Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Ce inseamna "cu motorul rece"?

 

1.Pun doar contactul si bag tester-ul?

sau

2.Pornesc motorul si pun imediat tester-ul ? (temperatura apei este mai mica de 90 de grade)

Mersi!

 

Valorile sunt ok. Ce pb ai? Sau ce te supara la mers?
Cam nai toti colegii in per rece reclama un rontanit la cr-uri. Tine si de uleiul folosit si de motorina-asta daca nu sunt alte pb.

 

 

si de injectoare - cunoscut fiind ca exista o problema, mai ales la injectorul 3 - la majoritatea 1.6Tdi CR.

 

nu e cazul la colegul de mai sus.... dar verifica si vezi valorile si cu motorul rece. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai testerul nu inregistreaza decat dupa ce pui contactul .

Asadar din experienta mea, pui contactul apoi deschizi testerul si pornesti logul .

Apoi pornesti si lasi sa logheze o perioada deviatiile pe injectoare .

Normal motorul sa fie rece, preferabil prima pornire sau sa fi stat masina nepornita destul incat sa scada temperatura apei semnificativ .

 

Parerea mea insa e ca sunt irelevante aceste teste la rece, deoarece conditiile de pornire sunt atat de diferite intre ele incat nu o sa poti 

avea de 2 ori aceleasi conditii, actionarea injectoarelor depinde de foarte multi factori, cei mai importanti temperatura mediului ambiant, temperatura apei plus altele si altele, te ia cu dureri de cap cat de complez a ajuns sa fie softul care calculeaza deschiderea unui injector .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de injectoare - cunoscut fiind ca exista o problema, mai ales la injectorul 3 - la majoritatea 1.6Tdi CR.

 

nu e cazul la colegul de mai sus.... dar verifica si vezi valorile si cu motorul rece. 

 

am facut si testul la rece , temperatura apei (de la 3 grade pana la 50 de grade)

Mersi!

rece.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ca ai probleme pe 1 si 4...dar nu se duc asa aiurea cum se duce la mine nr 3... Se simte o oarece pierdere de putere la rece? Ce versiune de soft ai la motor? Mie mi se pare ca merge prost de cand am facut update de la 9970 la 9972

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La rece, uneori pare ca se intrerupe, sa nu tina la relanti.

Nu stiu ce versiune de soft am, cred ca o versiune veche deoarece nu am facut vreun update de soft pana acum.

Oricum astept sa vedem ce rezolva astia cu recehemarile. Din ce au anuntat pe Business Club (o emisiune de la Digi TV) pe modelul de 1.6 CR vor sa faca resoftare + un tub de plastica care pleaca din zona debimetrului, pentru clientii din Europa. Pentru clientii din SUA sunt necesare modificari majore datorita legislatiei priviind nivelului acceptat de noxe, vedem...

 

Pare ca ai probleme pe 1 si 4...dar nu se duc asa aiurea cum se duce la mine nr 3... Se simte o oarece pierdere de putere la rece? Ce versiune de soft ai la motor? Mie mi se pare ca merge prost de cand am facut update de la 9970 la 9972

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am momente cand parca nu trage la fel de violent...si parca sa zic ca tot atunci se simte putin vibrand la relanti(nu deranjant ca un diesel de generatie mai veche-PD- dar nici la fel de silentios ca un CR fara nicio problema).

Oricum, partea buna este ca injectoarele astea nu te lasa in drum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana in acest moment, nu avem cunostinta de astfel de cazuri.... decat la 2.0Tdi Cr (si  3.0 generatia mai veche) care are cunoscuta problema cu spanul din/in sistemul de alimentare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, ca si nou posesor de golf 6, 1.6 77kw diesel am facut un log pe injectoare ptr ca am consumul cam mare pe oras 9% daca merg usor, chiar si la golf AZD il fac lejer; consum instant daca opresc toti consumatorii = 0.6%. Se aude si un injector cum bate (zici ca e un sdi d-ala vechi) si destul de des merge tremurat la relanti. Referitor la update - nu stiu care e statusul actual.

Am atasat un log excel si un printscreen, ca si concluzii am vazut ca injectorul nr 2 s-a dus si la valoarea de 2.5.

Este posibil sa fie injectorul 1 + 2? Daca le cumpar de la SH trebuie sa ii fac adaptarea cu Vag-ul?

 

Multumesc,

 

 

post-66928-0-28314600-1451508366_thumb.j

log.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut, 

dupa cum va spuneam si eu probleme cu injectoarele: 1.6 TDI, 56.500 km, an 2011. 

maine sunt chemat in service pentru schimbare injectoare pe garantia vanzatorului intrucat autoturismul a fost achizitionat prin Welt Auto si beneficiez de garantie 6 luni. 

aveti idee cum pot sa verific daca intradevar vor fi schimbate injectoarele ? 

Mentionez ca masina merge f. bine, nu bate, nu mai vibreaza, are acceleratie buna si asta nu dupa verificarea injectoarelor ci dupa update-ul de soft. pana la update, masina mergea f prost ... caderi de sarcina intre 1 si a 2 -a treapa, zgomot intre 1.700 - 2300 rot/ min. cei drept pentru testul de injectoare a fost necesar si demontarea filtrului de particule pentru a fi curatat intrucat era "intepenit" - oare sa merga mai bine din cauza filtrului ?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Aveti idee de erorile mai jos , sunt in stransa legatura?

Se opreste masina dupa ce incerc sa schimb din a 2 -a in a 3 -a , mai mult de 1800 rot/min.

4 Faults Found:
 
7594 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A 
          P2146 00 [165] - Open Circuit
          MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Mileage: 0 km
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:00:00
 
7078 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A 
          P2147 00 [232] - Short to Ground
          MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 14
                    Mileage: 111030 km
                    Date: 2072.14.16
                    Time: 16:36:13
 
10130 - Fuel Pressure Sensor (G247) 
          P0192 00 [032] - Short to Ground
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 4
                    Mileage: 111032 km
                    Date: 2072.14.16
                    Time: 16:44:05
 
9871 - Exhaust Gas Recirculation Cooling Valve Control 
          P2425 00 [032] - Open Circuit
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 0 km
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 00:00:00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Par sa fie maimulte erori legate de Open Circuit, m-as gandi la o masa comuna ptr acei senzori ?

Poate te ajuta cineva cu o schema .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Tocmai ce am probleme legat de injectoare, la 111 033 km, cam putini km:

 

Engine:
1 Fault Found:
7594 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A 
          P2146 00 [165] - Open Circuit
          MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 8
                    Mileage: 0 km
                    Date: 2000.00.00
 
                    Time: 00:00:00
de asemenea la engine cand dupa apasare buton Readiness imi afiseaza Failed or Incomplete pentru EGR-ul si Oxigen sensor(s).
 
Nu mai porneste masina cred ca are o protectie...nu poate functiona cu trei injectoare sau am inteles ca daca descoper pe cel defect sa scot mufa si dupa ar functiona...
Ce zice injectoarele pot fi afectate si de stilul de condus ? Trebuie mers mai turat cu un diesel ? Schimbat treptele dupa 2500 rot/min si nu trebuie mers sub 2200 de rot/min?
 
Mersi!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba mersul, sunt proaste injectoarele, mers intre 2000 si 3000 este tot ce trebuie pentru un diesel tinind cont ca are cuplu max. pana in 3000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de injectoare - cunoscut fiind ca exista o problema, mai ales la injectorul 3 - la majoritatea 1.6Tdi CR.

 

nu e cazul la colegul de mai sus.... dar verifica si vezi valorile si cu motorul rece. 

Salut,

merita curatarea unui injector? Cam dupa cati km se strica din nou ? Ce marca recomanzi daca este sa cumpar unul nou ?

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Nu stiu legat de curatare, doar din ce am citit cica ii chiar recomandat sa fie curatate odata la 70.000 Km. Legat de model... exista un singur model, Siemens. Cica ar fi fabricate de Continental si mai nou VDO sau asa ceva, nu stiu extact toata istoria, dar la urma is toate Siemens, same model .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

hei. sunt f suparat.  de ceva timp mai exact 1 luna  dimineata cand pornesc masina si sta la relanti se aude cum bate  fier pe fier. dupa ce dau o tura cu masina si se ridica un pic apa  nu se mai aude.aceasta problema sa fie de la injectoare? masina este cayc 20111, 1.6 tdi. voi ce parere aveti?  zilele astea o sa ma duc sa fac un test dar  vroiam sa va cer parerea inainte.ms

daca este de la injectoare mai pot merge mult cu ea asa? se poate intampla ceva in timp?

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce poti sa faci tragi de ele pana crapa, tot acolo ajungi, pana atunci cauti variante de achizitie mai convenabile. Sau poate ai noroc si intervine vreo campanie de schimbare ca la cele de 2.0l de la BKP.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce campanie sa mai  intervina.ma conving pe zi ce trece de aceste vw..  :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, 1.6 CR tdi este renumit pentru problema cu injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 nu au probleme cu injectoarele ? Din pacate vw are multe probleme mai bn zis..eu am avut si cu egr.ul..si cu un compresor de aer..etc

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0CR tdi.... nu am gasit asa probleme la injectoare, ca la 1.6Cr tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care sunt cele mai ok(marca) injectoare si ce pret au? as vrea sa achizitionez 4. si daca puteti sa spuneti si de unde ar fi ideal .ms

care sunt cele mai ok(marca) injectoare si ce pret au? as vrea sa achizitionez 4. si daca puteti sa spuneti si de unde ar fi ideal .ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 injectoare.... cred ca o sa te coste peste 8000 lei...

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar crezi?adica in jur de 2 mii euro? si  mana de lucru cat sa coste? pai asa mai bine o vand si cu banii astia care ai dau pe injectoare o sa cumpar alta..

 

Modificat de MariusPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar cred... deoarece nu am verificat. Suna/mergi la un mag cu piese si da seria VIN sa iti verifice...... dar cam atata costa, mai mult sau mai putin.

L.E. - am verificat in Etka, este in jurul la 2500 lei bucata. Acum, mai depinde de reduceri, piesa la schimb, etc...

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!