Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Sustin acelasi lucru..aditivarea naste corectii marii

Coloborat cu frigul,iarna intotdeauna sunt corectii mai mari...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8% biodiesel la maxx motion ..OMV.

Oare ce zic tdi cr ?

Nu prea le place. .. dar regenereaza mai bine .. ungere la injectoare ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iernile trecute cu motorină fără biodiesel, cu un pic de ulei 2t mergea de vis, regenera rar. Acum nici nu mai am vreo rețetă. Pur și simplu bag motorina despre care cred că e cea mai puțin aditivată. Pe dpf am sesizat presiunea diferențiala crescută dar regenerarea văd că se face la aceiași kilometri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-au pus astia in dificultate cu retetele minune! Mult stres pentru nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am alimentat cu motorina ieftina de la Rompetrol.A avut dreptate Trofin Liviu.

Deviatii

1.=-0.3

2.=-0.32

3.=-+0.5

4.=+0.55

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca e mai silentioasa dar poate fi doar placebo!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Va aduc aminte ca acest topic este dedicat motoarelor CR 1.6 TDI.

Pentru 2.0 TDI exista topic dedicat.

Multumesc pentru intelegere. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 16 ore, dolmarfan a scris:

... cu motorina ieftina de la Rompetrol.

1.=-0.3

2.=-0.32

3.=-+0.5

4.=+0.55

Trebuie sa inregistrezi corectiile la rece, acolo au relevanta la 1.6CR.

Combustibilul este doar un paleativ la injectoarele astea, nu inseamna ca vor tine mai mult, combustibilul bun insa face arderea mai buna si curata in motor, si incarca mai putin DPF-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

Salut,

Recent am facut din VCDS o adaptare, selectand Adaptation for injector minimum deviation quantity din Engine.

Initial masina a mers foarte prost, se auzeau injectoarele de parca batea cineva cu ciocanul in ele. Mi-am adus aminte ca citisem mai demult sa mergi cu ea mai mult timp in frana de motor. Am luat-o la ture pe toate dealurile pe care le-am gasit, iar dupa cca 100km de mers in total, prin oras si in frana de motor am urmatoarele valori cu apa la 82 de grade:

1 = 0.74
2 = -0.52
3 = 0.23
4 = -0.58

Tin sa precizez ca zgomotul de rontait aproape a disparut.

Am observat totusi o crestere a consumului, care sper sa se stabilizeze in zilele urmatoare.

O sa fac o masuratoare si cu motorul rece, sunt curios ce valori am in cazul asta.

Motor: 1.6 TDI CAYC 2013

 

Mai exista cumva si alta metoda de a le verifica, pentru a fi 100% sigur ca nici unul din ele nu are probleme ?

Am observat ca la rece, dupa ce o pornesc si stau cu ea 1-2 minute, daca merg in treapta a 2 a si o accelerez usor, incepe sa dea in nas/smuceasca ( face ca o benzinara cand ramai fara benzina ). Face asta o singura data cand o pornesc prima oara, dupa care nu mai face deloc, indiferent cat de mult sta.

Ma gandesc ca ori e de la vreun injector ori e de la motorina :-? ( motorina Rompetrol Diesel 55 )

Multumesc !

Modificat de robert.alexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ai făcut adaptarea? Aveai probleme? Întreb aceasta deoarece am aceiași motorizare și an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.alexandru

Sincer nu aveam nici o problema, am zis ca poate mai scap de rontait si de smuciturile de care vorbam mai sus. Partea cu rontaitul s-a diminuat, pana si smuciturile s-au diminuat si e mult mai bine decat inainte, dar tot apar acolo cateva secunde.

Modificat de robert.alexandru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La -10°C corectiile la rece sunt pe primele doua injectoare -1.3 iar pe ultimele doua +1.3 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va recomand din proprie experienta sa puneti ulei VW original in loc de Castrol sau altele puse de mecanicul meu inainte, am cumparat eu uleiul si nu m-i s-a parut scump, am schimbat si filtrele cu Mann , am pus din nou dupa ceva vreme de la Mol tot aditivata si am  scapat de rontaitul la subturare si s-a comportat bine  in ultima vreme la trafic crancen in oras dupa ce Smart pe benzina a predat se pare din cauza subturari de oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 6 ore, dolmarfan a scris:

La -10°C corectiile la rece sunt pe primele doua injectoare -1.3 iar pe ultimele doua +1.3 .

Fiind -10gr. erau mai solicitate fata de o pornire peste 0 (cred ca peste 44mg/stroke de motorina), deci o concluzie clara nu se poate emite, probabil ca cele 2 trecute de +1, se indreapta spre un sfarsit.

Mai masoara la plecare de la 5-10gr.C sa vezi ce corectii ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu m-am liniștit mult cu aceste valori la  injectoare după ce prietenii mei mecanici au început să facă servisarea unei flote în care multe motoare sunt 1.6 tdi. Am văzut mașini cu kilometraje impresionante (Vw Caddy mai ales). Am dat și eu o mână de ajutor la resetarea intervalului de service și am aruncat o privire și la valori. Măricele la multe din ele. Cică au fost schimbate câteva injectoare dar pentru că au crăpat subit. Cred că se exagerează prea mult cu aceste valori, trebuie să recunosc că și eu mi-am făcut un milion de griji și am stresat destulă lume cu chestia asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este acelasi lucru, pe Caddy s-a pus CAYB - 66kW, deci din dezvoltare motorului i-a fost redusa puterea pentru o fiabilitate mai mare.

Acelasi injector este stresat mai putin in CAYB avand in vedere ca nu este necesar sa fie comandat elementul piezo la fel de mult (este nevoie de o cantitate mai mica de motorina).

 

Oricum, din 22.06.2018 se poate comanda si injectorul 03L130277SX - cu cel vechi la schimb, iar la dealer ar trebui sa fie cu discount de 20% (masina mai veche de 4 ani) ~2.500Lei.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg foarte bine si cu softul vechi, avantajul codului nou este ca rezista softului "dieselgate" (trebuie sa cititi thread-urile despre dieselgate ca sa intelegeti cum acest soft poate chiar sa injumatateasca durata de viata a injectoarelor originale cu care a venit masina).

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna treaba. Totul merge pe vanzare de piese. Face ce face si VW si se comporta ca alte firme care vand masina noua eftin .. dar te omoara la piese.

Eu vreau sa trec la softul cu care a iesit din fabrica. .. dar ... masina are egr sch in urma cu 2 ani .. cel cu D.. ultimul.

Ma intreb .. trecand la original nu pierd toate updatele facute pana acum ?

Are 4 in total.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎2018‎-‎12‎-‎22 at 1:13 AM, Dolfin said:

Nu este acelasi lucru, pe Caddy s-a pus CAYB - 66kW, deci din dezvoltare motorului i-a fost redusa puterea pentru o fiabilitate mai mare.

N-am vazut motor 1.6 TDI de 66 kW pe Caddy, numai 55 kW sau 75 kW (cazul meu).

Modificat de Razvan_N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎2018‎-‎10‎-‎06 at 8:47 AM, RaduMB said:

Pana la urma fiecare se descurca cum poate. Important e sa nu incerci sa faci din propria experienta o regula generala de urmat pentru toata lumea, ci sa prezinti lucrurile cat mai obiectiv cu putinta si sa oferi cat mai multe detalii. 

Nu vreau sa amplific polemica deja creata, dar pentru mine relatarile celor doi colegi au informatii lipsa:

- la Razvan_N injectorul era in scurt, deci piezo inlocuit. Nu neaga nimeni cunostintele celor de la Electromecanica, mai ales ca vin dintr-o intreprindere care se ocupa cu asa ceva, dar:

  - elementul piezo inlocuit este de pe un injector de acelasi tip?

  - daca vreau sa fac ce ai facut si tu, trebuie sa iau un injector sh numai pt. piezo, sau ma ajuta cei de acolo cu un piezo bun de la alte injectoare pe care le detin si au alte defecte? Poate a contat faptul ca sunt si fostii colegi...

Scuze pentru intarzierea raspunsului, dar ma retrasesem de pe topic din cauza reactiilor prea acide.

Elementul piezo inlocuit provine de la acelasi tip de injector.

Nu trebuie sa cumperi injector SH pentru piese, au ei acolo tot felul de componente, injectoare SH intregi, etc. E bine totusi sa dai un telefon inainte, ca sa fii sigur ca au in acel moment piese pentru modelul tau de injector.

Modificat de Razvan_N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 12 ore, Razvan_N a scris:

N-am vazut motor 1.6 TDI de 66 kW pe Caddy, numai 55 kW sau 75 kW (cazul meu).

Ai dreptate, nu s-a pus cel de 66kW, doar CAYE de 55kW (75CP) si CAYD de 75kW (101CP).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 22.12.2018 at 1:13, Dolfin a scris:

Nu este acelasi lucru, pe Caddy s-a pus CAYB - 66kW, deci din dezvoltare motorului i-a fost redusa puterea pentru o fiabilitate mai mare.

Acelasi injector este stresat mai putin in CAYB avand in vedere ca nu este necesar sa fie comandat elementul piezo la fel de mult (este nevoie de o cantitate mai mica de motorina).

 

Oricum, din 22.06.2018 se poate comanda si injectorul 03L130277SX - cu cel vechi la schimb, iar la dealer ar trebui sa fie cu discount de 20% (masina mai veche de 4 ani) ~2.500Lei.

Adică a apărut o a treia generație de injectoare pentru cay? Dolfin? 

Mă surprinzi maxim! Din ce știu eu, tot ce e cu x in coadă e "factory refurbished". Eu acum ce sa înțeleg? Că au apărut cele cu s in coadă ca fiind mai bune decât cele cu b am înțeles. Că nu se recondiționează am înțeles. Că îs răuleni ăștia de la continental. Dar SX? înseamnă asta? Că atata de bune au fost cele cu s in coadă că au apărut deja cu s reconditionate de fabrică? Sau pur și simplu e o coincidență?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!