Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

`Salutare,

stie cineva cum se codeaza un injector 1.6tdi cod 03L130277B?As avea de schimbat unul,are deviatie de 2.8.

Am gasit SH cu 480ron cu 26de mii de km(spune el).

Multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios si eu daca exista asa ceva .

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/2.0L_CR_TDI dar din poza nu par a fi injectoarele de 1.6 TDI

http://forums.ross-tech.com/showthread.php?3396-Coding-injectors-CAYC-engine-1-6TDi/page2

http://forums.ross-tech.com/showthread.php?588-1-6TDI-Engine-Misfires-and-Stalls-when-Idle/page5

 

Din ce scrie in ultimul topic, ar fi undeva prin Adaptation si trebuie pus codul de pe injector plus un 0 la urma .

Si tot din ce scrie in topic nu e de joaca cu adaptarea asta !

Asteptam opinii de la cei care au facut treaba asta .

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siemens VDO a fost cumparat de Continental in 2008, am lucrat la ei din 2008 pana in 2015, tot ce faceau ei a fost preluat de Continental . E posibil insa daca injectoarele de pe 1.6 TDI erau deja produse de VDO sa le vanda tot asa dar aceasta firma nu mai exista .

Astăzi nu lucrez și sunt liber dar mâine urc o poză cu injectoare vdo pe care eu însumi le-am pus pe 1.6 tdi.

Pt că din coincidență chiar vând piese auto

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa zic si eu k daca masina a ajuns la km e f bine si de aia cred k NU toate injectoare de pe 1.6 tdi sunt la fel.

vorbeau aici k la 40mii erau praf injectoarele.ale mele au 211mii si dupa cum arata testeru au valori f bune  nu cred k au fost schimbate....intrebarea mea este injectoarele astea cad de la o ziii la alta?ce sintome au ca sunt obosite?ce ma sfatuiti sa fac:sa vand masina sau sa o tin?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alecsjurca

daca te uiti si pe linkurile puse de mine si pe youtube, la injectoarele astea e nasol rau cand pornesti si fluctueaza ralantiul ca naiba

unii spun ca si acea tacaneala cand e motorul subturat ar fi simptom la ele, desi eu nu cred

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa zic si eu k daca masina a ajuns la km e f bine si de aia cred k NU toate injectoare de pe 1.6 tdi sunt la fel.

vorbeau aici k la 40mii erau praf injectoarele.ale mele au 211mii si dupa cum arata testeru au valori f bune nu cred k au fost schimbate....intrebarea mea este injectoarele astea cad de la o ziii la alta?ce sintome au ca sunt obosite?ce ma sfatuiti sa fac:sa vand masina sau sa o tin?multumesc

Eu am vândut-o demult. Avea 210 mii și deja schimbasem două. Deja când al treilea începuse figurile am măritat o. Dacă unul trece de 1 la corecție e gata, bâlbâie la ralanti și pe urmă începe păcăneala în sarcină.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am refacut azi o scanare la masina ( pt. alt motiv o sa postez pe topicul care trebuie ) si am reverificat valorile la injectoare la cald .

Oare is dezastru valorile ? Masina merge bine, doar ca am observat  ultimele zile cand afara ii rece ( sub 5 grade ) turometrul nu scade sub 1000 rpm pana apa nu ajunge aproape de 90 grade, dupa aceea totul normal + ieri si`a facut regenerare si de obicei isi facea super rapid ( in vreo 3 KM era facuta ) acum am mers vreo 10 dar s-a facut.
 
Mersi.
 
Thursday,03,December,2015,09:31:24:37412
VCDS Version: Release 11.11.0 (x64)
Data version: 20111111
-------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
 
09:31:00
 -1.7825 mg/stroke   Injection amount deviation cylinder 2 455
  1.4706 mg/stroke   Injection amount deviation cylinder 3 456
  1.8998 mg/stroke   Injection amount deviation cylinder 4 457
 -1.6041 mg/stroke   Injection amount deviation cylinder 1 470
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe cilindrii 3 si 4, valorile nu sunt ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci valorile trebuie sa fie cu "-" ? Nu e ca si la PD cu valori cuprinse intre +/- 2 si ceva ?

 

In cazul asta, vreo 3 injectoare au valori "bune" si la mine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca sunt cu + (indiferent de tipul motorizarii TDI - ca e VEP, PD sau CR...) si valorile depasesc 1.0... atunci este o problema pe cilindrul respectiv.

 

PD-urile au intre+- 2.99

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) atunci la mine sunt spre varza injectoarele :)) 3 au valori cu + din care doua au valori de peste +1 la rece. 

 

Aseara le-am verificat la cald, si cele 3 au valori de +0. ceva.

 

P.S.: Totusi, inafara de zgomotul idiot care-l fac la rece, masina merge cum trebuie si consumul e mai mult decat multumitor (6-6.2% in oras si maxim 5% afara) pt stilul meu de mers si rahatul asta de oras. 

Modificat de qwk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deviatiile alea au semnificatie doar cand motorul este perfect incalzit, valorile la rece nu au nici o relevanta pentru ca sunt conditii instabile la pornire .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in teorie asa este... in practica - sunt injectoare care fac probleme la rece.... si la cald au valori ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

revin cu o întâmplare,într-o oarecare măsura în aceeași nota cu ideea topicului.

 

Am decis sa schimb filtrul de motorina. Si pentru ca am văzut ca prin service-uri amorsarea se face din cheie (din ce ziceau colegii p-aici e o practica foarte dăunătoare pentru pompa de injecție), am decis sa îl schimb eu și sa ii fac amorsarea cu VCDS-ul.

Am scos filtru vechi,am curățat capacul filtrului (erau ceva particule foarte fine :(, neferoase ),am pus filtrul nou și am făcut amorsarea cu VCDS-ul (Engine -> Basic Settings ->Transfer Fuel Pump (FP) test - parca, ).Am rulat testul aproximativ 1 minut.

 

Masina a pornit la sfert de cheie...dar doar pentru o secunda,după care s-a oprit.Am încercat sa o repornesc de câteva ori,fără succes.Apoi am încercat sa scot furtunele ce intra in filtrul de motorina.Pe toate venea motorina,mai putin pe cel care ducea în pompa de injecție.Am pornit testul pompei de combustibil cu furtunul scos si nu venea deloc motorina.Apoi am tras cu gura (știu,foarte profi :| ) și am reușit sa trag motorina din filtru.Am conectat furtunul la loc,și după ce a învârtit electromotorul de câteva ori a pornit.De atunci pornește foarte bine.

 

Întrebarea mea este: am stricat ceva (sau e posibil sa fi stricat ceva) - ma refer la pompa de injecție/injectoare,etc- în încercarea mea de a  porni mașina deși în pompa de injecție nu ajungea motorina?

Dupa câteva drumuri am verificat cu VCDS-ul și nu sunt erori,injectoarele au aceleași deviații,etc...

 

Numai bine,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Explicatia pentru care se cere amorsarea cu VCDS.

 

When it comes to the diesel injection equipment of modern vehicles, the diesel pump and injectors are internally lubricated by the diesel fuel itself and full hydrodynamic lubrication is the design target. However, at slow engine speeds (like when starting the engine), the fuel lubrication can get a bit marginal.

 

The liquid also coheres to itself, so any movement between the moving metal parts causes the liquid to be dragged into the contact area and to get between the two interacting surfaces. In this way, the fluid acts as a lubricant by squeezing itself into the rubbing interface and keeping the two rubbing surfaces apart. This is termed full hydrodynamic lubrication (Stachowiak, 2005) and it relies on there being adequate rubbing speed between the parts to drag in enough liquid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoare:

VW Polo 6R, 1.6 90 CP TDI , 108 283 Km

 

Am acel zgomot metalic "rontait" (intre 1800-2000 rot/min), in plus dimineata cand pornesc masina , paraziteaza la rece, da senzatia ca nu tine la relanti/se opreste.

Detin VCDS 12.12.3. (model nou)

Cum pot testa injectoarele la cald ? Ce inseamna la cald , este suficient daca acul ajunge/sta constant la 900 rot/min?

 

PS: Am schimbat uleiul (Motul 50 W30 , VW 507, protejeaza DPF). In plus am inceput sa alimentez de la OMV cu MaxMotion Diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cald=apa la 90. Vezi in blocurile de masura de pe 01-engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am reusit sa tin apa exact la 90 de grade.

Gasesti log, cu apa la 91-92 de grade.

Mersi!

 

Cald=apa la 90. Vezi in blocurile de masura de pe 01-engine.

 

91grade.xls

92grade.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte bine si asa, apa la 90 inseamna sa fie in jurul valorii acesteia adica motorul sa fie bine incalzit . Normal ca din cauza termostatului apa se plimba in jurul valorii de 90 .

Mi se par bune valorile de la injectoare dar asteptam specialistii !

Modificat de bbogdanmircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile sunt ok. Ce pb ai? Sau ce te supara la mers?

Cam nai toti colegii in per rece reclama un rontanit la cr-uri. Tine si de uleiul folosit si de motorina-asta daca nu sunt alte pb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de injectoare - cunoscut fiind ca exista o problema, mai ales la injectorul 3 - la majoritatea 1.6Tdi CR.

 

nu e cazul la colegul de mai sus.... dar verifica si vezi valorile si cu motorul rece. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult !

 

Dimineata cand pornesc masina (la rece da impresia ca se intrerupe motorul).

In mers , mai in toate treptele intre 1800-2000 rot/min , are un zgomot metalic "de injectoare" (dau muzica mai tare in masina ca sa nu aud acel zgomot)

 

In primii 80 000 de km am folosit ulei Castrol 50W30 (protejeaza DPF-ul) si motorina numai de la Petrom, dupa 80 000, am pus ulei Castrol 50W40.

 

De aproximativ 2000 de km , folosesc motorina MaxMotionDiesel, de la OMV.

Uleiul (Castrol 50W40, nu protejeaza DPF-ul) l-am schimbat de curand cu Motul (50W30).

 

@ pronet

 

PS: Este vreo problema daca alimentez numai cu motorina MaxMotionDiesel, de la OMV (este superaditivata)? Poate distruge ceva ? In plus cum ti se pare uleiul Motul XClean 50W30 ?

 

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerile sunt impartite privind motorina. In US a fost reclamata pb pompelor de injectie-uzura accentuata datorita unei arderi uscate-motorina nu este asa "grasa"-se poate adauga ulei 2 T ptr a facilita ungere. Uleiul 5w40 nu e recomandat ptr dpf. Trebuie norma 507.00 nu 505.01. Sunt topic-uri pe forum care explica f bine resp pb-pompe injectie distruse, folosire ulei 2T etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan - din pacate, pare sa fie vorba de injector cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rulat testul aproximativ 1 minut.

In service amorsarea dureaza 3 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!