Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

Multumesc pt raspunsuri. Luni o sa duc masina in service si o sa revin cu rezultate.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum iti dai seama daca ecu a fost desfacut? Sau daca ai soft? Intreb pentru mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca a fost desfacut - trebuie sa il inspectezi vizual - se observa la suruburi, capac, etc

daca a fost resoftat - se verifica cu VCDS-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4000 km si valorile injectoarelor sunt -

-injectorul 1= 0,3

-injectorul 2= 0.4

-injectorul 3 = 0,7

-injectorul 4 = -0,01

-coafura rezista ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cald foarte multe injectoare arată bine,dacă o să faci verificare la rece nu vor mai arată așa de bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și vice-versa este valabilă, am văzut injectoare care arătau valori perfecte la rece și creșteau mult la cald. Multe corecții mari sunt date de ECU, dacă partea electrică este în regulă se încearcă identificarea a ce zăpăcește ECU-ul. De multe ori o schimbare a motorinei cu care alimentați poate rezolva problema. 

Un scenariu des întâlnit este următorul: motorinele sunt tot mai aditivate, un lot cu probleme la rafinare se corectează prin adaos de aditivi. Alimentarea cu un sortiment de motorină peste alt sortiment aflat deja în rezervor produce reacții între aditivi și asta da semnale ECU - ului care ia decizii să facă corecții mai mari. Destul de des se întâmplă la motorinele extra amestecate între ele. 

Dacă simțiți ronțăit la injectoare, la motorină ar trebui să vă gândiți prima dată. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- si la cald si la rece 

-variatiile sunt ne semnificative .

Modificat de tamapiciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci e bine

Valori bune la rece si mari la cald nu am auzit/întâlnit,se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, dupa ce mi-a crapat si mie injectorul 3 pe A1 (la 178k) am fost la service-ul din Otopeni (recomandat de colegul tampiciu) pentru reconditionare/inlocuire. Pe bancul de probe injectoarele 1 si 2 dadeau si ele valori aiurea, doar injectorul 4 era ok, asa ca am optat pentru inlocuirea inj3 (la care partea electrica era moarta) si reconditionarea celorlalte 2. Nu stiu in ce a constat aceasta reconditionare, ce a schimbat ce a reglat la ele insa ma declar multumit de rezultat. Ma apropii de 3000 de km rulati dupa operatiune iar masina se comporta foarte bine, porneste ok, nu se aude rontaiala, are ''zvac'' (cat pentru un 1.6tDi :) )...valorile cand am plecat de acolo erau in jurul valorii de +/- 0.X, nu le-am masurat ca nu am cu ce insa nici nu cred ca are rost pana nu observ ceva dubios...Mentionez ca folosesc aceeasi motorina de cand am cumparat masina, Mol evo...uneori si evo plus!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pretul acela si la varsta masini cred ca are doar 183000 km, E o greseala milionul,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, stiu, mă gândeam să ne mai descretim si noi frunțile. :)))

Totusi am văzut Caddy-uri de 1.6 cu peste 600.000 km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, tocmai m-a lasat injectorul nr. 1 in Belgia, este a 2a oara dupa ce m-a lasat injectorul nr. 4 anul trecut in Germania. Va intreb: injectoarele sunt piese consumabile? Daca sunt, la cati km se schimba sau reconditioneaza? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare si bine v.am gasit pe acest forum.

Sunt proaspatul detinator al unui caddy 1.6 tdi din 2011 motor caye , am achizitionat aceasta masina de la sotia de la munca, o cunoaste a fost de noua si are kilometri reali, adica 93.000km cand am luat.o eu in decembrie, masina are acum 98.000km.

Am mers bine cu masina aici la mine in Bucuresti, cateva iesiri pe langa si un drum mai lung pana la munte unde totul a fost ok, pana cand la jumatatea lui august am plecat la mare, pe autostrada undeva la km 100, se aprinde spirala si a scazut din putere, trag pe dreapta, pornesc iar motorul .tot la fel, se mai aprinde si celalalt indicator ca pompa de inalte, trag de ea  usor asa cu putere redusa( nu ma lasa sa accelerez peste 2000turatii) si ajung la Slobozia unde gasesc un service ( Bosch parca) foarte sictiritii cei de acolo, in fine ii face o diagnoza unde constata injectorul numarul 1 defect, dupa ce imi spune o doamna foarte plictisita si necooperanta de la receptie ca injector nou este 2800lei + inlocuire + scriere ajungea la 3200lei , cand am auzit asa ceva, eu fiind cu masina plina cu bagaje si cu copii in drum spre mare, am hotarat sa ma intorc la Bucuresti.

Am tras usurel de masina si am venit cu ea acasa, asa cu viteza redusa, 

Iar de atunci am auzit tot felul de pareri despre revonditionare injectoare ca nu este indicat sa repar injectorul defect ci mai repede sa cumpar unul SH.

Un prieten mi.a recomandat tot serviceul din Otopeni reparat injectoare.

Alt prieten m.a pus sa verific cu un aparat de masura impedanta ( rezistenta) injectorului defect si intradevar injectorul meu cel defect , este defect solenoidul.

Tot acest prieten mi.a spus sa inlocuiesc doar solenoidul injectorului, partea mecanica fiind ok.

Cer o parere celor de pe forum.

Tin sa precizez ca nu am facut nici o diagnoza sau verificare a injectoarelor in VCDS, nu am asa ceva.

Am doar o hartie de la servisul din Slobozia dupa diagnoza unde rezulta ca am injectorul 1 defect, ( si aceasta hartie mi.a fost data la cererea mea).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@R.A.V.E.N daca iti faceai timp sa iei la mana cele 47 de pagini are topicului aflai ca:

  • injectoarele de la CAYx sunt cu element piezo nu cu solenoid;
  • nu prea se repara pentru ca nu exista (inca?) kit de reparatie de la VDO/Continental. 
  • probabil tu ai 03L 130 277 B care inlocuieste cu cel cu 03L 130 277 S (daca imi amintesc bine).
  • pretul pentru unu nou e undeva pe la 1500 de lei (online).

Inainte de orice fa-ti o programare la @voinea si de acolo vezi incotro o iei.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@R.A.V.E.N Eu am reparat injectorul defect la Electromecanica OP Sinaia (CAYD, 2011). Mi-au inlocuit "solenoidul" (e piezo de fapt, dar ei asa le zic la toate, desi au selectat piezo la bancul pe care l-au reglat, deci stiu despre ce e vorba chiar daca in vorbire nu fac diferenta). Au luat un piezo de la un alt injector (cu probleme la duze, parca) si l-au pus la al meu.

Nu mi-au putut genera cod ca sa-l introduc in ECU, dar merge bine si asa (cu un usor zgomot marit). Am facut cam 1000 km de atunci, fara alte probleme decat un zgomot abia sesizabil la turatie mai mare (la relanti nu se aude nimic diferit). Reparatia a costat cu totul 350 lei (manopera, piesa, reglaj pe banc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu au generat cod hexa....injectorul nu functioneaza in parametrii,deci se confirma faptul ca nu exista banc-test pentru aceste injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vlahdacoroman 1) recunosc ca inca nu am introdus cod de injectoare cu VCDS, dar codul scris pe injectoare din fabrica NU este hexa.

2) daca la o firma din Sinaia nu se poate genera cod, nu inseamna ca nu exista nicaieri banc-test pentru aceste injectoare.

Injectorul a fost testat pe un banc de provenienta finlandeza, care avea acest tip de injector in meniu (alaturi de multe altele), si s-a reglat

pana ce bancul a indicat valori exprimate in mililitri/minut aflate in interiorul domeniului nominal de functionare pentru acest model de injector.

Sarcina maxima (1600 bari), medie, relanti (252 bari), preinjectie etc.

Cand va exista suficienta cerere pentru injectoarele Euro 5, cu siguranta vor aparea si la Sinaia bancuri dedicate, pana atunci ne bazam pe ceea ce exista deja si pe capabilitatea de adaptare a ECU din mers (la parametrii modificati ai injectoarelor reconditionate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Razvan_N said:

@Razvan_N 

1.codul de pe injector este transformat din hexa...acolo e continuta toata cartograma repsectivului injector.

2.vdo-continental a informat clar ca la ora actuala nu exista banc si set de reparatie pentru aceste injectoare,informarea lor spune  ca se inlocuieste injectorul...acesta nu poate fi reparat.

3.exista banc de reparatie pentru injectoare euro 5 cu solenoid  dar nu cu element piezo Siemens vdo, noi vorbim de VDO cu element piezo......

4.producatorul injectoarelor este cel care dezvolta bancul de test,sub diferite nume.....bosch de exemplu isi produce singur aceste bancuri....se poate construi un banc si ptr VDO dar degeaba daca nu gasesti kit de reparatie....asteptam promisiunea VDO de a scoate un banc si kit de reparatie.

pana atunci spor la reconditionat aceste injectoare.....desi in acest topic daca-l citeai,este amintit faptul ca nu se pot reconditiona si solutia este de a cumpara injectoare pe cod de VDO.

 

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vlahdacoroman 3. bancul finlandez de la Sinaia are 3 optiuni pentru actuatorul injectorului: coil (bobina), piezo si piezo Delphi. Cand a selectat tipul injectorului din meniu, s-a selectat automat optiunea Piezo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan_N exista optiunea de reglare stiu,dar nu si kitul de reparatie....adica elementul de cristal piezo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una peste alta, Răzvan_N merge cu un injector recondiționat, cu piezo de la un injector defect mecanic și fără cod hexa (nici nu știu ce înseamnă) dar care se va adapta după cum am citit mai sus. Deci se poate calibra pe banc. Trebuie să îl credem până la proba contrarie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul injectorului este un sir de litere si cifre care este inscris pe mufa de plastic de deasupra (care e solidara cu ansamblul piezo), si care trebuie introdus in calculatorul masinii. Cuprinde parametrii de functionare ai acelui injector (cantitati de combustibil injectate, returnate, tensiune-curent pentru actionarea piezo etc.), iar masina va sti sa-l exploateze in mod optim.

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am achizitionat 3 injectoare noi la pretul de 1200 lei bucata.

Interesant faptul ca le-am verificat autenticitatea si nici unul nu a a fost identificat ca si original.

VDO Brand Protection: https://www.vdo.com/passenger-cars/replacement-parts/brand-protection

Am vz ca pe net preturile difere de la 1200 - 1300- 1500 chiar si 1800.

Mentionez ca anterior am cumparat un injector cu 1500 lei si la fel nu a fost identificat ca si original.

Are cineva o explicatie? Din cate stiu injectoarele nu se pot fabrica pe vapor :).

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!