Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Am reconditionat eu la cei din Otopeni...

Operatunea consta in:

  1. masurare element piezo (daca nu trece testul pune altul, nu am inteles exact, dar cred ca de la alt injector, intrucat stiu ca nu se gasesc de cumparat ca piese)
  2. curatare mecanica depuneri injector
  3. schimbare capsa interna (e ceva ce seamana cu o capsa, care este ciocanelul care deschide injectorul si pe care il actioneaza elementul piezo)
  4. calibrare pe banc, astfel incat parametri de injectie sa fie in specificatii. Ce am observat, si mi s-a atras atentia, calibrarea schimba putin unghiul mufei injectorului. 

Ce NU au facut: inlocuire saiba foc. Nu au asa ceva pe stoc si eu nu am stiut sa cumpar.  Cine vrea sa umble la injectoare, recomand sa cumpere inainte de operatie.

 

P.S. sa nu va suparati pe mine pentru explicatia empirica :) 

 

P.S2. Operatia am realizat-o acum cativa ani, masina este inca in familie, o foloseste tatal meu, fara nicio problema, fara rontaieli de injectoare...si cu soft de putere

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor. Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi. Am achzitionat o skoda octavia de curand an 2015 motor 1.6 tdi 110 cai euro 6. Prima problema e ca am ulei la injectoare.. Am schimbat simeringurile la toate 4 si ce mai trebuia pe acolo, mici garnituri, dar dupa 2 zile a reaparut uleiul. Am inteles ca au mai fost cazuri.. Poate stie cineva sigur ce ar trebui sa schimb

 

Mulțumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
iulian.radu91

Salut tuturor. Am și eu specificul ronțăit de injectoare la mașina din semnătură și câteodată mici fluctuații la relanti, doar la rece. Atașez și valorile lor de pe diagnoza. Pana la urma dacă deviațiile sunt ok, problema e una de soft la 1.6 tdi? Menționez ca mașina nu are soft dieselgate. 

Screenshot_20200825_190535_com.voltasit.obdeleven.jpg

Screenshot_20200825_190524_com.voltasit.obdeleven.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile sint cu motorul rece sau cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulian.radu91

Cald. Valorile relevante contează la rece? 

Din ce am observat în trecut, deviațiile fluctuează și uneori ronțăitul e mai puțin evident cu motorina aditivata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe cil 4 deviatia cam mare. 

Incearca o adapt a cant minime injectate... poate se mai echilibreaza valorile ... sau sa mergi in frana de motor cat de mult.. daca ai pe unde.

Fuel presure .. cum e ?

Cat la suta arata pe regulator presiune rampa la rekanti ?

O presiune scazuta poate provoca rontaiala.

Modificat de powershot
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe forum efectele adaptarii cantitatii minime injectate, si cat % din proceduri sunt finalizate cu succes. Dupa decizi singur daca vrei sa o faci sau nu. 
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

rog ajutor!

1.6 Dxca 120 cp euro 6

La rece nu sunt probleme sesizabile, însă la cald  motorul merge in 3 sa zic așa, nu înregistrează nicio eroare. Ce poate fi?

Valorile injectoarelor  nu sunt stabile, toate injectoarele înregistrează valori între -2 și 3 pe rând ...

Multumesc anticipat! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ilie Alexandru

Salut baieti revin dupa 1 luna de cand am schimbat un injector din cele 4 la polo 2010 1.6 TDI CAYB am valorile la injectoare urmatoarele:

Inj 1: 0.20       Inj 2: -2.14         Inj 3: 1.12      Inj 4: 4.20      

Cand am vazut valorile astea mi a venit sa ma impusc si am zis ca mai bine le schimbam pe toate decat sa schimb unu singur si sa le deregleze pe restu 3....am facut si o adaptare a injectii minime deoarece inainte erau valori si mai si dar totusi si astea sunt destul de proaste.....ce as putea face? Masina are 212000 de km si 10 ani deci :((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbi si injectorul 4 si vezi cum se modifica situatia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ilie Alexandru Lasa-ma sa ghicesc, ai schimbat injectorul 2 ? ? Problema cea mai mare acum e la injectorul 4, dar dupa ce o sa il schimbi si pe ala o sa creasca valoarea de compensare la inj 3. Daca vrei sa vezi valori cat mai apropiate de 0 atunci trebuie schimbate toate si sa te rogi sa nu ai alta problema cu motorul (segmenti,valve ...). Cum merge masina cu valorile astea ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ai elementele piezo în regulă, aș face o reglare pe banc. Trebuia să faci acest lucru de la început.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ilie Alexandru
3 hours ago, adrian001 said:

@Ilie Alexandru Lasa-ma sa ghicesc, ai schimbat injectorul 2 ? ? Problema cea mai mare acum e la injectorul 4, dar dupa ce o sa il schimbi si pe ala o sa creasca valoarea de compensare la inj 3. Daca vrei sa vezi valori cat mai apropiate de 0 atunci trebuie schimbate toate si sa te rogi sa nu ai alta problema cu motorul (segmenti,valve ...). Cum merge masina cu valorile astea ? 

Nu mai merge deloc ca inainte simt si pierdere de putere sunetu e groaznic :((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa as crede si eu dar ma rog sa fie asa ca altfel cred ca o sa innebunesc sincer :( ideea este ca am si softul prost care se termina cu 9978 

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat injectoarele, codat, amorsat cu vcds dar acum nu mai vrea să pornească... Vreun sfat? Nu cred că se amorsează .

 

Modificat de CRiCU90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact.. mai insista cu amorsarea.

Desfa o conducta la rampa sa iasa aerul din circuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr un final am reusit, dar greu... Am desfacut supapa metering de pe pompa, conducte de la rampa, injectoare, filtru si intr un final a pornit. 

Primele impesii dupa reconditionarea a 3 injectoare (unul il aveam nou)

-Scapat de rontanit

-Nu mai balbaie dupa ce se incalzeste

-Motorul parca are un sunte mai frumos

-La rece, daca turam motorul in gol, aveam o intrerrupere, aceasta a disparut.

La injectoare partea piezo a fost ok, mecanic au avut cateva probleme si au fost inlocuite catevva piese, reglat si generat coduri noi.

Dupa montare am scris noile coduri si dupa un pic de chin a pornit. Consun 0.2l/h la relanti fara consumatori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu inteleg down-vote-urile date lui CRICU90 mai sus. Omul a descris ce a facut si ce i se pare ca s-a modificat la motor, n-a dat nici un sfat cu care sa nu fim de acord. E doar o  naratiune. Il felicitam si il asteptam dupa cateva mii de kilometri sa vina cu concluzii despre rontait, zgomote si consum la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai băgați în seamă porcăriile alea de downvote. Cine are ceva de spus scrie aici și gata. Restul nu contează.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CRiCU90La consumul tau de 0,2 l/h la relanti e posibil ca motorul sa se scuture usor la regenerare la relanti. Nu te impacienta si nu fa nimic. Se va regla singur pe masura ce inghite kilometri. Sa ne tii la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/28/2020 at 7:57 PM, Lucas* said:

Salut!

rog ajutor!

1.6 Dxca 120 cp euro 6

La rece nu sunt probleme sesizabile, însă la cald  motorul merge in 3 sa zic așa, nu înregistrează nicio eroare. Ce poate fi?

Valorile injectoarelor  nu sunt stabile, toate injectoarele înregistrează valori între -2 și 3 pe rând ...

Multumesc anticipat! 


Salut, revin și eu cu problema mea? A mai întâlnit o cineva? Aveți vreo recomandare Pt mine?

 

multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand incepe regenerarea, la relanti turatia urca de la 780 pana pe la 980 si nu scutura, cel putin asa era inainte. Acum doar in mers extraurban a facut o regenerare, nu am sesizat doar dupa cativa km folosind vagdpf.

 

Am sa va tin la curent daca apar schimbari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Pana la urma am urmat sfatul vostru si am mai luat 3 injectoare noi, am scris codurile si am pornit masina. Aceasta ruleaza mult mai bine, nu se mai aude niciun rontait dar parca tot simt un usor tremur. Oare mai trebuie sa fac ceva sa se regleze cum trebuie? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!