Jump to content

Probleme pornire 1.6 tdi


rimniceanum
 Share

Postare recomandată

6 hours ago, adrian001 said:

Deci la tine porneste la fel si la rece si la cald, in special la temp mentionate mai sus. Trebuie precizat ca diferenta nu e mare intre pornirea intarziata si cea normala, dar e clar sesizabila. In cazul meu e diferenta de aprox. 1, maxim 2 secunde. 

La mine e mare diferenta. Invarte ceva. Dar, parca nu are vvt. Ma uit azisub capota. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6tdi cr nu are VVT. 2.0tdi CR are VVT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! Tot nu stiu de unde sa incep cautarile.. Am vazut ca s-ar putea sa fie de la pompa din rezervor, de la bujii, de la releul bujiilor sau de la releul 109 de sub volan. A avut si injectoarele reconditionate si tot asa porneste.

L.E. cred ca i-am gasit problema. Masina nu are baterie AGM, are un XT clasic... de 72ah. Sa vad daca vrea o baterie noua. Nici nu stiu daca e codata, trebuie sa o verific.

Modificat de UNHleaSHD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca dupa ce ii pui contactul de mai multe ori, porneste la sfert. Mers cu ea 100m, oprit si pornit dupa 20min (fara contact de X ori), porneste lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eventual pune o baterie AGM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
On 11/5/2022 at 8:43 AM, UNHleaSHD said:

Multumesc! Tot nu stiu de unde sa incep cautarile.. Am vazut ca s-ar putea sa fie de la pompa din rezervor, de la bujii, de la releul bujiilor sau de la releul 109 de sub volan. A avut si injectoarele reconditionate si tot asa porneste.

L.E. cred ca i-am gasit problema. Masina nu are baterie AGM, are un XT clasic... de 72ah. Sa vad daca vrea o baterie noua. Nici nu stiu daca e codata, trebuie sa o verific.

Si i-am gasit: releul bujiilor era ars, distributia sarita 2 dinti.
I-am pus releu nou, baterie AGM, i-am verificat electromotorul, i-am pus releu nou la alternator, distributie noua, curea pompa ulei, alt panou de sigurante + cablu mai gros. Porneste sfert :D.

Modificat de UNHleaSHD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo tie ca ai avut determinarea sa rezolvi problema.

Cazul tau poate sa-i ajute si pe altii.

 

Acum ca ai spus de distributie, puteai sa te uiti in canalul 149, cred, in Engine, sa citesti unghiul "Camshaft adaptation intake bank1: phase position", daca era 0 distributia era noua si montata corect cu cale, daca era alungita, sau pusa gresit, valoarea era schimbata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine de stiut! Multumesc frumos! Am cautat sa vad daca se poate vedea in VCDS, dar nu am gasit. 
Nu stim cati km avea distributia. De aceea a fost schimbata 😃

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Skoda 1.6 cayc, nu pornește. La o scurta verificare, doar eroare pe egr p0403. Presiune in rampa 200-300 bari și fluctuează mult între aceste valori. 

S-a aprins bujia in mers apoi s-a oprit și nu a mai pornit. Mașina are 320.000km.

Banui ca tot pe injecție sa fie problema, din cauza acelor fluctuații. Ce ziceți?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate teava dintre chiulasa si galeriea de admisie  ,apoi da-i o cheie .Daca porneste pune egr nou ,oe .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie ca debitmetru citea 2-3 la automat. Am încercat și puțin spray și nu a sat semn sa o ia și, am astupat admisia la turbo dar nu prea a făcut vacuum prea repede.

O sa vad mâine care e situația.

Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai EGR deschis, nu va porni nici pe spray, nu ar avea oxigenul necesar, din cauza asta ti-a fost recomandat sa scoti acea teava.

Daca nu ai evacuare, turbina nu este actionata, deci nu are cum sa faca "vacuum"

Oricum, cu spray, depinde unde dai, clapeta este inchisa aproape complet, deci slabe sanse sa o pornesti cu spray dat inainte de clapeta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi a pornit la prima cheie. Turbo ok, egr nu e blocat deschis. Dar merge cam prost, fum alb pe toba ca in regenerate. Ba inj 3 ba 2 ajung pe la 2, apoi scad sub 1. 

Am mai văzut un cayc care tot asa făcea, porneste când vrea, apoi merge fără probleme. 

Nu-mi dau seama ce are. 

Când nu pornea am scos lambda din filtru și țeavă la egr, și tot nu pornea, și dădea fum albastru pe gaura la sonda.

20240205_120527.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am probat injectoarele, a rezultat ca sunt bune, aparent. Acum bag un egr oe ultima revizie, sper. De la piese a zis sa intorc teava ce intra in galerie admisie 180grade ca este informare de la vw. Acum este cu gaura spre clapeta si trebuie cu gaura spre motor. Am facut si treaba asta.
Ce ma mira putin este faptul ca pe teava dintre admisie si chiulasa pana la intrare in egr era putin uleios, si de obicei acolo este funingine uscata. Ma gandesc ca e posibil ca egr sa mai ramana dechis si circula in sens invers gazele din spre admisie cu uleiul aferent.
Egr vechi este marca pierburg si ar avea cam 50k km, la proba, cama nu revine singura complet, mai agata putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

26 minutes ago, davidut5 said:

Acum este cu gaura spre clapeta

Las-o cum era 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum o sa observi ca nu o poti intoarce cu 180 grade, pentru ca are o margine care ar trebui polizata. 

 

Informarea de la VW e pentru alte coduri de motor, nu pentru CAYC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
kosmyn_aurel89
On 1/19/2017 at 11:36 AM, 12seven12 said:

...

 

Va salut ! 

Am si eu o problema cu un vw jetta 1.6tdi cayc, se manifesta ca in video, porneste timp de 2-3sec si se opreste.

Toata treaba s-a intamplat dupa ce s-a oprit din mers. 

Am dat jos, regulatorul de rampa nu are span. Am dat jos regulatorul de pompa nu are span, am schimbat senzorul de presiune de pe rampa .. nimic.. 

Pompa din rezervor baga motorina

Filtru motorina e schimbat, bateria era plina cand am desfacut.

Erori nu are stocate... doar ca o pornesc cu mufa de la regulatorul de rampa scoasa, si in timp ce dau la automat o imping la loc....porneste merge cum trebuie are valorile din poze,palpaie spira la bujii in timp ce merge, si dupa ce sterg eroarea din poza,se opreste motorul. 

 

Sa fie regulatorul de rampa defect si sa nu dea eroare pe vcds?

Multumesc 

Screenshot_20240515_120032_Gallery.jpg

Screenshot_20240515_120047_Gallery.jpg

Screenshot_20240515_125657_Gallery.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE

Da-i o cheie dupa ce scoti teava dintre chiulasa si galeria de admisie ,posibil egr blocat pe deschis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Salut! Am uitat sa specific, ca am scos teava si face la fel.

Dupa ce o pornesc prin metoda cu mufa scoasa si impinsa in timp ce da la automat, si porneste egr-u functioneaza normal. Am probat si a doua cheie si  face la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am un un vw jetta 1.6 cayc 2012 manual, de ceva vreme porneste greu la rece - invarte de 3-4 ori dupa porneste, la cald porneste ok;  ce as putea sa fac ? mentionez ca bujiile si bateria sunt schimbate! 

Multumesc ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Daca aveti montate pe motoarele astea injectoare piezoelectrice,siemens-continental-vdo,luati un instrument de masura si verificati rezistenta ,,bobinei"

Ideal ar trebuie sa masoare intre 170 kilohmi si 200.Uneori,pe unele motoare,functioneaza si cu mai putin,dar dau probleme cu fumul,pornirea,si tacanitul caracteristic.

Masuratorile se fac de obicei cu un instrument de masura capabil sa suministreze tensiuni de pina la 500v....1000v....nu bagati nimic in priza,eu ma refer la instrumente de masura care furnizeaza astfel de tensiuni atunci cind se fac masuratori.

A doua masuratoare,CAPACITATEA ,,bobinei" recomandata intre 2,5 si 5 microfarazi.

Daca aceste masuratori au dat rezultate bune,cu un instrument de masura care poate furniza 125v.....1000v masurati scurgerile de tensiune la masa...la corpul injectorului.

Cu un cablu al instrumentului de masura tineti pe unul din contactele bobinei injectorului,iar al doilea pe corpul injectorului.

Masuratori pe senzorul de presiune de pe rampa.

Acesta are trei fire,pe doua se alimenteaza cu 5v iar pe al treilea,iese tensiunea de referinta conform presiunii acumulate in rampa.

Masurati intre firul de masa si cel de referinta,cu contactul pus,trebuie sa aveti minim 0,4v...0,6v ceea ce indica o presiune de 0 bar.

Cind dati la cheie,ca motorul sa porneasca,aveti nevoie de aproximativ 1,2v care corespunde unei presiuni de 300 bar.

Daca la masuratoare instrumentul indica sub 0,5v sau peste 4,5v inseamna ca senzorul este defect.

Ca sa masurati regulatorul de pe rampa sau cel de pe pompa aveti nevoie de osciloscop.

Daca vi se par corecte rezultatele,si banuiti ca injectoarele nu primesc impulsuri electrice,si nu aveti nici osciloscop,faceti rost de un led si o rezistenta de aprox 1k,pe care o veti lipi de unul din terminalele ledului,apoi introduceti terminalele led/rezistenta in conectorul fiecarui injector,si dati la cheie.Daca pilpaie,e ok,daca nu inseamna ca nu primeste impuls electric.

Pentru mecanici,in comert exista truse cu dopuri false,care imita forma fiecarui regulator de pompa de injectie,si care pot fi folosite ca sa aflati daca partea mecanica a pompei este ok,si baga presiune,sau daca defect este doar regulatorul de presiune.

Aceste dopuri false,se pun in locul regulatorului,menirea lui fiind ca sa lase sa treaca toata motorina spre interiorul pompei,inchizind trecerea spre retur care normal este controlata de regulator.

Un regulator de presiune(debit) al unei pompe de injectie,se comporta ca un robinet,cind primeste semnal de la ECU,incepe si inchide trecerea spre retur a motorinei,facind in asa fel sa se acumuleze in interiorul pompei.Atunci cind sint defecte sau nu primesc semnal de la ECU,regulatoarele ramin deschise complet,mare parte din motorina iesind spre rezervor prin retur.

 

Modificat de vp44
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!