seama de unde as putea sa incep

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Ai rezolvat problema? Mi se intampla si mie asa cateodata (aleator). Tot timpul motorul rece, dar poate sa fi fost pornit chiar si in aceeasi zi.

Din ce am citit eu pe internet ar putea fi bujiile, desi nu dau erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile la mine sunt schimbate.Cu unele bosch,ce-i drept,dar aceeasi chestie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca tot n-ai rezolvat problema? Ai schimbat cumva si releul de la bujii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,decat bujiile.Inainde sa schimb bujiile,aveam momente cand pornea si imediat murea motorul.Dupa schimbarea bujiilor nu am mai avut probleme cu asta dar a ramas pornirea greoaie uneori.Cand am schimbat bujiile era una destul de coxata acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm, pe partea de alimentare ai verificat? Singurele momente cand am patit sa imi moara imediat dupa pornire au fost dupa schimbarea filtrului de motorina. Mi-a ramas aer si cand il prindea murea.

Momentan la mine e total aleator. Poate sa faca 2-3 zile la rand (doar la rece), poate sa nu se mai intample 4-5 saptamani. O sa verific si eu bujiile totusi (ultima oara nu aveam eroare la bujii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mecanicul mi-a zis ca o bujie mai era buna,iar de cel putin una eram eu sigur ca e dusa ca era coxata de tot si umflata iar pe tester nu imi aparea erori de bujii(asta la scanarea completa,nu stiu daca trebuia sa caute in alta parte)

Legat de pornit si murit motorul si mie mi-a facut dupa ce am schimbat filtrul si l-am dat din nou jos si l-am repus.Asta s-a intamplat o data cu bujiile deci nu stiu care a facut "minunea"

Modificat de 12seven12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iata si un clip cu simptoma masinii

Adica dupa ce o turezi se mai tureaza singura pana la 1000 rpm

Daca cineva stie as fi recunoscator.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie injectoarele..dar mai bine pune un vcds..si aflii problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

intampin si eu problema cu pornirea dupa ce masina statioenaza peste noapte sau o zi intreaga in parcarea de la munca.

in present porneste din ce in ce mai greu. da la automat pret de 15- 20 sec pana porneste dupa care merge fara problem.

Va dau cateva detalii legate de masina poate cineva ma poate ajuta cu un sfat.

 

VW GOLF 1.6 tdi BLUEMOTION 2011 (CAYC)

206.000KM, DPF OFF EGR OFF SI STAGE 1

alimentez cu motorina de calitate, service la timp.

precizez ca nu se vede nici o eroare la diagnoza!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am facut nimic, mi se intampla total aleator dar nu asa frecvent (o data la cateva saptamani). Am inceput sa ignor simptomele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

la mine e enervant. In fiecare zi face asa dimineata si seara.

Citesc pe forum ca si bujiile pot crea problema asta. M as bucura sa fie doar atat.

Merg diseara la un service sa verifice asta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au treaba bujiile la temperaturile astea, trebuie verificata etanseitatea la tot circuitul de alimentare de la rezervor pana la pompa prima data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan_Andrei

@soso bv si la mine s-a intamplat la fel. Am observat ca are aceste simptome doar cand nu apuca sa isi faca regenerarea filtrului de particule (a inceput regenerarea si ai oprit motorul). Daca lasi motorul sa mearga la relanti 5~10 minute (in functie de cat de cald e motorul) o sa isi revina turatia (nu stiu daca termina regenerarea filtrului de particule sau o amana). Stiu ca e nasol sa ajungi in parcare si sa mai astepti 10 minute, dar cealalta varianta e sa o duci turata (>2500 rot/min) circa 10 Km sau chiar putin mai mult.

Legat de pornirea greoaie, a verificat cineva bateria (nu cumva e descarcata)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu da, si era ok. Plus ca "pornire greoaie" nu inseamna ca da greu peste cap, ci ca dureaza cateva secunde bune pana porneste.

La traseul de alimentare m-am gandit si eu, daca o sa fie dese momentele astea atunci o sa verific si asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna seara,

 De cum s-a racit afara masina a inceput sa faca probleme. Mai precis la temperaturi intre 5 si 10 grade porneste la prima cheie turatia ajunge in jur de 800-900 oscileaza si apoi se opreste. La urmatoarea pornire oscileaza si cateodata se opreste. Dupa un timp, motorul incepe sa functioneze normal si nu se mai intampla nimic toata ziua. Daca incerc sa turez motorul pedala nu are efect un timp si apoi se tureaza dar numai la turatii de maxim 1200 rpm. Din cata mi se pare, la aceasta temperatura nu functioneaza socul - turatia fiind mica sub 1000rpm. Daca temperatura exterioara este mai mica de 5 grade sau mai mare de 10 motorul functioneaza normal. Am pus masina pe tester si nu apare nicio eroare. M-ar putea ajuta cineva cu o solutie?

Va multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut baieti,

a mai intampinat cineva problema pornirii la rece, in general cand temperatura de afara este sub 5 grade.porneste dar nu tine relantiul, doar la a 3-4 a cheie porneste.Bujiile le-a verificat un mecanic ,,babeste'' adica cu firul si nici una nu e arsa,plus ca pe tester nu apare nici o eroare.

multumesc si astept parerile voastre.

p.s nu pot atasa filmuletul de dimineta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!

Am intampinat si eu o problema oarecum similara, dar mai ciudata.

Am un Golf VI, an fab. 2011, motor 1.6 TDI, 77kw 105cp.

Vinerea trecuta mergeam cu masina, linistit, fara vreun semn ca s-ar putea intampla ceva. Brusc masina se opreste din mers, se aprinde spira si nici gand sa o mai pot porni. Am dat o data de doua ori la automat, dar nimic. Am lasat-o asa, neintelegand ce i se intampla, si am sunat la service sa ma ia cu o platforma.

Ajuns la service, mi-au gasit cureaua de transmisie sectionata (rupta din ea o bucata de 10 cm lungime si 2 caneluri grosime) care mi-a urcat intre rolele la distributie. Acestia au inceput sa imi puna in vedere preturi pentru supape, valve, culbutori, tacheti, ax came, etc. care se invarteau in jurul sumei de 7000 lei. Am luam masina de la service-ul respectiv, pentru ca mi se parea ciudat modul lor de "diagnoza" (pentru ca nu mi-au demontat nimic pentru constatare) si am dus-o la alt service.

La ultimul service, mi-a verificat distributia, motorul, tot tacamul si au ajuns la concluzia ca nu este absolut nimic in neregula cu el, dar totusi masina mea refuza sa porneasca.

Mentionez faptul ca masina nu a avut niciun simptom inainte de acest episod. Pornea la sfert de cheie, se accelera cum trebuie, fara sa dea de banuit ca ceva ar fi defect.

A mai intampinat cineva o astfel de problema?

Are cineva idee despre ce s-ar fi putut intampla?

Mentionez ca pe tester nu da nicio eroare!

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caleaza distributia (cu cale)

Fa test de compresie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!