Jump to content

Injectoare CR 1.6TDI


RkD
 Share

Postare recomandată

@Razvan_N  vanzatorul nu are notiuni minimale...... inj pot sta in conditii bune doar in motor montate sau in punga cu care vin sigilate din fabrica... nu recomand sa le achizitionezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E pus un zero în plus la kilometri. 

https://www.autoscout24.ro/oferte/volkswagen-golf-vi-comfortline-bmt-fahrschulwagen-sh-navi-motorina-alb-04271c6d-59b7-47de-aaa8-f5e6a650eb67

Ăsta e cel mai rulat 1.6 tdi aflat la vânzare acum pe autoscout. 

Modificat de Trofin Liviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In februarie 2010 cred ca nu erau la vanzare nici Euro 5, daramite Euro 6. Anunt scris la plezneala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan sunt oarecum in aceeasi situatie, ma gandesc sa schimb tot setul. Sa inteleg ca mai degraba sa cumpar din cele cu "S" ? Ms pt raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian, eu am renuntat la inlocuirea intregului set. Am fost cu injectorul defect la Sinaia la Electromecanica OP, care se ocupa de injectoare (construiesc inclusiv bancuri de proba pentru injectoare si pompe!), si mi-au inlocuit pastila piezo (ei o numesc tot bobina, e adevarat ca face cam acelasi lucru cu o bobina dar intr-un mod complet diferit).

Din pacate, nu mi-au putut genera un cod compatibil cu ECU VW (cum era cel din poza de mai sus, ACHEHK), dar am facut capturi de ecran cu valorile masurate (mililitri injectie si retur) in cele 4 moduri de functionare (pre-injectie, relanti, putere medie (1200 bari) si maxima (1600 bari). Nu stiu daca pot introduce aceste valori, sau trebuie neaparat sa generez un cod. E posibil ca bancul de test sa fi putut genera si cod, dar operatorul mi-a spus ca are de-a face destul de rar cu astfel de injectoare iar ECU oricum isi va optimiza valorile dupa cateva sute de km.

Asa ca, cum spuneam mai sus, am renuntat sa mai cumpar un intreg set. Dar neaparat voi cumpara un injector bun (daca e nou va fi cu S, daca e second poate sa fie si B dar va fi testat de ei cu siguranta -- poate chiar il voi cumpara de la ei). Voi pastra injectorul bun in masina. Nu e asa de greu de inlocuit, chiar si pe drum, doar ca va trebui sa fac rost de o cheie M6 pentru capul de surub de tip "spline" (nu stiu cum ii zice in romana, e un fel de stea, are 12 colturi fata de 6 la torx). Surubul M6 are codul WHT003187 si are 70.2 mm lungime.

Modificat de Razvan_N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Razvan N multumesc pt detalii. Sincer m-am saturat sa ma lase in drum, mi s-a intamplat deja de 2 ori (ultima data la 100 km de casa) deci e posibil ca in curand sa cedeaze si celelalte 2 injectoare de asta ma gandeam sa schimb tot setul. Multumesc pt pont, cu siguranta o sa umblu dupa mine cu in injector bun de rezerva. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Razvan_N Ce sintome a avut cand ai primit P0201? Ai testat injectoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, 1m2r3a said:

Daca tu zici..

Aveti dreptate amândoi, nu am povestit... De fapt, am povestit dar mi-a expirat pagina sau ceva de genul, si de aceea am reluat asa abrupt, dar in mintea mea stiam ca am povestit...

Am simtit o ”scuturatura” la motor, dar apoi a mers bine inca vreo 2 km, am crezut ca a fost vreun gunoi sau ceva. Apoi s-a scuturat din nou, si a inceput sa tremure, se simtea clar ca merge in 3 clindri. La bord imi palpaia lampa de bujii incandescente (când e aprinsa stabil inseamna o problema la bujiile incandescente; când palpaie, poate fi un injector, lampile de frana etc.), iar indicatorul CHECK ENGINE era aprins continuu.

Am oprit, mi-am pus manusile de lucru si am verificat mufele, cablurile sa nu fie roase... Am incercat din nou si a plecat direct in 3 cilindri, asa ca am continuat drumul in 3 cilindri, limp mode, in care am reusit sa urc Timisul pana la Predeal. La coborare a fost mult mai usor, am avut portiuni si unde am putut folosi a IV-a. In aceeasi seara am pus VCDS, iar a doua zi am masurat rezistenta piezo.

Cu scuze inca o data pentru omisiune, va urez o seara frumoasa si daca mai pot oferi amanunte o voi face cu placere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa intelegem ca injectoarele astea de 1.6 sunt ca painea, sunt bune doar calde. Eu am unul nou in portbagaj de un an de zile si nu scrie pe cutie ca expira.

Producatorul, daca nu le vinde imediat, le arunca?:scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce te referi?..

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE. First/last warning.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florin r. da au data in care expira scrisa pe cutie... nu ma intereseaza ce face producatorul dupa ce expira dar sunt "expirate"

Modificat de bob7
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ar trebui schimbată strategia, cine reușește să le reconditioneze să vină să spună clar și detaliat cum face. Apoi tragem concluziile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avem povești de succes cu reconditionarea aici pe forum, din cate am vazut : TTibi.

Pe masura ce vor încerca mai mulți colegi si serviciile celor de la Sinaia, vom afla daca se poate si la noi in țară. Tine doar de bunăvoința celor care le reconditioneaza sa ne "tina la curent".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau rugat cei care o fac să își rupă din timp și să spună ei în ce consta recondiționarea. Ar aduna ceva clienți dacă operația ar fi viabilă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flavius_89....cei de la sinaia,am vb doar cu cei care pareau seriosi au zis clar ca nu se reconditioneaza....

Si chiar il cred,fiindca nu exista banc de testare si reparare vdo-continental.

Singurul lucru care il pot face,dupa spusele lor,se pot regla sa nu mai faca zgomot(rontaiala).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am verificat zilele trecute valorile la injectoare si cred ca sunt cat de cat ok in afara de injectorul 1.La rece apar problemele: cu ac ul oscileaza putin relantiul, rontaitul(nu foarte pronuntat, in mers cand incerc sa urc turatia cu 50-100rpm de la o turatie constanta nu merge deloc rotund) si lipsa de putere la plecare(mai da in nas dar nu mereu).La cald rontaie decat in treapta a 2 a cand e subturata ceea ce cred ca e normal.

Consumul a fost de 6.9 Bucuresti-Constanta mers cu 140 constant cu 2 persoane si cateva bagaje.La un drum pana in Germania la acelasi mers chiar si mai tare cu 4 persoane + bagaje am scos 5.4 in urma cu ceva timp(124k de km)

Masina are 147k de km(reali) acum si este hatchback. Distributia a fost schimbata la 115k,soft stage 1 la 116k,egr schimbat la 133k.

volant bate la rece si la cald trepeideaza la plecarea mai subturata.

P.s: Valorile o iau razna dupa ce pornesc clima. 

-injectorul 1  -1.2

-injectorul 2  0.9

-injectorul 3  -1 

-injectorul 4  1.3

 

Multumesc!

LOG-01-golf 6.csv

IMG-20180831-WA0026.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/28/2018 at 8:16 PM, Razvan_N said:

Aveti dreptate amândoi, nu am povestit... De fapt, am povestit dar mi-a expirat pagina sau ceva de genul, si de aceea am reluat asa abrupt, dar in mintea mea stiam ca am povestit...

Am simtit o ”scuturatura” la motor, dar apoi a mers bine inca vreo 2 km, am crezut ca a fost vreun gunoi sau ceva. Apoi s-a scuturat din nou, si a inceput sa tremure, se simtea clar ca merge in 3 clindri. La bord imi palpaia lampa de bujii incandescente (când e aprinsa stabil inseamna o problema la bujiile incandescente; când palpaie, poate fi un injector, lampile de frana etc.), iar indicatorul CHECK ENGINE era aprins continuu.

Am oprit, mi-am pus manusile de lucru si am verificat mufele, cablurile sa nu fie roase... Am incercat din nou si a plecat direct in 3 cilindri, asa ca am continuat drumul in 3 cilindri, limp mode, in care am reusit sa urc Timisul pana la Predeal. La coborare a fost mult mai usor, am avut portiuni si unde am putut folosi a IV-a. In aceeasi seara am pus VCDS, iar a doua zi am masurat rezistenta piezo.

Cu scuze inca o data pentru omisiune, va urez o seara frumoasa si daca mai pot oferi amanunte o voi face cu placere.

Eram curios ca m-am lovit si eu de aceias problema, am inceput sa alimentez de la Rompetrol cu motorina de 55, mi-a facut odata pe autostrada la noi si odata prin Serbia in drum spre Grecia. Prima data la mine dupa 3-4 reporniri si-a revenit  si a ramas Check engine iar a doua oara am oprit am scos cheia am bagat-o iara si a mers, am facut 2500 de km de la ultima eroare si nu a mai aparut dar am bagat de atunci doar Shell si OMV Max. Am fost cu ea la reprezentata intre cele doua probleme le-au testat si au spus ca nu au nimic + ca se pare ca am garantie pana in 2019 pe ele din cauza diesel gate-ului. Asa ca momentan sper ca a fost de la motorina.

 

On 9/1/2018 at 4:22 PM, Simi07 said:

P.s: Valorile o iau razna dupa ce pornesc clima. 

-injectorul 1  -1.2

-injectorul 2  0.9

-injectorul 3  -1 

-injectorul 4  1.3

 

Din cate stiu eu valorile injectoarelor se testeaza cu ventilatia OFF, poate iti confirma si un coleg cu mai multa experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile din acea poza sunt cu ventilatia off si decat faza scurta pornita.In fisierul acela sunt masuratori si cu si fara ventilatie. Cred ca ai dreptate dar mi s-a parut ciudat si de asta am tinut sa mentionez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmatoarea problema. Injectoarele la relanti au valori cprinse intre -0.2 si 0.3 dar cand pornesc AC-ul,  injector-ul 1 se duce la 1.7 , injectorul 2 la -1.6 iar 3 si 4 raman la valori normale.

Au vreo problema sau asa trebuie sa faca?

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fă verificarea cu motorul rece,o să vezi atunci care nu e bun,care are cu plus(peste 1)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi,

Inainte sa comand injector nou am mai facut o diagnoza. Rezultatele mai jos. Pe langa injectorul 3 sa ma astept si la buji? Modul comanda defect la ce se refera? Incerc sa vad cam ce buget am nevoie. Va multumesc mult pt ajutor!

3  coduri de defecte:
10162 - Cilindru 3 circuitul bujiei de preînc. -Q13- defect electric 
          P0674 00 [045] - -
          Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    rulaj: 120115 km
                    Data: 2018.06.26
                    timp: 10:06:04

                    Turaþie motor: 0.00 /min
                    Valoare de sarcinã normatã: 0.0 %
                    Viteza vehicul: 0 km/h
                    Temperatura antigel: 15 °C
                    Temperatura aer admisie: 17 °C
                    Presiune aer ambiental: 970 mbar
                    Tensiune terminal 30: 11.972 V
                    Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 40
                    Stare preâncãlzire-STATE_GLOW: 48
                    Temperaturã combustibil-TFU: 18 °C
                    Senzor temperaturã motor montat pe bloc: valoare de bazã-TCO: 16 °C

9839 - Injector cilindru 3. -N32- defect circuit electric 
          P0203 00 [237] - -
          MIL aprins - Confirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    rulaj: 123042 km
                    Data: 2018.08.19
                    timp: 08:24:35

                    Turaþie motor: 1630.00 /min
                    Valoare de sarcinã normatã: 42.4 %
                    Viteza vehicul: 44 km/h
                    Temperatura antigel: 87 °C
                    Temperatura aer admisie: 25 °C
                    Presiune aer ambiental: 990 mbar
                    Tensiune terminal 30: 14.118 V
                    Numãrãtor procese de adaptare nereuºite conform OBD: 40
                    Info defect de la etaj final piezo selectat-LF_STATE_PPS_SPI[0]: 0
                    Injector 2.:capacitate-CAPA_INJ_MAIN[1]: 22.7537 µF
                    Cil. 2. încãrcare tensiune injecþie principalã-CHR_INJ_MAIN[1]: 1454.6 µAs
                    Energia mãsuratã injecþia principalã cil 2.-EGY_INJ_MAIN[1]: 46.490 mJ
                    Tensiune de la ieºire analogicã 1.-VCC_1: 5.00 V
                    Tensiune de la ieºire analogicã 2.-VCC_2: 5.01 V
                    Deviaþie cantitate injectatã cil.2.-V_INJ_MAIN[1]: 63.93 V

9772 - Modul comandã defect 
          P0606 00 [032] - procesor
          intermitent - Neconfirmat - Testat de la stergere de memorie
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00000001
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    rulaj: 123041 km
                    Data: 2018.08.19
                    timp: 08:22:32

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca nu ai alta problema?

Incearca totusi o interfata mai calitativa (originala) si posteaza apoi codurile de eroare.

Daca chiar astea sunt erorile, bujiile ar fi cea mai mica problema a ta :)

P.S. ai soft? a fost ECU desfacut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea de ecu este de la injector....schimba injectorul,este in scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!